Курс лекцій І практичних завдань з навчального курсу «Рекламний та pr-креатив»




Скачати 34.58 Kb.
НазваКурс лекцій І практичних завдань з навчального курсу «Рекламний та pr-креатив»
Дата конвертації23.06.2013
Розмір34.58 Kb.
ТипКурс лекцій
skaz.com.ua > Культура > Курс лекцій



проф. Холод О.М.

Курс лекцій і практичних завдань

з навчального курсу «Рекламний та PR-креатив»

8 семестр

Перевірка

домашнього завдання

до лекції 3 «Створення креативного брифу»

Створити:

  • голий бриф (1): заповнити його;

  • анкетний бриф (1): заповнити його.


Лекція 4

МЕТОДИ РОЗРОБКИ РЕКЛАМНОЇ ІДЕЇ
Питання для обговорення


  1. Чинники, що впливають на виникнення рекламної ідеї.

  2. Шляхи розробки рекламної ідеї.

  3. Метод конференції ідей.

  4. Метод мозкового штурму.

  5. Метод питань та відповідей.

  6. Метод підключення нових інтелектуальних джерел.

  7. Евристичний метод.

  8. «Метод наступного кроку»


Теоретичний матеріал

  1. Чинники, що впливають на виникнення рекламної ідеї

Джерело: http://ubooks.com.ua/books/0002/inx15.php

На виникнення ідеї у рекламі впливають такі чинники:

  • стратегія рекламної кампанії;

  • цільова аудиторія;

  • засоби поширення реклами (рекламоносії);

  • контекст (навмисне викликання думок іншого чи спорідненого змісту після прочитання тексту реклами);

  • поточні події (події, які відбуваються, здатні викликати резонанс і бути використаними у рекламній ідеї);

  • час показу реклами;

  • негативні думки;

  • аналогії;

  • культура;

  • форма предмета;

  • розміщення реклами (регіони, країни);

  • зображення і слово.

Завдання 1 (до питання «Чинники, що впливають на виникнення рекламної ідеї»)

Розтлумачити 2-3 чинники. Довести їх вплив на виникнення рекламної ідеї.



  1. Шляхи розробки рекламної ідеї


Процес розробки рекламної ідеї може здійснюватися такими шляхами:

  • спонтанне народження;

  • народження під контролем;

  • колективна творчість;

  • народження під впливом критики.

Методів розробки рекламної ідеї є досить багато. Проте найпрогресивнішим, на нашу думку, можна назвати «Метод наступного кроку». Він полягає у поступовому пропонуванні креаторам (учасникам мозкового штурму) і споживачам, які беруть участь у засіданні фокус-груп ряду взаємопов’язаних конкретних питань, відповіді на які і повинні привести до виникнення креативної ідеї.

Наприклад, є продукт — постільна білизна, яка виготовлена зі 100 % бавовни. Здавалося б, що в ній унікального? Можливо, те, 
що тканина, з якої її виготовили, міцного яскравого забарвлення, приємна на дотик і не потребує прасування після прання? Якщо про ці характеристики говорити у рекламі — то вона вийде сірою, стандартною і «далекою» від споживача. Отже, з допомогою конкретних запитань потрібно дізнатися, яким чином ця білизна має задовольнити потреби споживача, щоб потім покласти це в ідею рекламного звернення.

100 % бавовни — це чудово. Для кого? — Для споживача. Чому? — Тому що всі знають, що синтетика погано впливає на здоров’я людини, за рахунок електризації викликає неспокій і алер­гічні реакції. А це заважатиме відпочивати. Добре: 100 % бавов­на — це спокійний сон через відсутність електризації та алергії.

Далі, що таке «спокійний сон»? — Це коли людина не прокидається, буквально ніжиться на просторому ліжку на білизні, яка приємна на дотик. Але що означає «приємна на дотик»? У кожної людини своє розуміння цього: для одних важливо, щоб постіль була м’якою і ніжною; для других — щоб цупкою і шерхлою; для третіх — щоб прохолодною і гладенькою. Отже, «приємна на дотик» відпадає, оскільки це абстрактне поняття.
Подивимося на «спокійний сон» з іншого боку. Це коли людина швидко засинає і не прокидається вночі, міцно спить тому, що у неї немає проблем, або про них вона на цей час просто забуває. Що цьому сприятиме? — Налаштований побут, відволікаючі моменти, які асоціюються з чимось приємним, спокійним, ніжним. Такими моментами може стати сучасне яскраве забарвлення, схоже на приємний сон, запах, ніжність матерії. Налаштований побут — відсутність проблем з пранням і прасуванням. До чого приводить спокійний сон? — До міцного здоров’я, доброго настрою. Як наслідок — до взаєморозуміння з близькими та колегами. А це — гармонія у сім’ї і на роботі. Отже ідея: «Добрий день завершується, щоб після спокійного сну з ніжністю і гармонією розпочатися знову без проблем на роботі і вдома».
Завдання 2 (до питання «Шляхи розробки рекламної ідеї»)

Оберіть один із 4-х шляхів розробки рекламної ідеї і розтлумачте його на прикладі:

  • спонтанне народження;

  • народження під контролем;

  • колективна творчість;

  • народження під впливом критики.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

до лекції 4 «Методи розробки рекламної ідеї»

Письмово розтлумачити (навести приклад) реалізації одного з наведених далі методів.

  1. Метод конференції ідей.

  2. Метод мозкового штурму.

  3. Метод питань та відповідей.

  4. Метод підключення нових інтелектуальних джерел.

  5. Евристичний метод.

Схожі:

Курс лекцій І практичних завдань з навчального курсу «Рекламний та pr-креатив» iconКурс лекцій І практичних завдань з навчального курсу «Рекламний та pr-креатив»
Креативний робочий план необхідний для того, щоб задати напрям пошуку рекламних ідей, заголовків, текстів
Курс лекцій І практичних завдань з навчального курсу «Рекламний та pr-креатив» iconКурс лекцій з навчального курсу «Рекламний та pr-креатив»
Реклама будь-яка платна форма неособистого представлення І просування ідей, товарів І послуг конкретного замовника
Курс лекцій І практичних завдань з навчального курсу «Рекламний та pr-креатив» iconКурс лекцій навчальний посібник для студентів ІІІ курсу історичного факультету
...
Курс лекцій І практичних завдань з навчального курсу «Рекламний та pr-креатив» iconПрактичних завдань. Методологію ап формують 4 одиниці
Методологія будь-якої науки є сукупністю категорій, на які вона спирається, тобто система методів, алгоритмів розв’язання практичних...
Курс лекцій І практичних завдань з навчального курсу «Рекламний та pr-креатив» iconМетодичн І рекомендації для виконання практичних завдань з дисципліни...
Методичні рекомендації для виконання практичних завдань з дисципліни “Бухгалтерський облік” розробили
Курс лекцій І практичних завдань з навчального курсу «Рекламний та pr-креатив» iconКурс лекцій донецьк 2006 удк 346. 7: 656 (042. 4)
С 50 Смирнов А. М., Клещенков О. В. Транспортне право: Курс лекцій. – Донецьк: дюі, 2006. – 254 с
Курс лекцій І практичних завдань з навчального курсу «Рекламний та pr-креатив» iconГмурман В. Е. Теория вероятностей и математическая статистика
Завдання для контрольних робіт студентів заочного відділення є рядом практичних завдань, що складено згідно з програмою курсу. До...
Курс лекцій І практичних завдань з навчального курсу «Рекламний та pr-креатив» iconПрактичних занять з навчального курсу
С. Л. Стрельцов. Економічні злочини: внутрідержавні та міжнародні аспекти. Одеса, Астропринт, 2000
Курс лекцій І практичних завдань з навчального курсу «Рекламний та pr-креатив» iconЗбірник практичних завдань з вищої математики
Для самостійної роботи з курсу «Вища математика» для студентів економічних дисциплін
Курс лекцій І практичних завдань з навчального курсу «Рекламний та pr-креатив» iconОпорний конспект лекцій. Вступ. Структура І завдання навчального...
Характеристика І особливості туристичного комплексу та рекреаційних ресурсів міста Київ
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка