«Затверджено»




Скачати 89.63 Kb.
Назва«Затверджено»
Дата конвертації06.07.2013
Розмір89.63 Kb.
ТипРегламент
skaz.com.ua > Спорт > Регламент
«Затверджено»

Голова Парапланерного Клубу «Карачун»

___________________ Калашнік Є.В.

28 травня 2013 року

Положення про VI-й відкритий Кубок Донбасу

з парапланерного спорту 2013 року.

  1. Мета й завдання.

    1. Розіграш особистої та командної першості серед спортсменів.

    2. Популяризація та подальший розвиток парапланерного спорту в Україні.

  2. Строки й місце проведення змагання.

    1. Змагання проводяться з 31 травня по 02 червня 2013 р. у місті Краматорську Донецької області.

    2. Прибуття учасників – 30 травня за адресою: м. Краматорськ Донецької області.

    3. Регламент змагань:

30.05 - заїзд учасників.

30.05 - тренувальні польоти.

31.05 - відкриття змагання.

31.05-02.06 - залікові тури;

02.06 – закриття змагань, роз'їзд учасників.

  1. Посадові особи.

    1. Організатори змагань – Парапланерний Клуб «Карачун» м. Краматорськ

    2. Директор змагань – Калашнік Є.В.

тел. +380 676281392

e-mail: kasimich2@gmail.com

Офіційний сайт змагань http://www.fai.org/civl-events/civl-events-calendar-and-results?id=34877&EventCalendarId=9101

Реєстрація учасників проводиться по приїзду на місце змагань.

    1. Суддівська колегія:

Головний суддя Назаров Євгеній, тел. +380676249673

Секретар Шлячкова Світлана

  1. Учасники змагання.

    1. До змагань допускаються спортсмени, які мають спортивну ліцензію ФАІ, пройшли мандатну комісію та сплатили стартовий внесок. Ліміт учасників 50 пілотів, формується по мірі сплати стартового внеску.

    2. Пілоти, не допущені до участі в змаганнях, можуть літати як розвідники погоди, виконуючи всі вимоги КП.

    3. При реєстрації спортсмен повинен пред'явити:

  • паспорт;

  • спортивну ліцензію ФАІ;

  • медичне страхове посвідчення/поліс (на правах страховки враховується участь у Фонді взаємодопомоги пілотів НЛА України).

4.4. Команда формується не більш, ніж з 4 пілотів. У командний залік враховується 3 кращих результати за кожен льотний день. Команда може формуватися не обов'язково за територіальною ознакою.

5. Матеріально-технічне забезпечення..

    1. Розмір стартового внеску становить 40 євро або 430 гривень.

    2. Організатори турніру - парапланерний клуб «Карачун» м. Краматорськ.

    3. Організатор змагань забезпечує учасників змагань:

      • транспортом для підбору на маршруті й доставки на старт;

      • медичним забезпеченням;

      • картами місцевості;

      • комп'ютерним забезпеченням.

5.4. Проживання й харчування за рахунок організацій, що відряджають.

6. Вимоги до парапланів.

    1. Кожен параплан є одним цілим і не може замінюватися протягом змагань. У випадку ушкодження допускається заміна на аналогічний за узгодженням із ГСК.

    2. Параплан повинен мати наліт не менше 2-х годин.

    3. Пілот зобов'язаний мати висотомір і GPS, мобільний телефон та радіостанцію.

    4. Вага спорядження, включаючи параплан і баласт, не повинна перевищувати масу пілота більше, ніж на 30 кг. За масу пілота приймається його вага в льотному комбінезоні й черевиках.

    5. ГСК має право перевіряти техніку учасника на придатність до польотів протягом змагань.

7. Програма змагання.

7.1. Змагання проводяться згідно:

  • Спортивного Кодексу ФАІ,

  • Розділу 7 Спортивного Кодексу ФАІ,

  • Положення про змагання.

7.2. На змаганнях розігруються вправи:

  • політ по заданому маршрутові на мінімальний час;

  • гонка по заданому маршрутові;

  • політ по трикутному маршрутові,

  • політ на відкриту дальність по прямій або через ППМ,

  • політ на дальність до цілі;

  • політ на дальність до цілі з поверненням.

7.3. Формула нарахування очок проводиться по міжнародній системі GAP-2011. Підрахунок очок буде проводитися за допомогою програми FS, зняття результатів з GPS GPSDUMP.

8. Умови проведення змагання.

    1. Змагання вважаються розіграними, якщо відбулося не менше 1-го залікового туру.

    2. Тур вважається розіграним, якщо 10% учасників перелетіли L0 і всім учасникам була надана можливість стартувати.

    3. На змаганнях використовується старт "Відкрите вікно".

    4. Мінімальний час "Відкритого вікна" визначається як 3 хвилини помножені на кількість допущених до змагань пілотів.

    5. Постановка вправи здійснюється спільно ГСК та Радою пілотів (Рада пілотів – консультативний орган,

який обирається в перший день змагань). Остаточне рішення приймає Головний суддя.

    1. Дистанційні результати учасників визначаються тільки по GPS. Замір результатів здійснюється з точністю

0,1 км. Реєстрація часу здійснюється в секундах.

9. Правила проходження маршруту.

    1. Проходження маршруту повинне бути підтверджене за допомогою навігаційних приладів GPS.

    2. Умови контролю за допомогою GPS: В GPS повинні бути занесені координати старту, ППМ, посадкових площадок, які даються суддівською колегією. Для підтвердження результатів польоту в пам'яті приладу повинне бути записане мінімум 10 хвилин після старту, 10 хвилин до й після проходження ППМ та10 хвилин до посадки.

    3. ППМ вважається пройденим, якщо GPS зафіксував крапку усередині циліндра, радіус якого 400 м.

10. Покарання, штрафи, протести.

10.1. ГСК змагань може застосовувати наступні покарання:

  • штраф від 20 % до 100 % очок від результату тура;

  • анулювання результатів туру;

  • відсторонення від змагань.

    1. Спортсмен, що порушив порядок на старті, фініші або здійснив дії, які порушують інтереси інших учасників, отримує офіційне попередження, при повторному порушенні піддається штрафу.



    1. За порушення встановленого регламенту польотів, порушення правил безпеки польотів, спортсменові анулюється результат туру, а при повторному порушенні пілот відсторонюється від змагань.



    1. При подачі протесту спортсмен платить внесок - 100 гривень. Якщо протест не задоволений, внесок не повертається.

11. Заходи щодо забезпечення безпеки польотів.

    1. На перед польотній підготовці обумовлюються зони ширяння біля старту й напрямок спіралі в цих зонах на даний льотний день.

    2. При вході у висхідний потік пілот зобов'язаний виконати ту ж спіраль, що й попередній, незалежно від поділу по висоті.

    3. Пілотам необхідно дотримуватися встановлених правил розходження в повітрі.

    4. Наявність захисного шолома й рятувального парашута обов'язкові.

    5. Кожен спортсмен відповідає за своєчасну підготовку до польотів і забезпечення безпеки під час польотів, а також за вибір місця посадки й саму посадку.

  1. Результати змагань й нагородження переможців.

    1. Переможці у багатоборстві нагороджуються кубками, медалями, дипломами й коштовними подарунками.

    2. Результати у вправах і багатоборстві визначаються по максимальній сумі очок, набраних спортсменами в турах і в правах відповідно.

    3. При рівності очок у багатоборстві переможець визначається по мінімальній сумі зайнятих місць у залікових льотних днях.

    4. Організаторами змагань і спонсорами можуть засновуватися призи за окремі результати й досягнення.

    5. Переможець та призери в національному заліку визначаються серед пілотів, які мають українське громадянство, за результатами в загальному заліку змагань.



Директор змагань Калашнік Є.В.

Схожі:

«Затверджено» icon«Погоджено» «Затверджено» «Затверджено»
Розвиток та популяризація контактних видів спорту в Україні. Укріплення дружніх спортивних контактів та співробітництва між клубами...
«Затверджено» iconПлан рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань...
Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 30 листопада 1999 року №291
«Затверджено» iconЗатверджено

«Затверджено» iconЗатверджено

«Затверджено» iconУхвалено затверджено

«Затверджено» iconЗатверджено
Вступ
«Затверджено» iconЗатверджено
Вступ
«Затверджено» icon“Затверджено” Нач навчального управління

«Затверджено» icon“Затверджено” Нач навчального управління

«Затверджено» icon3. Задача. Затверджено на засіданні кафедри: Менеджменту

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка