Скачати 2.27 Mb.
|
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БІОРЕСУРСІВ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ УКРАЇНИ Природничо-гуманітарний ННІКафедра історії УкраїниІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИМетодичний посібник з питань організаціїнавчальної роботи для студентів стаціонарної форминавчання з технічних спеціальностейКиїв – 2010УДК 378.1 Викладено загальні методичні принципи щодо вивчення дисципліни “Історія української культури” для студентів першого курсу очної форми навчання з технічних спеціальностей НУБІП УКРАЇНИ. Методичний посібник містить робочу програму, програмний матеріал до вивчення дисципліни, теми лекційних занять, зразки тестових завдань. Посібник укладено у відповідності до вимог щодо впровадження реформувань вищої освіти України в контексті Болонського процесу. Укладачі: канд. іст. наук, доц. Н.Б. Кравченко, канд. іст. наук, доц. Л.П. Лановюк, канд. іст. наук, доц. Хвіст В.О., канд. іст. наук, ст. викл. С.О. Білан. Рецензенти: д-р іст. наук, проф., акад. АІН Беренштейн Л.Ю., д-р іст. наук, проф. Каденюк О.С. Навчально-методичне видання ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ^ навчання з технічних спеціальностей Укладачі: КРАВЧЕНКО Наталія Борисівна ЛАНОВЮК Людмила Петрівна ^ Вікторія Олексіївна БІЛАН Сергій Олексійович Видання друкується в авторській редакції
Друк ТОВ «Анва-Прінт» Вул. Солом’янська, 1, Київ-35, 03035. ПЕРЕДМОВА Сучасний розвиток українського суспільства позначений небувалим зростанням інтересу не лише до проблем вітчизняної історії, а й витоків національної культури, що є одним із важливих напрямів впровадження нової концепції гуманітарної освіти. Сфера культурних знань сприяє формуванню в особистості широкого світогляду, орієнтованого на загальнолюдські гуманістичні цінності, розуміння і відчуття змін у різноманітних сферах, уміння відрізняти нові, життєздатні форми їх розвитку від усталених та застарілих. Майбутній фахівець, який не має поняття про культуру виробництва, дизайн, мовлення не може бути кваліфікованим і здатним зрозуміти своє місце в культурному житті та значення його професійної діяльності для суспільства. Відтак, до навчальних планів підготовки фахівців у вищих навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації Міністерства аграрної політики України включено навчальну дисципліну “Історія української культури” як нормативну. ^ є забезпечення розуміння явищ традиційно-культурної спадщини українського народу та їх висвітлення в світовому контексті, а також систематизація послідовності культурного розвитку, ознайомлення з художніми особливостями кожної епохи, її мистецькими пам’ятками, видатними постатями. У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: теоретичні засади культурогенезу; характерні особливості основних етапів розвитку української культури; стилі, властиві різним культурним епохам, їх риси; провідних діячів української культури та мистецтва, їх твори і здобутки; концепції формування і розвитку українського етносу та найбільш характерні риси взаємозв’язків і взаємовпливів етнічних груп в рамках української держави; особливості історико-етнографічного районування України; закономірності розвитку основних галузей господарства та матеріальної і духовної культури українців; історію формування та діяльності культурологічних організацій українського народу; визначальні тенденції розвитку освіти, науки, техніки як фундаментальних основ рівня життя українського етносу; вміти: визначати періоди, закономірності формування української культури, а також особливості сучасного культурного розвитку українського суспільства та його перспективу; вільно орієнтуватися в особливостях різних етапів національної культури; впроваджувати традиційно-культурні норми поведінки українського народу у сучасну практику; враховувати естетичні та етичні цінності культурної спадщини українського народу при здійсненні професійної діяльності. Навчальними планами підготовки бакалаврів у вищих навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації Міністерства аграрної політики України на вивчення дисципліни “Історія української культури” передбачено 72 год., в тому числі 36 год. – аудиторні заняття, з них лекційних занять – 18 год., семінарських – 18 год. Підсумковою формою контролю знань та умінь студентів є екзамен. ^ „ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ” |
![]() | Навчально-методичний посібник для організації семінарських занять Салатюк Н. М., Соломка О. М., Швед Т. В., Шипов М. В. Економічна теорія: Навч метод посіб для організації семінарських занять та... | ![]() | Нні кафедра історії України модульно-контролюючі завдання з дисципліни... Запропоновано модульно-контролюючі завдання з дисципліни “Історія української культури” для студентів першого курсу технічних спеціальностей... |
![]() | України від найдавніших часів до початку ХХІ ст.: контрольні завдання... Запропоновано тестові матеріали для самостійної роботи з дисципліни “Історія України” для студентів першого курсу усіх спеціальностей... | ![]() | Робоча програма навчальної дисципліни „ Основи психології та педагогіки”... Програма навчальної дисципліни „Основи психології та педагогіки” для студентів заочної форми навчання спеціальності „Облік І аудит”... |
![]() | Методичні рекомендації до семінарських занять з історії України (... Методичні рекомендації до семінарських занять з історії України (для студентів усіх спеціальностей стаціонарної форми навчання) /... | ![]() | Гідромеліорація” Херсон 2010 Навчально-методичний посібник для самостійної підготовки за кредитно-модульною системою навчання та виконання розрахунково графічної... |
![]() | Навчально-методичний комплекс до вивчення дисципліни для студентів... Українська мова (за професійним спрямуванням): Навчально-методичний комплекс до вивчення дисципліни для студентів усіх спеціальностей... | ![]() | Навчально-методичний посібник для практичних занять та самостійної... В. О. Лапочка. Курс ділової англійської мови: Навчально-методичний посібник для практичних занять та самостійної роботи студентів.... |
![]() | Навчально-методичний посібник з навчальної дисципліни Навчально-методичний посібник для самостійної роботи та практичних занять з навчальної дисципліни “Організація судових та правоохоронних... | ![]() | Навчально-методичний посібник для студентів другого курсу денної... Запропонований навчально-методичний посібник містить чотири лабораторні роботи по темі «Бази даних. Робота в Access», які містять... |