Грудень Січень Випуск 2




Скачати 325.49 Kb.
НазваГрудень Січень Випуск 2
Сторінка1/3
Дата конвертації04.07.2013
Розмір325.49 Kb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Культура > Документы
  1   2   3

Панно «Серце»


Cкоро 14 лютого - день закоханих. Час готувати подарунки для коханих. А найкращий подарунок своїми руками.

  • Цвяхи

  • Холст









Грудень - Січень

Випуск 2



Слово Редактора



Шановні учні!! Редакція газети «Шалетка 258» вітає усіх з Новим Роком, Різдвом Христовим та всіма святами зимового циклу!! Щастя усім у Новому році, добра, удачі, високих балів і вірних друзів!! Ми впевнені, що цей рік буде насиченим приємними подіями, незабутніми враженнями та сповнений гарного настрою. Значною мірою це залежить від нас самих, тому вмикайте уяву, імпровізуйте, пропонуйте свої ідеї, не бійтеся експериментувати, і цей рік стане для Вас незабутнім!!



Як і обіцяли, театр-студія „Мельпомена” 26 грудня зробила прем’єру свого нового складу. На новій сцені у кабінеті естетичних дисциплін вони представили етюди на глядача. Нашу увагу було звернуто на одяг акторів, він був чорний, саме одяг такого кольору вважається спецодягом для акторів, щоб сконцентрувати увагу на дію акторів.

Етюди були зроблені на важливі теми. Ми спостерігали за етюдами „Помічник”, „Черв’ячок”, „Горе-лікар”, „Клоун”, „Покупка”, „Дзеркала”, „Бабуся”, „Фотографія” та багато інших.

З цих виступів можна зрозуміти, що студійці не марнують часу даремно, а плідно працюють для того, щоб порадувати глядачів. Тож актори запаслися терпінням та наполегливістю і збираються покоряти нові висоти. Ми лише можемо побажати їм успіху та спостерігати за їхніми новими досягненнями.

Підготувала Шевченко Юлія 9-Б



19 грудня у нашій  школі відбулося свято святого Миколая за участю старшокласників з 9-А класу. Саме дійство відбувалося для учнів молодших класів. Свято було торжественним. Діти з нетерпінням чекали на св. Миколая і були дуже раді, побачивши його. Розпочалося свято із маленької вистави, про змагання чортів и янголів, після якої діти говорили вірші, танцювали, брали участь в  іграх, співали пісні до св. Миколая і колядували .А на сам кінець Миколай висловив слова вдячності і дав настанови діткам та роздав усім солодкі подарунки, за які діти дуже дякували і пообіцяли, що будуть слухняними, а також просили, щоб св. Миколай завітав до них у наступному році.

9-А Підготувала Радченко Вероніка



Багато цікавого та пізнавального учні нашої школи дізнаються під час тематичних екскурсій. Готуючись до Новорічних свят, діти 3-А та 3-Б класів разом з класними керівниками відвідали фабрику ялинкових прикрас. Там вони дізналися, як виготовляються ялинкові іграшки, фарбуються, куди розповсюджуються. В цеху дітям за бажанням розписували іграшки з привітанням. Вражень було багато.

Підготувала Мізерна Карина 9-Б

Незважаючи на чудову пору року Зиму, учні 5-8 класів побували в квітучій країні «Камелія». Чудові, різнокольорові квіти орхідей, камелій, тюльпанів, бегоній, кактусів, різдвяної зірки зачаровували все більше і більше. Екскурсовод розповів про умови вирощування, збереження, доставку квітів. У кожного виду квітів своє приміщення, своє зрошення. Цікаво було спостерігати виготовлення екібани. А яким запашним чаєм та шарлоткою нас пригостили! Всі отримали велике задоволення від цієї екскурсії.

Підготувала Мізерна Карина 9-Б



Багато цікавинок є у нашій школі. Більшість із цих цікавих речей, уявіть собі, зроблені руками учнів. Також у нашій школі є багато талановитих вчителів, які допомагають нашим учням відкрити свої таланти. Під чітким керівництвом Беліменко Ганни Анатоліївни до Новорічно-різдвяних свят творча студія „Флористики та декору” оформила виставку робіт „Святковий настрій”. На цій виставці були представлені роботи учнів різного віку, від маленьких робіт до великих. Оформленням святкового столу займалася Т.Омельченко; Різдвяний оберіг „Віночок” майстрували А. Трикіша та Є.Токар; Новорічне пано розробляла Г.Шевченко, а новорічні подарунки готувала Г.Рудяк. Такі виставки часто будуть проходити в нашій школі, бо це цікаво не тільки майстрам, але й глядачам.

Підготувала Шевченко Юлія 9-Б



Ким краще бути в школі? Відмінником? Жартують і називають «ботаном». Двієчником? У школі не поважають, та й батькам доводиться несолодко. «Золотою серединою»? Списувати не дають. Ким бути і кого більше люблять ?

В нашій школі всього 4,5% відмінників і 5% двієчників. Відмітимо саме 5-А, 5-Б, 7-Б та 9-Б класи, які гордяться, що у них є відмінники. Але самі найстаранніші учні нехай не зупиняються на своєму шляху відмінника. З двієчниками складніше, тому що ці учні псують картину класу. Чому так? Формування двієчника або відмінника - це дуже непростий процес, який багато в чому залежить від батьків і шкільного оточення учня.

Розмірковуючи над цим питанням, ми звернулися до вчителів , і ось що вони нам розповіли: «У нашій практиці рідко зустрічалися хлопці-двієчники, до яких можна б було ставитися з більшою симпатією, ніж до відмінників. Звісно, були такі учні , які брали активну участь в шкільному житті - готували шкільні концерти і вечори. Але незацікавленість двієчника в основних шкільних заняттях завжди дратує вчителя, породжує його недовірливе ставлення до нього. Однак у відмінників теж є свої мінуси. Буває так, що відмінник самозакоханий і гордий своїми результатами. подумки ставить себе не тільки вище всіх хлопців в класі, але і вище вчителя. Природно, це не подобається педагогу, який, як правило, любить свій предмет і має за плечима багаторічний досвід роботи, якого не може бути ні в одного школяра. З цієї точки зору, двієчників можна любити за хорошу поведінку, якщо таке є. Вони не ставлять себе вище за інших, але, знову ж таки, це не всі двієчники, лише окремі, «благородні» екземпляри. В більшості своїй, двієчники люблять зривати уроки, що подобається однокласникам і підвищує авторитет невстигаючих школярів в очах класу.

     Бувають і такі хлопці, щоденник яких протягом усіх дев'яти класів не просихає від червоного чорнила. А потім вони за допомогою своєї дружелюбності і комунікабельності стають успішними підприємцями, і вчителі не втомлюються їм дивуватися».

     Так, безумовно, вчителі намагаються об'єктивно ставитися і до двієчників, і до відмінників, хоча це не завжди у них виходить ...

Побажаємо ж нашій школі якомога більше відмінників!    

Підготувала Яценко Юлія 11-А

Голодомор 1932 – 1933 років в Україні

Українською катастрофою ХХ століття називає сучасна громадська думка голодомор 1932 – 1933 років в Україні. Терор голодом, запроваджений сталінським тоталітарним режимом в Україні, заподіяв смерть мільйонам хліборобів. Адже від голоду, масових репресій і депортацій Україна втратила більше ніж за роки Першої світової та громадянської воєн. В ті часи люди не мали якісної медицини тому в усіх медичних закладах діагнози були такими: Лікарські діагнози зразка 1932 р.: "Причина смерті? Невідома". Такими були й інші відповіді на людські запитання про їжу, худобу, землю і т.д.

До дня пам’яті Жертв Голодомору учні 8-В класу підготували виступ, у якому намагались розповісти та допомогти відчути роки страшної трагедії для українців. Вони правдиво описали, як впродовж десятиліть масове вбивство людей штучним голодом не лише навмисно замовчувалося радянською владою, але й взагалі заборонялося про нього будь-де згадувати. Учні донесли до всіх глядачів в залі, що це не повинно повторитися, адже такий епізод в історії нашої держави став болючою темою для всіх українців.

^ Підготували учениці 9-Б класу Мотчана Альона і Бурчак Оля



Однією з найважливіших проблем у сучасній школі є демократизація відносин між вчителями і учнями. Саме ці стосунки визначають, чи можливо створити сприятливу, як для учнів, так і для вчителів атмосферу в школі. Адже це дуже важливо для того, щоб виконувати ці завдання, які стоять перед сучасною школою. Навіть той факт, що у тій школі, де панує доброзичлива атмосфера учні набагато швидше оволодівають знаннями і вміннями вартий того, щоб змінити відносини між педагогами і школярами на краще.Факти шкільного життя у багатьох закладах освіти свідчать, провідною діючою особою залишається вчитель, а учень є лише виконавцем його волі, часто не маючи права на самостійну ініціативу. А це шкодить не тільки становленню людини, а й дуже часто є причиною поганого навчання учнів.Так, взаємовідносини педагогів і учнів інколи бувають дуже складними. І це не проблема сьогодення. Вона завжди існувала, але і у цій сфері помітні позитивні зміни, пов'язані з прилученням України до загальнодемократичних цінностей, що знаходять своє відбиття і в Українських загальноосвітніх закладах. Взаємини між головними учасниками навчального процесу стають відкритішими. Учні вже не відносяться до вчителів з пересторогою, як це було ще 10 - 20 років тому, а вступають у діалог, стають його молодшими партнерами у навчальному процесі. Вчитель стає "першим серед рівних". До думки учня все частіше прислуховуються вчителі, про що свідчить розвиток учнівського самоврядування. Все це вплив демократичних тенденцій у нашій освіті.. Не є великою таємницею той факт, що більше половини вчителів і учнів відчувають дискомфорт у відносинах. Водночас, 57 % вчителів київських шкіл є схильними до авторитарного стилю роботи у класі і лише 27 % відсотків до демократичного. Гадаємо такі ж тенденції і в цілому по Україні. Зрозуміло, що майже ніхто з учнів не буде радитись з вчителем щодо своїх проблем і такий вчитель аж ніяк не сприяє поліпшенню відносин з учнями. Тому не дивно, що третина учнів навчальних закладів відчувають дискомфорт і не тільки у відносинах з вчителями.

Але там, де панують дружні відносини, там учні і вчаться краще і мають позитивне ставлення до школи, тож давайте йти на зустріч вчителям, поважати їх, за їх терпіння та розуміння до нас. Наша школа є прикладом таких відносин.

Підготувала Яценко Юлія 11-А

У Новорічні свята у Києві на Співочому полі відкрилась виставка квітів у льодяних скульптурах. На проведяній презентації експозицій було представлено десять фігур – по одній від дизайнера із кожного району Києва. Для створення композицій було використано до 1000 різноманітних квітів, в основному – це троянди, цикламени, гвоздики та орхідеі. Крига і квіти — це цікаво та ефектно.
До речі,  спеціальна технологія виробництва заслуговує особливої уваги. Живі квіти установлюють у спеціальних кріо-блоках та через спеціальну трубу у них повільно поступає вода. Таким чином, крига нарощується поступово та без видимих шарів. Для досягнення ідеальної прозорості скульптур воду використовують виключно дистильовану. Такий спосіб заморозки дозволяє зберегти природню форму и красоту рослин. Після закінчення процесу заморозки над кожною композицією працює професійний скульптор — він допрацьовує форму фігури, перетворюя її в ідеальний куб.


У рамках екскурсії по НСК "Олімпійський" жителям Києва та гостям столиці пропонується можливість побувати у парку льодових скульптур. Тут можна побачити всіма улюбленого олімпійського ведмедика, снігуроньку, костюм ескімоса, льодяний трон та багато інших дивовижних витворів з криги. Організатори виставки зтвержують, крига самий зручний матеріал для створення фігур, він найбільш податливий для обробки ніж камінь або дерево. Ввечері всі скульптури підсвічиваються різними кольорами, що робить виставку незабутньої.

Підготувала Гома Даша 9-Б

Прийшла зима, і на Землі заснула вся земля.

Прийшла до нас у білих-білих черевиках.

Вже не співа зозуленька моя,

А ворони вже сидять у рукавичках.

Біле все стає, все стає, і я стою вже білий,

Бо сніг іде, іде, іде…

А від холоду я зараз стану сивий,

А зима пливе, пливе, пливе…

А вже на завтра зацвіте весна.

Все попливе, все зацвіте у дивних кольорах,

І біля хати пролетить бджола,

А діти всі засяють у літніх таборах.

^ Заярчук Максим, 6-А клас

Снег местами серебрится,
Не ушла ещё заря.
Дед Мороз к нам снова мчится.
Заморожены моря.

Вновь и вновь спешит к нам буря,
Снежная метель, пурга.
Снегом окна разрисуя,
Кошка спит у очага.

Замерзая на просторе,
У крыльца, как лёд замёрзший,
Повторяешь снова-снова:
"С Новым Годом, с Новым Годом!"


***
Она ко мне сегодня утром,
Не постучав и без звонка,
Явилась пряным перламутром,
Предстала по ветру легка.

Так лучезарно улыбнулась
И, распахнув окно рукой,

От прохлады встрепенулась
В тумане бледно-голубом.

А за окном в снега одеты
Деревья белые стоят.
И в нежном инее дорожки.
И дети малые галдят.

Молочно-белым одеяньем


И тихим, трепетным молчаньем
Вокруг овеяны дома.
А имя деве той – Зима.


Кудрейко Аня, 9-Б
  1   2   3

Схожі:

Грудень Січень Випуск 2 iconОстанній заколот отамана О. Волоха (грудень 1919 р січень 1920 р.)
Тож, спираючись на спогади сучасників І архівні документи, ми спробували більш докладно відтворити цю трагічну сторінку в історії...
Грудень Січень Випуск 2 iconСпосіб проведення виставки-конкурсу «Випуск року»
Заявнику не відомо з рівня техніки про способи проведення виставки-конкурсу «Випуск року»
Грудень Січень Випуск 2 iconДовідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск...
Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 66 Залізнич
Грудень Січень Випуск 2 icon1. Спосіб проведення виставки-конкурсу «Випуск року», який складається...
«король І королева випускного балу», при цьому виставка-конкурс супроводжується виступом творчих колективів, вокалістів, циркових...
Грудень Січень Випуск 2 iconЗакон зростання оптимальних витрат economic growth економічне зростання...
Головним у ринковому механізмі є чинник цін, який впливає на розширення або скорочення виробництва. 8 Якщо товаровиробники бачитимуть,...
Грудень Січень Випуск 2 iconПлан дій майдану на січень 2014 року
Майдан є реальною силою, яка послідовно, винятково мирним шляхом, домагається виконання своїх законних вимог. Майдан є І буде найбільшим...
Грудень Січень Випуск 2 iconМетодичні рекомендації для семінарських (практичних, лабораторних) занять. Випуск: 12. 00

Грудень Січень Випуск 2 iconМетодичні рекомендації для семінарських (практичних, лабораторних) занять. Випуск: 12. 00

Грудень Січень Випуск 2 iconНа перетині трьох священних рік стояв чоловік
От-от мало зійти сонце. Було холодно – стояв січень. Чоловік потер плечі, щоб трохи зігрітися, але від думки, що йому більше не потрібно...
Грудень Січень Випуск 2 iconЖурнал
Відповідальний за випуск завідувач кафедри технології конструкційних матеріалів та матеріалознавства К. Г. Лопатько
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка