Методичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни «Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологію» для студентів VI курсу медичного факультету Модуль №4: «Симптоми та синдроми в хірургії»




Скачати 403.38 Kb.
НазваМетодичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни «Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологію» для студентів VI курсу медичного факультету Модуль №4: «Симптоми та синдроми в хірургії»
Сторінка1/4
Дата конвертації26.06.2013
Розмір403.38 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
skaz.com.ua > Фізика > Методичні рекомендації
  1   2   3   4

ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

КАФЕДРА ХІРУРГІЇ № 1



МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ


До практичного заняття з дисципліни «Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологію» для студентів VI курсу медичного факультету

Модуль № 4: «Симптоми та синдроми в хірургії»

Змістовий модуль № 8: «Клінічні прояви хірургічних хвороб»

Тема № 12: “Синдром гострого живота. Діагностика, диференційна діагностика і лікувальна тактика. Диференційна діагностика гострих захворювань органів черевної порожнини”.

^ Обговорено та затверджено

на методичній нараді кафедри

“__9__” червня_2010 р.

Протокол № __8_.

Зав.кафедрою _________В.В.Грубнік

Одеса – 2010 р.

1. Тема практичного заняття: “Синдром гострого живота. Діагностика, диференційна діагностика і лікувальна тактика. Диференційна діагностика гострих захворювань органів черевної порожнини”.
^ 2.Актуальність теми.

Гостра хірургічна патологія органів черевної порожнини відноситься до тієї групи захворювань, які потребують термінових невідкладних заходів, спрямованих на врятування життя хворого. Це обумовлено клінічним перебігом хірургічних захворювань та характеризується тим, що кожної миті з моменту захворювання постає реальна загроза життю хворих в разі ненадання допомоги.

Гострий живіт – це узагальнююче поняття, яке включає в себе низку захворювань органів черевної порожнини хірургічного плану, а також суміжних спеціальностей (урологія, гінекологія, терапія, кардіологія) та ін.
3. Цілі заняття:

^ 3.1.Загальнгі цілі:

Студент повинен навчитися:

1.

Нозологічні форми гострої хірургічної патології органів черевної порожнини, які входять в поняття гострий живіт;

ІІ рівень

2.

Основні положення надання невідкладної допомоги ургентним хворим хірургічного профілю, строки госпіталізації, термін виконання оперативних втручань з моменту захворювання та госпіталізації в хірургічні стаціонари;

ІІ рівень

3.

Принципи надання невідкладної допомоги: консервативна терапія, термінові оперативні втручання, об'єм виконання операції при різних нозологічних одиницях;

ІІІ рівень

4.

Правила оформлення медичної документації при "гострому животі";

ІІІ рівень


3.2.Виховні цілі:

  1. Виховання у студентів клінічного мислення.

  2. На конкретних прикладах виховувати у студентів почуття відповідальності за власну справу, принципи лікарської етики та деонтології в хірургії, дотримання лікарської таємниці, дотримання суворої виробничої дисципліни та професійної субординації.


3.3.Конкретні цілі:

знати:

  • Анатомо-фізіологічні особливості органів черевної порожнини;

  • Знати хвороби, яки найчастіше зустрічаються при синдромі «гострого животу».

  • Клінічну картину «гострого животу».

  • Диференційна діагностика захворювань, яки викликають «гострий живіт».

  • Помилковий «гострий живіт», поняття.

  • Лікувальна тактика при гострому животі.


3.4. На основі теоретичних знань з теми.

Вміти (оволодіти методиками):

  • Зібрати анамнез захворювання у хворого на «гострий живіт».

  • Провести диференціальну діагностику хвороб, яки викликають «гострий живіт».

  • Визначити діагноз «помилковий гострий живіт».

  • Визначити лікувально-діагностичну тактику при «гострому животі».

  • Обґрунтувати покази до оперативного втручання в конкретній ситуації.


^ 4.Матеріали до аудиторної самостійної підготовки. (міждисциплінарна інтеграція).


п/п

Дисципліни

Знати

Вміти

1

2

3

4
  1   2   3   4

Схожі:

Методичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни «Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологію» для студентів VI курсу медичного факультету Модуль №4: «Симптоми та синдроми в хірургії» iconМетодичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни “Хірургічні...
Тема № “ нові технології в хірургії. Сучасні методи діагностики та лікування.”
Методичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни «Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологію» для студентів VI курсу медичного факультету Модуль №4: «Симптоми та синдроми в хірургії» iconМетодичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни “Хірургічні...
Тема №15. “Кровотечі з травного тракту. Причини виникнення, діагностика та диференціальна діагностика, лікувальна тактика”
Методичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни «Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологію» для студентів VI курсу медичного факультету Модуль №4: «Симптоми та синдроми в хірургії» iconМетодичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни “Хірургічні...
...
Методичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни «Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологію» для студентів VI курсу медичного факультету Модуль №4: «Симптоми та синдроми в хірургії» iconМетодичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни “Хірургічні...
Тема №13. “ Локальні та розповсюджені гнійно-запальні процеси органів черевної порожнини та черева. Етіологія, патогенез, клініка,...
Методичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни «Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологію» для студентів VI курсу медичного факультету Модуль №4: «Симптоми та синдроми в хірургії» iconМетодичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни “Хірургічні...
Тема №14. “Механічна жовтяниця. Причини виникнення. Діференціально діагностична тактика. Сучасні підходи до лікування. Печінкова...
Методичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни «Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологію» для студентів VI курсу медичного факультету Модуль №4: «Симптоми та синдроми в хірургії» icon№ “Нагнійні захворювання кисті та пальців. Методи консервативного та хірургічного лікування”
...
Методичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни «Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологію» для студентів VI курсу медичного факультету Модуль №4: «Симптоми та синдроми в хірургії» iconМедичний університет
Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологією” для студентів VІ курсу медичного факультету
Методичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни «Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологію» для студентів VI курсу медичного факультету Модуль №4: «Симптоми та синдроми в хірургії» iconОдеський національний медичний університет
Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологією” для студентів 6 курсу медичного факультету
Методичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни «Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологію» для студентів VI курсу медичного факультету Модуль №4: «Симптоми та синдроми в хірургії» icon№ “Синдром системної запальної відповіді у хірургічних хворих. Патогенез,...
Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологією” для студентів 6 курсу медичного факультету
Методичні рекомендації до практичного заняття з дисципліни «Хірургічні хвороби з дитячою хірургією та онкологію» для студентів VI курсу медичного факультету Модуль №4: «Симптоми та синдроми в хірургії» iconМетодичні рекомендації для самостійної роботи студентів І курсу з дисципліни «Людина І світ»
Навчальний посібник з дисципліни «Людина І світ» для студентів І курсу Медичного коледжу «Монада», що проходять навчання на базі...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка