Скачати 3.57 Mb.
|
[До змісту] [Наступне] ВСТУП На шляху інтеграції України до європейського освітнього процесу першочергове значення набуває підвищення рівня конкурентоспроможності фахівців з вищою освітою. Конкурентне середовище потребує прийняття управлінських рішень, тобто ринок праці висуває вимоги до рівня теоретичних знань потенційного працівника. Сучасний фахівець з обліку, аналізу, аудиту, фінансів – це не технічний працівник, обмежений у своїй діяльності численними нормативно-правовими актами і відповідальністю, а, перш за все, ініціативний менеджер, який здатний творчо використовувати здобуті знання для прийняття ефективних управлінських рішень, постійно навчатися впродовж усього життя, розвивати стратегічне мислення, самостійно вирішувати проблеми. Тому при підготовці майбутніх фахівців необхідно досягати фундаментальної освіти, глибокого пізнання філософії обліково-аналітичних наук, високої якості робіт в умовах постійної зміни законодавчих документів, мотивації партнерів і клієнтів, ризику і невизначеності. Побудова ринкової системи господарювання неможлива без здійснення зовнішньоекономічних операцій, оскільки практично кожне підприємство рано чи пізно проводить розрахунки та інші операції з іноземними контрагентами. Сьогодні, як ніколи, економіка України пронизана зовнішньою торгівлею. Для забезпечення потреби вітчизняних підприємств у спеціалістах з ведення обліку зовнішньоекономічних операцій, які б змогли здійснювати виробничу, валютно-фінансову і торгово-економічну діяльність із зарубіжними партнерами, вивчається дисципліна «Облік зовнішньоекономічної діяльності». Дисципліна «Облік зовнішньоекономічної діяльності» є однією з профілюючих загальних дисциплін для студентів напряму підготовки 6.030509 «Облік і аудит». ^ є методика ведення бухгалтерського обліку зовнішньоекономічних операцій на підприємствах України. Мета дисципліни полягає у формуванні системи знань з теорії та практики ведення бухгалтерського обліку зовнішньоекономічних операцій на підприємствах України та вміння використовувати облікову інформацію в плануванні та управлінні діяльністю суб’єктів господарювання. Відповідно до поставленої мети основними завданнями дисципліни визначені:
Вивчення дисципліни «Облік зовнішньоекономічної діяльності» базується на знаннях, які студенти отримали з інших дисциплін, передбачених навчальним планом, а саме:
Після вивчення дисципліни «Облік зовнішньоекономічної діяльності» студент повинен: знати:
уміти:
Згідно з навчальним планом підготовки бакалаврів за фахом «Облік і аудит» дисципліна «Облік зовнішньоекономічної діяльності» належить до блоку дисциплін, що викладаються за вибором навчального закладу. Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни «Облік зовнішньоекономічної діяльності» підготовлено відповідно до Галузевого стандарту вищої освіти України «Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра за спеціальностями напряму 0501 – «Економіка і підприємництво», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2006 р. № 444. Навчально-методичний посібник включає тематичний план дисципліни, навчальну програму дисципліни, методичні рекомендації щодо застосування КМСОНП, методичні рекомендації до вивчення дисципліни за темами, навчальні завдання для практичних занять, завдання для самостійної роботи, індивідуальні завдання, термінологічний словник, перелік рекомендованої для опрацювання літератури. [До змісту] [Наступне] [До змісту] [Попереднє] [Наступне] ^
|
![]() | Лекція №20 Тема : Вступ. Загальний огляд Тема: Вступ. Загальний огляд: „українське Відродження” – унікальне культурно-соціальне явище 20-х років ХХ ст.; літературний процес... | ![]() | Лекція Вступ до вивчення дисципліни «Основи правознавства» Лекція Вступ до вивчення дисципліни «Основи правознавства». Поняття держави І права, їх загальна характеристика |
![]() | Зміст вступ розділ Теоретичні засади гуманізму Вступ розділ Теоретичні засади гуманізму | ![]() | Вступ |
![]() | Зміст Вступ | ![]() | Підготувала Вступ ст. 3 |
![]() | Затверджено Вступ | ![]() | Затверджено Вступ |
![]() | Зміст Вступ | ![]() | Маркетинг послуг Вступ |