Урок спеціальна форма навчання. Класики І сучасні педагоги про урок




Скачати 24.18 Kb.
НазваУрок спеціальна форма навчання. Класики І сучасні педагоги про урок
Дата конвертації11.07.2013
Розмір24.18 Kb.
ТипУрок
skaz.com.ua > Культура > Урок

  1. Загальні форми організації навчання: індивідуальна, групова.

  2. Форми організації навчання: класно-урочна, белл-ланкастерська.

  3. Форми організації навчання: дальтон-планівська, мангейська.

  4. Форми організації навчання: баттавська, бригадно-лабораторна.

  5. Класно-урочна система навчання, її переваги і недоліки.

  6. Спеціальні форми навчання: факультатив, семінари, практикуми.

  7. Позаурочні форми навчання: екскурсії, домашня навчальна робота.

  8. Урок – спеціальна форма навчання. Класики і сучасні педагоги про урок.

  9. Загальна характеристика різних уроків.

  10. Структура комбінованого уроку.

  11. Вимоги до уроку.

  12. Нестандартні та інтегровані уроки.

  13. Підготовка учителя до уроку.

  14. Самонавчання – діяльність самореалізації і само актуалізації особистості.

  15. Методи і прийоми самонавчання.

  16. Поняття оцінки і діагностики навчання. Функції оцінювання.

  17. Види контролю знань, умінь і навичок.

  18. Методи контролю знань, умінь та навичок.

  19. Оцінка знань, умінь та навичок.

  20. Рівні компетенції та критерії їх оцінювання.

  21. Поняття про мету виховання.

  22. Головна мета виховання А.С.Макаренко, В.О.Сухомлинського про можливості виховання.

  23. Гуманістичні ідеали виховання.

  24. Фактори розвитку.

  25. Принципи побудови виховного процесу. Принципи єдності національного та загальнолюдського.

  26. Принцип народності у вихованні. Принципи гуманізму і демократії у вихованні.

  27. Принцип цілеспрямованого виховання.

  28. Принцип систематичності, послідовності, варіативності і доступності.

  29. Принцип виховання в колективі. Принцип впливу на почуття, свідомість і поведінку.

  30. Принцип індивідуального підходу.

  31. Поняття про методи виховання.

  32. Методи формування свідомості.

  33. Методи організації діяльності учнів.

  34. Методи стимулювання.

  35. Поняття про дитячий колектив, його ознаки, структура.

  36. Стосунки в колективі.

  37. Етапи розвитку колективу.

  38. Поняття про мораль і моральне виховання.

  39. Виховання громадської культури. Особливості виховання дисципліни і культури поведінки у школярів.

  40. Виховання основ моральної культури. Формування моральних почуттів, свідомості, навичок та звичок поведінки людей, стосунків між ними.

  41. Трудове виховання школярів: своєрідність праці різного віку, їх значення.

  42. Зміст, мета і завдання трудового виховання. Професійна організація дітей.

  43. Поняття про естетику, естетичне виховання. Завдання естетичного виховання.

  44. Фізичне виховання, його завдання та роль у збереженні здоров'я дітей. Українські національні традиції з фізичного виховання.

  45. Форми й основні засоби фізичного виховання

  46. Правове виховання.

  47. Статеве виховання.

  48. Екологічне виховання в системі здорового способу життя.

  49. Розумове виховання школярів, завдання.

  50. Засоби і форми розумового виховання.

  51. Поняття про світогляд. Суть і основні риси наукового світогляду.

  52. Фактори розвитку колективу.

Схожі:

Урок спеціальна форма навчання. Класики І сучасні педагоги про урок iconУрок як основна форма організації навчання у середніх та професійно-технічних...
Форма, форма навчання, форма організації навчання, функції форм організації навчання, форми теоретичної та практичної підготовки,...
Урок спеціальна форма навчання. Класики І сучасні педагоги про урок iconФорми організації навчання
Форми, системи організації навчання, їх становлення. Поняття про класно-урочну систему навчання: переваги І недоліки. Урок як основна...
Урок спеціальна форма навчання. Класики І сучасні педагоги про урок iconУрок основна форма організації навчання. Типологія уроків
Кравець В. Зарубіжна школа І педагогіка ХХ ст –Тернопіль, 1996. – С. 79 – 205
Урок спеціальна форма навчання. Класики І сучасні педагоги про урок iconГлінка І. В. Матеріали до уроків трудового навчання. 1-4 класи / І. В. Глінка, Н. О. Довгопола
Лекция № Урок как основная форма работы по трудовому обучению в начальной школе (2ч.)
Урок спеціальна форма навчання. Класики І сучасні педагоги про урок iconОлекса Стороженко «Скарб». Гумористичне, викривальне зображення головного персонажа
В основі всіх шкільних технологій – урок. Не надто важливо, що його тепер називають десятками нових слів – спілкування, колективне...
Урок спеціальна форма навчання. Класики І сучасні педагоги про урок iconАнонс акції "Урок пам'яті" до 70-річчя масових розстрілів українців у тюрмах Львова
У середу 22 червня о 8: 30 у Львові біля колишньої тюрми на вул. Замарстинівській, 7 розпочнеться акція "Урок пам'яті" організоване...
Урок спеціальна форма навчання. Класики І сучасні педагоги про урок iconВпровадження інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови в початковій школі
Нтерактивне навчання-це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності,що має конкретну мету-створити комфортні умови навчання,завдяки...
Урок спеціальна форма навчання. Класики І сучасні педагоги про урок iconЗапрошуємо до співпраці у другому півріччі 2011 р
«Як зробити урок ефективним. 101 цікава ідея для продуктивного навчання» (Садкіна В.І.)
Урок спеціальна форма навчання. Класики І сучасні педагоги про урок iconУрок Тема уроку : Музика поезія душі
Навчальна: розширити уявлення учнів про музичні жанри, про значення взаємодії музичного мистецтва та літератури, зокрема в пісенному...
Урок спеціальна форма навчання. Класики І сучасні педагоги про урок iconУроку. Урок формування вмінь І навичок

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка