1 Основні обовязки працівників залізничного транспорту. Наказ№800 мту




Назва1 Основні обовязки працівників залізничного транспорту. Наказ№800 мту
Сторінка1/8
Дата конвертації20.06.2013
Розмір1.09 Mb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Спорт > Документы
  1   2   3   4   5   6   7   8
БІЛЕТ-№1

1)Основні обовязки працівників залізничного транспорту.Наказ№800 МТУ

Кожен працівник зал.транспорту повинен задовільнити потреби перевезені вантажів і пасажирів при повному їх збережені,забезпечити повну безпеку руху,ефективно використовувати технічні засоби,виконувати вимоги з охорони праці,оберігати навколишнє середовище.Подавати сигнал зупинки поїзду у випадку загрози безпеки руху чи життю людей.При виявлені перешкоди на колії-по можливості усунути,або належним порядком огородити і недопустити наїзд.

Наказ№800:

А)Катастрофа-подія,що виникла в наслідок сходу чи зіткнення при якій є жертви,або травмовано більше 5 осіб,або списано більше 3х одиниць рухомого складу.

Б)Аварія- подія яка виникла в наслідок сходу чи зіткнення із-за чого було травмовано до 5 осіб, або списано до 3х одиниць рухомого складу.

В)Серйозний інцидент- подія яка виникла в поїзній чи маневровій роботі,але по наслідкам не належать до аварії:

1)Проїзд забороняючого сигналу,граничного стопчика чи сигнального знаку (межа станції).

2)Розрив посажирського поїзда.

3)Падіння деталей на колію пасажирського поїзда.

4)Зіткнення чи схід поїздів.

5)Вихід рухомого складу на маршрут приймання чи перегін.

Г)Інцидент- подія яка виникла в більшості при маневрах,а інколи і в поїздній роботі,але по наслідкам не привела до серйозного інциденту.До них належать:

1)Зіткнення чи схід при маневрах.

2) Переведення стрілки під маневровим складом

3)Розрив в вантажному поїзді і розрив між локомотивом і першим пасажирським вагоном.

4)Несправність локомотива що призвело до затримки більше 1 год.

5)Падіння деталей в вантажному поїзді

6)Зіткнення автотранспорту на переїзді.

Д)Порушення в роботі- подія яка виникла в поїзній чи маневровій роботі,але не належить до інциденту.До них належать:

1)Виклик допоміжного локомотива на перегін до 1 год

2)Вихід рухомого складу за граничний стопчик.

3)Невірні дії що призвели до затримки поїзда.

4)Перекриття сигналу на заборонений,що викликало проїзд.

5)Наїзд на стороні придмети.

6)Неогородження місця робіт на перегоні і станції.

2)Класифікація та призначення сигналів.

СИГНАЛИ-служать для забезпечення безпеки руху,а також для організації руху поїздів і маневрової роботи.

Всі сигнали по способу сприйняття є:

Видимі і звукові.

ВИДИМІ-в свою чергу можуть бути:

постійними,переносними,ручними.

Крім того видимі сигнали по часу застосовується і можуть бути:

1.Цілодобові

2.Денні

3.Нічні

Видимі сигнали між собою відмінні-кольором,кількістю показів,формою.В окремих випадках при поганій погоді вдень необхідно замість дених (прапорців,щитів,дисків) застосувати нічний сигнал,а саме:

А)Коли денного сигналу зупинки (червоного прапорця,щита,диска) не видно менше -1000м

Б)Коли денного сигналу зменшення швидкості (жовтого щита,прапорця) не видноменше- 400м.

В)Коли денного сигналу маневрового не видно менше - 200м.

В усіх трьох випадках необхідно брати ЛІХТАРИК потрібних кольорів,або білого кольору.

ЗВУКОВІ-відмінні між собою:кількістю звуків,продовженістю,розміщенням.

3)Порядок приймання поїзда на станцію по забороненому сигналу вхідного світлофора.

Прийняти поїзд по забороненому сигналу 5 способів.

1)Запрошуючий місячно-білий мигаючий сигнал.

2)Р/Н від ДСП чи ДНЦ по Р/зв’язку.

3)По письмовому наказу на бланку ф.ДУ-59.

4)Р/Н ДСП переданий по спеціальному телефоні на мачті вхідного.

5)По білому-вогню спеціальної маневрової головки встановленої на мачті вхідного(одиночних лок; дрезин;порожніх МВРС.)

Порядок входу на станцію:

Машиніст прослідує вхідний не більше 20км/год особлива увага бути готовим зупинитись,по горловині подавати звуковий сигнал пильності і слідувати не більше 20км/год до зупинки у забороненого чи граничного стопчика,а при відкритому вихідному локомотивом до вихідного,а дальше збільшувати по сигналу.

Якщо накодованих коліях при відкритому вихідному(маршрутному)маш.. неотримав коди на локомотиві,припускає про розрив рейкового кола,повинен не більше 20км/год витягнути хвіст поїзда з даної колії.

На некодованих коліях при прийомі по забороненому приміський чи пасажирський поїзд після закінчення посадки і відкритий вихідний збільшує швидкість до встановленої.

4)Випадки та порядок проведення повного випробування гальм пасажирських поїздів.

Випадки повного випробробування.

А)При любій зміні локомотива.

Б)Після закінчення формування,після причіпки поїзного локомотива.

В)Перед затяжними спусками згідно наказу Н,а перед спуском 18% і більше-з 10 хв.витримкою.

Г)При зміні напрямку руху(локом.обганяється з голови в хвіст).

Д)Повне випрбування ЕПГ виконується на станціях формування та обороту пасажирських поїздів від станціонарних пристроїв чи локомотивів.

1-Цілісність гальмівної магістралі

-Оглядач повідомляє ТЧМ про початок проведення перевірки і відкриває кінцевий кран останього вагона (після спрацювання прискорювача екстреного гальмування кран необхідно закрити).У вагонах з західноєвропейськими типами гальм кран відкривається на 2-4с.

-ТЧМ після одержання сигналу про початок перевірки цілісності ГМ переводить РКМ в 3 пол.

-При спрацюванні гальм локомотива (визнач.за манометром ГМ) протягуючи стрічку швидкостеміра, відпустити гальма поїзда,зарядити ГМ до встановленого зарядного тиску і повідомити про результати перевірки оглядачу вагонів головної групи.

2-Щільність гальмівної магістралі.

-Після зарядки ГМ до встановленого тиску необхідно перекрити комбінований кран(пол.подвійної тяги).

-Після 20с від перекриття комбінованого крану необхідно заміряти падіння тиску в ГМ,яке не повинно перевищувати 0,2атм протягом 1хв.чи 0,5атм протягом 2,5хв.

3-Перевірка дії ЕПГ.

Гальмування.

-Зарядити ГМ до встановленого зарядного тиску.

-Вимкнути тумблер дубльованого живлення проводів №1 і 2.

-Увімкнути джерело живлення ЕПГ (має загорітися зелена лампочка”О”на пульті керування).

-За сигналом оглядача вагонів РКМ ум. №395 перевести в ^ 5е пол до тиску в ГЦ 1,0-1,5атм.Після чого РКМ перевести в 4 пол.

-Оглядачі перевіряють дію ЕПГ у всьому поїзді.

-Розмикачем перевіряють напругу ЕПГ у хвостовому вагоні,яка повинна бути не менше 30В при загальмованому поїзді.

Відпуск.

-За сигналом оглядача “Відпустити гальма“,ТЧМ вимикає тумблер живлення ланцюга ЕПГ(РКМ знаходиться 4 пол).

-Через 15с після відпуску гальм увімкнути тумблер ланцюга живлення ЕПГ(оглядачі перевіряють відпуск гальм у всьому поїзді і повідомляють ТЧМ).

4-Перевірка дії пневматичних гальм

Гальмування.

-Зарядити ГМ до встановленого зарядного тиску.

-Вимкнути тумблер джерела живлення ЕПГ.

-Вичікуємо 30с після випробування ЕПГ.

-Переводимо РКМ ум.№395 в ^ 5 пол і зменшуємо тиск в ЗрР за один прийом на 0,5-0,6атм після чого РКМ переводимо в 4 пол.Гальма повинні прийти в дію і довільно не відпускати до моменту їх відпускання краном машиніста.Не раніше ніж через 2хв.після виконаного гальмування оглядачі перевіряють стан і дію гальм по всьому поїзді.

Відпуск.

-Для відпуску гальм РКМ ум.№395 перевести в 2 пол.Оглядачі повинні перевірити відпускання гальм у всьому поїзді.

5)Основні несправності компресора які приводять до зниження його продуктивності.

1.Пропуск в смоктуючих клапанів ЦНТ(циліндрі низького тиску) –викидання повітря в АТМ,через смоктуючі фільтра.

2.Зношення компресійних кілець –викидання повітря з маслом через сапун.

^ 3.Пропуск смоктуючого клапана ЦВТ –спрацьовує запобіжний клапан на холодильнику.

4.Пропуск смоктуючого і нагнітаючого клапанів –надмірне нагрівання даного циліндра.

^ 5.Засмічення смоктуючих фільтрів –мале смоктування повітря.

6.Малий підйом клапанів мале смоктування повітря.

7.Компресор гонить масло в систему.

8.Постороній шум в компресорі.

9.Зношені масло сйомні кольца.

^ 10.Пошкодження коріних підшипників та вкладишів.

БІЛЕТ-№2

1)Відстань між осями колії на станціях і перегонах.

На станціях

Відстань між осями колії.

1.Колія прийомо відправні -4800мм.

2.Між сортувальними та іншими -4500мм.

3.Між перевантажувальними(вузька,широка) -3600мм.

4.Між головними крайними на ст. -4100мм.

На перегонах

1.На перегонах -4100мм.

2.Якщо є третя то до неї 5000мм.(для встановлення інструменту).

2)Види та містя встановлення постійних сигнальних знаків.

_До постійних сигнальних знаків належать;

-ГРАНИЧНИЙ СТОПЧИК –вказують місце далі якого не можна установлювати рухомий склад у напрямку стрілочного переводу чи глухого пересічення.

-МЕЖА СТАНЦІЇ –вказує межу станції на двохколійних і багатоколійних ділянках.

^ -КІНЕЦЬ КОНТАКТНОЇ ПІДВІСКИ;

-ЗУПИНКА ЛОКОМОТИВА ЧИ ПЕРШОГО ВАГОНА;-

-КРУГЛИЙ ЖОВТИЙ ДИСК

-ПОЧАТОК НЕБЕЗПЕЧНОГО МІСЦЯ ТА КІНЕЦЬ на них вказують межі ділянки,що вимагають проходження її поїздами із зменшиною швидкістю.

-СИГНАЛ СВИСТОК «С»; -установлюється перед тунелями,мостами,переїздами.

-ПОЧАТОК ТА КІНЕЦЬ ГАЛЬМУВАННЯ –вказує на містя випробування гальм на шляху прямування.

-ГАЗ;НАФТА –встановлюються в місцях пересічень залізничних колій нафтогазопроводами на опорах.

^ -ПІДГОТУВАТИСЬ ДО ОПУСКАННЯ СТРУМОПРИЙМАЧА;

-ПІДНЯТИ СТРУМОПРИЙМАЧ;

-ВИКЛЮЧИТИ СТРУМ,ВКЛЮЧИТИ СТРУМ:

-ПОЧАТОК ТА КІНЕЦЬ РОЗМИВНОГО МІСЦЯ

Сигнальні знаки встановлюються з правого боку у напрямку руху і встановлені не менше 3100мм від осі колії.

3)Видача машиністам відправляючих поїздів бланку зеленого кольору з заповненням п.1 чи 2.

Бланк зеленого кольору п.1

1)При відправленні поїзда по забороненному вихідному на перегін АБ (крім на неправельну односторонню )

2)При відправленні з колії де відсутній вихідний на перегін АБ(крім на неправельну односторонню)

3)Для прослідування на станції маршрутного з забороненим вогнем відправляючим поїздом.

4)При відправленні при вихідному забороненому на перегін НАБ (коли вихідний перекрився штучно чи самовільно,можна видати даному поїзду або попутному з суміжної).

5)Для прослідування на перегонні НАБ блок-поста господар. поїзда з роботою за блок-постом(туда і назад по блок-посту) і штовхачу при поверненні із-за блок-поста коли із станції їм було виданно ключ-жезл.

Бланк зеленого кольору п.2

1)При відправленні поїзда коли голова стоїть за дозволяючим сигналом(як і при АБ так і НАБ).

2)При відправленні по груповому коли не можна засвітити покажчик цифри зеленого кольору або повторюючий зеленого кольору.

3)Коли на вихідному неможливо засвітити для теплотяги «Є»,»З»,»С»,або «З»,»С»,для електротяги.

4)Випадки та порядок проведення повного випробування гальм вантажних поїздів.

1)На станціях формування та обороту перед відправленням поїзда.

2)Після змінни локомотива.

3)При змінні напрямку руху поїзда.

4)На станціях які розділяють суміжні гарантійні дільниці прямування вантажних поїздів(при ТО состава без зміни локомотива.

5)На станціях,що знаходяться перед перегонами із затяжними спусками де зупинка поїзда передбачина графіком руху.

6)Перед затяжними спусками 18%0 та крутіше (від локомотива з 10хв витримкою загальмованому стані),(перелі згідно наказу Н)

^ 1.ЦІЛІСНІСТЬ ГМ.

-Зарядити ГМ довстановленого зарядного тиску.

-Оглядач повідомляє ТЧМ про початок перевірки.

-Відкривається кінцевий кран останього вагона на 5-7с.

-ТЧМ після спрацювання гальм локомотива(визначається по лампочці ТМ)протягує стрічку і виконує ступінь гальмування 0,5-0,6 атм, якщо лампочка ТМ загоряється і гасне то додаткове зниження тиску непотрібне.

-Через 5-7с виконати відпуск гальм і повідомити про результати перевірки оглядача вагонів.

^ 2.ЩІЛЬНІСТЬ ГМ.

-Зарядити ГМ до зарядного тиску при 2 пол.РКМ 394-395.

-ЖМ зарядженна довстановленого зарядного тиску компресора вимкнені.

-Після подальшого зниженні тиску в ГР на 0,4-0,5атм заміряємо час його падіння на 0,5атм при 2 пол.РКМ.

^ 3.ПЕРЕВІРКА ДІЇ ПНЕВМАТИЧНИХ ГАЛЬМ

1.Гальмування

-Зарядити ГМ до встановленого зарядного тиску.

-РКМ перевести в 5 пол. і знизити тиск в ЗрР на 0,6-0,7атм з наступним переведенням РКМ в 4 пол.

-ТЧМ перевіряє щільність ГМ поїзда,яка повинна бути не менша 10% від щільності в 2 пол. РКМ всторону зменшення(в іншому випадку оглядачам треба усунути витоки повітря через повітророзподільники,ГЦ,чи авторежими).

-Оглядачі вагонів через 2хв після виконаного гальмування перевіряють стан і дію гальм у всьому поїзді.

-Оглядач хвостової частини поїзда заміряє величину виходу штока ГЦ хвостового вагона,записує номер хвостового вагона, зустрічається з оглядачем головної частини поїзда і ці дані зі своїм підписом у довідці ВУ45 передає йому.

2.Відпуск

-У поїздах до 350 осей відпуск провести за сигналом оглядача в ^ 2 пол. РКМ.

-У поїздах понад 350 осей РКМ перевести в 1 пол. до отримання в ЗрР тиску на 0,5-0,6 атм.вище зарядного,після чого РКМ перевести в 2 пол.

-Оглядачі перевіряють відпуск гальм у всьому поїзді по схову штоків ГЦ і відходу колодок від коліс.

5)Основні несправності крана допоміжного гальма ум.254 за яких він непрацює як повторювач.

1.Засмічений отвір діаметер 0,8мм.

2.Заїв переключаючий поршень у верхньому положенні.

3.Злам пружини переключаючого поршня.

4.перекритий кран імпольсної магістралі.

БІЛЕТ №3

1)Ширина колії.Рівень головок рейок по висоті на прямих та кривих ділянках колії.

Ширина колії 1520мм+8;-4: а де швидкість до 50км/год +10.

Найширша колія 1548мм.

Найвуща колія 1510мм, після чого колія закривається.

Рівень головок рейок.

Повисоті дві рейки повині бути на одному рівні прямих ділянках, але допускається ліву чи праву нитку утримувати на 6мм вище.В кривих зовнішню нитку піднімають до 150мм,а на швидкісних лініях і вище і висота піднятя залежить від величини радіуса і швидкості.

2)Види та призначення сигнальних покажчиків на вихідних,маршрутних та вхідних світлофорах.

На вихідному,та вхідному світлові покажчики напрямку білого кольору(цифрові,літерні чи положення),що розміщується на щоглах.Для назначення номера колії,з якої дозволяється рух поїзда,на групових вихідних і маршрутних світлофорах встановлюються маршрутні світлові покажчики зеленого кольору.Ці покажчики можуть використовуватися і для зазначення номера колії, з якої дозволено рух маневрового состава, за наявністю на вихідному чи маршрутному світлофорі –місячно-білого вогню.На вихідному та вхідному застосовується сигнальні покажчики «Е»,»З»,»С».

«Е» призначений який рід струму;

«З»,»С» для колії відправлення чи прийому західної чи східної.
3)Порядок проходження поїздом маршрутного світлофора з забороняючим сигналом.

Порядок проходження поїздом маршрутного з забороненим показанням:

Маршрутний світлофор з забороненим показанням поїзди які прибувають на ст. проходять з видачею машиністу:

1.Р/Н переданому по Р/зв ДСП;

2.Письмового дозволу форми ДУ 59;

3.По місячно білому мигаючому запрошуючому;
  1   2   3   4   5   6   7   8

Схожі:

1 Основні обовязки працівників залізничного транспорту. Наказ№800 мту iconПравила технічної експлуатації залізниць України (далі Правила) встановлюють...
Правила технічної експлуатації обов'язкові для усіх підрозділів та працівників залізничного транспорту. Виконання
1 Основні обовязки працівників залізничного транспорту. Наказ№800 мту iconЗатверджено
Обов’язковому попередньому (під час прийняття на роботу) І періодичному (протягом трудової діяльності) медичним оглядам підлягають...
1 Основні обовязки працівників залізничного транспорту. Наказ№800 мту iconМіністерство транспорту україни державна адміністрація залізничного...
Загальні положення стр
1 Основні обовязки працівників залізничного транспорту. Наказ№800 мту iconЗавізовано цз-1-С, цгк, цн, Цпроф, цтзб, цф, цю ким підписано: Козак...
...
1 Основні обовязки працівників залізничного транспорту. Наказ№800 мту iconЯк називається сукупність шляхів сполучення, та, розміщених на них,...
Основні вимоги до будь-якого виду транспорту. Основні напрямки розвитку єтс та роль транспорту у вирішенні соціальних задач
1 Основні обовязки працівників залізничного транспорту. Наказ№800 мту iconПравила перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти
Правила) розроблені згідно з вимогами Статуту залізниць України, Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом (далі Порядок)...
1 Основні обовязки працівників залізничного транспорту. Наказ№800 мту icon198. штукатур (Код кп-7133. 2)
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім ак. В. Лазаряна
1 Основні обовязки працівників залізничного транспорту. Наказ№800 мту iconЗатверджую
«Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності на транспорті» Української державної академії залізничного транспорту Дейнека О. Г
1 Основні обовязки працівників залізничного транспорту. Наказ№800 мту iconВихідні данні, що відрізняються за варіантами
Дніпропетровський національній університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
1 Основні обовязки працівників залізничного транспорту. Наказ№800 мту iconАвтомобільний транспорт, його особливості, переваги й недоліки
Сфери доцільного використання залізничного, морського й річкового транспорту під час перевезення вантажів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка