Скачати 0.51 Mb.
|
ВІННИЦЬКИЙ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИУНІВЕРСИТЕТ Кафедра менеджменту і адміністрування МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ з дисципліни „МАРКЕТИНГ” для студентів усіх спеціальностей Затверджено на засіданні кафедри менеджменту і адміністрування протокол № __ від __ ___ 20__ р. Вінниця 2013 Методичні вказівки до проведення практичних занять із дисципліни „Маркетинг” (для підготовки фахівців зі спеціальності „Менеджмент організацій”). – Вінниця, ВФЕУ, 2013 р., 20 с. ^ : к.е.н. Драбаніч А.В. Редактор: Відповідальний за випуск: ВСТУП Вивчення дисципліни „Маркетинг” передбачає, крім набуття теоретичних знань на лекціях, їх закріплення при самостійному опануванні окремих теоретичних питань, формування у студентів практичних навичок оцінки та аналізу інтеграційних процесів в контексті сучасного розвитку міжнародних економічних відносин. Практичні заняття побудовані таким чином, щоб студент зміг показати рівень засвоєння теоретичного матеріалу (перелік питань та тестів з кожної теми, на які він повинен відповісти в процесі активної праці на семінарському занятті або під час самостійної підготовки з курсу), а також навчитись практично застосовувати навички щодо просування товарів на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства. Така побудова процесу проведення практичних занять дозволяє не тільки працювати активно зі студентами в аудиторії, але і сприяє його плідній самостійній роботі над курсом. ^
Практичне заняття №1 Тема: Сутність маркетингу та розвиток його концепцій Мета: Вивчення студентами основних понять маркетингу: нужда, потреба,попит,обмін,угода,ринок,товар(послуга),споживча цінність,задоволеність споживача, ринок, ринок продавця, ринок покупця,продукт,ціна,просування,збут. Потреби і мотиви купівельної поведінки. Питання, що вивчаються:
Практичне завдання: Дослідити основні відмінності концепцій маркетингу. Домашнє завдання: у плані підготовки до наступного заняття вивчити хто саме входить до мікро- і макро- середовища маркетингу. Тестові завдання: 1. Укажіть, що є основним у визначенні суті маркетингу?
^
^
^
5. Визначте, у чому полягає мета маркетингової діяльності підприємства:
^
7. Укажіть, які чинники зовнішнього середовища (неконтрольовані) має враховувати вищий навчальний заклад, який збирається проводити вечірні заняття з маркетингу, під час розроблення свого маркетингового плану:
^ :
9. Укажіть, що вивчає маркетинг з точки зору соціально-етичної концепції:
^
^
^
^
Практичне заняття №2 Тема: Маркетинг як відкрита мобільна система Мета: Освоєння студентами складових елементів внутрішнього і зовнішнього середовища маркетингу. ^
Домашнє завдання: Вивчити і законспектувати основні стратегії маркетингу . Розробити анкету для особистого опитування. Освоїти лекційний матеріал. Практичне завдання: 1. Підприємство «Капуста» планує відкрити продуктовий магазин у новому мікрорайоні «Поділля» міста Вінниці. Менеджер з маркетингу підприємства вирішив провести опитування мешканців мікрорайону, маючи на меті виявити їхні потреби та уподобання. Розробіть анкету, яку можна було б запропонувати підприємству для проведення такого дослідження. Попередньо визначиться із способом зв`язку з аудиторією (особисте, поштове, чи телефонне опитування) Тестові завдання: ^
2. Укажіть, які чинники зовнішнього середовища (неконтрольовані) має враховувати вищий навчальний заклад, який збирається проводити вечірні заняття з маркетингу, під час розроблення свого маркетингового плану:
^
^
5. Маркетингове середовище-це…
^
Практичне заняття №3 Тема: Формування маркетингової інформаційної системи на основі проведення маркетингових досліджень ^ Сформувати розуміння студентами методів збору первинної інформації. Питання, що вивчаються:
Домашнє завдання: Розглянути Закон України «Про захист прав споживачів».Підготувати реферат на тему: «Конс`юмеризм в маркетингу».Побудувати семантичний диференціал для будь-якої продукції. Практичне завдання: 1. Розробіть та побудуйте семантичний диференціал шампуню, яким Ви користуєтесь, на основі споживчих характеристик даного товару та запропонуйте підприємству-виробнику цього шампуню рекомендації щодо вдосконалення його діяльності на ринку. Тестові завдання: ^
^
^
^
^
^
7. Укажіть, чого потребує підвищення ефективності маркетингових досліджень:
8. Визначте, які з груп досліджень належать до маркетингових:
Практичне заняття №4 |
![]() | Міністерство освіти І науки україни тернопільський національний економічний... Методичні вказівки та завдання для проведення практичних занять з дисципліни «Бухгалтерський облік» для студентів напряму підготовки... | ![]() | Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Київський національний... Розглянуто І схвалено на засіданні кафедри менеджменту та адміністрування 28. 09. 2012p., протокол №11, та на засіданні методичної... |
![]() | Міністерство освіти І науки україни національний транспортний університет... Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Цивільна оборона» для студентів усіх спеціальностей (в рамках проведення педагогічного... | ![]() | 1. Мета, зміст І організація управлінського обліку Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни "Управлінський облік" розробили |
![]() | Г. А. Усик методичні вказівки Методичні вказівки до самостійної роботи І практичних занять з дисципліни „Інженерне обладнання споруд” | ![]() | До практичних занять Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни “Історія України” для студентів напрямів підготовки: 050103, 050503, 050504,... |
![]() | Навчально-методичний комплекс з дисципліни Ділове адміністрування... О. В. Березін, завідувач кафедри економіки підприємства Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки... | ![]() | Міністерство внутрішніх справ України Харківський національний університет... Навчально-методичні матеріали до практичних занять з дисципліни «Судова експертологія» для студентів денної форми навчання за напрямом... |
![]() | Навчально-методичні матеріали до семінарських та практичних занять... Господарське право України: методичні вказівки до семінарських та практичних занять / к ю н. Полтавський О. В. та інші. – Харків:... | ![]() | Методичні рекомендації для проведення семінарських занять та вказівки... Методичні рекомендації для проведення семінарських занять та вказівки щодо вирішення практичних завдань студентами напряму підготовки... |