Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню Програми соціально-економічного розвитку міста за І півріччя 2013 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету




НазваДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню Програми соціально-економічного розвитку міста за І півріччя 2013 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету
Сторінка1/11
Дата конвертації11.08.2013
Розмір1.17 Mb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Культура > Документы
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11




Додаток 1







до рішення виконавчого комітету

№ ___ від 17.07.2013 року

Тростянецької міської ради


ДОВІДКА

про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню Програми соціально-економічного розвитку міста за І півріччя 2013 року

Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету

Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому. Міська рада та міськвиконком працювали згідно із затвердженими планами роботи на 2013 рік.

Так, у І півріччі 2013 року було проведено 5 сесії міської ради та 6 пленарних засідання, прийнято 96 рішень.

Проведенню сесій міської ради передують засідання депутатських постійних комісій, які проводилися згідно планів роботи комісій.

За І півріччя 2013 року проведено 16 засідань постійних комісій міської ради, із них:

Земельної – 1

Гуманітарної – 2

Бюджетної – 7

Комунальної – 2

Мандатної – 4

Засідання виконавчого комітету Тростянецької міської ради проводилися щомісячно (кожна третя середа), згідно Регламенту роботи виконкому та плану його роботи на 2013 рік.

За звітний період було проведено 12 чергових та позачергових засідань виконкому, прийнято 246 рішень виконавчого комітету, із них в основному: надання матеріальної допомоги громадянам міста на поховання, надання матеріальної допомоги громадянам міста, затвердження тарифів, затвердження графіків роботи та інші.

На виконання плану соціально-економічного розвитку міста за І півріччя 2013 року було видано 69 розпоряджень міського голови з основної діяльності апарату міської ради, а також, міським головою проведено 10 нарад із працівниками апарату міської ради, 15 - із керівниками підвідомчих підприємств, 32 - інших нарад проведено міським головою із приватними підприємцями, керівниками підприємств міста, представниками районних служб, тощо.

^ Покращення якості надання адміністративних послуг населенню

З метою забезпечення прозорої та ефективної роботи апарату міської ради, покращення якості надання адміністративних послуг населенню з 08 лютого 2013 року в Тростянецькій міській раді при загальному відділі діє Центр надання адміністративних послуг, що позбавляє відвідувачів ходити по численних кабінетах, шукаючи необхідного спеціаліста. В Центрі повністю здійснено технічне переоснащення робочих місць всіх спеціалістів міської ради: кожне робоче місце обладнане сучасною комп’ютерною та організаційною технікою, яка поєднується єдиною локальною мережею, має вихід до всесвітньої мережі Інтернет. Все це дозволяє більш швидко та якісно обробляти заявки населення. Людей обслуговують 11 працівників апарату міської ради, згідно графіку. Графік їх прийому, стенд з бланками заяв, з переліком адміністративних послуг, інформаційними картками та інформаційний термінал розміщено у холі міської ради. Також, в холі розміщена рецепція, де інформатор консультаційного сектору консультує відвідувачів, допомагає у заповненні заяв та спрямовує до відповідного фахівця. Центр надання адміністративних послуг надає 46 видів послуг. До Центру на 01.07.2013 року надійшло - 2726 звернень, із них задоволено - 2677. Залишились на контролі 49 звернень. Кількість відмов у наданні адміністративних послуг – відсутня.

Для вдосконалення роботи міської ради із службовою документацією та кореспонденцією з 1 червня 2013 року у Тростянецькій міській раді впроваджено систему електронного документообігу. Підключено 24 робочих місця, що значно підвищить ефективність роботи. Для його реалізації було обрано українську компанію «ФОСС-Он-Лайн», яка більше 15 років діє на ринку інформаційних технологій України.

Система електронного документообігу дозволить покращити роботу з документами та оптимізувати процес документообігу. Так, обробку вхідної та вихідної кореспонденції, виконання та контроль за протоколами, рішеннями міської ради та виконавчого комітету здійснюватиметься у системі е-документообігу.

 Впровадження е-документообігу принесе користь мешканцям міста, а саме: 

  • підвищить рівень прозорості та відкритості роботи міської ради;

  • скоротить час надання послуг громадянам, підприємствам та організаціям;

  • зменшить адміністративні перешкоди/бар’єри;

  • підвищить ефективність роботи міської ради;

  • підвищить задоволеність громадян якістю надання адміністративних послуг;

  • допоможе зекономити час, ресурси міської ради та виключити можливість втрат документів.


^ Проведення Громадських слухань та звіту міського голови

Ефективність діяльності органів місцевої влади значною мірою залежить від конструктивної її співпраці із громадськістю. Таке партнерство й забезпечення участі широких верств населення в процесі прийняття управлінських рішень є однією із основних передумов досягнення сталого розвитку територіальної громади. Особлива роль у цьому процесі належить громадським організаціям, головам вуличних комітетів, окремим соціальним групам населення міста. Тому, з метою активізації територіальної громади міста в процесі управління територією, проводяться Громадські слухання, Звіти міського голови перед громадою.

^ Так, 02.03.2013 року відбувся Звіт міського голови Бови Ю.А. перед громадою міста Тростянць «Про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату Тростянецької міської ради та комунальних підприємств по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2012рік».

30.05.2013 року проведені громадські слухання щодо обговорення проекту Генерального плану міста Тростянець Сумської області.
^ Органи самоорганізації населення

Діяльність голів вуличних комітетів

Голови вуличних комітетів – представники територіальної громади, один із основних механізмів місцевої демократії, одна із основ місцевого самоврядування.

У місті Тростянець станом на 01.07.2013 року головами вуличних та квартальних комітетів працює 183 особи. Міськвиконком працює із ними із різних питань у тісній взаємодії.

За І півріччя 2013 року головами вуличних комітетів видано 163 довідок, а саме: 90 довідок про наявність у громадян міста пічного опалення з метою отримання субсидії на тверде паливо, 9 - про наявність особистого підсобного господарства, 64 довідки - з місця проживання.

З метою профілактики та запобігання проявам злочинності на території міста протягом І півріччя 2013 року головами вуличних комітетів міста та депутатами міської ради була видана 139 характеристик громадянам міста для подання до органів суду, міліції, кримінально-виконавчої служби, а також до райвійськкомату, характеристик для вступу до вузів, які були завірені секретарем міської ради та керуючою справами виконкому.
^ Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків

На виконання пріоритетного напрямку у розвитку житлово-комунального господарства міста Тростянецькою міською радою ведеться відповідна робота по удосконаленню та підвищенню якості обслуговування житлового фонду, розроблено заходи, що передбачали додаткове створення об’єднання співвласників багатоквартирних будинків.

На даний час створено і діє 4 об’єднання співвласників багатоквартирних будинків:

1. 90-квартирний будинок по вул. Л.Татаренка, 77 «Тростянчанка» - із 2002 року.

2. 90-квартирний будинок по вул. Відродження, 2а «Єдність» - із 2002 року.

3. 90-квартирний будинок по вул. Відродження, 5 «Колос» - із 2002 року.

4. 24-квартирний будинок по вул. Б. Хмельницького, 24 «Дружба-2» - із 2007 року.

5. 9-квартирні будинки по вул. Трикутна, 13, 15, «Трикутник» - із 16 травня 2013 року.

Питання про роботу ОСББ за 2012 рік розглядалося на засіданні виконавчого комітету 17 квітня 2013 року.


^ Діяльність загального відділу апарату міської ради

Робота із соціально незахищеними верствами населення

З метою покращення матеріального стану незахищених верст населення міста та забезпечення їх соціального захисту, за І півріччя 2013 року проведено обстеження матеріально-побутових умов 63 громадян міста згідно заяв, що надійшли до виконкому міської ради та надана матеріальна допомога 59 особам в сумі 14950.

На поховання – 10 чол. на суму 2000 грн.

багатодітна родина – 5 чол. на суму 1350 грн.

дітям війни – 6 чол. на суму 1700 грн.

працюючим – 9 чол. на суму 2550 грн.

учасникам ВВВ – 4чол. на суму 1000 грн.

пенсіонерам по інвалідності – 5 чол. на суму 1200 грн.

пенсіонери 5чол. на суму 1100 грн.

сім’я загиблого УБД 1чол. на суму 200грн.

матері по уходу за дитиною інвалідом 3 чол. на суму 1000 грн.

безробітні 7 чол. на суму 1950 грн.

ліквідаторам ЧАЕС 4чол. на суму 900грн.

^ Всього за І півріччя 2013 року – 14950 грн.
Кадрова робота в апараті міської ради

Кадрова робота в апараті міської ради ведеться якісно і на належному рівні, згідно із чинним законодавством України.

Слід відмітити, що розстановка та комплектація кадрів у апараті міської ради проводиться тільки конкурсною комісією на заміщення вакантних посад на основі конкурсного відбору. За І півріччя 2013 року було проведено 4 засідання конкурсної комісії. До роботи за І півріччя приступили:

Чижик Василь Дмитрович, начальник відділу містобудування, архітектури, комунального господарства та благоустрою;

Левченко Людмила Олексіївна, спеціаліста 1категорії по контролю.

Куц Ігор Володимирович спеціаліст 1 категорії із комп’ютерно- інформаційного забезпечення.

У лютому – березні 2013 року була проведена щорічна оцінка виконання посадовими особами їх обов’язків і завдань на 2012 рік.

Відповідно до ст.13 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» «декларування доходів посадових осіб місцевого самоврядування» посадовими особами апарату міської ради щорічно подаються декларації про доходи, які знаходяться в особових справах посадових осіб.

Апарат міської ради постійно підвищує свою професійну кваліфікацію дуже важливим фактором у покращенні кадрової політики є те, що працівники апарату міської ради беруть участь у навчальних семінарах, тренінгах, круглих столах, зустрічах.
^ Участь працівників апарату міської ради у навчальних семінарах

за І півріччя 2013року




з/п

дата

Назва заходу, місто проведення

ПІБ спеціаліст, який взяв участь

1

24.01. по. 25.01.2013 р.

м. Харків, Харківський регіональний інститут державного управління семінар по підвищенню кваліфікації державних закупівель

Заяц Ю.М.

Заступник міського голови

Скрябіна О.Є спеціаліст 1 категорії з правових питань та квартирного обліку

2

31.01.2013 р.

м. Суми, фахова майстерня на тему: «Реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування».

Шацька А.І. - секретар міської ради.

3

28.04.01.05.2013 р.р.

м. Ялта, конференція кращих практик місцевого самоврядування

Синівін М.В.- спеціаліст 1 категорії у справах захисту прав споживачів.

4

24.05.2013 р.

м. Харків, семінар на тему:

«Кращі практики місцевого самоврядування: Конкурс Ради Європи»

Бова Ю.А. - міський голова

5

17.06.-21.06.2013р.р.

м. Суми, обласні курси підвищення кваліфікації в сфері цивільного захисту

Чижик В.Д.- начальник відділу містобудування, архітектури, комунального господарства та благоустрою.

6

19.06.2013 р.

м. Харків, семінар за проектом: «Марка міста – магніт для інвесторів»

Бова Ю.А. - міський голова,

Злепко В.А. спеціаліст 1 категорії по контролю за місцевими податками та зборами.

7

20.06.2013 р.

м. Київ. семінар для півфіналістів конкурсу з відбору регіональних партнерів в рамках проекту «Act Now»

Бова Ю.А. - міський голова


^ Розгляд звернень громадян в Тростянецькій міській раді

за І півріччя 2013 року

У Тростянецькій міській раді робота зі зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

За І півріччя 2013 року Тростянецькою міською радою отримано та розглянуто 929 усних та письмових звернень, що у порівнянні з 2012 роком (945) на 16 звернень менше.

Звернення до міської ради надходять, як безпосередньо від заявників так і за дорученням вищестоящих організацій, а саме:

- облдержадміністрації - 1, за 2012 рік – 1;

- райдержадміністрації – 1, за 2012 рік – 1;

- від депутатів міської та районної рад – 58 (-8), в минулому році за відповідний період – 66;

- від мешканців міста – 869 (-8), в минулому році за відповідний період – 877;

У зверненнях було розглянуто – 937 питань.

Можливість визначити найгостріші проблеми, що порушують громадяни у своїх заявах, дає статистичний аналіз змісту звернень, який робиться щомісяця до 15 числа. Аналіз за І півріччя 2013 року показав слідуюче:

- з питань сільського господарства надійшло 91 звернень, що становить 9,8% від загальної кількості. За минулий рік – 267 (28,3%), що на 18,5% менше проти минулого року;

- транспорту і зв’язку 4 (0,4%), у 2012 році 1(0,1%), тобто проти минулого року (+0,3%);

- економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво – 11 (1,2%), у 2012 році 0, тобто проти минулого року (+1,2%);

- торгівлі та громадського харчування – 18 (1,9%), у 2012 році 16 (1,7%) тобто проти минулого року (-0,2%);

- соціального захисту населення – 72 (7,8%), у 2012 році 74 (7,8%);

- з питань комунального та дорожнього господарства – 265 (28,5%) у 2012 році 73 (7,7%), тобто проти минулого року (+20,8%);

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав свобод громадян – 0, у 2012 році 1 (0,1%), тобто проти минулого року

(-0,1%);

- житлові – 32 (3,4%), у 2012 році 41 (4,3%), тобто проти минулого року

(-0,9%);

- екології та природних ресурсів – 21 (2,3%), у 2012 році 32 (3,4%), тобто проти минулого року (-1,1%);

- захисту прав споживачів – 5 (0,5%), у 2012 році 6 (0,6%) , тобто проти минулого року (-0,1%);

- діяльність місцевого самоврядування 84 (9,0%), у 2012 році 14 (1,4%), тобто проти минулого року (+7,6%);

- інше 326 (35,1%), у 2012 році 361(38,2%), тобто проти минулого року

(-3,1%).

Колективних звернень у І півріччі 2013 року надійшло 51, проти минулого року (+10); за 2012 рік – 41.

Як і в минулому році найгострішими залишаються питання благоустрою прибудинкових територій, ремонти під’їздів, ремонти дорожнього полотна, освітлення вулиць, ремонти шахтних колодязів, залишаються на контролі заяви по ремонту покрівель у багатоповерхівках.

Не менш гострою проблемою, з якою звертаються заявники, це отримання житла, кімнати в гуртожитку та поліпшення житлових умов.

Якщо мешканці міста звертаються з питанням, що не належить до компетенції міської ради, то їм надається роз’яснення щодо шляхів вирішення їх питань, а в разі необхідності, відправляються запити та клопотання до відповідних служб.

Особлива увага розгляду звернень громадян приділяється мало захищеним верствам населення.

За І півріччя 2013 року до міської ради звернулись наступні категорії населення:

- учасники війни - 5 (0,5%), у 2012 році – 5 (0,5%);

- діти війни - 5 (0,5%), у 2012 році - 7 (0,7%) (-0,2%);

- інваліди ВВВ - 4 (0,4%), у 2012 році 2 (0,2%) (+0,2%);

- інваліди війни – 1 (0,1%), у 2012 році 0 (+0,1%);

- учасники бойових дій – 3 (0,3%), у 2012 році – 3 (0,3%);

- ветерани праці – 0, у 2012 році – 3 (0,3%) (-0,3%);

- інваліди загального захворювання – 7 (0,8%), у 2012 році – 4 (+0,4%);

- інваліди ІІ групи – 4 (0,4%), у 2012 році -2 (0,2%)(+0,2%);

- інваліди ІІІ групи – 4 (0,4%), у 2012 році 0 (+0,4%);

- діти – інваліди - 3 (0,3%), у 2012 році 0 (+0,3%);

- одинокі матері - 14 (1,5%), у 2012 році 0 (+1,5%);

- матері – героїні - 3(0,3%), у 2012 році 0 (+0,3%);

- багатодітні сім’ї – 15 (1,6%), у 2012 році – 8 (0,8%) (+0,8%);

- ліквідатори та інваліди ЧАЕС – 3 (0,3%), у 2012 році – 1 (0,1%) (+0,2%);

- інші категорії - 858 (92,4%), у 2012 році – 910 (96,3%) (-3,4%) .

У розрізі питань щодо задоволення та вирішення проблем мешканців міста, аналіз показав наступне:

- задоволено 417 заяв (44,9%), за 2012 рік – 724 (76,6%), проти минулого року (- 307).

- дано роз’яснення по 169 заявах (18,2%), за 2012 рік 128 (13,5%) проти минулого року (+41).

- взято на контроль 343 (36,9%), за 2012 рік 93 (9,8%) проти минулого року (+250).

За І півріччя 2013 року повторних звернень не було.

Якщо питання, підняті у заявах громадян, не вирішуються належним чином, заявники мають змогу потрапити на особистий прийом до міського голови, його заступників, секретарів міської ради та керуючої справами.

За звітний період міським головою було прийнято 67 чоловік. На прийомі кожному заявнику надавалась допомога та аргументовані відповіді і роз’яснення.

За І півріччя 2013 року видано довідок різного характеру – 2505, за відповідний період 2012 року – 2376 (+130).

За І півріччя 2013 року видано 65 характеристик на громадян міста.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11

Схожі:

Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню Програми соціально-економічного розвитку міста за І півріччя 2013 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому....
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню Програми соціально-економічного розвитку міста за І півріччя 2013 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому....
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню Програми соціально-економічного розвитку міста за І півріччя 2013 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому....
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню Програми соціально-економічного розвитку міста за І півріччя 2013 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Центр надання адміністративних послуг надає 47 видів послуг. До Центру на 01. 01. 2014 року надійшло 7653 звернень, із них задоволено...
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню Програми соціально-економічного розвитку міста за І півріччя 2013 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДо виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради заява
Громадська організація «Дніпропетровська міська федерація спортивного туризму», що легалізована шляхом повідомлення рішенням виконкому...
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню Програми соціально-економічного розвитку міста за І півріччя 2013 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету icon10 березня (субота) 2012 року. Місце проведення
Управління у справах сім’ї, молоді та спорту виконавчого комітету Полтавської міської ради
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню Програми соціально-економічного розвитку міста за І півріччя 2013 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconПоложення про проведення третього міського відкритого хореографічного...
Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради, Центр дитячо-юнацької творчості, в рамках проекту «Ласкаво просимо в...
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню Програми соціально-економічного розвитку міста за І півріччя 2013 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconРішення виконавчого комітету Артемівської міської ради від 14. 12....
Закону України від 21. 05. 97 №280/97-вр «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, Положенням про порядок...
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню Програми соціально-економічного розвитку міста за І півріччя 2013 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconОголошення виконавчого комітету Тернопільської міської ради про намір...
Тернопільської міської ради про намір передати в оренду майно комунальної власності
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню Програми соціально-економічного розвитку міста за І півріччя 2013 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconОфіційний сайт Рівненської Міської Ради та її виконавчого комітету
Міністерство охорони здоров'я України управління охорони здоров'я Рівненської облдержадміністрації
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка