Скачати 66.41 Kb.
|
ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ /
^ Туристична фірма «Тріумф» тривалий час застосовувала стратегію низьких цін, завоювавши при цьому значну частину ринку. Однак, згодом виявилось, що підприємство терпить труднощі з-за: низької якості; недовговічності ринку; низьких прибутків. Обґрунтувати доцільність використання в даному випадку стратегії низьких цін. Дати порівняльну характеристику стратегій «зняття вершків» і проникнення на ринок. Запропонувати свою версію маркетингової діяльності фірми для оптимізації діяльності. Ви - власник однієї з туристичних фірм. Назвати головні характеристики українського туристичного ринку, які б Ви могли віднести до групи «можливості» чи «загрози»? Туристична фірма «Тріумф» тривалий час застосовувала стратегію низьких цін, завоювавши при цьому значну частину ринку. Однак, згодом виявилось, що підприємство терпить труднощі з-за: низької якості; недовговічності ринку; низьких прибутків. Обґрунтувати доцільність використання в даному випадку стратегії низьких цін. Дати порівняльну характеристику стратегій «зняття вершків» і проникнення на ринок. Запропонувати свою версію маркетингової діяльності фірми для оптимізації її діяльності. Ресторан «А», що знаходиться в центральному районі м. Києва, планує запропонувати своїм відвідувачам бізнес-ланч за ціною 13-15 у. о. Страви будуть готуватись з екологічно чистих продуктів, на сучасному обладнанні, максимально зберігаючи в процесі приготування вітаміни і мінеральні елементи. Які маркетингові дослідження доцільно здійснити в даному випадку? Обґрунтувати шкалу можливостей і погроз при впровадженні даної пропозиції? Між маркетологами готелю «А» зав'язалась дискусія: одні вважали, що основною метою їхнього бізнесу є отримання максимального прибутку, інші бачили основну мету в створенні й утриманні постійної клієнтури. Пояснити як, на Вашу думку, ці протилежні точки зору можуть вплинути на взаємовідносини готелю зі своїми клієнтами. Якщо керівництво готелю вважає, що основна мета - це залучення і утримання клієнта, то чи означає це, що його не цікавить прибуток і навпаки? Наприкінці XX ст. сформувався напрям маркетингових комунікацій - формування фірмового стилю. Він є одним з основних засобів створення гарного іміджу фірми та її привабливої торгової марки. На прикладі одного з підприємств готельно-ресторанного бізнесу проаналізувати його фірмовий стиль. Дати оцінку діяльності підприємства в цьому напрямі. Зробити пропозиції (якщо в цьому є необхідність) щодо удосконалення роботи підприємства ГРБ з формування фірмового стилю. Відповідно до теоретичних вимог рекламне звернення має містити такі елементи: слоган, вступну частину, інформаційний блок, довідкову інформацію, луну-фазу. Використовуючи цей підхід, розробити рекламне звернення на адресу потенційних клієнтів нового ресторану. Керівник готелю «А» висловив своє ставлення до реклами в такий спосіб: «Свій рекламний бюджет ми плануємо на місяць, тому що більш довгострокові плани щодо реклами в нашій індустрії неможливі. У нашому бізнесі особливо гостро відчуваються економічні і політичні фактори. Ми не звертаємось до рекламних агентств, тому що вважаємо, що наш фахівець з реклами і маркетингу всі завдання може виконати самостійно. Реклама колег на нас справляє негативне враження - рябить в очах від занадто яскравих, «крикливих» кольорів. Ми працюємо на контрасті. Пропонуємо стійкі відтінки, стислу і влучну інформацію». Оцінити з позицій маркетингу рекламну діяльність підприємства. З якими її аспектами Ви згодні, а з якими - ні? Пояснити чому. Як організувати ефективну взаємодію готельного господарства з рекламним агентством? Якими критеріями доцільно користуватись при виборі рекламного агентства? Які Ви можете запропонувати види комунікаційної діяльності у даному випадку? Розглянути концепцію життєвого циклу на прикладі однієї пропозиції відомого Вам готелю. Обґрунтувати заходи цього підприємства у процесі переходу готельного продукту в стадію зрілості. Яким чином можна прослідкувати тривалість життєвого циклу готельного продукту? Що Ви можете запропонувати для продовження життєвого циклу цього продукту. Намалювати криву життєвого циклу досліджуваного туристичного продукту. Зробити дослідження цін на аналогічні пропозиції ресторанів м. Києва (наприклад бізнес-ланчу, святкових вечірок тощо). Проаналізувати і виявити, чи існує система формування цін у даних підприємств ГРБ? Як Ви вважаєте, який з методів ціноутворення вони використовують? Чи застосовують дані підприємства у своїй роботі тактику шщіативної зміни цін? Як? |
![]() | ІІ. Питання до кваліфікаційного іспиту Питання до кваліфікаційного іспиту Жанр образотворчого мистецтва, у якому основним предметом зображення є природна або перетворена... | ![]() | Робоча програма для підготовки та складання державного іспиту для... Контрольні питання для підготовки до державного іспиту з «Теорії права та держави» |
![]() | Питання до іспиту | ![]() | Питання іспиту з філософії |
![]() | Питання до іспиту з курсу «Соціологія» | ![]() | Питання до іспиту з дисципліни «Основи маркетингу» |
![]() | Питання до іспиту з кримінального процесу 5 курс | ![]() | Питання до іспиту з дисципліни “Комерційне товарознавство” |
![]() | Питання до іспиту Виробничі аспекти забезпечення конкурентоспроможності та конкуренте стійкості організації | ![]() | Контрольні питання для підготовки до іспиту з курсу «Конституційне право України» |