Тема: Інфінітивні групи




Скачати 32.23 Kb.
НазваТема: Інфінітивні групи
Дата конвертації15.08.2013
Розмір32.23 Kb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Хімія > Документы
СЕМЕСТР 6
СРС №1

Тема: Інфінітивні групи.

Мета: розвивати навички читання, мовлення та письма.
закріпити граматичний матеріал для застосування інфінітивних груп при перекладі фахових текстів.

Завдання: виконати вправу.

Exercise 1. Combine the two sentences as in the models.

Models:/ teach English here. I am glad of it.— / am glad to teach English here.

We helped him. We are happy about it.— We are happy to have helped him.

I was examined yesterday. I am glad of it.— I am glad to have been examined yesterday.

1.1 work at the factory. I am happy about it. 2.1 see you. I am glad of it. 3.1 study French. I am glad of it. 4.1 live in this town. I am happy about it. 5.1 know this man. I am happy about it.

1.1 am going to Paris. I am happy about it. 2.1 am spending my holidays in the Crimea. I am happy about it. 3.1 am listening to the symphony. I am glad of it. 4.1 am reading his letter. I am glad of it. 5.1 am playing chess with you. I am glad of it.

1.1 spent my holidays in the country. I am happy about it.

He played chess with the world champion. He is happy about it.

bathed in the river. I am glad of it. 4.1 learned English at school. I am glad of it. 5.1 passed my examination yesterday. I am glad of it.

1.1 don’t understand this rule. I am sorry about it. 2.1 am not

working there now. I am sorry about it. 3.1 have not seen this film. I am sorry about it. 4. She has not been working all these years. She is sorry about it. 5. Peter didn’t see her. He is sorry about it.

E. 1. She was not invited to the evening party. She is sorry about it. 2. We are taught English. We are glad of it. 3.1 was waked early this morning. I am glad of it. 4.1 was not informed of it. I am sorry about it. 5.1 am not allowed to go there. I am sorry about it.

^ СЕМЕСТР 6
СРС №2


Тема: Модальні дієслова та їх еквіваленти.

Мета: розвивати навички читання, мовлення та письма.
закріпити вживання модальних дієслів та їх еквівалентів, як в розмовній мові, так і під час перекладу фахових текстів.

Завдання: виконати вправи.

Exercise 1. Answer the following questions.

1. Can you speak German? 2. Can your mother speak English?

Could you speak English three years ago? 4. Can you skate?

Will you be able to skate tomorrow? 6. Which of your friends can play tennis? 7. Where can you see the films? 8. Will you be able to go to the cinema this evening? 9. Where can you buy books?

How can you get to school? 11. What poems can you recite?
Exercise 2. Paraphrase the following sentences using the verb may. Model: Perhaps she is working at her report- She may be work¬ing at her report.

1. Perhaps he has bought the dictionary. 2. It is possible that they are in the park. 3. Perhaps a letter will come to you today. 4. Maybe, it will rain tomorrow. 5. It is possible that the child was there.

Perhaps she read this story. 7. Maybe, his mother knows Spanish.

It is possible that they know each other. 9. It is possible that she has gone to the doctor. 10. Maybe, they left for Moscow yesterday.
Exercise 3. Translate into English using the verb must.

1. Учні повинні виконувати домашні завдання. 2. Вона загубила ручку і мусила писати олівцем. 3. Тобі не можна їсти морозива. 4. Я мусив вимкнути телевізор. 5. Ми повинні приходити до школи вчасно. 6. Коли я маю повернути книжку?

Нам треба вивчити цей вірш напам’ять? 8. На екзамені вам не можна користуватися словником. 9. Вона сказала, що ми повинні полити, квіти. 10. Йому доведеться складати екзамени у серпні.

Б. 1. Його батько, напевно, інженер. 2. Очевидно, це трапилося вчора увечері. 3. Він, мабуть, зараз готується до екзамену з хімії. 4. Олена, мабуть, захворіла; вона ніколи не пропускає уроків. 5. Він, напевно, знає вашого батька. 6. Він тут уже, мабуть, півтори години. 7. Вони, напевно, все ще обговорюють це питання. 8. У Чернігові, мабуть, іде дощ. 9. Тобі, напевно, холодно, одягни пальто. 10. Вони, напевно, вже побудували новий міст через Дніпро.

^ СЕМЕСТР 6
СРС №3


Тема: Складання резюме.

Мета: розвивати навички написання резюме та автобіографії.
закріпити нову лексику, необхідну для написання резюме.

Завдання: написати власне резюме.

Read the given instructions how to write a resume and compile a resume of your own:

RESUME

A resume is a written summary of your personal, educational and professional qualifications. It should appeal to the employer and tell what you can do for him/her. The content of any resume is supposed to be detailed enough, but brief (usually not exceeding one-two pages in length).

^ Parts of a resume :

Heading: Place your name and contact information at the top.

Objective: write a short (1-2 sentence) summary about your professional goals as it

relates to the job. ' ,

Education: Include school and university names, dates of attendance and grades (if they are very high). Describe your major fields and how they relate to the job you are seeking.

Work experience: Indicate type of job, employer, location, dates of employment. Describe your duties and point out leadership roles and qualifications.

Languages and other skills: Communication skills, computer literacy etc. are

especially important to most employers.

Personal: Indicate your hobbies and kinds of leisure activities you are interested in and your mobility (readiness to go on business trips).

Here are some additional hints for writing a proper resume. Any resume is desirable to be typed on a good quality original paper. When writing a resume don’t use narrative form. Make section divisions clear and highlight the most important aspects first.

^ СЕМЕСТР 6
СРС №4


Тема: Укладання контракту.

Мета: розвивати навички читання, діалогічного мовлення та письма.
активізувати введений лексичний матеріал та граматичні структури.

Завдання: скласти діалог, користуючись виразами., наведеними нижче,вивчити діалог.

  1. We could not cancel the order because they had already sent it.




















  1. ^ СЕМЕСТР 6
    СРС №5


  2. Тема: Складання термінологічних словників.

  3. Мета: розвивати навички читання, мовлення та письма.
    закріпити лексичний матеріал, порядок слів в англійському реченні, та вживання дієслів to be, to have в теперішньому часі.

  4. Завдання: написати розповідь про себе та свою сім'ю за поданим зразком.















































Схожі:

Тема: Інфінітивні групи iconПлан-конспект уроку з економіки для групи e-11 Тема
Тема: Проблема обмеженості ресурсів І виробу виробника. Закономірності економічної поведінки виробника
Тема: Інфінітивні групи iconПлан-конспект уроку з геометрії для групи р-11 Тема уроку
Тема уроку: Теорема про існування І єдиність прямої, яка проходить через дану точку І паралельна даній прямій
Тема: Інфінітивні групи iconРобоча програма з політичної психології (практичні заняття ) для...
Робоча програма з політичної психології (практичні заняття ) для студентів 38 групи факультету педагогіки та психології
Тема: Інфінітивні групи iconТема: Дослідження властивостей крові
Групи крові. Переливання крові, фактори сумісності крові. Антикоагуляційні системи
Тема: Інфінітивні групи iconТема: Стереотипи та упередження
Стереотип (з грецьк. – твердий відбиток) – тверда, часто спрощена, стандартна думка про соц. Групи чи про окремих індивідів як представників...
Тема: Інфінітивні групи iconПерелік теоретичних питань до підсумкового модульного контролю Модуль...
Групи крові та резус–приналежність. Методи визначення групи крові та резус-фактора
Тема: Інфінітивні групи iconРобоча навчальна програма дисципліни „ Інформатика І комп’ютерна...
Тема та зміст лекції, лабораторно-практичного заняття, семінару, самостійної роботи студентів
Тема: Інфінітивні групи icon1 Державний контроль як функція державного управління
Суб'єктами управління є керівники вищої, середньої та нижчої ланок, елітні групи й організації, а об'єктами управління — окремі особи,...
Тема: Інфінітивні групи iconТема біоорганічна хімія як наука. Класифікація, будова та реакційна...
Префікси, суфікси та закінчення, які застосовують у назвах біоорганічних сполук, що мають функціональні групи, за міжнародною номенклатурою...
Тема: Інфінітивні групи iconЗаявка на участь у таборі
Групи формуються по принципу 1 лідер на 7 дівчат-учасниць, 2 лідери на 8 І більше учасниць. Кількість учасниць в делегації не обмежено....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка