Скачати 0.59 Mb.
|
Міністерство аграрної політики та продовольства України Млинівський державного технолого-економічний коледж Щоденник-звіт Про проходження виробничої технологічної практики студентами I групи 3 курсу спеціальності 5.050202 “Організація виробництва” Місце проходження практики ________________________________________ __________________________________________________________________ Термін практики з ____________________по ____________________________ Керівники практики від підприємства __________________________________________________________________ від навчального закладу Полянська Людмила Степанівна Губиш Роман Арсентійович Млинів 2013 рік ^ МЛИНІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЕКОНОМІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ ЗВІТ-ЩОДЕННИК ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ^ ІЗ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 5.03060101 “ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА” Студента__________________________________________________________ прізвище, ім’я, по батькові Місце проходження практики: ____________________________ (назва господарства) Село_______________________ Район______________________ Область____________________ Початок практики “ ” _________________________ 20__ р. Кінець практики “ ” __________________________ 20__ р. Звіт-щоденник перевірив викладач __________________________________ Оцінка “ ” __________________ Дата ____________________________ 2013 рік Вступ Ринкова економіка України не тільки докорінно змінює характер, принципи та процес управління, але й небачено раніше активізує роль людського і психологічного чинників в управлінні, зумовлює енергійний пошук і використання оптимальних шляхів, методів і способів їх активізації як однієї з вирішальних умов підвищення ефективності функціонування організації. Людський фактор став у центрі концепцій і моделей управління самих передових фірм. Багатоукладність економіки і впровадження в суспільно-економічне життя елементів ринкової економіки зміцнюють та підвищують вимоги до підготовки та кваліфікації працівників усіх сфер управління і бізнесменів різних рівнів. При підготовці майбутнього керівника з високими діловими і морально-психологічними якостями, значна увага приділена практичній роботі. Її виконання дасть змогу творчо осмислити теоретичний матеріал, закріпити його в пам’яті, також проаналізувавши роботу підприємства – перевірити себе. Метою практики є: закріплення та поглиблення одержаних у процесі теоретичного навчання знань; формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових та виробничих умовах, необхідних для застосування їх у майбутній виробничій діяльності; формування організаторських здібностей із управлінської діяльності. Студенти зможуть застосувати на практиці весь механізм економічних дисциплін, починаючи від ознайомлення з організаційною структурою підприємства, випробувати себе в ролі дублера організатора технолога галузі рослинництва (тваринництва, переробних підприємств), економіста-фінансиста. Практика дозволить студентам глибоко засвоїти технологію економічних дисциплін в умовах ринкового механізму господарювання. ^ Процес ринкових перетворень в Україні значно вимагає нового економічного мислення, відновлення управлінської діяльності в усіх сферах народного господарства. А це вимагає від сьогоднішніх студентів не лише високих теоретичних знань, але й практичних навиків з питань управління організаційними, економічними і соціальними процесами. Для того, щоб відповідати вимогам сучасності потрібно підготувати професіонала, спроможного, спираючись, на накопичені знання і науковий досвід, здійснювати творчу практичну діяльність. Рішення даної проблеми пов’язано з питаннями, що стосуються закріплення теоретичних знань у практичній діяльності. Це дає змогу творчо осмислити теоретичний матеріал, закріпити його в пам’яті. Звіт-щоденник вміщує матеріал з дисциплін «Організація виробництва», «Планування виробництва», «Економіка підприємства», «Технологія галузі» відповідно до програми затвердженої Науково-методичним центром аграрної освіти 31 травня 2010 року в кількості 324 години, 144 години з яких – самостійне вивчення. Вивчивши дисципліни, студенти повинні закріпити теоретичний матеріал практичними навичками у питаннях: - організації управління в господарстві; - роботи в якості технолога галузі рослинництва (тваринництва, переробних і промислових підрозділів); - на економічних посадах в господарстві; - вміння орієнтуватися у ринковому середовищі; - визначення ефективності організаційної служби управління підприємства; - впроваджувати інформаційні системи і технології в менеджменті; - розв’язувати ситуації, пов’язані з управлінням фінансовими ресурсами; - формуванням системи контролю, відповідальності та етики; - планово вести господарство; - розробляти проекти та реалізовувати управлінські та господарські рішення; - правильно реагувати і діяти в ризикових ситуаціях. Звіт-щоденник повинен містити аналіз проведеної роботи, відомості про виконання студентом програми практики, висновки, пропозиції, список використаних нормативних документів та літератури. У тексті звіту можуть бути пояснення, результати досліджень, аналізу, контролю, таблиці, схеми тощо. До нього додають зразки документів. ^ Мета практики: - закріплення і поглиблення знань і навичок, одержаних у процесі навчання; - набуття первинних навичок на посадах: технолога галузі рослинництва; технолога галузі тваринництва, технолога переробних (промислових) підприємств, бухгалтера-економіста виробничого підрозділу, організатора виробництва; - формування у майбутніх менеджерів практичних навичок використання інформаційних систем у процесі здійснення управлінської діяльності; - набуття вмінь адміністративного та функціонального управління, мистецтва управління людьми, вирішення управлінських ситуацій, укладання трудових контрактів і угод, комерційних угод; - контроль виробничої діяльності господарства, організація та проведення зборів, нарад, комерційних переговорів, засідань; - формування складу персоналу розробки планів розвитку підприємства, стратегічного планування, розробки заходів зміцнення трудової дисципліни у виробничих підрозділах. Виробнича практика проводиться на сільськогосподарських підприємствах. Безпосереднє керівництво практикою на місці здійснює керівник підприємства або його заступник по питаннях економіки. Обов’язки керівника практики: - організувати самостійну роботу студентів відповідно до програми, своєчасно переміщувати студентів за робочими місцями; - допомагати в зборі матеріалів до звіту; - створити необхідні умови для поглибленого засвоєння програмного матеріалу; - перевіряти ведення щоденника з виставленням оцінки, щоденно; - перевіряти достовірність даних господарства з записаними в звіті-щоденнику; - забезпечити нормальні побутові умови для студентів-практикантів; - дати об’єктивну характеристику на практиканта; - повідомляти навчальний заклад про негативні вчинки практиканта. На виробничій практиці студенти зобов’язані: - своєчасно і якісно виконувати завдання, передбачені програмою практики; - дотримуватись діючого на підприємстві розпорядку дня та техніки безпеки; - виконувати всі доручення і вказівки керівника практики; - вивчати нові технології та методи організації виробництва; - надавати практичну допомогу спеціалістам із впровадження передових форм і методів ведення господарства; - активно брати участь у громадській роботі; - регулярно вести звіт-щоденник, підбирати і заповнювати первинні документи, які необхідно додати до звіту в логічній послідовності та взаємозв’язку. Після закінчення виробничої практики студенти повинні представити звіт-щоденник з додатками в навчальний заклад. Характеристика затверджується гербовою печаткою господарства, в якому студент проходив практику. ^
Зміст програми практики 1. Технологічна практика з менеджменту 1.1. Ознайомлення з сільськогосподарським підприємством та організацією управління на підприємстві Ознайомтесь з організаційно-виробничою структурою Складіть загальну характеристику господарства за такою схемою: Назва і дата створення ____________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Форма організації бізнесу (організаційно-правова форма бізнесу)________ ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ Зона розміщення підприємства, віддаленість від обласного і районного центрів_________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Шляхи зв’язку з центрами збуту продукції, базами постачання, їх вплив на економіку підприємства___________________________________________ ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ Схематично зобразіть організаційну структуру підприємства (відділу, бригади), вкажіть ступінчастість ___________________________________ _______________________________________________________________ Вкажіть дані власників підприємства та керівників: назву навчальних закладів, що закінчили, спеціальність по диплому, розподіл функціональних обов’язків між ними, обґрунтуйте чинники співпідпорядкованості зв’язків у структурі____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________ Опишіть чинники формування структури управління________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________ Обґрунтуйте структуру земельних угідь___________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
![]() | Форма № н 03 Міністерство аграрної політики та продовольства України... Висновок керівника практики від вищого навчального закладу про проходження практики | ![]() | Указ президента україни №1085/2010 Міністерство аграрної політики та продовольства України та Державну інспекцію сільського господарства України, реорганізувавши Міністерство... |
![]() | Міністерство аграрної політики та продовольства україни департамент... Киверига О. Ю., викладач вп нубіп україни "Заліщицький аграрний коледж ім. Є. Храпливого" | ![]() | Міністерство аграрної політики та продовольства україни департамент... Мовчун Л. О., викладач вп нубіп україни “Бобровицький коледж економіки та менеджменту |
![]() | Міністерство аграрної політики та продовольства україни департамент... Падус Я. М., викладач вп нубіп україни "Заліщицький аграрний коледж ім. Є. Храпливого" | ![]() | Частина ІІ до практичних І семінарських занятть для студентів окр... ... |
![]() | 5. Розв’язати систему рівнянь: Міністерство аграрної політики та... Скласти рівняння прямої, яка проходить через точку А(2; -4) паралельно прямій 3х – 2у + 8 = 0 | ![]() | Міністерства аграрної політики та продовольства України Київ “Аграрна... Процеси, машини та обладнання агропромислового виробництва” у вищих навчальних закладах II-IV рівнів акредитації Міністерства аграрної... |
![]() | Матеріали, які повинні бути надані студентами після проходження виробничої... Ої практики, моральні та вольові якості студента, які він проявив під час проходження практики та висновок про успішність чи не успішність... | ![]() | Міністерство аграрної політики та продовольства україни відокремлений підрозділ Нмц аграрної освіти для вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, 2010 рік |