Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2012 рік Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету




НазваДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2012 рік Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету
Сторінка1/14
Дата конвертації02.08.2013
Розмір1.51 Mb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Культура > Документы
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14




Додаток 1







до рішення міської ради

від 30.01.2013 року № 7


ДОВІДКА

про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2012 рік

Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету

Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому. Міська рада та міськвиконком працювали згідно із затвердженими планами роботи на 2012 рік.

Так, у 2012 році було проведено 9 сесій міської ради, прийнято 297 рішень.

Проведенню сесій міської ради передують засідання депутатських постійних комісій, які проводилися згідно планів роботи комісій.

За 2012 рік проведено 44 засідань постійних комісій міської ради, з них:

Земельної – 5

Гуманітарної – 5

Бюджетної – 19

Комунальної – 6

Мандатної – 9

Засідання виконавчого комітету Тростянецької міської ради проводилися щомісячно (кожна третя середа), згідно Регламенту роботи виконкому та плану його роботи на 2012 рік.

За звітний період було проведено 20 чергових та позачергових засідань виконкому, прийнято 526 рішень виконавчого комітету, із них в основному: надання матеріальної допомоги громадянам міста на поховання, надання матеріальної допомоги громадянам міста, затвердження тарифів, затвердження графіків роботи, присвоєння адреси земельним ділянкам, видача свідоцтв про право власності та ін.

На виконання плану соціально-економічного розвитку міста за 2012 рік було видано 162 розпорядження міського голови з основної діяльності апарату міської ради, а також, міським головою проведено 24 нарад із працівниками апарату міської ради, 30 - із керівниками підвідомчих підприємств, 44 - інших нарад проведено міським головою із приватними підприємцями, керівниками підприємств міста, представниками районних служб, тощо.

^ Покращення якості надання адміністративних послуг населенню

З метою забезпечення прозорої та ефективної роботи апарату міської ради, покращення якості надання адміністративних послуг населенню з 25 липня 2011 року ГО «Спілка підприємців Тростянеччини» разом з Тростянецькою міською радою за підтримки міжнародного фонду «Відродження» реалізує проект «Створення та організація діяльності міського Центру адміністративних послуг» в рамках програми «Розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг».

В 2012 році в рамках проекту передбачалося здійснити заходи щодо розроблення Програми покращення якості послуг Тростянецької міської ради на основі проведеного аналізу стану надання адміністративних послуг в місті Тростянець. Передбачалося здійснити обговорення проекту із громадськістю, проведення навчання працівників міської ради, створення міського Центру надання адміністративних послуг. Також проектом передбачалося уточнення реєстру послуг, які надаються апаратом міської ради, перегляд інформаційних карток послуг та розроблення технологічних карток, розроблення веб - сторінки щодо надання адміністративних послуг; встановлення інформаційного терміналу, обладнання локальної інформаційної мережі та запровадження електронної системи документообігу, обладнання стендів для розміщення на них бланків документів у холі міської ради та розміщення інформаційних стендів у віддалених мікрорайонах міста.
^ В результаті реалізації проекту очікується:

- покращення якості надання адміністративних послуг до 7 тис. мешканців міста в рік;

- створення у міській раді електронної бази та архіву звернень приватних осіб;

- збільшення ефективності використання бюджетних коштів;

- залучення більшої кількості мешканців до процесу прийняття рішень, попередити прояви корупції та підвищення рівня довіри до влади з боку громадян.
^ По даному проекту були проведені наступні заходи:

1. Створена робоча група із 16 осіб по впровадженню проекту "Створення та організація діяльності міського Центру адміністративних послуг".

2. Проведено засідання робочої групи проекту, на якому були розроблені заходи щодо створення міського Центру надання адміністративних послуг.

3. На засіданні виконавчого комітету від 21.12.2011 року були прийняті рішення:

- "Про заходи щодо створення міського Центру надання адмінпослуг";

- "Про внесення змін до переліку адмінпослуг, що надають відділи апарату міської ради";

- "Про надання дозволу громадській організації "Спілка підприємців Тростянеччини" на проведення соцопитування на території м. Тростянець".

4. Проведено засідання тендерного Комітету Спілки по закупівлі обладнання для Центру надання адміністративних послуг та подання оголошення конкурсу в ЗМІ".

5. Визначено місце, де буде розміщений міський Центр адмінпослуг.

6. Проведено анкетування громадською організацією на території

м. Тростянець щодо якості адміністративних послуг в міській раді.

7. Проведений аналіз звернень громадян та суб’єктів господарювання у міській раді в динаміці за останні три роки.

8. Проведено "Круглий стіл" за участю представників громадських організацій, органів самоорганізації населення, громадської ради, депутатів місцевих рад щодо стану надання адміністративних послу та шляхів підвищення якості.

9. Придбано 9 одиниць комп’ютерної техніки.

10. Розроблена Програма покращення якості адміністративних послуг на основі проведеного аналізу стану надання адмінпослуг в м. Тростянець, яку, на жаль, не було затверджено на сесії міської ради.

11. Проведено навчання членів робочої групи спеціалістами Львівської громадської організації «Центр досліджень місцевого самоврядування» щодо організації покращення надання адміністративних послуг.

12. Придбані стенди для розміщення інформації про перелік адміністративних послуг, інформаційних карткок для клієнтів міської ради та для розміщення бланків заяв адміністративних послуг

13. Придбано меблі в міський Центр адмінпослуг.

14. Створена локальна інформаційна комп’юторна мережа.

15. Придбаний сервер.

16. Проведений ремонт у приміщенні, де буде розташований Центр адміністративних послуг, у холі міської ради, де буде розміщена рецепція.

17. Здійснено уточнення реєстру послуг, які надаються міською радою, проведена актуалізація інформаційних карток послуг у зв’язку із змінами у законодавстві України, були розроблені технологічні картки, які затверджені рішенням виконавчого комітету № 427 від 17.10.2012 року.
^ Проведення Громадських слухань та звіту міського голови

Ефективність діяльності органів місцевої влади значною мірою залежить від конструктивної її співпраці із громадськістю. Таке партнерство й забезпечення участі широких верств населення в процесі прийняття управлінських рішень є однією із основних передумов досягнення сталого розвитку територіальної громади. Особлива роль у цьому процесі належить громадським організаціям, головам вуличних комітетів, окремим соціальним групам населення міста.

Тому, з метою активізації територіальної громади міста в процесі управління територією, проводяться Громадські слухання, Звіти міського голови перед громадою.

^ Так, 26.02.2012 року відбувся Звіт міського голови Бови Ю.А. перед громадою міста Тростянць «Про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату Тростянецької міської ради та комунальних підприємств по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2011 рік».
^ Органи самоорганізації населення

Діяльність голів вуличних комітетів

Голови вуличних комітетів – представники територіальної громади, один із основних механізмів місцевої демократії, одна із основ місцевого самоврядування.

У місті Тростянець станом на 01.01.2013 року голів вуличних та квартальних комітетів працює 183 особи. Міськвиконком працює із головами вуличних комітетів із різних питань у тісній взаємодії.

За 2012 рік головами вуличних комітетів видано 225 довідок, а саме: 150 довідок про наявність у громадян міста пічного опалення з метою отримання субсидії на тверде паливо, 28 - про наявність особистого підсобного господарства, 126 довідок - з місця проживання.

З метою профілактики та запобігання проявам злочинності на території міста протягом 2012 року головами вуличних комітетів міста та депутатами міської ради було видано 226 характеристик громадянам міста для подання до органів суду, міліції, кримінально-виконавчої служби, а також до райвійськкомату, характеристик для вступу до вузів, які були завірені секретарем міської ради та керуючою справами виконкому.
^ Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків

На виконання пріоритетного напрямку у розвитку житлово-комунального господарства міста Тростянецькою міською радою ведеться відповідна робота по удосконаленню та підвищенню якості обслуговування житлового фонду, розроблено заходи, що передбачали додаткове створення об’єднання співвласників багатоквартирних будинків.

На даний час створено і діє 4 об’єднання співвласників багатоквартирних будинків:

1. 90-квартирний будинок по вул. Л.Татаренка, 77 «Тростянчанка» - із 2002 року.

2. 90-квартирний будинок по вул. Відродження, 2а «Єдність» - із 2002 року.

3. 90-квартирний будинок по вул. Відродження, 5 «Колос» - із 2002 року.

4. 24-квартирний будинок по вул. Б.Хмельницького, 24 «Дружба-2» - із 2007 року.

Питання про роботу ОСББ за 2011 рік розглядалося на засіданні виконкому 15 травня 2012 року, було прийняте відповідне рішення за № 197.

^ Діяльність загального відділу апарату міської ради

Робота із соціально-незахищеними верствами населення

З метою покращення матеріального стану незахищених верств населення міста та забезпечення їх соціального захисту, за 2012 рік проведено обстеження матеріально - побутових умов 139 громадян міста згідно заяв, що надійшли до міської ради та надана матеріальна допомога в сумі 30000 грн.
На поховання - 26 чол. - на суму 4450 грн.

учасникам бойових дій - 2 чол. - на суму 500 грн.

безробітнім - 16 чол. - на суму 3700 грн.

дітям війни - 23 чол. - на суму 5900 грн.

працюючим - 37 чол. - на суму 7500 грн.

учасникам ВВВ - 9 чол. - на суму 1850 грн.

пенсіонерам - 17 чол. - на суму 3800 грн.

інвалідам ВВВ - 1 чол. - на суму 200грн.

інвалідам загального захворювання - 5 чол. - на суму 1500 грн.

ліквідаторам ЧАЕС - 3чол. - на суму 600грн.

^ Всього: 30000 грн.
Кадрова робота в апараті міської ради

Кадрова робота в апараті міської ради ведеться якісно і на належному рівні, згідно із чинним законодавством України.

У лютому – березні 2012 року була проведена щорічна оцінка виконання посадовими особами їх обов’язків і завдань за 2011 рік.

Відповідно до ст. 13 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та до ст. 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» посадовими особами апарату міської ради щорічно подаються декларації про доходи, які знаходяться в особових справах посадових осіб та в податковій.

Слід відмітити, що розстановка та комплектація кадрів у апараті міської ради проводиться тільки конкурсною комісією на заміщення вакантних посад на основі конкурсного відбору. З 24 вересня 2012 року приступив до роботи спеціаліст в загальний відділ - Басова Аліна Юріївна, спеціаліст 1 категорії по контролю. З 1 жовтня 2012 року приступила до роботи спеціаліст 1 категорії з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів – Мусатова Людмила Олексіївна.

Апарат міської ради постійно підвищує свою професійну кваліфікацію. Дуже важливим фактором у покращенні кадрової політики є те, що працівники апарату міської ради беруть участь у навчальних семінарах, тренінгах, круглих столах, зустрічах.


^ Участь працівників апарату міської ради у навчальних семінарах

за 2012 рік



з/п

Дата

Назва заходу, місто проведення

ПІБ спеціаліст, який взяв участь

1.

24.01.2012 р.

м. Київ, участь в зустрічі з представниками обраних міст щодо впровадження компоненту

«Програма оцінювання системи місцевих фінансів» на тему «Посилення інвестиційної спроможності органів місцевого самоврядування»

Калініченко А.М.- економіст

2.

24.01.2012 р.

м. Суми, семінар на тему: «Реалізація вимог Закону України

«Про регулювання містобудівної діяльності» в діяльності місцевих органів містобудування та архітектури»

Чижик В.Д. спеціаліст 1 категорії з питань містобудування та архітектури

3.

25.01. по

27.01.2012 р.

м. Луганськ, участь в фокус –групі на тему: «Посилення впливу громадського суспільства»

Біловол А.Л.- керуюча справами виконкому

4.

01.02 по 03.02.2012 р.

м. Ірпінь, по проекту: «Локальні інвестиції та національна конкурентоспроможність» для участі в програми організації ефективного маркетингу стратегічних інвестицій, підготовці та адаптації пропозицій по потреб інвестора

Бова Ю.А. - міський голова,

Злепко В.А. – спеціаліст 1 категорії по контролю за місцевими податками та зборами


5.

01.02.2012 р.

м. Суми, для участі у проекті Агентства США з міжнародного розвитку з метою обговорення питання покращення системи державних закупівель та шляхів подолання існуючих проблем у процедурах закупівель

Скрябіна О.Є- спеціаліст 1 категорії з правових питань та квартирного обліку

6.

14.02.2012 р.

м. Київ, участь у засіданні Наглядової Ради Європи «Посилення інституційної спроможності органів місцевого самоврядування в Україні» й «Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування в Україні»

Бова Ю.А. - міський голова

7.

23.02.2012 р.

м. Суми, семінар на тему: «Земельне законодавство»

Злепко В.А. – спеціаліст 1 категорії по контролю за місцевими податками та зборами,

Соколов В.Ю. - спеціаліст 1 категорії землевпорядник

8.

12.03.2012 р.

м. Київ, круглий стіл щодо обговорення проекту ЗУ « Про об’єднання територіальних громад»

Бова Ю.А. - міський голова

9.

12.03. по 15.03.2012 р.

м. Київ, участь в зустрічі представників міст – учасників впровадження компоненту «Оцінювання стандартів публічної етики»

Біловол А.Л. - керуюча справами виконкому

10.

22.03. по 23.03.2012 р.

м. Суми, участь в проекті USAID

«Ініціатива захисту прав та законних інтересів місцевого самоврядування в Україні» з метою визначення та обговорення необхідних змін до чинного законодавства України у сфері законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям ЗУ «Про засади запобігання і протидії корупції»

Скрябіна О.Є- спеціаліст 1 категорії з правових питань та квартирного обліку

11.

16.04.2012 р.

по 17.04.2012 р.

м. Ірпінь, по проекту: «Локальні інвестиції та національна конкурентоспроможність» для участі в семінарі «Практика місцевого економічного розвитку: стратегічне планування,підвищення конкурентоспроможності, залучення капіталу»

Бова Ю.А. - міський голова,

Злепко В.А.. – спеціаліст 1 категорії по контролю за місцевими податками та зборами


12.

23.05.2012 р. по

24.05.2012 р.

м. Чернігів, для участі в конференції на тему «Електрона демократія в Україні: регіональний вимір»

Бова Ю.А. - міський голова,


13.

03.07.2012 р. по

06.07.2012 р.

смт. Козин, для участі в тренінгу на тему:

Обговорення розроблених Кодексів етики

Біловол А.Л. - керуюча справами виконкому

14.

11.07.2012 р. по

14.07.2012 р.

м. Ялта, участь VIII Українському муніципальному форумі на тему : «Державно - приватне партнерство сфери енергозбереження та водопостачання

Бова Ю.А. - міський голова


15.

28.08.2012 р.

м. Охтирка, участь в навчальні посадових осіб правил пожежної безпеки

Котко О.В.- спеціаліст 1 категорії з питань благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та озеленення

16.

27.09.2012 р. по

28.09.2012 р.

м. Київ, участь в діалозі на тему: «Ініціатива захисту прав та представлення інтересів місцевого самоврядування»

Бова Ю.А. - міський голова,

Злепко В.А.. – спеціаліст 1 категорії по контролю за місцевими податками та зборами

Калініченко А.М.- спеціаліст 1 категорії – економіст.

17.

7.11.2012 р.

м. Київ, участь у Всеукраїнському семінарі з питань благоустрою населених пунктів «Благоустрій-2012»

Бова Ю.А. –міський голова

Заяц Ю.М. – заступник міського голови.

18.

13.11.2012 р. по

14.11.2012 р.

м. Ірпінь, по проекту: «Локальні інвестиції та національна конкурентоспроможність» для участі в семінарі

Бова Ю.А. - міський голова,

Злепко В.А.. – спеціаліст 1 категорії по контролю за місцевими податками та зборами


19.

13.11.2012 р

по 16.11.2012 р.

м. Козин, участь в тренінгу представників міст – учасників впровадження компоненту «Оцінювання стандартів публічної етики» з метою обговорення, що стосується утворення Комітету з етики,формування їх діяльності, посадових інструкцій для членів зазначених комітетів

Біловол А.Л. - керуюча справами виконкому

20.

14.11.2012 р. по

17.11.2012 р.

м.Київ, участь у конференції на тему: «Нове законодавство про адміністративні послуги та кращі практики»

Шацька А.І.- секретар міської ради

21.

25.11.2012 р. по

1.12.2012 р.

м .Кам’янець- Подільський, участь у третій завершальній сесії «Академія Лідерства» Програма Ради Європи «Посилення інвестиційної спроможності органів місцевого самоврядування в Україні»

Бова Ю.А.- міський голова

22.

26.11.2012 р. по

28.11.2012 р.

м.Вінниця, участь у Першому національному форумі міст,дружніх до дитини з метою обміном досвіду впровадження міської, політики, доброзичливої до дітей, та забезпечення прав дитини у міському середовищі, а також створення національної мережі міст, дружніх до дитини

Щацька А.І.- секретар міської ради;

Мусієнко О.Ю.- заступник міського голови.


  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14

Схожі:

Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2012 рік Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому....
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2012 рік Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому....
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2012 рік Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому....
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2012 рік Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Центр надання адміністративних послуг надає 47 видів послуг. До Центру на 01. 01. 2014 року надійшло 7653 звернень, із них задоволено...
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2012 рік Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету icon10 березня (субота) 2012 року. Місце проведення
Управління у справах сім’ї, молоді та спорту виконавчого комітету Полтавської міської ради
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2012 рік Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДо виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради заява
Громадська організація «Дніпропетровська міська федерація спортивного туризму», що легалізована шляхом повідомлення рішенням виконкому...
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2012 рік Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconРішення виконавчого комітету Артемівської міської ради від 14. 12....
Закону України від 21. 05. 97 №280/97-вр «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, Положенням про порядок...
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2012 рік Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconОголошення виконавчого комітету Тернопільської міської ради про намір...
Тернопільської міської ради про намір передати в оренду майно комунальної власності
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2012 рік Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconОфіційний сайт Рівненської Міської Ради та її виконавчого комітету
Міністерство охорони здоров'я України управління охорони здоров'я Рівненської облдержадміністрації
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2012 рік Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconПоложення про проведення третього міського відкритого хореографічного...
Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради, Центр дитячо-юнацької творчості, в рамках проекту «Ласкаво просимо в...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка