Час… він надзвичайно потужний! Година за годиною, рік за роком, час не назад, а тільки вперед! Сьогодні період, коли зустрілися три, зовсім відмінні одне від




Скачати 205.65 Kb.
НазваЧас… він надзвичайно потужний! Година за годиною, рік за роком, час не назад, а тільки вперед! Сьогодні період, коли зустрілися три, зовсім відмінні одне від
Дата конвертації03.04.2014
Розмір205.65 Kb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Фінанси > Документы


Про нас

Привітання

Час… він надзвичайно потужний! Година за годиною, рік за роком, час не назад, а тільки вперед! Сьогодні період, коли зустрілися три, зовсім відмінні одне від одного, покоління! Теорія не встигає за практикою..!

Не потрібно бути ясновидцем аби передбачити, що скоро для усіх нас буде широко доступний сервіс, який буквально охопить у собі весь всесвіт. Багато чого вже існує та багато чого створюється в даний момент, але будь-яка технічна новинка - це тільки форма, яку ми допоможемо Вам втілити у життя!

Це дійсно так: майбутнє може стати таким, яким ми захочемо його бачити! Наповненим тим, що ми з вами захочемо створити, це результат наших думок, ідей та дій. Ви самі можете вирішувати, що буде через день, тиждень, місяць чи рік!

Сьогодні мережа інтернет дає небачену раніше свободу дій, нові інструменти і можливості, наприклад, краудфандінг або «народне фінансування».

В Україні ще не прижилася таке складне слово як краудфандінг, але завдяки JQ Star Ви можете користуватися платформою і втілювати свої мрії в реальність! Для цього вам потрібно лише бажання, віра в себе, готовність розповідати про свій проект усьому світу і трохи терпіння.

Зареєструвавшись на «JQ Star», будь-хто може створити свою команду однодумців та проект (або декілька проектів) і як результат, отримати допомогу для запису музичного альбому, зйомки фільму, розробки комп'ютерної гри або програми, видання книги, реставрацію постамента, благоустрію території, словом, на будь-який комерційний, освітній, соціальний або благодійний проект, який зацікавить інших людей, відгукнеться у їхніх серцях і, що важливо, матиме певну соціальну віддачу.

Вітаємо Вас у середовищі неординарності, технологічного розвитку, креативу, ідей та цікавих думок, необмеженого людського потенціалу, успіху, тут ви творите своє майбутнє! Пропонуйте свої ідеї, обговорюйте чужі, допомагайте їх втілити, творіть шедеври, приймайте участь, збирайте команду однодумців… Робіть те, що вам подобається, а ми допоможемо зробити це ефективно!

Пам'ятайте, можна просто стояти осторонь прогресу і чекати завтрашнього дня, але рано чи пізно час випередить нас так, що вже не наздогнати, пора нам самим обирати у якій епосі ми хочемо жити!
^ Філософія «JQ Star»

У світі безліч талановитих людей, і немає числа цікавим, оригінальним, важливим ідеям і проектам. Але ідея так і залишиться чимось ефемерним, а проект лише красивим планом, якщо не втілити їх у життя. Для цього потрібні знання, вміння, і звичайно, кошти, адже гроші, ще ніхто не відміняв.

Сьогодні краудфандінг є альтернативою традиційним методам фінансування і найбільш прямолінійним зв’язком у грошових відносинах між суб’єктами з надлишковими коштами та учасниками, що їх потребують. Бар'єр між інвестором та автором проекту стирається, вони взаємодіють на рівних умовах.

Ми також стоїмо на порозі трансформації дискусії про «зелений» спосіб життя: від пасивної зміни побутових звичок окремої людини до активної позиції, яка запускає нові механізми у веденні бізнесу, розвитку спільнот чи цілих сфер ринку – через пряме фінансування соціально значущих проектів.

Краудфандінг – це бізнес філософія сьогодення і майбутнього, платформа startup проектів! Креатив, мрій, будуй плани та досягай цілей з нами!
Що є на «JQ Star»?

  • сервіс колективного співфінансування проектів

  • тисячі тематичних записів на блозі

  • зручний особистий профіль з повним функціоналом соціальної мережі

  • аналітична інформація про стан ринку startup проектів та краудфандінг

Взагалі, «JQ Star» це більше, ніж просто сайт або зручні сервіси. Це нова філософія. Це нова форма відносин між інвестором та автором ідеї, що прагнуть бути реалізованими, - коли вони не протиставлені один одному, а створюють щось разом, коли межа між ними стирається - з'являється Участь!

Ласкаво просимо на «JQ Star»!
^ Краудфандінг — «безкоштовний сир»

Світ рухається у тому напрямі, який йому задаємо ми самі! Уже ні для кого не буду дивно, коли припустимо, що безкоштовний сир все таки є, хоч він і з той мишоловки, але вже не представляє загрози. Саме так адже за допомогою краудфантінгу можна з нічого зробити щось! Достатньо лише вашої ідеї, що потім переросте у гроші та можливо напрям вашої майбутньої діяльності. Без зайвого підтексту і замислу, це саме той бажаний сир, добутий для вас із мишоловки, і ви можете скористатись ним без будь-яких вагань чи ризиків!

Таке явище як краудфандінг для України можна вважати новим. І хоча його обсяги тут не зрівняти з закордонними, цей механізм залучення «народних» коштів стає все більш популярним, та альтернативним до послуг, що надають фінансові посередники!

Термін походить від англійського словосполучення «сrowd funding», де «сrowd» — «натовп», а «funding» — «фінансування». Просто кажучи, це коли люди, маючи класну ідею, збирають на її втілення гроші за допомогою Інтернету. Таким чином, саме народ чи великий інвестор, може підтримати проекти в різних сферах. Часто такі гроші йдуть на створення музики, фільмів, інноваційного програмного забезпечення, відеоігор, підтримку малого бізнесу та інше. За участь у проекті благодійник часто отримує який-небудь бонус, сувенір, подарунок, а нерідко і те, для чого власне і збирають кошти – частину прибутку проекту. Автор проекту, у свою чергу, забезпечує чітку калькуляцію всіх майбутніх витрат і звітує про зібрану суму. Якщо ж проект за певний час не назбирає потрібну «касу», внески повертають назад.

Перший краудфандінговий сайт з'явився у США в 2000-му році і був призначений для збору грошей на музичні проекти. На кінець 2011-го року, як звітує компанія Massolution, по всьому світу налічували 452 краудфандінгові платформи. Усі разом за 2012 рік вони зібрали близько 1,5 мільярда доларів США на реалізацію більш ніж одного мільйона проектів.

Як вважають засновники платформ, для багатьох підприємців такий спосіб збору капіталу виявляється єдиною можливістю реалізувати свій проект, знайти однодумців та фінансову підтримку. З 2012 року будь-хто має змогу фінансувати у startup проекти від 1 до 30 тис. дол., це набагато спростило процедуру вкладення грошей у бізнес проекти, тим паче легалізувало можливість володіння інвестором частки бізнесу у який він вкладає кошти. Форма фінансування стала значно доступнішою, менш забюрактиризованою.

До краудфандінгу звертаються, коли традиційні способи залучення грошей не працюють, ось у цьому і проявляється суть краудфандінгу як нового джерела фінансування (альтернатива кредиту). Багато хто переконаний, що такий вид фінансування згодом стане набагато вигіднішим інструментом кредитування чи інвестування! І варто погодитися, використовуючи платформи краудфандінгу, можна розпочати власний бізнес чи реалізувати мрію на більш сприятливих умовах, ніж традиційні фінансові послуги!

Це саме той найкращий варіант аби профінансувати вашу ідею. Ви можете користуватися краудфандінговою платформою без лишніх замислів чи зволікань! Це «безкоштовний сир» з мишоловки, що не складає загрози для Вас!

^ Краудфандінг в Україні

Велосипед уже придумали, не варто придумувати щось інше, давайте лише вдосконалимо цю машину! Ми – унікальні, таких більше немає, ну можливо будуть колись у майбутньому, чи були давно-давно у минулому! Усі світові тенденції потребують нової інтерпретації – по-українськи!

В Україні краудфандінг тільки розвивається. Є проекти, які мають з спільні риси з народним фінансуванням, це «Українська біржа благодійності», запущена Фондом Віктора Пінчука, «X-Ideas» від «Nescafe», сайт «Велика Ідея». На «УББ» можна пожертвувати певну суму на «добру справу», переважно, на благодійність. На інших двох сервісах є можливість представити свою ідею і отримати грант на її реалізацію.

Щодо еко-проектів, то вони є на всіх вже запущених «ідейних» майданчиках. Так, на «УББ» свідомі громадяни пропонують озеленювати міста України і зариблювати Дніпро, на «X-Ideas» — відкрити кафе-магазин органічної їжі та розробити індекс екологічності продуктів, а на «Великій Ідеї» — привертали увагу молоді до проблем зміни клімату під час музичних фестивалів. Іноді автори шукають підтримки для запуску екологічно орієнтованого бізнесу (екокафе, екоферма і т.д.).

Проте варто пам’ятати, що проект повинен чітко давати відповіді на питання: куди конкретно піде сума і що отримають назаміну інвестори. Крім того, важливо відразу визначити адекватну суму, яку реально зібрати за час, наданий для збору грошей. Ну і, врешті-решт, слід «кричати» про свій проект на всіх можливих каналах комунікації, щоб якомога більше людей дізналися про нього. Дотримання цих рекомендацій суттєво підвищує шанси на успіх!

Україна, звісно, прагне триматися світового курсу і не відставати від того, що відбувається. Безумовно, перші кроки для цього зроблено, Україна відкрила себе для фінансування креативу на краудфандінгових платформах та приєдналася до нової філософії бізнесу – «початок без кордонів»!

^

Краудфандінг – нова бізнес філософія


Бізнес – це мистецтво управляти певними інструментами, у певних умовах, з певним ефектом. Тенденція розвитку і вдосконалення цих інструментів, відповідно до умов часу, може вплинути на очікуваний результат. Деякі експерти висловлюють думку, що краудфандінг - це початок гігантського масового руху, який зруйнує традиційні канали фінансування, адже легше зібрати маленькі суми у звичайних людей, ніж отримати більшу суму від багатія. Наскільки вірні їх прогнози, покаже час.

Історія краудфандінгу (crowdfunding) як залученню коштів на реалізацію ідей та проектів на пострадянському просторі має свою історію. Іноді успішну… хоча переважно неуспішну. Однак це не стримує новачків пробувати реалізувати цю ідею.

Краудфандінг набуває популярності... по всьому світі, і бібліотечні проекти не залишаються осторонь глобальних тенденцій. 

Це звичайні суспільно корисні проекти різної спрямованості (малі й великі, групові та індивідуальні, найчастіше локальні), які шукають фінансування на свою діяльність не від одного великого донора чи то спонсора, а від великої кількості різних мікро-спонсорів, в першу чергу від приватних осіб. Відбувається такий пошук, як і більшість інших процесів сьогодення, онлайн через спеціально створені платформи, вільний доступ до яких мають як ініціативні групи розробників проектів, так і мікро-донори - переважно приватні особи, які мають бажання й можливість виділити частину своїх коштів на добру і корисну справу.

Попри розповсюджену думку про те, що краудфандінг не працює у пострадянському просторі, проекти, що були успішно реалізовані і продовжують функціонувати й зараз існують. 

Як закликають оптимісти й онлайн-активісти: «Подавайте свої проекти на краудфандінгові платформи, популяризуйте їх таким чином і саме Ваш проект збере необхідну суму для його втілення!
Еко-краудфандінг

Колективне фінансування, що призводить до суспільного ефекту у світових масштабах. Дбаємо про своє майбутнє..!

Люди все частіше допомагають еко-краудфандерам, адже це приносить соціальний ефект усьому людству. Доказом такої допомоги у 2009-му році стала відома на весь світ документальна кінострічка «Століття дурнів», присвячена проблемам зміни клімату. Гроші на її створення збирали 5 років. У результаті творці фільму отримали підтримку близько 600 чоловік і зібрали понад 900 тисяч фунтів стерлінгів (1,4 млн дол. США), що дозволило оплатити зйомки і випуск фільму.

В Англії організація «10:10» започаткувала проект «Solar School» і тепер забезпечує деякі англійські школи сонячними панелями.

Ще один проект «Bicycle Academy» нещодавно успішно завершили англійці на платформі «Peoplefund.it». Автори запропонували відкрити велосипедні майстерні, де кожен зможе навчитися складати велосипед. Готові вироби відправляють до Африки. Проект зібрав 40 тисяч фунтів всього за 6 днів.

Краудфандінг відкриває чимало можливостей і для компаній, що займаються «зеленою» енергією. Так, восени у Брістолі з'явиться «Сонячне дерево» — конструкція з сонячних панелей, енергія яких використовується для поливу місцевих розсадників. Авторами проекту є дві англійські компанії: «Demand Energy Equality», що пропагує купівлю сонячних панелей для домогосподарств, та «Edible Futures», яка просуває ідею вирощування міськими громадами багаторічних рослин. Зібрану суму вклали в роботу майстерень зі створенню сонячних фотоелектричних панелей.

Тож наразі краудфандінг залишаєтьсь основним методом ефективної реалізації еко-проектів та саме в цьому напрямі найчастіше здійснюється народне фінансування!
^ Український краудфандінг - одне і теж, але різне...!

Розвиток краудфандінгу в Україні і в світі - це два абсолютно різних процеси. Суть одна - умови відрізняються. Головна проблема полягає в тому, що більшість наших співгромадян поки що бояться брати участь в «народному» фінансуванні проектів. Причина криється не у відсутності грошей або нестабільності в країни, в основному це страх і недовіра.

Що ми знаємо про краудфандінг? У кращому випадку люди чули про Kickstarter – типовий і найбільш вдалий приклад цього способу збору коштів від приватних осіб на певний проект. В обмін на фінансову підтримку проекту учасники отримують винагороду (найчастіше це сам продукт або якийсь сувенір). Існують також краудінвестмент-платформи (накшталт Fundable.com). Вони засновані на принципах пайової участі: інвестор може отримати частину акцій компанії в обмін на свій внесок.

Краудфандінг в тому вигляді, в якому ми його зараз знаємо, існує вже близько 10 років. Перший такий проект виник у 1997-му, коли менеджери Marillion (британська музична група) звернулися до фанів з повідомленням, що не зможуть оплатити тур групи в США. Фани на офіційному сайті самостійно зібрали 60 тис. дол.. Згодом група таким же чином отримала кошти на випуск нового альбому, а зараз вона зовсім відмовилася від послуг лейбла та існує на пожертви фанатів.

Сьогодні найпривабливіша сфера для краудфандінга - це startup проекти. Згаданий вище Kickstarter вже зумів зібрати понад 350 мільйонів доларів за 5 років свого існування. Аналогічні майданчики, але не з такими амбіціями, існують і в Європі, наприклад, Seedmatch.de і Companisto.de.

Поки що зібрати велику суму для реалізації ідей в Україні можуть в основному соціально значущі проекти (організація дозвілля для дітей, комп'ютеризація лікарів тощо). Але, незважаючи на те, що загальні суми внесків поки що невеликі (від 5 до 30 тисяч гривень), самі проекти є дуже різноманітними: видання книг, організація музичного концерту, встановлення контейнерів для збору сміття та ін.

В Україні у цій сфері все не так погано, як може здатися на перший погляд. Попри загальноприйняту думку про недовіру українців, є приклади успішно реалізованих за допомогою краудфандінгу проектів. Зокрема, прекрасний приклад ефективності колективного фінансування продемонстрували глядачі телеканалу «ТВІ», що зібрали необхідну для оплати податків каналу суму.

Громадське телебачення (Hromadske.tv) — громадянська ініціатива, спільний проект відомих українських журналістів зі створення громадського мультимедійного медіа, завданням якого є об'єктивне та неупереджене інформування про важливі громадсько-політичні, економічні, культурні, соціальні процеси без цензури, лише у відповідності до публічних засад редакційної політики в умовах прозорого фінансування та звітування. Також створений спільним фінансуванням громади. Робота почалася 22 листопада 2013 о 14:00, раніше запланованого часу через рішення Кабінету Міністрів України про призупинення підготовки до підписання угоди про асоціацію з ЄС. Ось наглядний приклад розвитку краудфандінгу в Україні, шкода лише, що активізувався за таких причин. Це перший інтернет-телеканал, який фінансуватиметься за принципом краудфандінгу (прямого фінансування зацікавлених осіб).

В Україні ми тільки починаємо знайомитися з перевагами «прямого» фінансування. Існує безліч соціально-орієнтованих ресурсів, на якому спеціальні агенти допомагають людині краще представити свій проект і зібрати необхідну суму для його запуску. У цей же час і кредитори, і позичальники можуть самостійно обговорювати той чи інший проект, створюючи спільноти для інвестування в певні галузі або навіть населені пункти.

Можливо, в перспективі подібні сервіси замінять багатьом користувачам схему звичайного банківського кредитування, недоступну з різних причин (віддаленість, забюрактиризованість, недовіра до банків, високі вимоги банків і т. д.).

Хоча на сьогоднішній день ринок вітчизняного краудфандінга робить тільки перші кроки на шляху свого розвитку, перспективи у нього величезні. Адже охоплення української інтернет-аудиторії - 15 мільйонів користувачів, які в середньому проводять 20 годин на тиждень в мережі. Довіра людей до різних майданчиків поступово зростає. А це означає, що буде збільшуватися і обсяг грошового потоку від приватного населення - до ініціаторів різноманітних проектів і startup.


^

Три тренди, що змінюють світ сьогодні: краудфандінг, кооперативи, економіка спільного викориcтання.


Процеси, що відбуваються у суспільстві істотно впливають на бізнес. Щоб бути успішними в короткостроковій та довгостроковій перспективі потрібно сформувати свою стратегію відповідно до нових суспільних реалій. І ось краудфандінг, кооперативи та економіка спільного використання – це ті тренди, що рухають основними тенденціями світу сьогодні! Тож глобальні зміни, що відбудуться у найближчих 5 років (продовження життя, оволодіння космосом та віртуальною реальністю) можуть вразити нас сильніше, ніж перший планшет та відсутність кнопок на телефоні! І це все ми...!

Краудфандинг стає все більш вагомим інструментом збору коштів, сьогодні спільне фінансування проектів активно розвивається в усіх напрямах.

Надзвичайно потужною платформою для цього в США є компанія «Kickstarter»: вона поєднує громадян і проекти, що потребують фінансування. Інвестором може стати будь-яка особа, а вкладення стартують від 25 доларів США. Все просто: продукуючи власну ідею в проект, проекти генерують доходи, а вкладники отримують свої дивіденди. Краудфандінгова платформа, заснована в 2011 році, за час інсування зібрала 3,7 млн доларів, понад 10 тисяч осіб стали інвесторами. По суті, сьогодні ми є свідками того як невеликі спільноти людей творять зміни, які ще донедавна були доступні лише великим корпораціям. І ці малі інвестиції, об’єднуючись, впливають на розвиток цілих галузей.

Кооперативний рух об’єднує понад 800 млн. в усьому світі. Як висловився Генеральний секретар ООН Кофі Аннан: «Цей потужний рух добре позиціонований, аби зробити значний вклад у досягнення цілей розвитку Тисячоліття (Millenium Development Goals), зокрема завдання подолання бідності та голоду до 2015 року». Кооперативний рух є потужним як в плані членства, так і в плані впливу. Кооперативи є економічно значущими в багатьох країнах світу, забезпечуючи людей продуктами, надаючи фінансові та інші послуги. Кожний крок для досягнення цих цілей є кооперативом, що показує інший світовий тренд – новий кооперативний рух! Такі дії створюють більш потужні та сталі зв’язки, де гравцями ринку є не монопольні великі корпорації, а мережа малих та середніх інвесторів.  А успіх таких проектах чітко помітний інтерес і готовність підтримати суспільством майбутній розвиток!

Нарешті про третій тренд, який переживає сьогодні бум: sharing economy або «економіка спільного викориcтання». По всьому світу молоді люди проявляють все менше інтересу до довготривалого володіння речами, набагато більше ціниться доступ до ідей, товарів та послуг. Молодь ділиться технікою, туристичним спорядженням, одягом і навіть – транспортними засобами. Цю тенденцію підхопили німецькі «транспортні хакери», що вирішили поборотися з проблемою простоювання автомобілів без потреби. Зареєструвавшись на платформі carzapp, одні користувачі можуть здавати свої авто в оренду, а інші – знаходити автомобілі бажаних параметрів і в необхідному місці. Досконало продумана система передбачає найменші дрібниці – від пошуку машин до безпеки водія та захист автомобіля від крадіжок. Та головним є не так технічна сторона питання, проекти на кшталт carzapp змінюють логіку використання транспортних засобів, що приводить до раціоналізації ресурсів у місті (зараз проект тестується в Берліні). Таким чином зменшується потреба купувати автомобілі людям, які не часто ними користуються, що в свою чергу позитивно впливає на наповненість вулиць автівками і комфорт життя у великому мегаполісі.

Якби дивно це не виглядало, проте світ зараз саме такий, хочемо ми це усвідомлювати чи ні! Життя продовжується, якщо ми продовжуємо йти за ним!


^

Народне фінансування. Як українці збирають гроші на свої проекти за кордоном…


Краудфандінг або колективне фінансування схоже на чарівну паличку для креативних людей по всьому світу, що мріють реалізувати свої ідеї. Потужний рух спільнокошту перетворюється на своєрідну філософію, а область його застосування постійно розширюються.

Все більше людей у світі усвідомлюють, що для реалізації їхніх ідей не обов’язково оббивати пороги державних установ, брати гроші у спонсорів або кредити в банку. Можна просто переконати зацікавлену аудиторію у важливості свого проекту і зібрати на нього кошти.

З кожним роком у світі з’являється десятки нових краудфандінгових платформ, які допомагають молодим бізнесменам, науковцям або митцям реалізувати свої мрії.

Одним з найпопулярніших на сьогодні проектів колективного фінансування є американський KickStarter

Перші успіхи українців на KickStarter’і. $25 тисяч

«Технологічний» напрямок KickStarter став популярним і серед українців. Молоді команди з IT-сфери активно готуються виходити на американську платформу. Їх не зупиняють нелегкі правила і обмеження. Зокрема, неможливість отримувати гроші на українську банківську картку, а також необхідність мати виробничий прототип проекту.Найбільш успішним українським стартапом на цій платформі на сьогодні є проект вінничанина Сергія Хващука. Його розробка – захисний титановий корпус для флешки - зібрала близько 25 тисяч доларів. Хоча хлопець просив лише 5. Випускник Києво-Могилянської академії Сергій певний час працював у США, і коли почув про KickStarter, одразу вирішив випробувати власні сили.

«Ідея з корпусом для флешки - не нова, але вона здалася мені досить простою в реалізації та популярною для KickStarter. Приблизно місяць пішов на підготовку самого проекту: виготовлення прототипів (це обов`язково для KickStarter), оформлення сторінки проекту, зйомки відео-презентації, підготовки фотографій. Усе це я робив сам, вечорами», - каже хлопець.




Сергій Хващук зі своїми флешками.

Сергій задоволений своїм успіхом на KickStarter. За 3-4 місяці він фактично створив маленький міжнародний бізнес, випустив та розпродав тестову партію продукту.

«Зрозуміло, що інвестора під таку ідею не знайдеш, а брати борги чи продавати житло - нерозумно. Перший етап розвитку ідеї пройшов успішно, а далі все залежить лише від мене», - каже він.

Зараз його проект – у фазі завершення виробництва та підготовки перших відправлень. «На отримані 25 тисяч доларів я запустив і відтестував виробництво свого продукту. Невеликий прибуток вклав у виробництво більшої кількості корпусів, ніж треба відправити людям, які мене підтримали. KickStarter є доброю рекламою, і я впевнений, що продам наступну партію корпусів - це простіше зробити, якщо товар у тебе на руках, а не у вигляді ідеї в голові», - каже Сергій.




Непробивні корпуси для флешок від Сергія

Сергій зізнається, що не шукав грошей на свою ідею в Україні, бо хотів випробувати можливості KickStarter.

Мет Цимбал з Черкас заснував проект «Монста», який займається виробництвом дизайнерських футболок. На свій невеличкий бізнес хлопець та його друзі зібрали 800 доларів.

«Двоє з нас займаються відеозйомкою та анімацією, ще один хлопець - дизайнер. Зацікавилися виробництвом власного одягу десь рік тому. На KickStarter допоміг вийти наш друг зі Сполучених Штатів, без нього все було б набагато важче», - розповідає Мет.




Мет Цимбал

Гроші, отримані від KickStarter, команда витратила на виробництво нової колекції футболок. «"Спочатку ми не планували збирати гроші саме на KickStarter, а коли дізнались про нього, вирішили спробувати. Потрібну суму на наше здивування ми зібрали майже одразу, за перші кілька днів», - ділиться Мет.

«Головна порада для новачків на KickStarter - все просто, робіть цікаві проекти, а не фігню, і тоді будуть інвестори. А якихось спеціальних трюків не існує!», - каже Мет.

В цілому на KickStarter наразі зареєстровано трохи більше 10 проектів українців, 6 з них отримали очікуване фінансування. Українці шукають гроші переважно на втілення творчих ідей: Жанна Рохальська зібрала 1810 доларів на арт-проект «Помаранчева еволюція»; Богдан Смаха – трохи більше тисячі доларів на продовження зйомок мультфільму про пригоди слоника, Андрій Котляр зібрав 3000 доларів на організацію кінофестивалю у Нью-Йорку.

Українці на Indiegogo: «Нарешті можна реалізувати проект, не прогинаючись під систему і не беручи кредити»

Indiegogo – ще одна популярна в світі платформа, де митці шукають фінансування своїх творчих ідей. Сайт позиціонує себе як ресурс, що підтримує незалежні мистецькі проекти. Втім, не забороняється на платформі збирати гроші і на бізнес, і на соціальні проекти, і на благодійні.

На відміну від Kickstarter, який повертає гроші інвесторам у разі, якщо проект не зібрав всю необхідну суму, на Іndiegogo гроші спонсорам можна не повертати.

Аліна Федорова, солістка київського інді-рок бенду «Singleton». Її команда зібрала на Іndiegogo 1600 доларів для запису свого нового альбому. Молоді люди просили втричі більше – 5000 доларів – однак і отриманій сумі залишились раді.

Перед виходом на Іndiegogo команда дослідила велику кількість платформ. Найбільше молодим людям імпонував kickstarter, але вони зіткнулися з проблемою - щоб вийти на цю платформу, потрібно бути резидентом США, або мати посередника у Штатах, який збере гроші на свою картку.

«Іndiegogo працює з Європою, тому ми і зупинилися на ньому. Ми працювали через систему платежів Paypal. Оскільки аккаунт на українському Paypal не підходить, ми звернулися до нашого знайомого, який живе в Німеччині. Так що всі транзакції проходили через його рахунок», - розповідає Аліна.

Зібрану суму команда витратила на запис альбому. Коштів від жертводавців на все не вистачило, тож молоді люди продовжують вкладати у творчість свої накопичення.

«Саме за краудфандінгом – майбутнє, і українці нарешті зможуть реалізувати свої незалежні проекти, «не прогинаючись під систему», не випрошуючи грошей і не беручи кредити».

Ще одна українка Леєна Нерода зібрала більше тисячі доларів на притулок для тварин у Біличах під Львовом. Вона виступила посередником між спонсорами і прохачами. Сама дівчина – зі Львова, але зараз живе у Великобританії. Підтримати притулок для тварин її попросила подруга. 

«Про притулок почула від подруги з України, його заснувала її знайома ветеринарка. Ользі не вистачало коштів на утримання тварин, тож я зареєструвала проект і зібрала необхідну суму на свій рахунок», - розповіла Леєна.

В цілому на Іndiegogo наразі зареєстровано близько 20 українських проектів, 5 з них отримали необхідне фінансування. Українці просять профінансувати навчання закордоном, видавництво книжок, лікування, інші соціальні і благодійні проекти.

Відверто дивацький проект «Пацієнт №6» ще одного українця Олександра Оцабера зібрав близько 1300 доларів. Чоловік має намір серйозно взятися за виробництво «фріковських» іграшок. Свою творчість Олександр називає «психіатричним мистецтвом».

«Ці фігурки сильно відрізняються від тих, які ви бачите у світі дизайнерських іграшок кожного дня. Але, як сказала одна відома людина, - є щось всередині і щось зовні. Пацієнт №6 - це щось всередині», - написав автор.




 «Пацієнт №6»

Повірили спонсори і у талант ще одних українців – письменниці Анастасії Волховської та художниці Яни Фефелової. Вони мріють видати книгу «Листи до Елізи» трьома мовами – російською, португальською та англійською. Книга буде ілюстрована авторськими малюнками. На свій проект дівчата вже зібрали майже 1200 доларів.

Схожі:

Час… він надзвичайно потужний! Година за годиною, рік за роком, час не назад, а тільки вперед! Сьогодні період, коли зустрілися три, зовсім відмінні одне від iconПитання дозвілля молоді сьогодні надзвичайно актуальне. Що є в нашому місті?
Радянського Союзу! та безліч «Кабаків», в яких молодь тільки деградує…Не так часто в наш час можна почути: мій син відвідує художній...
Час… він надзвичайно потужний! Година за годиною, рік за роком, час не назад, а тільки вперед! Сьогодні період, коли зустрілися три, зовсім відмінні одне від iconЦе дуже давня історія. За тих часів мови та літери були цілком відмінні...
У сучасній українській мові слово «гном» пишеться тільки через літеру «г». У цій же історії вживаються форми «ґном», «ґномівський»,...
Час… він надзвичайно потужний! Година за годиною, рік за роком, час не назад, а тільки вперед! Сьогодні період, коли зустрілися три, зовсім відмінні одне від iconСамоорганізація: як оволодіти цим мистецтвом?
Зовсім ні! Сьогодні все це здатне натякнути начальству про ваш непрофесіоналізм І невміння організувати свій час
Час… він надзвичайно потужний! Година за годиною, рік за роком, час не назад, а тільки вперед! Сьогодні період, коли зустрілися три, зовсім відмінні одне від iconВ невеличкому районі на захід від площі Вашінгтона вулиці показилися...
Якомусь художникові пощастило відкрити надзвичайно цінні властивості цієї вулиці. Уявімо собі, що збирач боргів з рахунком за фарби,...
Час… він надзвичайно потужний! Година за годиною, рік за роком, час не назад, а тільки вперед! Сьогодні період, коли зустрілися три, зовсім відмінні одне від iconНа березі вавилонських рік
Минулої неділі перший раз звучав на Утрені псалом 136, На берегу вавилонських рік, який має ностальгічний зміст І також ностальгічну...
Час… він надзвичайно потужний! Година за годиною, рік за роком, час не назад, а тільки вперед! Сьогодні період, коли зустрілися три, зовсім відмінні одне від iconЧас, коли можлива ловля коропа, завжди залежить від погоди І, відповідно,...
У нас, в Україні, навіть у південних регіонах ловити коропа починають у квітні, а закінчують приблизно на початку жовтня. На решті...
Час… він надзвичайно потужний! Година за годиною, рік за роком, час не назад, а тільки вперед! Сьогодні період, коли зустрілися три, зовсім відмінні одне від iconПерші згадки про Прилуки датуються 1085 роком, коли була згадана...
Згодом Прилуки стали частиною Російської імперії. З 1923 по 1930 роки був центром Прилуцького округу. Під час Великої Вітчизняної...
Час… він надзвичайно потужний! Година за годиною, рік за роком, час не назад, а тільки вперед! Сьогодні період, коли зустрілися три, зовсім відмінні одне від iconE коловий пояс у хворого після травми коліна гомілку у зігнутому...
При травмі в області тазу у хворого на рентгенологічному знімку виявлено некроз головки стегнової кістки. Яка з перерахованих зв'язок...
Час… він надзвичайно потужний! Година за годиною, рік за роком, час не назад, а тільки вперед! Сьогодні період, коли зустрілися три, зовсім відмінні одне від iconМикола Феофанович Кащенко
Московського університету на медичний факультет. Ще під час навчання в гімназії він виявив великий інтерес до природничих наук, особливо...
Час… він надзвичайно потужний! Година за годиною, рік за роком, час не назад, а тільки вперед! Сьогодні період, коли зустрілися три, зовсім відмінні одне від iconПідіймаючись високими старими сходами, Джон перебирав у голові всі...
Аж ось сьогодні, о дев’ятій ранку, Джонів телефон нервово задзеленчав, І коли Джон відповів, знесилений та втомлений голос у слухавці...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка