Диплом см №38331987 виданий в 2010 році «Охтирським Професійним ліцеєм; муляр, пічник, лицювальник плиточник; диплом,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Виданий внз «вмурол»




НазваДиплом см №38331987 виданий в 2010 році «Охтирським Професійним ліцеєм; муляр, пічник, лицювальник плиточник; диплом,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Виданий внз «вмурол»
Сторінка1/4
Дата конвертації03.07.2013
Розмір0.53 Mb.
ТипДиплом
skaz.com.ua > Інформатика > Диплом
  1   2   3   4










Зміст


1. ВІЗИТНА КАРТКА……………………………………………..3

Мета портфоліо………………………………………………….4

Резюме………………………………………………………...……5

Загальні відомості…………………………………………..……6

2. ОСВІТА…………………………………………………………..10

Учбові заклади…………………………………………………......11

3. МЕТОДИЧНА СКАРБНИЦЯ…………………………….…....12

Проблема навчального закладу, майстра в/н………………….13

Перспективний план роботи……………………………………13

Принципи, правила, напрямки роботи…………………………14

Методичні напрацювання………………………………………..16

4. САМООСВІТА……………… ………………………………….18

Тема, напрямки самоосвіти………………… …………………..19

Відкриті уроки………………………… ……………………….…21

5. ВИХОВНА РОБОТА…………………………………………….46

Виховний захід……………… ……………………………………..48

6. ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄ…………………… ………………...55



"Переможи себе і виграєш тисячі битв"




Місце роботи: ДНЗ «Охтирський Центр ПТО», Тростянецький район,Сумська область.

Посада: майстер виробничого навчання будівельного профілю

Стаж роботи: 1.5 року (з 2011 року)

Категорія: 9 розряд




  • фіксувати власний ріст за визначений період;

  • систематизувати та аналізувати власний досвід;

  • продемонструвати власні здібності практичного

застосування освітніх надбань;

  • забезпечити відслідковування індивідуального прогресу;

  • об’єктивно оцінити власні можливості;

  • систематизувати розроблені навчальні матеріали і

напрацювання;

  • сформувати план подальшого професійного

зростання.


РЕЗЮМЕ


Особисті дані: народився в м. Оха, Сахалінської області, Російської Федерації
^ Число, місяць, 07 серпня 1991 року

рік народження
Адреса: м. Тростянець, Тростянецького району, Сумської області
Освіта: Спеціальність за дипломом: диплом СМ № 38331987 виданий в 2010 році «Охтирським Професійним ліцеєм; муляр, пічник, лицювальник – плиточник;

диплом ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Виданий ВНЗ «ВМУРОЛ»

спеціальність правознавство
Трудовий 2010р.– Слюсар з монтажу систем газопостачання в ТВГ «СЕРВІС»

досвід: 2010-2011рр.. – Монтажник МПВ в компанії «CONSOL» СТРОЙ

2011-1013рр..—Майстер в\н в ДНЗ «Охтирський Центр ПТО» будівельного профілю

Навички: Робота в середовищі Windows, робота з програмами Microsoft Office,Photoshop, CorelDraw, FL Studio,Internet – користувач, Веб-дизайн, Основи програмування, Досконале знання ПК.
Професійні Терпіння, людяність, толерантність. Комунікабельний,

якості: відповідальний, старанний, тактовний, уважний.


Мови: Українська, російська,англійська(з словником),латинська(базова)

6189.doc



Жодне бажання не дається тобі окремо від сили, здатною його здійснити

Античний афоризм



Кожний великий

будівничий – обов’язково великий поет.

Ф. Райт



Для грандіозних справ необхідні

грандіозні засоби.

Одна лише природа творить велике задарма…
О. І. Герцен




  • Організація навчання з урахуванням можливостей та потреб кожного учня, його знань, здібностей та стилю навчання.




  • Індивідуалізація навчання під час організації навчального процесу з урахуванням раніше одержаних знань та навичок.




  • Підпорядкування систем навчання потребам тих, хто навчається.




  • Результатом навчання є реальна здатність виконувати роботу.




  • В оцінці компетентності здатність виконувати роботу є головним чинником.




Спеціальність за дипломом


  1. Середньо-спеціальна

диплом СМ № 38331987 виданий в 2010 році «Охтирським Професійним ліцеєм; муляр, пічник, лицювальник – плиточник;

  1. Неповна-вища

диплом ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Виданий ВНЗ «ВМУРОЛ»

спеціальність правознавство



Методична проблема ПТО у Сумській області: Оновлення змісту профтехосвіти через впровадження державних стандартів нового покоління з конкретних професій, сучасних виробничих, педагогічних, комп’ютерних технологій, демократизацію навчально-виховного процесу.
^ Методична проблема ДНЗ «Охтирський центр ПТО»: Шляхи підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Диференціація і індивідуалізація навчання; особистісно зорієнтоване навчання.
Індивідуальна методична проблема: «Трудове виховання учнів у процесі виробничого навчання майбутніх робітників»
Перспективний план роботи над темою

«Трудове виховання учнів у процесі виробничого навчання майбутніх робітників»






  • Планувати та впроваджувати нові системи, форми і методи роботи.

  • «Доганяти тих, хто с переду, і не чекати тих, хто позаду».

  • Ніколи не зупинятися на досягнутому.

  • Не шкодити душевному та фізичному здоров’ю дитини.

  • Пов’язувати знання з умінням та особистим досвідом.

  • Постійно шукати у кожному учневі індивідуальні багатства.

  • Створювати умови для максимального розвитку здібностей учнів.

  • Мати свій особистий стиль, щоб кожен урок не був схожий на інший.

  • Відповідати вимогам сучасності.

  • Давати можливість реалізувати творчі здібності учня у процесі його діяльності.

  • Використовувати можливості диференціації навчання.

  • Намагатися бути прикладом для дітей.






^ Сучасні технології навчання
Освіта – одна з найважливіших сфер людської діяльності та визначальний фактор розвитку людства. Це зумовлює необхідність упровадження в освітню практику новітніх технологій, які передбачають навчання, виховання, формування навичок наукової роботи й управління, які основані на модернізації дидактичної системи.

Результативність цього процесу досягається використанням сучасних високоефективних методів, засобів і прийомів, що забезпечують творче оволодіння величезним масивом наукових знань. У такому контексті інформація та інформаційні технології надають освіті нетрадиційних характер.

Значимість освіти та її роль у суспільстві вважається ключовою тенденцією розвитку сучасного суспільства. У багатьох країнах світу давно розуміють, що майбутнє за тією цивілізацією, яка максимально забезпечить розвиток інтелектуального та творчого потенціалу своїх громадян. А це можливо лише при достатньому ставленні держави до освіти.

У сучасному світі освіта є соціальною і духовною опорою життєдіяльності людей. Для сучасного суспільства впровадження інноваційних технологій в освіту має не стільки теоретичне, скільки практичне значення, оскільки в умовах глобалізації воно стосується його історичного розвитку та перспектив, які пов’язані з так званими «високими технологіями». Їхніми головними аспектами є:

- технологізація всіх видів наукових досліджень;

- зміщення державного фінансування зі сфери фундаментальних досліджень у сферу технологічних імплікацій, у розвиток соціальної та інформаційної інфраструктури науки;

- упровадження сучасних комп’ютерних і мережених технологій;

- зростання та широке застосування нових інформаційно-освітніх технологій.

Необхідною умовою використання інформаційних технологій є реформування системи освіти, розробка нових дидактичних і методичних концептуальних засад освіти

Головними напрямками цього процесу мають стати:

- створення предметно-орієнтованих навчально-інформаційних середовищ, які дозволяють використовувати мульти медіа, електронні підручники тощо;

- освоєння засобів комунікації (комп’ютерної мережі, телефонного, телевізійного, супутникового зв’язку для обміну інформацією);

- навчання правил і навичок «навігації» в інформаційному просторі;

- розвиток дистанційної освіти.

Інноваційні педагогічні технології можна класифікувати за основними групами, це:

- традиційні педагогічні технології;

- педагогічні технології на основі особистісно орієнтованого педагогічного процесу;

- педагогічні технології на основі активізації та інтенсифікації діяльності учнів;

- педагогічні технології на основі підвищення ефективності управління та організації навчального процесу;

- педагогічні технології на основі дидактичного вдосконалення та реконструювання матеріалу;

- окремі предметні педагогічні технології;

- альтернативні педагогічні технології;

- вроджені педагогічні технології;

- педагогічні технології розвиваючого навчання.

Інтерактивне навчання – в Україні розроблена та пропагується технологія інтерактивного навчання О. Пометун. Інтерактивне від англ. взаємний та діяти. Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної активності, що має на меті створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність. Інтерактивне навчання – це навчання діалогу, під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаємо порозуміння, спільного розв’язання навчальних задач, розвитку особистісних якостей учнів.

Інтерактивне навчання передбачає використання активних методів навчання, а саме:

- аналіз конкретних ситуацій

- уведення в досліджувану проблему;

- визначення задачі;

- групова робота над ситуацією;

- групова дискусія;

- підсумкова бесіда.

Особистісно орієнтоване навчання – спосіб організації навчання, у процесі якого забезпечується всілякий облік можливостей і здібностей учнів, створюються необхідні умови для розвитку їхніх індивідуальних здібностей.

Мета такого навчання – створення умов для забезпечення власної навчальної діяльності учнів і розвиток індивідуальних особливостей кожного. Організація особистісно орієнтованого уроку полягає не тільки у створенні педагогом творчої атмосфери, а й у постійному залученні суб’єктивного досвіду учнів як досвіду їхньої особистої життєдіяльності.

Модульна система навчання – суть технології полягає в тому, що учень самостійно чи з певною долею допомоги досягає конкретної мети навчання в процесі роботи з навчальним модулем. Перевага даної технології: модулі (цільові функціональні навчальні блоки) дозволяють перевсти навчання на суб’єкт – суб’єктивну основу, індивідуалізувати роботу з окремими учнями, дозувати індивідуальну допомогу, виміряти форми спілкування педагога з учнями. Навчальна програма складається з комплексу модулів та послідовно ускладнених дидактичних завдань. При цьому забезпечується вхідний та проміжний контроль, що дозволяє учневі разом з педагогом здійснювати управління процесом навчання.

Модульно-блочна технологія – інтеграція різних видів та форм навчання, узгоджених у часі та впорядкований в єдиний комплекс. Базою модульно-блочної організації навчання є: принципи та критерії поділу змісту навчального матеріалу на відносно-самостійні частини, навчальні модулі-блоки; система самостійних робіт; принцип поетапного й автономного оцінювання успіхів учнів.

Важливе місце в модульно-блочній технології відіграє використання різних форм контролю.

Мережеві технології призначені для телекомунікаційного спілкування учня із педагогами, працівниками бібліотек, лабораторій тощо. Телекомунікаційний доступ до баз даних здійснюється через всесвітню мережу Internet.

Формами мереженої комунікації є:

- електронна пошта – призначується для обміну інформацією між суб’єктами зв’язку, здійснення консультування;

- телеконференція дозволяє педагогу та учням, що знаходяться на відстані один від одного, організувати спільне навчання, обговорювати навчальні проблеми, брати участь у ділових іграх.

Ігрові технології навчання – це така організація навчального процесу, під час якої навчання здійснюється в процесі включення учнів до навчальної гри (ігрове моделювання явищ, «переживання» ситуації).

Сьогодні надають перевагу терміну «імітація» замість «гра» (акцент переноситься на внутрішню сутність дії). Навчальні ігри мають на меті крім засвоєння навчального матеріалу, умінь і навичок, ще й надання учневі можливості самовизначитися, розвивати творчі здібності; сприяють емоційному сприйманню змісту навчання.

Теорія проблемного навчання базується на організації навчального процесу, яка передбачає створення проблемної ситуації та активну самостійну діяльність учнів у її розв’язанні, що веде до ґрунтовного засвоєння й закріплення наукових положень, розвиває творче мислення, здатність до самостійної діяльності. Проблемна ситуація завжди базується на суперечностях. Навчальна проблема – це суперечність між старою та новою інформацією. Проблемне питання завжди містить тезу та антитезу. Можна виділити кілька видів проблемного навчання:

- проблемний виклад навчальної інформації педагогом;

- створення на уроці проблемної ситуації;

- формування і розв’язання проблеми самими учнями.

Алгоритми дії:

постановка проблеми - визначення шляхів її розв’язання - вибір оптимального шляху – розв’язання проблеми.

Навчання з використанням інноваційних технологій якісно перевищує класичну освіту. Воно інтегрує процеси, які не можна об’єднувати в межах класичної освіти і навчання, працевлаштування кар’єри, безперервна освіта




Найбільшої похвали заслуговує той будівничий,

котрий вміє поєднати в будівлі красу зі

зручностями для життя.
Д. Барніні



  1   2   3   4

Схожі:

Диплом см №38331987 виданий в 2010 році «Охтирським Професійним ліцеєм; муляр, пічник, лицювальник плиточник; диплом,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Виданий внз «вмурол» iconДиплом бакалавра з відзнакою. Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою
Постійна: 78528, Львівська обл., м. Самбір, вул. Ягідна, 5, кв. 41 тел. (03245) 5-55-55 (якщо тимчасової адреси немає, то слово “постійна”...
Диплом см №38331987 виданий в 2010 році «Охтирським Професійним ліцеєм; муляр, пічник, лицювальник плиточник; диплом,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Виданий внз «вмурол» iconАбітурієнт подає до приймальній комісії документ державного зразка...
Математика (не нижче 140); Фізика або Хімія (за вибором абітурієнта не нижче 124). Для навчання за прискореною формою (2 роки) абітурієнти...
Диплом см №38331987 виданий в 2010 році «Охтирським Професійним ліцеєм; муляр, пічник, лицювальник плиточник; диплом,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Виданий внз «вмурол» iconКонспект з Охорони праці
Основи науки про охорону праці закладалися протягом багатьох століть І пройшли довгий шлях свого становлення. Початком наглядової...
Диплом см №38331987 виданий в 2010 році «Охтирським Професійним ліцеєм; муляр, пічник, лицювальник плиточник; диплом,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Виданий внз «вмурол» iconДиплом серія, номер (ксерокопія додається)
Загальні відомості 3
Диплом см №38331987 виданий в 2010 році «Охтирським Професійним ліцеєм; муляр, пічник, лицювальник плиточник; диплом,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Виданий внз «вмурол» iconДиплом за конкурсний проект «Від економіки до освіти»
Знайдеш дуже широкий перелік спеціальностей – 26 спеціальностей, 66 спеціалізацій
Диплом см №38331987 виданий в 2010 році «Охтирським Професійним ліцеєм; муляр, пічник, лицювальник плиточник; диплом,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Виданий внз «вмурол» iconДо написання диплом
Дипломний проект – це випускна самостійна робота студента вищого навчального закладу. Запропоновані теми повинні бути прийняті для...
Диплом см №38331987 виданий в 2010 році «Охтирським Професійним ліцеєм; муляр, пічник, лицювальник плиточник; диплом,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Виданий внз «вмурол» iconТов «юрекс брок»
Київ, пров. Новопечерський, 19/3, корп. 2, оф. 11, тел. (044) 500-19-10 моб тел. 098-304-58-75, e-mail:, що являється платником єдиного...
Диплом см №38331987 виданий в 2010 році «Охтирським Професійним ліцеєм; муляр, пічник, лицювальник плиточник; диплом,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Виданий внз «вмурол» iconКим є випускник україністики умкс
Випускник української філології отримує не тільки диплом європейського зразка, але й знання про українсько-польські історичні, політичні,...
Диплом см №38331987 виданий в 2010 році «Охтирським Професійним ліцеєм; муляр, пічник, лицювальник плиточник; диплом,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Виданий внз «вмурол» iconМ іністерство освіти І науки, молоді та спорту України одеська державна...
Заява; Паспорт; Медична довідка за формою 086-о 2013 р.; Атестат (диплом)
Диплом см №38331987 виданий в 2010 році «Охтирським Професійним ліцеєм; муляр, пічник, лицювальник плиточник; диплом,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Виданий внз «вмурол» icon51. Кирило-Мефодіївське товариство у 40-х роках XIX ст на боротьбу...
Окрасою товариства був геніальний поет Тарас Шевченко. Виданий у 1840 р в Петербурзі перший збірник його поезій «Кобзар» відразу...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка