Методика викладання математики як наука І як навчальна дисципліна. Предмет, зміст, цілі, задачі І структура методики викладання математики




НазваМетодика викладання математики як наука І як навчальна дисципліна. Предмет, зміст, цілі, задачі І структура методики викладання математики
Дата конвертації03.02.2014
Розмір30.5 Kb.
ТипУрок
skaz.com.ua > Математика > Урок
Питання до державного екзамену з «Методики навчання математики» V курс.



  1. Методика викладання математики як наука і як навчальна дисципліна.

  2. Предмет, зміст, цілі, задачі і структура методики викладання математики

  3. Цілі навчання математики ( освітні, виховні розвиваючі) в загальноосвітній школі. Аналіз шкільних програм з математики.

  4. Рівнева та профільна диференціація навчання математики.

  5. Методи навчання математики (характеристика основних методів навчання).

  6. Аналіз і синтез та їх застосування у шкільному курсі математики.

  7. Застосування індукції і дедукції в шкільному курсі математики.

  8. Наочність у викладанні математики.

  9. Засоби навчання математики.

  10. Математичні поняття. Методика формування математичних понять.

  11. Теореми і аксіоми. Види теорем. Методи доведення теорем.

  12. Задачі у навчанні математики (функції задач, види задач, методи і способи розв’язування задач). Методика навчання учнів розв’язуванню задач

  13. Позакласна робота з математики.

  14. Методика проведення факультативних занять з математики.

  15. Урок математики в школі. Система підготовки вчителя до уроку.

  16. Типи уроків, їх структура.

  17. Нестандартні типи уроків з математики, їх структура.

  18. Форми, способи , засоби контролю і оцінювання знань і вмінь учнів.

  19. Перевірка знань, умінь і навичок з математики. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

  20. Методика вивчення теми «Додатні і від’ємні числа».

  21. Методика вивчення звичайних дробів в 5-6 класах.

  22. Методика вивчення функції в основній школі.

  23. Методика вивчення рівнянь і нерівностей в основній школі.

  24. Методика вивчення тригонометричних функцій в курсі планіметрії.

  25. Методика вивчення тотожних перетворень математичних виразів.

  26. Геометрія як навчальний предмет в основній школі, цілі і задачі навчання геометрії, вимоги до математичної підготовки учнів. Методика проведення перших уроків планіметрії.

  27. Методика вивчення трикутників в основній школі.

  28. Методика вивчення геометричних побудов в курсі планіметрії.

  29. Методика вивчення геометричних перетворень фігур в основній школі.

  30. Методика вивчення декартових координат та векторів на площині.

  31. Методика вивчення тригонометричних функцій в курсі алгебри та початків аналізу.

  32. Методика вивчення показникової функції в курсі алгебри і початків аналізу.

  33. Методика вивчення логарифмічної функції в курсі алгебри і початків аналізу.

  34. Рівняння і нерівності в курсі алгебри і початків аналізу.

  35. Методика вивчення похідної в шкільному курсі математики.

  36. Методика вивчення застосувань похідної в шкільному курсі математики.

  37. Методика вивчення первісної та інтегралу в шкільному курсі математики.

  38. Методика вивчення декартових координат у просторі.

  39. Методика вивчення векторів у просторі.

  40. Стереометрія як навчальний предмет, пропедевтика вивчення стереометрії в основній школі

  41. Методика проведення перших уроків стереометрії.

  42. Методика вивчення паралельності прямих і площин.

  43. Методика вивчення перпендикулярності прямих і площин.

  44. Методика вивчення теми „Призма” в курсі стереометрії.

  45. Методика вивчення теми „Піраміда” в курсі стереометрії.

  46. Методика вивчення тіл обертання в шкільному курсі геометрії.

  47. Методика вивчення геометричних величин в планіметрії і стереометрії.

  48. Методика вивчення елементів комбінаторики в ШКМ.

  49. Методика вивчення початків теорії ймовірності в ШКМ.

  50. Методика вивчення елементів статистики в ШКМ.

  51. Методика вивчення тригонометричних рівнянь і нерівностей.

  52. Методика вивчення показникових рівнянь і нерівностей.

  53. Методика вивчення логарифмічних рівнянь і нерівностей.

  54. Методика вивчення ірраціональних рівнянь і нерівностей.

  55. методика розв’язання рівнянь і нерівностей, що містять знак модуля.

  56. Методика вивчення квадратичної функції.

  57. Методика вивчення арифметичної та геометричної прогресії.

  58. Методика вивчення теми «Многокутники» в курсі планіметрії.

  59. Методика вивчення десяткових дробів. Задачі на відстоти.

  60. Методика вивчення систем рівнянь і нерівностей в основній школі.

Схожі:

Методика викладання математики як наука І як навчальна дисципліна. Предмет, зміст, цілі, задачі І структура методики викладання математики iconПитання для державного екзамену з методики викладання математики
Цілі та завдання загальної освіти та цілі навчання математики в загальноосвітній школі. Аналіз програм з математики для середньої...
Методика викладання математики як наука І як навчальна дисципліна. Предмет, зміст, цілі, задачі І структура методики викладання математики icon1. Методика викладання філологічних дисциплін як наука І навчальна...
Тема Методика викладання філологічних дисциплін як наука І навчальна дисципліна
Методика викладання математики як наука І як навчальна дисципліна. Предмет, зміст, цілі, задачі І структура методики викладання математики iconПитання для підготовки до екзамену з методики викладання математики
Характеристика змісту підготовчого (дочислового) періоду у першому класі. Особливості роботи вчителя на уроках математики в перші...
Методика викладання математики як наука І як навчальна дисципліна. Предмет, зміст, цілі, задачі І структура методики викладання математики iconЗадача, її функції в початковому курсі математики. Класифікація простих...
Бантова М. О. Методика викладання математики в початкових класах К.: Вища школа. Головне видавництво, 1982. – 14-21с. Укр
Методика викладання математики як наука І як навчальна дисципліна. Предмет, зміст, цілі, задачі І структура методики викладання математики iconПочатковий курс математики як навчальний предмет. Предмет І завдання...
Початковий курс математики як навчальний предмет. Предмет І завдання методики початкового навчання математики
Методика викладання математики як наука І як навчальна дисципліна. Предмет, зміст, цілі, задачі І структура методики викладання математики iconЛекція (2)
«Методика викладання математики у початкових класах» та навчальної діяльності студентів
Методика викладання математики як наука І як навчальна дисципліна. Предмет, зміст, цілі, задачі І структура методики викладання математики iconПрограма вступного іспиту до магістратури з іноземної мови
Програми складені у відповідності до вимог апробованої кредитно-модульної системи. Принципи, цілі, завдання, зміст навчання І методика...
Методика викладання математики як наука І як навчальна дисципліна. Предмет, зміст, цілі, задачі І структура методики викладання математики iconМетодика викладання світової літератури як наука Генеза методики викладання світової
Найголовніше з людських зусиль — прагнення до моральності. Від неї залежить наша внутрішня стійкість І саме наше існування. Лише...
Методика викладання математики як наука І як навчальна дисципліна. Предмет, зміст, цілі, задачі І структура методики викладання математики iconОмеляненко С. В. Педагогіка: тестові завдання: Навч посіб
...
Методика викладання математики як наука І як навчальна дисципліна. Предмет, зміст, цілі, задачі І структура методики викладання математики iconПитання до іспиту з курсу “Методика викладання історії в школі”
Зміст, завдання та значення курсу “Методика викладання історії в школі” для підготовки майбутніх спеціалістів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка