Скачати 1.04 Mb.
|
![]() ![]() НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ КАФЕДРА КОНСТИТУЦІЙНОГО ТА МІЖНАРОДНОГО ПРАВА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ДЕРЖАВНЕ ПРАВО ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН» для підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за напрямом «Правознавство» Київ 2012 НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ КАФЕДРА КОНСТИТУЦІЙНОГО ТА МІЖНАРОДНОГО ПРАВА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ДЕРЖАВНЕ ПРАВО ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН» з підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр» за напрямом «Правознавство» УКЛАДАЧІ: Пустовіт Ж. М. –кандидат юридичних наук, доцент; Олійник А.Ю. – професор кафедри конституційного та міжнародного права, кандидат юридичних наук, професор; Букач В.В. – доцент кафедри конституційного та міжнародного права, кандидат юридичних наук, доцент; Юрковська Л.Г. – викладач кафедри теорії держави і права НАВС. РЕЦЕНЗЕНТИ: Федоренко В.Л. – заступник директораННІЗДН НАВС,доктор юридичних наук, професор; Музика І.В. – старший науковий співробітник Інституту держави і права ім. В.М. Корецького НАН України, кандидат юридичних наук, доцент. Програма навчальної дисципліни «Державне право зарубіжних країн» розглянуто і схвалено на засіданні кафедри конституційного та міжнародного права від «___»__________ _______ року, (протокол № ). Рекомендовано до друку Методичної радою від «__»________20__, (протокол №__) ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ЩОДО ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «Державне право зарубіжних країн» Навчальна дисципліна “Державне право зарубіжних країн”, присвячена узагальненій характеристиці державно – правової теорії і практики країн світу. Дана дисципліна є нормативною і вивчається у другому навчальному семестрі студентами другого курсу ФПЗПДП та ЮФ ННІПП НАВС з підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр» за напрямом «Правознавство» упродовж семестру. Формами проведення занять є такі: лекції, семінарські заняття, самостійна та індивідуальна робота. Дана дисципліна тісно взаємопов’язана з такими навчальними дисциплінами: теорія держави і права, конституційне право України, державне будівництво та місцеве самоврядування, правові системи сучасності тощо. Розподіл навчального часу для студентів денної форми навчання визначається тематичним планом з даної дисципліни, який затверджується на засіданні кафедри та погоджується з начальником навчально-методичного відділу НАВС та начальником відділу комп’ютерного та програмного забезпечення НАВС. При вивченні змісту навчальної дисципліни студенти повинні в обов’язковому порядку знайомитись із змістом програми навчальної дисципліни та робочої програми з навчальної дисципліни. При вивченні згаданих документів студент повинен звернути увагу на розподіл часу по темам та форми занять з них. Особливу увагу рекомендується звернути студенту на тематику та обсяг виконання завдань, рекомендованих для самостійної роботи. Також студентам необхідно ознайомитися на особливості індивідуальної роботи та чітко запам’ятати, що вона включає в себе консультації для студентів з методики складання таблиць, схем, логічних ланцюжків; характеристику методики написання контрольних, самостійних робіт, рефератів, доповідей та наукових робіт; підготовку з питань до модульного контролю, заліку та іспиту; роботу зі студентами, які потребують навчальної допомоги з окремих тем тощо. Навчальна дисципліна державного права зарубіжних країн має три мети: загальноосвітню, правознавчу і практичну. Загальноосвітнє значення даного курсу пов‘язано з необхідністю підвищення загальної культури студентів. Правознавча мета дисципліни, полягає в поглибленні теоретичних знань про моделі правового регулювання статусу особистості, про різні конституційні принципи економічної, соціальної і політичної систем суспільства, про різні форми правління, територіально – політичний устрій держави, системи державних органів і органів місцевого самоуправління. Практична мета курсу пов‘язана з вивченням конституційно – правових інститутів і методів конституційного регулювання. Дисципліна закладає основи сучасної професійної підготовки майбутніх правників, їх світогляду, гарантує їм необхідну орієнтацію в світі сучасних держав, їх конституційних та правових систем . Дана дисципліна розкриває такі проблеми держави:
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З ДИСЦИПЛІНИ 1. АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Навчальна дисципліна “Державне право зарубіжних країн”, присвячена узагальненій характеристиці державно – правової теорії і практики країн світу. Дана дисципліна є нормативною і вивчається у другому навчальному семестрі студентами другого курсу ФПЗПДП та ЮФ ННІПП НАВС з підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр» за напрямом «Правознавство» упродовж семестру. Формами проведення занять є такі: лекції, семінарські заняття, самостійна та індивідуальна робота. Дана дисципліна тісно взаємопов’язана з такими навчальними дисциплінами: теорія держави і права, конституційне право України, державне будівництво та місцеве самоврядування, правові системи сучасності тощо. Навчальна дисципліна державного права зарубіжних країн має три мети: загальноосвітню, правознавчу і практичну. Загальноосвітнє значення даного курсу пов‘язано з необхідністю підвищення загальної культури студентів. Правознавча мета дисципліни, полягає в поглибленні теоретичних знань про моделі правового регулювання статусу особистості, про різні конституційні принципи економічної, соціальної і політичної систем суспільства, про різні форми правління, територіально – політичний устрій держави, системи державних органів і органів місцевого самоуправління. Практична мета курсу пов‘язана з вивченням конституційно – правових інститутів і методів конституційного регулювання. Дисципліна закладає основи сучасної професійної підготовки майбутніх правників, їх світогляду, гарантує їм необхідну орієнтацію в світі сучасних держав, їх конституційних та правових систем . Дана дисципліна розкриває такі проблеми держави:
2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ Після вивчення програмного матеріалу студенти повинні: ЗНАТИ:
УМІТИ:
Таким чином, основним завданням курсу "Державне право зарубіжних країн" є засвоєння студентами найважливіших категорій і положень науки державного права; вміння орієнтуватися в державно-правовому законодавстві; самостійно оцінювати сучасні тенденції розвитку державно-правових інститутів; враховувати зарубіжний досвід конституційно-правового розвитку демократичних країн, що має практичне значення для державного будівництва в Україні. |
![]() | Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни кримінальне-процесуальне... Розслідування злочинів, розгляд матеріалів кримінального провадження – це сфера кримінально-процесуальної діяльності органів досудового... | ![]() | Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «міжнародне право»... Автори: професор кафедри загальноправових дисциплін, к ю н., доцент Камінська Н. В.; викладач кафедри загальноправових дисциплін... |
![]() | Навчально-методичний посібник для практичних занять та самостійної... «Державне (конституційне) право зарубіжних країн» (відповідно до вимог ects) / Уклад.: С. Г. Серьогіна, О. А. Гончаренко, К. О. Закоморна,... | ![]() | Міністерство аграрної політики та продовольства україни науково-методичний... ... |
![]() | Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни конституційне... Формами проведення занять є такі: лекції, семінарські заняття, самостійна та індивідуальна робота. З даної дисципліни передбачено... | ![]() | Робоча навчальна програма для курсантів освітньо-кваліфікаційного... Кримінальний процес України: робоча навчальна програма для курсантів 3-го курсу освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр” за напрямом... |
![]() | Затверджую Криміналістика: Робоча програма з навчальної дисципліни для підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня Бакалавр з галузі... | ![]() | Навчально-методичний комплекс ... |
![]() | Робоча навчальна програма з дисципліни „ Історія держави І права... Робоча навчальна програма з дисципліни „Історія держави І права зарубіжних країн”. / Укладач: проф. Скрипникова Л. В | ![]() | Навчально-методичний посібник для самостійної роботи та практичних... С. По-друге, необхідність вдосконалення вітчизняного конституційного процесу потребує вивчення досвіду роботи публічних інституцій... |