Курсова робота




Скачати 309.32 Kb.
НазваКурсова робота
Сторінка1/6
Дата конвертації25.06.2013
Розмір309.32 Kb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2   3   4   5   6
ХЕРСОНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

КАФЕДРА ІНФОРМАТИКИ

КУРСОВА РОБОТА

з програмування
з теми:

Нові інформаційні технології та технічні засоби навчання”
Студента ІІ курсу 231 групи

напряму підготовки: 6.040302.Інформатика

Синьова І.

Керівник: Кушнір Н.О.

Херсон – 2013 рік

ЗМІСТ



ВСТУП 3

РОЗДІЛ І
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ 5

1.1.Використання інформаційних технологій у процесі навчання 5

1.2.Сучасні технічні засоби навчання 9

1.3.Дистанційне навчання: стан та перспективи розвитку 13

РОЗДІЛ ІІ
ПРОЕКТУВАННЯ МОДУЛЮ «СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ» ДЛЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ «KSU ONLINE» 20

2.1. Платформа дистанційного навчання Moodle 20

2.2.Опис системи дистанційного навчання «KSU online» 22

2.3.Модуль «Система оцінювання студентів» 25

ВИСНОВКИ 28

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30

ВСТУП


Соціально-економічні зміни, які відбуваються в Україні, ставлять перед освітою нові завдання щодо відродження інтелектуального потенціалу народу, піднесення вітчизняної науки на світовий рівень.

Одним із напрямів реалізації поставлених завдань є забезпечення розвитку освіти на базі нових концепцій, впровадження сучасних інформаційних технологій у навчальний процес. Це не тільки нові технічні засоби, але і нові форми і методи викладання, новий підхід до процесу навчання.

Завдання вищої школи – постійне підвищення якості підготовки спеціалістів, широка технізація навчального процесу, зокрема, вивчення обчислювальної техніки і сучасних технічних засобів навчання (ТЗН).

Актуальність. Модернізація освітньої галузі передбачає перехід від використання традиційних засобів передачі та отримання інформації, таких як ручка, друкований підручник, класна дошка і крейда до персонального комп'ютера, комп'ютерних класів з інтерактивними методами та засобами навчання (інтерактивні дошки і програмне забезпечення ) та інформаційного поля діяльності всесвітньої інформаційної мережі-Інтернет.

Розробкою і впровадженням у навчальний процес нових інформаційних технологій активно займаються такі дослідники як, Полат Е.С., Дмитреєва Е.И., Новиков С.У., Полілову Т.А., Цвєткова Л.А., Співаковський О.В., Львов М.С., Кравцов Г.М. та ін.

Таким чином, комп’ютер бере на себе велику частку рутинної роботи викладача, вивільняючи йому час для творчої діяльності, що на сучасному рівні розвитку техніки не може бути віддана комп’ютеру.

Дистанційне навчання – сучасна перспективна форма надання освітніх послуг. Якісно створені дистанційні курси спрощують засвоєння відповідних дисциплін та забезпечують індивідуальний характер навчання.

У Херсонському державному університеті функціонує система дистанційного навчання «KSU Online» , що побудована на платформі Moodle. Ця система надає широкі можливості для комунікації та взаємодії учасників навчального процесу, викладачів та студентів, та вводить до навчального процесу елементи сучасних комунікаційних технологій.

^ Метою курсової роботи є створення модулю «система оцінювання студентів» для системи дистанційного навчання «KSU Online».

Об’єктом курсової роботи є новітні інформаційні технології та сучасні технічні засоби навчання.

^ Предметом курсової роботи є модуль «система оцінювання студентів».

У зв'язку з поставленою метою висувається загальна проблема дослідження – створити модуль системи оцінювання студентів та інтегрувати його у систему дистанційного навчання «KSU Online».

Відповідно до мети були поставленні наступні завдання:

  1. Розглянути сутність інформаційних технологій.

  2. Проаналізувати сучасні технічні засоби навчання.

  3. Дослідити сутність, стан та перспективи розвитку дистанційного навчання.

  4. Розробити модуль «система оцінювання студентів».

Практична значимість: використання модулю «система оцінювання студентів» після того, як буде реалізований до кінця та інтегрований в систему дистанційного навчання «KSU Online». Досліджений матеріал, зроблені підсумки, наведені приклади, можуть у подальшому використовуватись при написанні доповідей та рефератів. Планується подальша розробка модулю.

^ Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновку, списку використаних джерел.

  1   2   3   4   5   6

Схожі:

Курсова робота icon Курсова робота з фінансового обліку 
Курсова робота – це завершальний етап вивчення курсу “Фінансовий облік”, підсумок самостійного комплексного дослідження студентом...
Курсова робота iconМетодичні вимоги та рекомендації для створення, реєстрації й оцінювання...
Курсова робота – це вид науково-дослідницької роботи, що має навчальну мету І служить інструментом контролю за якістю навчального...
Курсова робота iconКурсова робота

Курсова робота iconКурсова робота

Курсова робота iconКурсова робота

Курсова робота iconКатегорія простору в музичній культурі ХХ століття Курсова робота
Вступ
Курсова робота iconКурсова робота
Теоритичні основи застосування економічних методів управління у підприємствах торгівлі
Курсова робота iconКиївський національний університет культури І мистецтв кафедра комп’ютерних наук курсова робота

Курсова робота iconКурсова робота
Науковий керівник старший викладач кафедри фінансів Збройних Сил майор О. П. Остапенко
Курсова робота iconКурсова робота
Документальне оформлення та методика обліку особового складу, використання робочого часу та виробітку 20
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка