Питання до державного екзамену з методики української літератури




Скачати 20.81 Kb.
НазваПитання до державного екзамену з методики української літератури
Дата конвертації05.07.2013
Розмір20.81 Kb.
ТипУрок
skaz.com.ua > Література > Урок
ПИТАННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЕКЗАМЕНУ

З МЕТОДИКИ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ


  1. Методика вивчення оглядових тем на уроках української літератури.

  2. Методика вивчення ліричних творів у середніх та старших класах загальноосвітньої школи. Чим зумовлюється специфіка виразного читання ліричних творів?

  3. Методика вивчення літературно-критичних праць на уроках української літератури.

  4. Самостійна робота учнів у процесі вивчення літературного твору. Диференціація самостійного вивчення твору. Наведіть приклади.

  5. Методика вивчення епічних творів.

  6. Проблемне викладання літератури. Проблемність як дидактична форма організації вивчення навчального матеріалу з української літератури.

  7. Шляхи аналізу художнього твору на уроках літератури.

  8. Методика вивчення фольклору на уроках літератури в різних класах. Назвіть приклади виразного читання фольклору (жанри за вибором).

  9. Основні принципи викладання української літератури та їх характеристика.

  10. Методи викладання української літератури та їх характеристика.

  11. Семінарські заняття з літератури в старших класах, методика їх проведення.

  12. Читання програмних творів. Види читання залежно від жанру і обсягу твору, від вікових особливостей учнів.

  13. Типи уроків української літератури та їх структура.

  14. Методика вивчення біографії письменника. Методи та методичні прийоми роботи над біографією.

  15. Концепція літературної освіти. Аналіз чинних програм з української літератури.

  16. Методика вивчення драматичних творів у середніх та старших класах.

  17. Методика вивчення елементів теорії літератури в різних класах.

  18. Особливості уроків позакласного читання та методика їх проведення.

  19. Урок засвоєння нових знань. Його структура й методика проведення.

  20. Система письмових робіт у різних класах. Методика проведення уроків написання письмових робіт з української літератури.

  21. Підсумкові заняття як завершальний етап вивчення твору чи творчості письменника. Методика їх проведення.

  22. Особливості уроків літератури рідного краю та методика їх проведення.

  23. Нестандартні форми проведення уроків української літератури.

  24. Методика проведення факультативних занять з української літератури.

  25. Система позакласної роботи з української літератури. Методика її проведення.

  26. Методичні прийоми викладання української літератури та їх характеристика.

  27. Особливості вивчення української літератури в 5-8 та 9-11 класах.

  28. Пообразний аналіз літературного твору. Його переваги та недоліки, доцільність використання в різних класах. Наведіть приклади.

  29. Основні проблеми сучасної методики літератури. Як це відображено на сторінках фахових періодичних видань?

  30. Поняття про змішаний (комбінований) шлях аналізу твору. Приклади застосування в різних класах.

Схожі:

Питання до державного екзамену з методики української літератури iconПитання до державного іспиту з історії української літератури (Х...
Своєрідність розвитку української літератури кінця хуііі – початку ХІХ століття. Бурлескний стиль в українській літературі, його...
Питання до державного екзамену з методики української літератури iconПитання до державного іспиту з історії української літератури (Х...
Зародження книжної культури в Київській Русі, роль прийняття християнства. Перекладна література (Біблія, апокрифи, житія) та її...
Питання до державного екзамену з методики української літератури iconПитання до державного екзамену з української літератури
Роль І місце Біблії у людській цивілізації. Біблійні книги Старого та Нового заповітів, форми перекладу І функціонування в українській...
Питання до державного екзамену з методики української літератури iconМиколаївський національний університет імені в. О. Сухомлинського...
...
Питання до державного екзамену з методики української літератури iconПитання до державного екзамену з інформатики та методики її викладання
Сучасні теорії інформації. Класична теорія К. Шеннона. Інформація I повідомлення. Кодування інформації. Двiйковi знаки. Кількість...
Питання до державного екзамену з методики української літератури iconПитання до державного іспиту (спеціаліст)
Основні стильові напрями (модернізм, соцреалізм) української літератури ХХ століття. Стильове розмаїття мистецтва 20-х років
Питання до державного екзамену з методики української літератури iconПитання до державного іспиту кпр тести (спеціаліст)
Основні стильові напрями (модернізм, соцреалізм) української літератури ХХ століття. Стильове розмаїття мистецтва 20-х років
Питання до державного екзамену з методики української літератури iconПитання для державного екзамену з методики викладання математики
Цілі та завдання загальної освіти та цілі навчання математики в загальноосвітній школі. Аналіз програм з математики для середньої...
Питання до державного екзамену з методики української літератури iconПитання до державного іспиту з французької літератури
Зародження французької літератури: жанри, тематика, роль народних поетів-співців у розвитку фольклору
Питання до державного екзамену з методики української літератури iconПитання до екзамену з курсу «Історія української культури»
Українська культура як соціально-історичне явище. Періодизація історії української культури
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка