Завдання для лабораторної роботи Корпоративні сайти




Скачати 179.82 Kb.
НазваЗавдання для лабораторної роботи Корпоративні сайти
Дата конвертації23.06.2013
Розмір179.82 Kb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Інформатика > Документы
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДВНЗ “КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ

УНІВЕРСИТЕТ”

іменіВ.Гетьмана

Кафедра інформаційного менеджменту

Лабораторна робота № 1

з дисципліни "Інтернет технології в бізнесі”

Студента 1групи,

2 курсу, спец. 6601/1

факультетуФЕтаУ
Беркута Олександр
Перевірив:

БойкоА.С.


КИЇВ 2013

Лабораторна робота № 1

Основні способи ведення електронного бізнесу
Метою роботи: ознайомитися з організацією сайту та електронного магазину.

^ Завдання для лабораторної роботи

Корпоративні сайти

1. Опрацюйте теоретичні й практичні питання створення сайту як елементу інформаційного представництва організації в мережі.

Web-сайт - це своєрідний інтерфейс між підприємством та його оточенням - партнерами, постачальниками, клієнтами. Тому створення сайта є одним з головних завдань підприємницької діяльності, в тому числі і в мережі Internet.

^ Нині все більша кількість компаній починає використовувати Internet для обміну інформацією та оптимізації роботи з клієнтами.

Найпоширенішою формою присутності у мережі є створення сайта (Web-представництва).

^ Структурована інформація сайта дає змогу партнерам і клієнтам отримати повне уявлення про підприємство і його діяльність.

Споживач одержує з рекламних банерів сайта і комерційних та ділових видань багато корисних Web-адрес, з яких можна дізнатися ціни, замовити товари.

Такий спосіб передачі повідомлень потенційним клієнтам ефективніший за звичайні засоби комунікації: пошту, телефон, факс. За допомогою таких обов'язкових елементів, як інтерфейс або навігація, клієнт може самостійно вибрати необхідну для вивчення інформацію. Сайт є доповненням до рекламної кампанії, забезпечуючи можливість зворотного зв'язку й інтерактивної роботи з даними підприємства.

Сайт зазвичай має систему управління контентом (Content Management System (CMS)). Головною функціональністю сайта можна вважати управління контентом, а також функціонування інтерактивних модулів, які допомагають взаємодіяти і обмінюватися інформацією з відвідувачами сайта. Важливою особливістю є також наявність контролю й аналізу за відвідуваністю, управлінням рекламою, а також наявність системи замовлень, або - магазина.

Основні функціональні можливості, якими можна управляти за допомогою вбудованого інтерфейсу сайта, - управління структурою, редагування змісту, інтерактивні сторінки, електронний магазин, статистика відвідування, управління рекламою, оптимізація під пошукові машини, управління дизайном.

Якщо інтерфейс сайта підприємства забезпечує роботу з банерною рекламою, то він дає змогу власникові сайта розміщувати рекламу партнерів і стати учасником безкоштовних систем обміну рекламною інформацією.

^ Промисловий підхід до створення Web-представництва стає однією з найважливіших тенденцій розвитку проектування сайтів і віртуальних організацій.

Нова ідеологія Web-виробництва інформаційної індустрії сприяє залученню до електронних ринків малих і середніх підприємств, надаючи їм можливість за прийнятною ціною придбати достатньо функціональні рішення, що відповідають їх вирішуваним задачам.

^ Зазвичай розвинутий комерційний Web-сайт підприємства містить такі розділи:

o інформацію про підприємство (історія створення, основні досягнення, мета ведення електронної комерції, відгуки клієнтів і партнерів);

o пропозиції продукції підприємства (цінові і технічні характеристики, каталоги, умови постачання й сервісного обслуговування, опис переваг);

o розділ технічної підтримки (консультації, рекомендації та особливості застосування);

o додаткову інформацію про діяльність компанії (аналітичні матеріали, статистика тощо);

o форми для замовлення продукції;

o лічильник кількості відвідувачів;

o рубрику поточних новин;

o реєстраційну форму для відвідувачів, що є потенційними клієнтами.

^ Процес створення Web-сайта вимагає вирішення таких питань.

1. Визначення мети. Визначається мета створення Web-сайта, яким має бути результат, наскільки взагалі сфера діяльності компанії підходить для ведення електронної комерції в Internet.

^ 2. Вибір структури. Web-сайт складається з сукупності окремих Web-сторінок, пов'язаних між собою гіперпосилання ми, спроектованими в карті сайта.

На основній Web-сторінці розміщується найважливіша інформація підприємства, тут знаходяться посилання, що ведуть до інших сторінок. Як правило, кожній сторінці відповідає свій інформаційний розділ.

^ До основних компонентів Web-сайта належать:

o початкова сторінка - це перша сторінка сайта, що з'являється після вибору URL-адреси. Вона містить посилання на конкретні розділи сайта, кнопки переміщення, загальні відомості про підприємство та правила торгівлі;

o Web-сторінки - носії конкретної інформації;

o посилання (link) - засоби з'єднання відвідувачів з іншими сторінками;

o заголовки (banner) - графічні елементи сторінки, що використовуються для реклами.

3. Вибір назви Web-адреси. Web-адресою може бути назва компанії або абревіатура, що є похідною від назви компанії.

4. Вибір логотипу і заголовка основної сторінки. Це вимагає особливої уваги і має добре запам'ятовуватися. Не слід застосовувати занадто багато графіки, що спричиняє тривале завантаження і потребує значних обчислювальних ресурсів.

^ 5. Вибір кольору фону. Текст на сторінках має читатися без напруження, а колір відображатися браузером на будь-якому гас.

6. Вибір структури Web-сторінок. Якщо на Web-сайті необхідно розмістити багато інформації, то можна використовувати або великі сторінки, або більшу кількість маленьких сторінок. Великі сторінки зручні, якщо відвідувачі Web-сайта компанії будуть їх роздруковувати або зберігати для подальшого вивчення, але вони довше завантажуються і вимагають від користувача скролінгу (прокручування).

7. Розміщення графіки. Якщо необхідно підвищити інформативність Web-сайта за допомогою фотографій або кольорових графічних зображень, приміром, для показу каталогу продукції, то варто знайти компромісне рішення між необхідністю демонстрації цінної інформації і швидкістю завантаження сторінки.

8. Розміщення сайта. Є два основних варіанти розміщення Web-сайта компанії: на сервері провайдера або на власному Web-сервері компанії. Якщо Web-сайт компанії орієнтовано на вітчизняний ринок, то розміщувати його слід на сервері одного з вітчизняних провайдерів. Якщо продукцію компанії призначено для міжнародного ринку, то краще розміщувати Web-сайт на сервері однієї з закордонних компаній.

^ Розробники систем управління Web-контентом надають клієнтам три категорії продуктів: для розробки контента, для управління сайтом, для доставки контента.

На етапі розробки контента Web-сайта відбувається обробка інформації, що надходить з різних джерел: від продавців, їх партнерів, клієнтів, посередників, розробників Web-застосун-ків тощо. На її основі будується контент-модель.

Є спеціалізоване ПЗ для розробки контента Web-сайта. Наприклад, для керування Web-контентом призначені основні служби Documentum 4і eBusiness - Content Personalization і Site Delivery.

Content Personalization забезпечує користувачів вбудованим контентом, виконуючи автоматичний аналіз інформації та її категоризацію за змістом і ключовими словами. У системі реалізовано інтеграцію з механізмами персоналізації сторонніх фірм.

Site Delivery забезпечує кешування Web-контента (модуль WebCache), його централізоване формування і поширення по розподілених серверах, функції керування сайтами, включаючи тестування і можливість створювати кадри Web-сторінок (WebPublisher) тощо.

Версія цієї системи В2В Edition забезпечує управління переміщенням інформації між партнерами, постачальниками і системними інтеграторами. Вона розрахована на потреби підприємств, що будують застосування е-комерції, і містить набір сервісів для інтеграції з електронними каталогами та динамічними сторінками В2В-застосунків.

На етапі управління сайтом відбувається розробка структури сайта, попередній перегляд і публікація підготовленого контента. Тут розробляється зовнішній вигляд, підготовлю-ються шаблони, розподіляються ролі користувачів і класифікація необхідної інформації (приміром, товари, ціни). Важливі компоненти цього рівня - служби, що підтримують своєчасність надходження необхідного контента. У набір функцій цього рівня також мають входити доступна неспеціалістам інформація, що відображає структуру контента і забезпечує зручну навігацію за документами, що містять тексти, графіку й інші компоненти.

9. Доставка контента. Якщо сайт підготовлено до публікації, необхідні засоби для динамічного формування Web-сторінок залежно від запитів конкретних користувачів. Тому один з важливих компонентів цього етапу - профілювання користувачів, котрі мають одержувати тільки ту інформацію, яка відповідає їх запитам.

^ Компанії Cold Fusion, Bluestone, NetDynamics пропонують додаткові HTML-теги та програми, що дають змогу легко отримувати доступ до БД, динамічно формувати сторінки.

Базисом зв'язків підприємств нині стають Web-сайти, що дають можливість надавати споживачам, постачальникам і виробникам актуальну інформацію та забезпечувати зворотний зв'язок з продавцями, виробниками, постачальниками товарів і послуг. Сайт - електронна вітрина суб'єкта економічної діяльності, важливий маркетинговий елемент. Це стандартизована платформа для динамічної доставки контента і обробки запитів користувачів.

^ Створення сайта є важливим елементом комерційної діяльності. Комерційні Web-сайти виконують функції:

o реклами інформаційних послуг/товарів;

o прийняття та опрацювання замовлень;

o оплати інформаційних послуг/товарів;

o купівлі/продажу інформаційних послуг/товарів;

o доставки інформаційних послуг/товарів тощо.

Сайт є спеціалізованим ринком товарів і послуг, який об'єднує в підмережу продавців разом з партнерами, а також унікальну групу постійних і потенціальних покупців, про яких відомі адреса зв'язку та їх персональні переваги.
Різні групи користувачів з метою здійснення електронної економічної діяльності успішно використовують корпоративні портали. Багатофункціональні сайти називають порталами.

^ Портал - це інформаційний Л/еЬ-ресурс компанії, метою якого є інформування цільової аудиторії (споживачів, партнерів, постачальників) для надання послуг.

Портал інтегрує інформацію, застосування, людей, процеси. Розглянемо класифікацію порталів щодо обсягів інформації та цільової аудиторії: корпоративні, інформаційні (маркетингові), економічні, персональні тощо. Основні функції порталу управління інформаційними ресурсами - планування, контроль, аналіз тощо.

Портали підприємства дають змогу оперативно інформувати про його діяльність, здійснювати електронну взаємодію з партнерами, постачальниками і клієнтами, встановлювати швидкі інформаційні контакти між співробітниками. Практика свідчить, що розвинуті портали підприємства зазвичай містять такі розділи:

o інформація про підприємство (історія створення, основні досягнення, мета ведення бізнесу, відгуки клієнтів і партнерів);

o відомості щодо товарів/послуг (цінові і технічні характеристики, каталоги, умови постачання та сервісного обслуговування, опис переваг);

o модуль технічної підтримки (консультації, рекомендації й особливості застосування);

o додаткова інформація про діяльність підприємства (аналітичні матеріали, статистика тощо);

o форма замовлення інформаційних послуг/товарів;

o лічильник кількості відвідувачів;

o рубрика новин;

o реєстраційна форма для відвідувачів, що є потенційними клієнтами.

Портал підприємства - корпоративний Web-caйт, призначений для внутрішнього використання з метою надання співробітникам компанії доступу до корпоративної інформації, бізнес-застосунків, а також до інших ШеЬ-сайтів. Це захищений від несанкціонованого доступу "парадний вхід" у інформаційно-економічний простір підприємства" що забезпечує ефективне управління інформаційними ресурсами підприємства.

Процес створення порталу (сайта) підприємства вимагає вирішення таких питань: визначення мети створення сайта, вибір структури Web-сторінок, вибір Web-адреси та фізичного розміщення сайта, логотипу і заголовка основної сторінки, подання графічних образів тощо.

Портал допомагає оперативно інформувати про діяльність компанії, здійснювати ефективну електронну взаємодію з партнерами, постачальниками, клієнтами. З початку свого існування портали підтримували форуми, новини, оголошення, пропонували послуги електронної пошти, відвідування електронних магазинів, розважальні та інші сервіси для залучення користувачів, які одночасно ставали контингентом для демонстрації комерційної реклами.

^ Особлива роль при просуванні товарів або послуг належить Web-порталам та інформаційно-пошуковим порталам.

Одна з переваг підприємницької діяльності у мережі Internet полягає у зменшенні кількості посередників у ланцюжку "виробник - дистриб'ютор - дилер - роздрібний продавець - покупець". В англомовній літературі це явище одержало назву дезінтермедіації (disintermediation). Зокрема технології Internet орієнтовані для вдосконалення механізмів постачань і продажу. Концепція постачань спрямована на зниження залежності постачальників і замовників від організацій, що забезпечують виконання транспортних та складських послуг.

Інформаційна економіка, сприяючи витісненню традиційних посередників, водночас стимулює появу і стрімкий розвиток посередників, зайнятих збором та розподілом інформації на електронному ринку. В англомовній літературі такі компанії одержали назву інфопосередників.
2. Знайти в Internet за допомогою пошукової системи адресу сайту організації.

3. Дайте письмово відповіді на такі запитання.

  • Назва організації. Будівельна компанія «Київградосервіс»

  • Електронна адреса. http://www.kievgradoservis.com.ua/

  • Визначити, яка інформація про фірму розташована на сайті:

загальні відомості про організацію (фірму, банк), історія її (його) створення, № ліцензії – міститься на сайті

кадровий склад організації (фірми, банку) – міститься на сайті

адреса, телефони, факс, е-mail організації (фірми, банку) – розміщено

на сайті

особисті телефони і е-mail співробітників організації (фірми, банку) –

міститься на сайті

банківські реквізити фірми – така інформація на сайті не розміщена

інформація про діяльність та послуги організації (фірми, банку) є на

сайті

детальна інформація про послуги зазначена інформація на сайті міститься

інше (опишіть самостійно). ^ На сайті розміщено відгуки про компанію

  • Визначити цілі з якими компанія виходить на Інтернет-ринок.

(Це може бути реклама іміджу компанії, просування продукту або послуги, можливість збільшення обсягів продажу за допомогою Інтернету, можливість одержання постійного клієнта шляхом необхідної інформації і т.д.)

До основних цілей виходу компанії на Інтернет-ринок належать:

  1. формування іміджу компанії в Інтернет-економіці;

  2. реклама продукції, що випускається

  • Дайте характеристику головної сторінки сайту і його міжнародних версій, якщо здійснюється аналіз міжнародної компанії).

Головна сторінка має корпоративний стиль, тобто набір графічних форм та принципів побудови візуальної комунікації, об'єднаних однією ідеєю, основне завдання яких - виділити компанію серед собі подібних і створити впізнаваний образ в очах споживачів

  • Проаналізуйте технічні характеристики сайту: швидкість доступу, зручність навігації, можливість пошуку інформації, повнота завантаження поданої інформації, як текстової, так і графічної.

Зробивши аналіз технічних характеристик сайту, необхідно відзначити, що швидкість завантаження сайту досить висока, що є гарантією того, що користувач не залишить сайт під час його завантаження. Навігація по сайту досить проста і зручна, на сайті присутня карта сайта, що дозволяє користувачам без особливих зусиль потрапити в будь-який розділ сайту.

Незважаючи на більш низьку швидкість завантаження графічної інформації, інформація завантажується повністю. Високі технічні характеристики сайту компанії можна пояснити тим, що усі вони розроблені висококваліфікованими фахівцями, а також прагненням компанії підтримувати свій імідж і відповідати цілям і задачам діяльності компанії.

  • Дайте характеристику дизайну сайту (кольорова гама, навігація, форматування тексту, розміщення стандартних елементів): чи узгоджений дизайн сайту з цілями і загальною стратегією компанії Інтернеті, які кольори використані, шрифт сайту, чи присутні гіпертекстові посилання, графічні зображення, мультимедіа.

^ Дизайн сайту, як і головна сторінка, має корпоративний стиль

  • Проаналізуйте структуру сайту та поданої на сайті інформації. Структурованість поданої інформації: чи чітко виділені розділи, рубрики, підрубрики, чи зручно розташовані з погляду користувача; чи спостерігається повторюваність однієї і тієї ж інформації в різних розділах;чи надана карту сайту, її зручність, порівняльна характеристика подання глибини інформації в рубриках і карті сайту.

Інформація, представлена на сайті, має чітку структуру - рубрики і підрубрики чітко виділені, їхнє розташування достатньо зручно для користувача. Завдяки ефекту мультимедіа, надається можливість побачити підрубрики, що містять усю необхідну для користувача інформацію.

  • Опишіть перелік необхідних з вашої точки зору розділів (частин) сайту.

Я вважаю, що інформація на сайті містить достатньо інформації, яка характеризує діяльність аналізованої компанії. На мою думку, потрібно додати розділ, в якому б зазначалася ціна на кожен вид послуги, надаваних компанією, хоча б приблизну ціну.

  • Проаналізуйте додаткові послуги, які надаються компанією в Інтернеті.

Можливість передплати на новини; наявність банерної реклами, партнерських програм (наявність посилань на сайти партнерів); існування можливості ”зворотного зв’язку” за допомогою електронної пошти, наявність розділу FAQ.

^ Слід зазначити, що на сайті немає можливості передплати на новини компанії.

Банерна реклама не присутня на сайті компанії, що говорить про її солідність і велич

  • На які категорії користувачів Internet зорієнтована інформація сайту?

Будівельна компанія "Кіївградосервіс" надає будь-які ремонтно-будівельні послуги на території України, виконує ремонтні, оздоблювальні роботи, а також будівельно-монтажні роботи будь-якої складності: від проектування і будівництва індивідуальних котеджів до зведення багатоповерхових будівель і котеджних містечок.

^ Таким чином, інформація сайту зорієнтована на людей, які планують проводити вищезазначені роботи

  • За другорядними ознаками визначити, як часто оновлюється інформація сайту.

Інформація сайту оновлюється по мірі зміни даних, які стосуються компанії (наприклад, надання нової послуги, якщо надійшов новий відгук про компанію, у разі зміни контактного телефону тощо)

  • Визначити наявність “лічильників” відвідувань сайту.

Наявність «лічильників» відвідувань сайту не має, але є розділ «відгуки», завдяки якому можна переглянути відвідувачів. Але ж не кожен відвідувач сайте залишить відгук.

  • Хто є технічним розробником сайту, чи має він на початковій сторінці логотип і координати розробника?

^ Створення сайту «Delta-X», просування сайту «Web-Promo». На головній сторінці в нижньому правому куті є надписи: «Создание сайта «Delta-X» та «Продвижение сайта «Web-Promo»

  • Чи є реклама на даному сайті.

На даному сайті не має реклами інших підприємств або інтернет-продуктів

  • Порівняйте структуру, обсяг і напрям зорієнтованості на певну аудиторію цього сайту з корпоративним сайтом іншої організації (банку, фірми).

Для порівняння було обрано фірму будівельної галузі ПАО ХК «Київгорстрой». В структурі сайту даної фірми є розділи: «Iсторія компанії, Київміськбуд сьогодні, Менеджмент, Структура, Інформбюро, Соціальні проекти, Прес-офіс, Реалізація об"єктів нерухомості, Корисні поради, Контактна інформація». На мою думку сайт ПАО ХК «Київгорстрой» є більш привабливим для Інтернет-користувача, оскільки на цьому сайті можна узнати про місію, стратегії компанії, соціальні проекти.

^ Сайт компанії ПАО ХК «Київгорстрой» має корпоративний стиль оформлення.

Визначити переваги та недоліки даного сайту. Обґрунтуйте відповідь.

Метою дослідження сайту було ознайомлення з організацією сайту компанії.

Для дослідження обрано будівельну компанію "Кіївградосервіс".

^ Проведений аналіз показав:

1. Сайт має гарне структурування інформації, зручність навігації, використання нових Інтернет-технологій;

2. Напрямок сайту носить комплексний характер: формування іміджу компанії в Інтернет-економіці, реклама продукції, що випускається

3. Оформлення сайту має корпоративний стиль
Форми Internet-торгівлі

1. Знайти в Internet за допомогою пошукової системи адресу електронного магазину.

2. Ознайомитися з роботою електронного магазину.

3. Дайте письмово відповіді на такі запитання.

  • Назва магазина. Технотрейд

  • Електронна адреса. http://tehnotrade.com.ua

  • Які групи товарів (послуг) можна придбати (отримати) в цьому електронному магазині?

Побутова техніка, техніка для дому та авто товари, кліматична техніка, комп’ютерна техніка, теле- аудіотехніка, телефонія та навігація, фото- та відеотехніка

  • Які механізми використовуються для надання цінової інформації на запропоновані товари (послуги)?

Для зручності на сайті інтернет-магазину побутової техніки, всі товари розподілені по окремих групах, що дає можливість навіть самим недосвідченим користувачам інтернету дуже швидко і без зайвих зусиль орієнтуватися в товарах. Відразу можна визначити цінові рамки, категорію товару, вказати потужність і вибрати виробника, якщо це необхідно. Інтернет магазин побутової техніки має необмежений простів, можна побачити величезну кількість товарів з детальним описом всіх характеристик і прикладеним фото.

  • Які механізми замовлення товару по Internet працюють у цьому магазині?

1. Корзина. Тут знаходяться товари, які обрано та їх остаточна вартість. Покупець може відреагувати перелік обраних товарів

2. Оформлення заказу. Ввод реквізитів, вибір методу оплати и т.д.

  • Чи існує в цьому Internet-магазині система знижок на товари? Які вони порівняно з традиційними магазинами?

Крім низьких цін, в інтернет магазині Технотрейд постійно проходять акції і діють знижки на різні категорії і групи товарів, що робить покупки ще більш вигідними для покупців.

  • Які існують способи оплати товарів?

  1. Готівковий розрахунок.  Оплата здійснюється готівкою в гривнях кур'єру при отриманні товару, або співробітникові магазина, якщо планується забирати товар самостійно з офісу. 

  2. Безготівковий розрахунок.  Після оформлення замовлення, менеджер магазину передасть рахунок-фактуру (факсом або електронною поштою), якій покупець зможе оплатити замовлення в будь-якому відділенні банку або з розрахункового рахунку фірми.

  3. ^ Система моментальних Інтернет-розрахунків WebMoney дозволить оплачувати замовлення не виходячи з дому.

Крім тих, що лежать в основі WebMoney швидкості і захищеності транзакцій, система пропонує своїм користувачам величезну кількість додаткових сервісів. Один з них - це можливість оплачувати замовлення через термінали України та каси банків.    Для того щоб скористатися цим сервісом необхідно все також вибрати спосіб оплати «WebMoney», а в коментарях вказати, що оплата буде проводитися через Термінали України.  Після чого на вказаний номер телефону отримаєте СМС з вказаним номером гаманця - рахунком (який за замовчуванням є вашим номером замовлення).    Тепер можете у будь-якому платіжному терміналі вибрати сервіс WebMoney, ввести у віконці терміналу номер гаманця, який ви отримали в СМС і сплатити суму вашого замовлення + комісію за користування послугами терміналу.   

  1. Платіжні картки Visa, Master Card . Можна оплатити покупку картами Visa \ Master Card, здійснивши переклад необхідної суми на розрахунковий рахунок магазину, який вкаже менеджер при оформленні замовлення. 

  2. Автолюкс. При доставці замовлення за допомогою кур'єрської служби «Автолюкс», покупець оплачує товар післяплатою, тобто готівкою при отриманні.

  • Чи є можлівість одержання бонусів, знижок і ін.

^ В інтернет магазині Технотрейд постійно проходять акції і діють знижки на різні категорії і групи товарів.

  • Які регіони охоплює система доставки товарів цього Internet-магазину?

Доставка товару здійснюється по Києву, Київській області, а також по всій Україні

  • Чи зручний для користувача інтерфейс має Internet-магазин?

^ Так, магазин має доволі зручний інтерфейс

  • Які недоліки, на вашу думку, присутні в організації магазину?

На мою думку в організації магазину недоліків не має, оскільки заходячи на головну сторінку ми бачимо всю необхідну інформацію щодо товарів, оплати, гарантійного обслуговування, доставки тощо.

  • Чи є цей он-лайновий бізнес відображенням офлайнового бізнесу? Аргументуйте свою думку.

Інтернет-магазин Технотрейд працює на ринку з 2003 року і на сьогоднішній день є одним з найбільших магазинів України. Своїм покупцям пропонує величезний асортимент продукції, забезпечуючи професійну консультацію щодо вибору, придбання, встановлення та використання цікавить товару.  Працівники постійно прагнуть забезпечити високу якість обслуговування своїх клієнтів. Кожен співробітник магазину працює для того, щоб покупці отримували якісну продукцію за найвигіднішою ціною та в найкоротші терміни.  Інтернет-магазин Технотрейд - офіційний партнер світових брендів в сегментах цифровий, побутової техніки та товарів для дому. Технотрейд також тісно співпрацює з офіційними сервісними центрами, що дозволяє оперативно і якісно проводити підключення, гарантійне і післягарантійне обслуговування товарів, придбаних у магазині.

За всіма завданнями оформлюють один звіт як звіт про лабораторну роботу №1.

Для звіту роздрукуйте головні сторінку корпоративного сайту та електронного магазину.

Зразок титульного аркуша подано у додатку 1.

Схожі:

Завдання для лабораторної роботи Корпоративні сайти icon“Підготовка комп’ютера до роботи. Клавіатура пк”
Оформити звіт, який містить завдання до лабораторної роботи та вказівки для його виконання
Завдання для лабораторної роботи Корпоративні сайти iconЗавдання до лабораторної роботи №6
Завдання Написати програму виводу таблиці значень функції ch x(), для аргументу, який змінюється в заданих границях з заданим кроком....
Завдання для лабораторної роботи Корпоративні сайти iconЗавдання до лабораторної роботи №7
Завдання Використовуючи покажчик, написати програму, яка серед декількох слів знаходить таке, в якому найбільша кількість різних...
Завдання для лабораторної роботи Корпоративні сайти iconЗавдання до лабораторної роботи №5: Варіант №1: Задача №1
Задача № Скласти програму для підрахунку кількості цифр у рядку символів, що вводиться з клавіатури
Завдання для лабораторної роботи Корпоративні сайти iconВикористання віртуальних функцій
Обладнання: пк, програмне забезпечення BorlandC++, методичні вказівки та завдання до лабораторної роботи
Завдання для лабораторної роботи Корпоративні сайти iconПобудова множинного наслідування класів
Обладнання: пк, програмне забезпечення BorlandC++, методичні вказівки та завдання до лабораторної роботи
Завдання для лабораторної роботи Корпоративні сайти iconЗавдання до лабораторної роботи №2: Варіант №1: Задача №1
Задача №1. Написати програму, що буде друкувати ваше ім.’я, прізвище І з нового рядка – домашню адресу
Завдання для лабораторної роботи Корпоративні сайти iconНавчитися організовувати класи: визначати структуру класу, типи даних...
Обладнання: пк, програмне забезпечення BorlandC++, методичні вказівки та завдання до лабораторної роботи
Завдання для лабораторної роботи Корпоративні сайти iconНавчитися організовувати класи та похідні класи з своїми даними та...
Обладнання: пк, програмне забезпечення BorlandC++, методичні вказівки та завдання до лабораторної роботи
Завдання для лабораторної роботи Корпоративні сайти iconОснови роботи
Основи роботи табличному процесорі ms-excel”: Методичні вказівки до лабораторної роботи/ Укл.: Є. В левус. – Львів: Видавництво Національного...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка