Заняття №1




НазваЗаняття №1
Сторінка1/22
Дата конвертації14.10.2013
Розмір1.11 Mb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Хімія > Документы
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   22


ЗАНЯТТЯ №1



ТЕМА: Вступ. Значення неорганічної хімії у формуванні провізора. Вивчення правил техніки безпеки та правил роботи в хімічній лабораторії. Методи очищення неорганічних сполук: дистиляція, фільтрування, сублімація, екстракція, кристалізація.

АКТУАЛЬНІСТЬ: майбутній спеціаліст-провізор повинен вміти користуватися хімічними реактивами, хімічним посудом, приладами і різноманітною апаратурою; знати правила техніки безпеки при роботі з реактивами та хімічним посудом, і в разі необхідності, вміти кваліфіковано надати першу допомогу.Основні методи очищення неорганічних сполук необхідні для подальшого використання у фармацевтичній практиці.
^ НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ: Вивчення правил техніки безпеки.Ознайомлення з основними методами очищення неорганічних сполук та набуття навичок виконання операцій очищення.
ЗНАТИ: -правила роботи в лабораторії неорганічної хімії;

-значення загальної та неорганічної хімії.
ВМІТИ: -правильно і безпечно користуватись хімічними реактивами і

посудом.

-на практиці використати основні методи очищення речовин.

^ САМОСТІЙНА ПОЗААУДИТОРНА РОБОТА

1.Після розчинення 2 г сплаву магнію з алюмінієм у надлишку хлоридної кислоти утворилося 9 г суміші хлоридів металів. Визначити масові частки металів у сплаві.

2.Яка маса і якої сполуки утворюється при спалюванні 5 кг алюмінію в надлишку кисню?

3.Скільки грамів калію ортофосфату треба взяти для повного осадження кальцію ортофосфату з розчину, що містить 4,15 г кальцію нітрату? Яка буде маса утвореного осаду?

4.Визначити масу аміаку, що утворюється при нагріванні суміші 14 г азоту та 14 г водню, якщо вихід реакції в умовах досліду становить 25% від теоретично можливого.

5.У розчині міститься 15 г аргентум нітрату. Скільки грамів калію хлориду слід добавити у розчин, щоб осадити весь Аргентум у вигляді хлориду? Скільки грамів аргентум хлориду при цьому утвориться?

6.Основні методи очищення речовин.

7.Методика проведення очищення речовин.

8.Теоретичні основи очищення речовин.

9.Фізичні константи як спосіб ідентифікації речовини.

10.Після розчинення 2 г сплаву магнію з алюмінієм у надлишку хлоридної кислоти утворилося 9 г суміші хлоридів металів. Визначити масові частки металів у сплаві.

11.Яка маса і якої сполуки утворюється при спалюванні 5 кг алюмінію в надлишку кисню?

12.Скільки грамів калію ортофосфату треба взяти для повного осадження кальцію ортофосфату з розчину, що містить 4,15 г кальцію нітрату? Яка буде маса утвореного осаду?

13.Визначити масу аміаку, що утворюється при нагріванні суміші 14 г азоту та 14 г водню, якщо вихід реакції в умовах досліду становить 25% від теоретично можливого.

14.Скільки грамів калію ортофосфату треба взяти для повного осадження кальцію ортофосфату з розчину, що містить 4,15 г кальцію нітрату? Яка буде маса утвореного осаду?

15. Визначити масу аміаку, що утворюється при нагріванні суміші 14 г азоту та

14 г водню, якщо вихід реакції в умовах досліду становить 25% від теоретично можливого.

16. У розчині міститься 15 г аргентум нітрату. Скільки грамів калію хлориду слід добавити у розчин, щоб осадити весь Аргентум у вигляді хлориду? Скільки грамів аргентум хлориду при цьому утвориться?
^
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

1.Перерахувати типи хімічних лабораторій.

2.Вимоги до скляного посуду, який використовують в хімічній лабораторії.

3.Речовина. Прості і складні речовини (сполуки).

4.Чисті речовини й суміші.

5.Яка кількість речовини міститься у 20 г купрум (II) оксиду, 32 г літію гідриду, 18 г силіцію, 90 г води, 15 г сульфур (IV) оксиду?

6.Розчини, що містили по 20 г барій хлориду та натрій сульфату, змішали. Яка утворилася маса барій сульфату? Яка сполука та якою масою була у надлишку?

7.Методика проведення декантації та фільтрації.

8.Методика проведення кристалізації.

9.Методика проведення дистиляції.

10.Методика проведення сублімації.

11.Чистота хімічних речовин. Умовні позначення ступеня чистоти (кваліфікація речовин за чистотою).

12.Яка кількість речовини міститься у 20 г купрум (II) оксиду, 32 г літію гідриду, 18 г силіцію, 90 г води, 15 г сульфур (IV) оксиду?

13.Розчини, що містили по 20 г барій хлориду та натрій сульфату, змішали. Яка утворилася маса барій сульфату? Яка сполука та якою масою була у надлишку?

14. Яка кількість речовини міститься у 20 г купрум (II) оксиду, 32 г літію гідриду, 18 г силіцію, 90 г води, 15 г сульфур (IV) оксиду?

15. Розчини, що містили по 20 г барій хлориду та натрій сульфату, змішали. Яка утворилася маса барій сульфату? Яка сполука та якою масою була у надлишку?
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   22

Схожі:

Заняття №1 iconAbt (Наталя) 10: 00
Увага! Попередній запис на заняття з фітнесу є обов’язковим!!! Про відсутність на занятті – попереджайте, будь-ласка, не пізніше,...
Заняття №1 iconЗаняття
На кафедрі оптики фізичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка для школярів проводяться безкоштовні...
Заняття №1 iconПлан заняття
Мета заняття: Навчити студентів експлуатувати гіротеодоліти та проводити їх технічне обслуговування
Заняття №1 iconЗаняття
Тема заняття: Діагностика материнської плати частина Перевірка ланцюга живлення південного моста, шим контроллера
Заняття №1 iconТема № Методи автономного визначення азимутів, що застосовуються у військах Заняття 2
Мета заняття:-набути практичних навичок в роботі при астрономічних спостереженнях
Заняття №1 iconЛабораторне заняття №2 Дослідження біполярних та польових транзисторів Навчальна мета заняття
Бт n-p-n типу, включеного за схемою “спільний емітер” та розрахунку за ними диференційних h параметрів
Заняття №1 iconКурс Змістовий Модуль 1: Студент та його родина Практичне заняття №1
Тема заняття: Знайомство з групою, перевірка отриманих раніше знань. Сімейне коло студента
Заняття №1 icon1. Принципи освіти
Заняття мають проходити максимально інтерактивно. Заняття у формі лекцій, на яких студент лише пасивно слухає І записує, слід визнати...
Заняття №1 iconПлан семінарських та практичних занять з дисципліни «податкове право»...
Особливості оподаткування доходів фізичних осіб (семінарське заняття 5). Визначення сум податку на доходи фізичних осіб ( практичне...
Заняття №1 iconПрактичне заняття №12 Розвиток перекладознавства на сучасному етапі
Практичне заняття № Еквівалентність перекладу. Комунікативні рівні еквівалентності
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка