Перелік законопроектів, ініційованих народними депутатами України –членами фракції комуністів у Верховній Раді України, спрямованих на виконання Антикризової програми Комуністичної партії України




Скачати 258.45 Kb.
НазваПерелік законопроектів, ініційованих народними депутатами України –членами фракції комуністів у Верховній Раді України, спрямованих на виконання Антикризової програми Комуністичної партії України
Сторінка1/3
Дата конвертації19.02.2014
Розмір258.45 Kb.
ТипЗакон
skaz.com.ua > Право > Закон
  1   2   3



Перелік законопроектів, ініційованих народними депутатами України –членами фракції комуністів у Верховній Раді України, спрямованих на виконання Антикризової програми Комуністичної партії України
Станом на 17.02.2012 р.


Номер та дата законо-проекту

Назва та характеристика законопроекту

8147
22.02.2011

Проект Закону про повернення майна базових галузей національної економіки, що знаходяться у власності громадян і юридичних осіб, у власність держави (націоналізацію)

(автори - Симоненко П.М., Ткаченко О.М.)

Запропонований проект Закону України про повернення майна базових галузей національної економіки, що знаходяться у власності громадян та юридичних осіб, у власність держави (націоналізацію) обґрунтовує необхідність націоналізації підприємств основних галузей економіки та створення на цій базі фонду загального надбання держави, що не підлягає приватизації.

Якщо врахувати, що загальне надбання держави, насамперед базові галузі національної економіки, має винятково суспільне призначення, що не дає змоги вилучати його зі сфери загального користування, унеможливлює установлення на це майно права власності приватних суб’єктів і не дає можливості робити його предметом цивільно-правового обороту, то висновок може бути тільки один: необхідно терміново прийняти законопроект про націоналізацію базових галузей народного господарства і створення на їх основі неподільного фонду загальної власності Українського народу.

Керуючись Конституцією України, якою встановлено, що власність зобов’язує, власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству (ст.13), виходячи із конституційних положень про те, що примусове відчуження об’єктів права приватної власності може бути застосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідності, на підставі і в порядку встановлених законом, та за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості (ст.41) в цьому проекті Закону визначені загальні положення і порядок націоналізації, оцінка майна і порядок відшкодування його вартості, порядок передачі майна у власність держави.

Проект Закону визначає основні принципи, порядок та умови націоналізації, органи, що здійснюють націоналізацію, передбачає заходи щодо захисту інтересів власника майна, що націоналізується, встановлює порядок вирішення спірних питань, що виникають у процесі націоналізації.

У проекті Закону передбачена процедура передачі націоналізованого майна у власність держави, визначені державні органи, відповідальні за збереження та ефективне використання націоналізованого майна.

Запропонований проект Закону є рамковим і покликаний стати основою для прийняття в майбутньому законів України про націоналізацію конкретних об’єктів.

9794
06.02.2012

Проект Закону про відновлення мережі дошкільних навчальних закладів

(автори - Симоненко П.М.,Самойлик К.С. , Дем'янчук В.О.)

Відновлення мережі дошкільних навчальних закладів до повного забезпечення потреби в них цим законопроектом визнається суспільною необхідністю в розумінні Закону України "Про відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності".

Законопроектом визначено механізм практичної реалізації права на доступність і безоплатність дошкільної освіти в державних і комунальних навчальних закладах та здобуття обов’язкової дошкільної освіти дітьми старшого дошкільного віку мешканцями відповідних територій, неповністю забезпечених дошкільними навчальними закладами через використання приміщень останніх не за цільовим призначенням іншими організаціями.

Встановлено систему заходів, спрямованих на повернення в користування (передачу у власність) територіальних громад та відновлення функціонування дошкільних навчальних закладів, приміщення яких використовуються не за цільовим призначенням іншими організаціями.

Згідно із запропонованим законопроектом поверненню (передачі) у власність територіальних громад відповідно до потреб мешканців відповідної території підлягають приміщення (повністю або їх частини) раніше збудованих дошкільних навчальних закладів, які: 1) передано з державної чи комунальної власності в оренду (користування) органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам і організаціям різних форм власності, діяльність яких не пов’язана з наданням безоплатної дошкільної освіти як дошкільних навчальних закладів; 2) передано з державної чи комунальної власності у власність суб’єктів господарювання чи фізичних осіб в порядку приватизації чи шляхом викупу або набуття на зазначені приміщення права власності в інший спосіб; 3) ще не встигли передати у власність територіальних громад і які утримуються за рахунок коштів підприємств; 4) є відомчими – власністю підприємств, установ, організацій або їм належали раніше, але були відчужені, та на сьогодні використовуються не як доступні дошкільні навчальні заклади чи не за цільовим призначенням.

До вищезазначених заходів віднесено систему дій, пов’язаних із: 1) визначенням кількості дітей, які потребують здобуття доступної та безоплатної дошкільної освіти у дошкільних навчальних закладах та проживають на відповідній території, на яку має поширювати діяльність один дошкільний навчальний заклад (нормативи такої потреби визначаються центральним органом виконавчої влади в галузі освіти);

2) визначенням кількості діючих дошкільних навчальних закладів державної та комунальної форм власності, в яких забезпечується доступна і безоплатна дошкільна освіта на відповідній території, на якій проживають мешканці, які потребують такої освіти;

3) здійсненням співвідношення між кількістю дітей, які потребують дошкільної освіти, і кількістю існуючих державних та комунальних дошкільних навчальних закладів на відповідній території;

4) визначенням кількості дошкільних навчальних закладів, яких не вистачає на відповідній території, для повного забезпечення потреб мешканців у них;

5) визначенням на відповідній території кількості дошкільних навчальних закладів державної та комунальної форм власності (або які раніше перебували в державній чи комунальній власності) або є відомчими та які використовуються не за цільовим призначенням;

6) вирішення питання про повернення в користування (передачу у власність) територіальних громад приміщень зазначених дошкільних навчальних закладів та відновлення функціонування в них дошкільних навчальних закладів.

Повернення приміщень дошкільних навчальних закладів державної та комунальної форм власності, які перебувають в оренді (користуванні) та використовуються не за цільовим призначенням, передбачається здійснити шляхом законодавчого закріплення правової підстави дострокового розірвання договорів оренди всього приміщення або його частини (відповідно до потреб) за ініціативою місцевих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування – власників відповідних приміщень дошкільних навчальних закладів. Після розірвання договорів оренди державних дошкільних навчальних закладів останні передаються у власність територіальних громад у встановленому законодавством порядку передачі об’єктів права державної та комунальної власності.

Приміщення дошкільних навчальних закладів, які не були передані у власність територіальних громад і утримуються за рахунок коштів підприємств, а також приміщення відомчих дошкільних навчальних закладів, які є власністю підприємств, установ, організацій, передаються у власність територіальних громад у встановленому законодавством порядку передачі об’єктів права державної та комунальної власності.

Приміщення дошкільних навчальних закладів, які було передано з державної чи комунальної власності у власність суб’єктів господарювання чи фізичних осіб у порядку приватизації чи шляхом викупу або набуття права власності в інший спосіб, а також приміщення дошкільних навчальних закладів, які раніше були відомчими, але були відчужені, та на сьогодні використовуються не як доступні дошкільні навчальні заклади чи не за цільовим призначенням, передаються (повертаються) у власність територіальних громад добровільно – у встановленому законодавством порядку передачі об’єктів права державної та комунальної власності, або примусово – у встановленому законодавством порядку відчуження об’єктів нерухомого майна з мотивів суспільної необхідності. У разі примусової передачі (повернення) приміщень дитячих садків у власність територіальної громади відшкодування власнику вартості приміщення (його частини) дошкільного навчального закладу здійснюється за викупною ціною, яка визначається за методикою, а також у порядку, що затверджуються Кабінетом Міністрів України, з урахуванням вартості, за яку відбулося первісне відчуження майна з державної чи комунальної власності.

Місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування пропонується протягом трьох місяців вирішити питання розміщення органів державної влади та органів місцевого самоврядування та їх структурних підрозділів, державних або комунальних підприємств, установ, організацій, які мають звільнити займані ними приміщення дошкільних навчальних закладів за рішенням місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (або суду, якщо звільнення зазначених приміщень відбуватиметься в примусовому порядку).

10025
09.02.2012

Проект Закону про місцеве та регіональне самоврядування в Україні (автори - Симоненко П.М.,Гордієнко С.В.,Матвєєв В.Г. ,Кілінкаров С.П.)

У законопроекті враховано позитивний досвід діяльності вітчизняних органів місцевого самоврядування, пропозиції щодо реформування місцевого самоврядування, внесені органами державної влади, представниками місцевого самоврядування та громадських організацій, а також зарубіжний досвід.

Основним завданням законопроекту є повне виконання вимог Європейської хартії місцевого самоврядування та створення умов для повноцінного розвитку місцевого та регіонального самоврядування шляхом визнання за районними, обласними радами права на створення власних виконавчих органів та значного обмеження повноважень місцевих державних адміністрацій, які можуть лише координувати діяльність органів державної влади регіонального та місцевого рівня, здійснювати контроль за законністю актів органів місцевого та регіонального самоврядування на відповідній території. Завдяки цьому вітчизняну систему самоврядних органів буде приведено у відповідність до Європейської хартії місцевого самоврядування.

Крім того, законопроект має за мету:

- вдосконалити розподіл повноважень між органами місцевого, регіонального самоврядування та органами державної влади;

- чітко визначити механізм делегування і розподілу повноважень між органами виконавчої влади і органами місцевого та регіонального самоврядування; між органами місцевого та регіонального самоврядування;

- уточнити відповідальність органів та посадових осіб місцевого, регіонального самоврядування, органів місцевої державної адміністрації;

- зменшити можливості для проявів корупції в органах місцевого та регіонального самоврядування;

- посилити вимоги до членів представницьких органів місцевого та регіонального самоврядування.


10037
10.02.2012

Проект Закону про посилення державного контролю за використанням природних ресурсів, що перебувають у приватній власності суб'єктів господарювання

(автори - Симоненко П.М., Храпов С.А.,Кравченко М.В.,Кілінкаров С.П., Гордієнко С.В.)

В умовах розвитку в Україні ринкової економіки сформувалася стійка тенденція щодо використання природних ресурсів у сфері господарювання задля досягнення економічних результатів без урахування суспільних інтересів і шкідливих наслідків, що завдаються навколишньому природному середовищу. Деструктивність економічних відносин, сформованих за екстенсивною моделлю використання природних ресурсів, спричинює деградацію та виснаження природо ресурсного потенціалу, поглиблення екологічних, економічних і соціальних проблем у державі. Така ситуація зумовлена недостатнім екологічним обґрунтуванням використання природних ресурсів, відсутністю комплексності у веденні господарської діяльності, недосконалістю державного контролю в цій сфері. Це зумовлює потребу в оптимізації суспільних відносин господарювання на засадах співвідношення інтересів суспільства щодо стану природного середовища та використання природних ресурсів для цілей економічного розвитку.

Проект Закону спрямований на підвищення рівня відповідальності суб'єктів господарювання щодо виконання вимог природоохоронного законодавства стосовно ефективного і збалансованого використання природних ресурсів.

З цією метою проектом Закону пропонується визначити заходи щодо посилення державного контролю за використанням природних ресурсів, що перебувають у приватній власності суб’єктів господарювання, та передбачити такий вид адміністративно-господарської санкції як їх примусове відчуження у державну чи комунальну власність у разі порушення суб’єктом господарювання встановленого законом правового режиму їх використання.

10038
10.02.2012

^ Проект Закону про державну монополію на виробництво і реалізацію спирту, алкогольної продукції та тютюнових виробів

(автори - П.М. Симоненко,Є.В. Мармазов, А.О. Александровська, Є.І. Царьков )

Ринкові механізми виявляються неспроможними забезпечити саморегулювання сфери виробництва і реалізації спирту, алкогольної продукції та тютюнових виробів, запобігти негативним соціальним наслідкам споживання продукції в суспільстві та ліквідувати їх. У зв’язку із цим підвищуються вимоги до державного управління процесами виробництва та поширення алкогольно-тютюнової продукції. Запровадження державної монополії на таку продукцію є ефективним інструментом регулювання сфери алкоголю і тютюну, здатним зменшити негативний вплив продукції на життя, здоров’я та добробут людини.

У проекті Закону України „Про державну монополію на виробництво і реалізацію спирту, алкогольної продукції та тютюнових виробів” пропонується:

- встановити державну монополію на діяльність, що пов’язана з виробництвом і реалізацією спирту, алкогольної продукції та тютюнових виробів;

- внести зміни до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» щодо запровадження монополії на виробництво і реалізацію спирту, алкогольної продукції та тютюнових виробів.
  1   2   3

Схожі:

Перелік законопроектів, ініційованих народними депутатами України –членами фракції комуністів у Верховній Раді України, спрямованих на виконання Антикризової програми Комуністичної партії України iconСтатут комуністичної партії україни
України — прихильників комуністичної ідеї. Вона є спадкоємицею ідей І традицій Комуністичної партії України, що діяла до незаконної...
Перелік законопроектів, ініційованих народними депутатами України –членами фракції комуністів у Верховній Раді України, спрямованих на виконання Антикризової програми Комуністичної партії України iconСтатут комуністичної партії україни
України — прихильників комуністичної ідеї. Вона є спадкоємицею ідей І традицій Комуністичної партії України, що діяла до незаконної...
Перелік законопроектів, ініційованих народними депутатами України –членами фракції комуністів у Верховній Раді України, спрямованих на виконання Антикризової програми Комуністичної партії України iconВ жовтні 1996 року 29 народних депутатів членів групи «Аграрники...
В жовтні 1996 року 29 народних депутатів – членів групи «Аграрники України» у Верховній Раді України на зборах прийняли рішення про...
Перелік законопроектів, ініційованих народними депутатами України –членами фракції комуністів у Верховній Раді України, спрямованих на виконання Антикризової програми Комуністичної партії України iconЕкспертний висновок Інституту археології нан україни стосовно проекту...
Й раді України ініційовано розгляд Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії нелегальним...
Перелік законопроектів, ініційованих народними депутатами України –членами фракції комуністів у Верховній Раді України, спрямованих на виконання Антикризової програми Комуністичної партії України iconШановні народні депутати фракції бют-батьківщина!
Партії Регіонів, прийняли одностайно, оскільки автори маскують ідею полювання на заповідних територіях під виглядом мисливського...
Перелік законопроектів, ініційованих народними депутатами України –членами фракції комуністів у Верховній Раді України, спрямованих на виконання Антикризової програми Комуністичної партії України icon1 Партія здійснює свою діяльність на території України відповідно...
Політична партія "удар (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка" (далі за текстом Партія) є політичною партією,...
Перелік законопроектів, ініційованих народними депутатами України –членами фракції комуністів у Верховній Раді України, спрямованих на виконання Антикризової програми Комуністичної партії України iconАнкета на участь у “Програмі стажування молоді у Верховній Раді України”
Повна домашня адреса (фактична): індекс, область, місто, вулиця, будинок, номер квартири
Перелік законопроектів, ініційованих народними депутатами України –членами фракції комуністів у Верховній Раді України, спрямованих на виконання Антикризової програми Комуністичної партії України iconЗакон україни
України – членами Комітету Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин Калетніком Г. М., Сігалом Є. Я.,...
Перелік законопроектів, ініційованих народними депутатами України –членами фракції комуністів у Верховній Раді України, спрямованих на виконання Антикризової програми Комуністичної партії України iconЗареєстровано затверджено міністерством юстиції Установчими зборами України політичної партії
Українська Національна Асамблея (в подальшому – уна чи Партія) є політичною партією, яка на добровільних засадах об'єднує громадян...
Перелік законопроектів, ініційованих народними депутатами України –членами фракції комуністів у Верховній Раді України, спрямованих на виконання Антикризової програми Комуністичної партії України iconЗатверджено
Свою діяльність пспу здійснює у відповідності до Конституції України, чинного законодавства, цього Статуту І програми партії
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка