Курс підготовки ракетних військ збройних сил україни (кп рв 96) (бригада, дивізіон, батарея, відділення, взвод, обслуга)




НазваКурс підготовки ракетних військ збройних сил україни (кп рв 96) (бригада, дивізіон, батарея, відділення, взвод, обслуга)
Сторінка1/7
Дата конвертації19.07.2013
Розмір1.27 Mb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Військова справа > Документы
  1   2   3   4   5   6   7





підполковник БЕЛЬСЬКИЙ О.В.

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ РАКЕТНИХ ВІЙСЬК І АРТИЛЕРІЇ


КУРС ПІДГОТОВКИ

РАКЕТНИХ ВІЙСЬК

ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

(КП РВ - 96)

(БРИГАДА, ДИВІЗІОН, БАТАРЕЯ, ВІДДІЛЕННЯ, ВЗВОД, ОБСЛУГА)

Затверджений командуючим Сухопутними військами

Збройних Сил України

Київ
Видавництво “Варта”

1997

Глава І

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ



1. Бойова підготовка ракетних та реактивних бригад і дивізіо­нів організовується та проводиться відповідно до програм і планів бойової підготовки, розроблених на підставі наказів та директив Міністра оборони України, організаційно-методичних вказівок що­до бойової підготовки військ, даного курсу.

2. Найважливішими розділами бойової підготовки ракетних та реактивних бригад і дивізіонів, які виявляють їх здатність до виконання бойових завдань, є тактична підготовка, управління ракетними ударами, спеціальна та технічна підготовка.

3. Організація, зміст та методика проведення занять з техніч­ної, спеціальної, тактичної підготовки й управління ракетними ударами, ударами реактивної артилерії (РА) повинні забезпечувати постійну готовність ракетних та реактивних бригад (дивізіо­нів) до виконання завдань, передбачених даним курсом підготовки.

Глава 2


^ ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА
1. ОРГАНІЗАЦІЯ ТАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
4. Тактична підготовка є основою польової виучки та бойового злагодження ракетних та реактивних бригад (дивізіонів), забезпе­чує їх високу готовність до виконання завдань щодо поразки противника в умовах сучасної операції (бою).

Головним видом занять ракетних та реактивних бригад (ди­візіонів) з тактичної підготовки є тактичне навчання, а для штабів - командно-штабне навчання та штабні тренування.

Головними видами, занять з тактичної підготовки підрозділів є тактичне заняття, тактико-стройові заняття, тактичні навчання.

5. Тактична підготовка офіцерів здійснюється на зборах, командирських заняттях, шляхом самостійної роботи та удосконалюється на тактичних і командно-штабних навчаннях.

Основними видами занять з офіцерами з тактичної підготовки є групові вправи та тактичні летучки.

6. Тактична підготовка солдатів і підрозділів включає одиночну підготовку солдата-спеціаліста та бойове злагодження підрозділів.

Бойове злагодження підрозділів проводиться:

відділень (обслуг), взводів - на тактичних і тактико-стройових заняттях;

батарей і дивізіонів — на тактико-стройових заняттях та так­тичних навчаннях.

7. Тактичні та тактико-стройові заняття є початковими формами бойового злагодження підрозділів. Вони проводяться на місце­вості під керівництвом безпосередніх командирів.
^ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАНЬ І ОБОВ’ЯЗКИ ПОСАДОВИХ ОСІБ
8. Тактичне навчання є найвищою і найбільш ефективною формою польової виучки ракетних і реактивних бригад (дивізіонів), засобом підвищення їх бойової готовності і підготовки до дій в сучасній операції (бою).

Тактичні навчання проводяться з ракетною і реактивною бригадами, ракетним і реактивним дивізіонами і стартовою ба­тареєю.

3 технічними, метеорологічними та батареями управління проводяться тактико-спеціальні навчання (далі тактичні).

На тактичне навчання частина виводиться, як правило, в пов­ному складі, який визначається командуючим військовим округом (армійським корпусом), із штатним озброєнням, бойовою технікою і встановленими керівником навчання нормами військових запасів, та затверджується заступником командуючого СВ - командуючим РВ і А ЗС України.

9. Тактичні навчання проводяться з метою:

комплексного відпрацювання заходів щодо переведення части­ни в різні ступені бойової готовності і перевірки реальності планів приведення в бойову готовність;

удосконалення бойового злагодження і польової виучки частин і підрозділів для вмілих і рішучих дій щодо виконання бойових завдань;

підвищення практичних навиків командирів і штабів у підготовці бойових дій, їх всебічного забезпечення і безперервного управління ракетними ударами та маневром в умовах застосування противником зброї масового ураження, високоточної зброї, активної радіоелектронної протидії;

подальшого вдосконалення способів дій, знаходження можливо­стей підвищення ефективності застосування зброї і бойової техні­ки, перевірки нових теоретичних положень щодо бойового застосу­вання ракетних військ та реактивної артилерії.

10. Тривалість навчання може складати:

з бригадою - 3-4 доби;

з дивізіоном - 2-3 доби;

з батареєю (підрозділом) - до 2 діб.

На кожне навчання для бойової та іншої техніки, відповідно до встановлених норм, визначається витрата моторесурсів і палива.

11. Залежно від цільового призначення можуть проводитись звичайні планові, інспекторські (контрольні), показові і дослідні тактичні навчання.

Планові тактичні навчання організуються і проводяться відповідно до плану бойової підготовки.

Інспекторські (контрольні) навчання проводяться відповідно до плану органу, що інспектує (контролює), з метою визначення рівня бойової готовності і польової виучки частин, а також для перевірки вміння командирів і штабів підготувати і провести навчання.

Показові тактичні навчання проводяться за рішенням і під керівництвом командирів, як правило, на два ступені вище части­ни (підрозділу), з якою проводиться навчання, з метою встановлення єдиних вимог до методики підготовки та проведення навчань, показу найбільш доцільних методів роботи командирів та штабів, прийомів та способів дій військ, застосування озброєння та бойової техніки.

Дослідні тактичні навчання проводяться за наказом старших начальників з метою дослідження нових питань тактики, управління ракетними ударами, пошуку найбільш відповідних способів управління частинами, випробування нових зразків озброєння бойової техніки.

12. На навчаннях повинна створюватись складна, динамічна і повчальна обстановка, характерна для сучасних бойових дій.

Навчання проводяться в будь-яку пору року, вдень і вночі, на різній місцевості.

В організації проведення навчань необхідно постійно знаходити нові методичні прийоми та підходи, які б вимагали у командирів, штабів нестандартного мислення, активності і рішучості в їх діях, шаблони не допустимі.

Тактичні навчання ракетних та реактивних бригад, дивізіонів проводяться самостійно або разом із загальновійськовими об’єднаннями (з’єднаннями) з пусками або без пусків бойових ракет.

Для практичного відпрацювання взаємодії та інших питань на самостійні навчання ракетної та реактивної бригади повинні залучатися оперативні групи загальновійськових штабів, рртб, а також підрозділи і частини мотострілецьких, топогеодезичних, РЕБ, хімічних, інженерних, зв'язку та інших родів військ і спе­ціальних військ.

На тактичні навчання ракетного дивізіону можуть залучатися необхідні підрозділи рртб, метеорологічні підрозділи і підрозділи спеціальних військ, а на тактичні навчання стартової батареї - підрозділи, обслуги, екіпажі, котрі забезпечують повне та якісне виконання завдань, які передбачені планом проведення навчання.

13. Тактичні (тактико-спеціальні) навчання організовують і проводять:

з ракетною бригадою - командуючий військами військового округу, командир АК або особи за їх наказом;

з ракетним дивізіоном - командир бригади;

з метеорологічною батареєю - начальник штабу або заступник начальника - штабу бригади;

з технічною батареєю бригади - заступник командира бригади з озброєння;

зі стартовою і технічною батареєю дивізіону - командир диві­зіону;

з батареєю управління бригади - начальник штабу бригади;

з батареями управління дивізіонів - начальники штабів диві­зіонів.

Для підготовки і проведення навчань складається керівництво, призначаються посередники, контрольні групи, імітаційні команди, а за необхідністю - дослідні групи.

До складу керівництва для проведення навчань з бригадою (дивізіоном) входять: керівник навчання, штаб керівництва під головуванням начальника штабу - першим заступником керівника навчання, заступники керівника навчання з озброєння і тилу, помічник керівника навчання з імітації, помічники начальника штабу по зв'язку та комендантської служби.

До складу керівництва для проведення навчань з батареєю вхо­дять: керівник навчань, група керівництва під головуванням начальника штабу дивізіону і помічники начальника штабу з комендантської служби і зв’язку.

Під час проведення тактичного навчання в умовах радіоелект­ронної боротьби (РЕБ) додатково призначається помічник на­чальника штабу керівництва з РЕБ і начальник групи встановлен­ня перешкод. На тактичному навчанні дивізіону обов'язки цих посадових осіб може виконувати помічник начальника керівництва по зв'язку.

До складу штабу керівництва навчанням з ракетною бригадою (ракетним дивізіоном) включається офіцер спеціальної служби, котрий узгоджує з керівником навчання час подання сигналу зі штабу керівництва на введення учбового шифру в кодово-блочний пристрій (КБП, імітатор КБП) та розблокування. Час подання сигналу призначається з врахуванням задуму проведення нав­чання.

Посередники призначаються:

на навчання ракетної бригади - при командирі і штабі бригади, командирах і штабах дивізіонів, начальниках рекогносцируваль­них груп бригади, командирах окремих батарей бригади, команди­рах стартових і технічних батарей, ВТ і П дивізіонів;

на навчання ракетного дивізіону, при командирі і штабі диві­зіону, начальникові рекогносцирувальної групи, командирах ба­тарей.

На навчанні з пусками бойових ракет призначаються керівники при стартових відділеннях (обслугах), які проводять бойові пуски.

Посередники при командирі і штабі бригади є старшими посе­редниками по відношенню до посередників при командирах окре­мих батарей бригади.

Посередники підпорядковуються керівнику навчання, начальни­ку штабу керівництва і старшому посереднику.

14. Керівник навчання несе повну відповідальність за підготов­ку і якісне проведення навчання.

Він зобов'язаний:

з'ясувати тему навчання, визначити мету, етапи, учбові питання, питання, які підлягають дослідженню, час (тривалість) проведення навчання, склад частин і підрозділів, які приймають участь і за­лучаються на навчання;

встановити кількість бойових і учбово-тренувальних ракет, ви­трату моторесурсів, палива, матеріальних та імітаційних засобів;

вибрати район навчання, провести рекогносцирування і органі­зувати його підготовку;

керувати розробкою основних документів щодо організації та проведення навчання;

визначити склад керівництва, посередників, контрольних і до­слідних груп та підготувати їх до проведення навчання;

розглянути і затвердити особисті плани своїх заступників (по­мічників) і посередників;

за необхідністю з'ясувати питання щодо проведення навчання з місцевими органами влади;

організувати безпосередню підготовку частини (підрозділу) до майбутнього навчання, провести огляд їх готовності;

встановити і забезпечити дотримання заходів безпеки протягом навчання;

узгоджувати офіцеру спеціальної служби час подання сиг­налу на введення учбового шифру в КБП (імітатор КБП);

здійснювати керівництво навчанням, заслуховувати рішення командирів частин і підрозділів, з якими проводиться навчання, вчити командирів та штаби організації бою та управлінню части­нами (підрозділами) у ході його проведення;

виявляти нові можливості бойового застосування озброєння і техніки в різній обстановці сучасного бою;

забезпечити організоване повернення особового складу, який залучався на навчання, до місця постійної дислокації;

із закінченням навчання, на основі особистих спостережень, до­повідей заступників, посередників, начальників контрольних та дослідних груп визначити загальну оцінку і провести розбір нав­чання.

Під час проведення тактичних навчань в умовах РЕБ керівник навчання крім того зобов'язаний:

призначити керівника групи встановлення перешкод;

визначити мету, яка повинна бути досягнута на навчанні під час виконання завдань в умовах імітації радіоелектронної бо­ротьби;

визначити перелік заходів щодо протидії іноземним технічним розвідкам;

встановити кількість засобів зв'язку, і засобів радіоелектронно­го подавлення, залучених для встановлення перешкод і організації радіоконтролю;

визначити конкретні завдання під час виконання яких здій­снюється радіоелектронне подавлення;

розглянути і затвердити план встановлення перешкод.

15. Начальником штабу керівництва призначається, як правило, начальник штабу того з'єднання (частини), командир якого керує навчанням. Він несе відповідальність за всебічну підготовку і якість проведення навчання.

Начальник штабу керівництва зобов'язаний:

очолити і організувати роботу штабу керівництва в ході підго­товки й проведення навчання;

узгодити роботу заступників (помічників) керівника навчання;

відпрацювати документи щодо підготовки і проведення нав­чання;

інструктувати своїх помічників, розглядати і затверджувати їх особисті плани роботи на навчаннях, перевіряти забезпеченість запланованих заходів усім необхідним;

організувати і контролювати підготовку офіцерів керівництва, посередників, військ та району навчання;

завжди знати обстановку, яка склалась під час проведення нав­чання, бути готовим доповісти свої висновки і пропозиції для прийняття рішення керівником;

слідкувати за своєчасним поданням матеріалів для розбору і оцінки навчання офіцерами керівництва навчанням та посередни­ками;

готувати матеріали загального розбору навчання, проводити частковий розбір з офіцерами штабів, з якими проводилось нав­чання.

16. Штаб керівництва є основним органом підготовки і прове­дення навчання. У відношенні до тих, хто навчається, він виконує функції вищого штабу. На штаб керівництва покладається:

розроблення документів щодо підготовки і проведення нав­чання;

підготовка і закладка пакетів з виписками з таблиць учбових сигналів бойового управління військами військового округу (АК) для ракетної бригади (дивізіону, стартової батареї);

підготовка офіцерів керівництва, посередників, контрольних і дослідних груп, командирів частин (підрозділів) та штабів, що залучаються до навчання;

підготовка району навчання, пунктів управління і комендант­ської служби;

відпрацювання ввідних, згідно плану проведення навчань;

навчання штабів сучасним методам планування бойових дій, швидкому доведенню до частин (підрозділів) наказів, розпо­ряджень і даних про обстановку;

навчання штабів і командирів організації ведення РЕБ, радіо­електронного захисту своїх систем управління, захисту озброєння і техніки від зброї, що самонаводиться, а також протидії технічним засобам розвідки противника;

своєчасне подання сигналу на введення учбового шифру в КБП, (імітатор КБП) розблокування та контроль зняття блокування;

контроль за дотриманням заходів безпеки;

контроль за здійсненням заходів щодо скритого управління військами;

організація та здійснення контролю за своєчасним запуском радіозондів (не допускається відхилення часу пуску від встановле­ного більш ніж на ±5 хв.);

контроль за виконанням поставлених завдань тими, хто нав­чається;

контроль за виходом частин (підрозділів) в район навчання і повернення їх до місця постійної дислокації;

підготовка матеріалів для розбору навчання;

узагальнення передового досвіду дій частин (підрозділів) і впровадження його в практику бойової підготовки військ.

17. Заступник керівника навчання з озброєння зобов'язаний:

відпрацювати і подати на затвердження керівнику навчання особистий план роботи;

приймати участь у всіх заходах, що мають відношення до підготовки і проведення навчання щодо технічного забезпечення дій частин (підрозділів);

віддати необхідні розпорядження щодо підготовки техніки і озброєння до навчання;

організувати реальне забезпечення частин (підрозділів) учбово-тренувальними (бойовими) ракетами;

контролювати прийом ракет і бойових частин, технічну підго­товку ракет і бойових частин, їх доставку і передачу в дивізіони (стартові батареї);

навчати командирів технічних підрозділів виконанню завдань в бойовій обстановці;

знати положення, завдання технічних підрозділів і контролюва­ти їх дії; доповідати керівнику навчання про результати виконання зав­дань щодо технічного забезпечення;

у визначені терміни подати в штаб керівництва матеріали для розбору і провести частковий розбір з начальниками служб і командирами технічних підрозділів.

18. Заступник керівника навчання з тилу зобов'язаний:

відпрацювати і подати на затвердження керівнику навчання особистий план роботи;

приймати участь у всіх заходах, що мають відношення до під­готовки і проведення навчання щодо питань тилового забезпе­чення;

віддавати необхідні розпорядження по тилу командирам з'єд­нань і частин, які навчаються;

навчати командирів тилових підрозділів виконанню завдань в бойовій обстановці;

постійно знати місця розташування підрозділів тилу, розпоряд­ження, що віддаються тими, хто навчається, щодо тилових питань, і своєчасно доповідати про них керівнику навчання і в штаб керівництва;

не допускати зривів у реальному забезпеченні продуктами харчування, водою, пальним (в тому числі компонентами ракетно­го пального) частин, які навчаються;

здійснювати заходи, щодо безаварійної експлуатації техніки тилу;

у визначені терміни подавати матеріал для загального розбору навчання і провести частковий розбір з керівниками служб і командирами підрозділів тилу.

19. Помічник керівника навчання з імітації зобов'язаний:

відпрацювати і подати на затвердження керівнику навчання особистий план роботи і план імітації;

уточнити місця імітації, а за умов, коли навчання буде проводитись за межами учбового центру (полігону) - узгодити їх з місцевими органами влади;

перевірити підготовку імітаційної команди, прийняти заліки від них і провести тренування на обладнаних для цього місцях;

у ході навчання проводити імітацію згідно з планом і відпо­відно до наказу керівника навчання, забезпечити дотримання заходів безпеки;

із закінченням навчання привести в порядок район, де проводи­лась імітація, зібрати, підірвати або знешкодити невикористані імітаційні засоби і доповісти керівникові.

20. Помічник начальника штабу керівництва по зв’язку зобов'я­заний:

відпрацювати план організації зв'язку, визначити сили і засоби, необхідні для забезпечення зв'язку керівництва, посередників, конт­рольних і дослідних груп, та у визначені терміни організувати зв'язок, підготувати необхідні розпорядження щодо зв'язку части­нам (підрозділам), які навчаються;

визначити і встановити порядок користування зв'язком керів­ництва, забезпечити його надійну та безперебійну роботу;

здійснювати контроль за роботою засобів зв'язку з додержан­ням правил переговорів усіма учасниками навчання;

організувати роботу засобів, виділених для здійснення радіо­контролю, встановлення радіоперешкод, і керувати ними;

здійснювати заходи щодо захисту технічних засобів передачі інформації;

навчати начальників зв'язку і командирів частин (підрозділів) організації зв'язку;

аналізувати і узагальнювати досвід роботи командирів і штабів щодо керівництва зв'язком, вміння частин і підрозділів забезпечи­ти стійкий зв'язок у різних умовах;

доповідати результати аналізу і узагальнення начальнику шта­бу керівництва.

21. Помічник начальника штабу керівництва з комендантської служби зобов'язаний:

Відпрацювати план комендантської служби та визначити сили й засоби для її несення;

готувати підрозділи, виділені до складу комендантського на­ряду, забезпечити їх засобами переміщення, зв'язку, необхідним приладдям;

здійснювати заходи щодо маскування та охорони командного пункту керівництва;

слідкувати за несенням комендантської служби і доповідати начальнику штабу керівництва про порушення встановленого по­рядку в районі навчання.

22. Помічник начальника штабу керівництва з електронної боротьби зобов'язаний:

відпрацювати план комплексної протидії іноземним технічним розвідкам (ПД ІТР);

відпрацювати план встановлення перешкод;

підготувати необхідні розпорядження підрозділам РЕБ і зв'яз­ку, які виділені для встановлення перешкод, довести до них план встановлення перешкод, контролювати їх підготовку щодо встанов­лення перешкод;

навчати командирів і штаби управлінню частинами і підроз­ділами в умовах перешкод;

керувати групою встановлення перешкод в ході навчання;

аналізувати і узагальнювати дані про виконання тими, хто навчається, завдань в умовах перешкод і доповідати їх начальнику штабу керівництва;

підготувати необхідні розпорядження щодо комплексної ПД ІТР;

доповідати начальнику штабу керівництва про порушення вста­новлених вимог щодо комплексної ПД ІТР.

23. Начальник групи встановлення радіоперешкод зобов'язаний:

приймати участь у відпрацюванні плану встановлення перешкод;

відпрацювати графік встановлення радіоперешкод;

навчати обслуги, виділені для встановлення радіоперешкод, ме­тодам радіоелектронного подавлення і контролю роботи засобів РЕБ;

керувати роботою засобів радіоелектронного подавлення під час виставлення перешкод;

аналізувати, узагальнювати і подавати в штаб керівництва дані про встановлення радіоперешкод і роботу засобів заглушування.

24. Офіцер спеціальної служби зобов'язаний:

здійснити підготовку й закладку пакетів з виписками із таблиць учбових сигналів бойового управління військами;

організувати підготовку до практичної роботи учбово-бойових КБП (імітатори КБП);

контролювати практичні дії посадових осіб стартових батарей щодо виконання нормативів.

25. Посередники призначаються для повчального проведення розіграшу бойових дій шляхом своєчасного нарощування тактичної обстановки і відтворення відсутніх на навчанні елементів дійсної бойової обстановки, здійснення постійного контролю за діями тих, хто навчається, і суворим дотриманням заходів безпеки.

Посередники зобов'язані:

знати загальний задум та порядок проведення навчання;

відпрацювати особистий план роботи і подати його на затверд­ження керівнику навчання;

контролювати роботу командирів та начальників, які навчають­ся, звертаючи увагу при цьому, на вміння приймати обгрунтовані рішення, ставити завдання підлеглим і приданим частинам (під­розділам), організовувати ураження противника вогнем, взаємодію і всебічне забезпечення;

контролювати передачу (прийом) сигналу на введення бойового (учбового) шифру в КБП( імітатор КБП) і розблокування;

контролювати роботу штабів щодо планування бойових дій, звертаючи увагу при цьому, на своєчасне і чітке доведення завдань підлеглим і приданим частинам (підрозділам), якість відпрацьова­них документів і час, витрачений на їх відпрацювання, а також на організацію взаємодії, планування вогневого ураження;

знати положення, стан і забезпеченість частин і підрозділів, хід виконання ними отриманих завдань;

слідкувати за дотриманням заходів безпеки;

узагальнювати передовий досвід командирів, штабів, підрозді­лів, об'єктивно оцінювати їх дії;

у визначені терміни доповідати керівнику навчання (начальни­ку штабу керівництва) про дії командирів, штабів і частин (під­розділів), про їх попередню оцінку, підготувати і подати матеріал для загального розбору.

26. Контрольні групи створюються для контролю виконання зав­дань особовим складом частин і підрозділів РВ, на них поклада­ється контроль за дотриманням заходів безпеки тими, хто нав­чається.

Кількість і склад контрольних груп визначає керівник навчання з таким розрахунком, щоб забезпечити всебічний та якісний контроль, завдань, що виконуються, частинами (підрозділами) на всіх етапах навчання.

До складу контрольних груп призначаються найбільш підготов­лені офіцери управління (відділу) РВ і А, інших управлінь та від­ділів округу, АК, управління ракетної бригади, дивізіону.

До складу контрольних груп повинні входити обчислювальні, топогеодезичні та інші підрозділи (обслуги) з необхідними засо­бами.

Роботою контрольної групи керує начальник контрольної групи. Він підпорядкований керівнику навчання. Начальник контрольної групи зобов'язаний:

розробити особистий план роботи і подати його на затверджен­ня керівнику навчання;

своєчасно ставити завдання контрольній групі і керувати її роботою;

своєчасно подавати дані про результати контролю керівнику навчання і в штаб керівництва для підготовки розбору.

Контрольні групи зобов'язані контролювати і оцінювати:

час, точність і технічне виконання операцій під час нанесення ракетних ударів, а також час і технічне виконання операцій під час прийому, підготовки, доставки ракет та бойових частин;

уміння особового складу підрозділів, виявляти та усувати не­справності бойової техніки, які виникають під час виконання зав­дань;

технічний стан і готовність техніки до бойової роботи;

дотримання заходів безпеки;

правильність ведення експлуатаційної документації.

Офіцери контрольних груп мають право втручатися в дії особо­вого складу підрозділів лише у випадку його неправильних дій, що ведуть до аварії, виведення із ладу техніки і озброєння або до порушення заходів безпеки.

За рішенням керівника навчання офіцери контрольних груп можуть виконувати обов'язки посередників.

27. Дослідна група утворюється для дослідження питань так­тики та організаційно-штатної структури ракетних військ, перевірки положень статутів, настанов та керівництв, відпрацювання но­вих способів бойового застосування комплексів, зразків техніки та озброєння й інших питань бойового застосування РВ.

До складу дослідної групи, залежно від обсягу і мети досліду, як правило, включають кілька найбільш підготовлених офіцерів штабу, служб, а також представників військово-учбових і науково-дослідних закладів.

28. Офіцери, призначені до складу керівництва і посередниками зобов'язані:

знати вимоги бойових статутів, настанов, Курсу підготовки РВ, керівних документів та інших документів щодо бойової підготовки та бойового застосування зразків озброєння;

знати план проведення навчання, у ході його проведення не допускати послаблень та спрощень, слідкувати, щоб ті, хто нав­чається, знаходились в умовах максимально наближених до бо­йових;

знати бойові можливості частин (підрозділів) і обов'язки тих командирів (начальників), при яких вони призначені;

вміти орієнтуватись в обстановці, яка склалась, робити пра­вильні висновки щодо дій командирів, штабів частин (підрозділів), які навчаються, і об'єктивно оцінювати їх;

проявляти високу вимогливість до тих, хто навчається, в питаннях дисципліни, виконання заходів безпеки, збереження дер­жавної та військової таємниці, збереження державного і особисто­го майна.

Категорично забороняється розголошувати задум проведення навчання та порядок розіграшу бойових дій, підміняти командирів (начальників) під час вирішення поставлених завдань, а також втручатися (крім керівника навчання) у виконання ними своїх функціональних обов'язків, за винятком випадків, коли рішення командира або дії підрозділів можуть привести до порушення заходів безпеки.
^ 3. ПІДГОТОВКА НАВЧАННЯ
29. Підготовка навчання включає:

планування навчання;

підготовку керівництва, посередників, контрольних та дослід­них груп;

підготовку частин і підрозділів до навчання;

підготовку району навчання.

Підготовка навчання починається заздалегідь, але не пізніше ніж:

з ракетною (реактивною) бригадою - за два місяці;

з дивізіоном - за місяць;

з батареєю - за два тижні.

Під час контрольних перевірок, інспектування військ, строки підготовки навчання можуть бути скорочені.

Підготовка навчання проводиться за календарним планом, у якому передбачаються такі заходи:

розробка документів для проведення навчання;

рекогносцировка району проведення навчання;

підготовка офіцерів, керівництва, посередників, контрольних та дослідних груп, а також командирів, штабів, частин і підрозді­лів, які виводяться та залучаються до навчання;

створення запасів пального, продовольства, речового майна та медикаментів;

підготовка району навчання;

огляд готовності командирів, штабів, частин і підрозділів до навчання.

В календарному плані вказуються строки здійснення заходів та особи, відповідальні за їх здійснення.

Календарний план розробляється начальником штабу керівництва, затверджується керівником навчання та доводиться до виконавців.

30. Планування навчання починається з уточнення керівником початкових даних для навчання: теми і учбової мети навчання; часу проведення навчання; складу частин і підрозділів, що залу­чаються до навчання; району, проведення навчання; складу керів­ництва, посередників і контрольних груп; витрат імітаційних засо­бів, моторесурсів, пального та інших матеріальних цінностей; кількість бойових, учбово-тренувальних ракет. Після цього, керівник визначає основні питання і дає вказівки щодо розроблення доку­ментів для проведення навчання. Для організації та проведення навчання з бригадою, дивізіоном розробляються такі документи:

план проведення навчання;

організаційні вказівки щодо підготовки частин до навчання;

тактичне завдання;

графік виконання завдань на навчанні;

бойові накази, розпорядження, виписки з планів подачі ракет, бойових частин та ракетного пального, зміст ввідних підлеглим;

особисті плани заступників, посередників, помічників керівника навчання та начальника штабу керівництва, начальників контроль­них і дослідних груп;

план зв'язку керівництва та посередників;

план імітації;

план комендантської служби.

Під час проведення навчання в умовах радіоелектронної бо­ротьби додатково розробляється:

план комплексної протидії іноземним технічним розвідкам;

план створення реальних перешкод.

Для проведення навчання з батареями розробляються:

план проведення навчання з пояснювальною запискою;

тактичне завдання;

графік виконання завдань під час навчання.

31. План проведення навчання з бригадою розробляється пись­мово з доданням карти задуму навчання і включає:

вихідні дані: тему, учбову мету, дослідну мету, час проведення навчання, склад частин (підрозділів), що залучаються до навчання, витрату моторесурсів, пального, імітаційних та інших матеріальних засобів, кількість бойових, учбово-тренувальних ракет, і виділених на навчання;

етапи навчання, їх найменування і тривалість, учбові питання, найменування ввідних і час та сигнали їх відпрацювання, дії керів­ництва, посередників, контрольних та дослідних груп, дії, що очі­куються з боку підлеглих;

порядок відпрацювання кожної ввідної та її зміст;

таблицю ракетних ударів, що плануються, в якій вказується:

1) номер і найменування об'єктів; 2) індекс БЧ; 3) повні прямо­кутні координати точок прицілювання; 4) сумарні висоти вибухів; 5) рід роботи системи АПР; 6) ефективність ударів; 7) ким виконуються завдання;

основні показники навчання: час і умови здійснення маршу, кількість і умови виконання завдань по прийому, підготовці, доставці ракет і бойових частин, та нанесенню ракетних ударів;

склад керівництва, посередницького апарату, контрольних і дослідних груп та імітаційної команди;

організацію заходів безпеки на навчанні і порядок оточення в районі учбової цілі та стартової позиції (на навчанні з бойови­ми пусками ракет);

порядок зайняття вихідного району і повернення до місць по­стійної дислокації;

час і місце проведення розбору навчання.

На карті задуму навчання повинні графічно відображатись:

початкова обстановка (склад, положення, характер дій против­ника, загальновійськових і ракетних частин, підрозділів до початку навчання);

бойові завдання, задум командуючого (командира) загальновійськовим об'єднанням (з'єднанням), завдання підлеглим та хід бойових дій;

райони КП, ТПУ, підрозділів ракетно-технічного і тилового забезпечення, маршрути переміщення, райони проведення навчань;

сигнали управління та повідомлення.

План проведення навчання підписується керівником навчання та затверджується його безпосереднім начальником за два тижні до початку навчань.

План проведення навчання з дивізіоном і батареєю розробляється на карті і включає:

початкові дані: тема, навчальна та дослідна мета, час проведення навчання, склад частин (підрозділів) виведених на навчання, норми витрати моторесурсів, пального, імітаційних та інших матеріальних засобів, кількість бойових, учбово-тренувальних ракет, виділених на навчання;

оперативно-тактичний (тактичний) задум в якому відображається початкова обстановка (склад, положення та характер дій сторін до початку навчання), бойові завдання, задум командира (командуючого) загальновійськовим об'єднанням (з'єднанням), завдання підлеглим щодо початкової обстановки та ходу бойових дій;

етапи навчання, їх найменування та час проведення, навчальні питання та час на їх відпрацювання;

таблицю ракетних ударів, що плануються, в якій вказується номер та найменування об'єктів, індекси БЧ, повні прямокутні координати точок прицілювання, сумарні висоти вибухів (висоти цілей над рівнем моря), рід роботи системи АПР, ефективність ударів, ким виконуються завдання;

основні показники навчання, відстань та умови виконання мар­шу, кількість та умови виконання завдань щодо підготовки та нанесення ракетних ударів;

сигнали управління та оповіщення.

До плану проведення навчання розробляється текстуальна по­яснювальна записка.

В пояснювальній записці вказується:

склад керівництва, посередницького апарату, контрольних, дослідних груп та імітаційної команди;

бойовий склад сторін;

порядок проведення навчання: етапи та час їх відпрацювання, сигнали на відпрацювання ввідних, дії керівництва, посередників, контрольних та дослідних груп, дії, що очікуються з боку підлег­лих;

порядок відпрацювання кожної ввідної та її зміст;

організація заходів безпеки на навчанні;

порядок зайняття вихідного району і повернення до місць по­стійної дислокації;

час і місце проведення розбору навчання.

План проведення навчання підписується керівником навчання та затверджується його безпосереднім начальником за тиждень до початку навчання.

32. Організаційні вказівки щодо підготовки військ до навчання розробляються та доводяться до частин і підрозділів, які залу­чаються до навчання заздалегідь.

У них визначаються:

приблизний час проведення навчання та склад керівництва, склад частин і підрозділів, які залучаються до навчання, їх умовні номери;

заходи щодо підтримання бойової готовності військ;

порядок підготовки до навчання підлеглих командирів, штабів, частин і підрозділів;

кількість техніки, яку залучають до навчання, і норми витрати моторесурсів, пального та імітаційних засобів;

заходи щодо протидії іноземним технічним засобам розвідки;

заходи щодо скритого управління військами;

заходи щодо збереження державної, громадської та особистої власності населення в районі навчання;

склад комісії для визначення можливих матеріальних збитків;

заходи щодо технічного та тилового забезпечення;

заходи щодо обслуговування техніки під час підготовки та в ході навчання, а також інші питання.

В організаційних вказівках забороняється розкривати тему та район майбутнього навчання.

33. Тактичне завдання є початковим документом для введення підлеглих в обстановку і розробляється на основі плану прове­дення навчання.

Воно складається в письмовому вигляді з доданням карти (схеми) початкової обстановки і включає: загальну, часткову обстановку та довідкові дані.
  1   2   3   4   5   6   7

Схожі:

Курс підготовки ракетних військ збройних сил україни (кп рв 96) (бригада, дивізіон, батарея, відділення, взвод, обслуга) iconКурс підготовки ракетних військ збройних сил україни (кп рв 96) (бригада,...
Бойова підготовка ракетних та реактивних бригад І дивізіо­нів організовується та проводиться відповідно до програм І планів бойової...
Курс підготовки ракетних військ збройних сил україни (кп рв 96) (бригада, дивізіон, батарея, відділення, взвод, обслуга) iconВиди Збройних сил України та їх призначення?
З’єднання та частини ракетних військ, з’єднання та підрозділи артилерії Сухопутних військ?
Курс підготовки ракетних військ збройних сил україни (кп рв 96) (бригада, дивізіон, батарея, відділення, взвод, обслуга) iconГоловне командування сухопутних військ збройних сил україни головне...

Курс підготовки ракетних військ збройних сил україни (кп рв 96) (бригада, дивізіон, батарея, відділення, взвод, обслуга) iconПерелік питань для підготовки до заліку з тактики за 1-й рік навчання Теоретичні питання
Організаційна структура Збройних Сил України. Види Збройних Сил України, їх призначення. Склад та призначення родів військ Сухопутних...
Курс підготовки ракетних військ збройних сил україни (кп рв 96) (бригада, дивізіон, батарея, відділення, взвод, обслуга) iconПитання для підготовки до контрольної роботи з дисципліни „Загальна тактика
Організація, озброєння та бойова техніка механізованого відділення Сухопутних військ Збройних Сил України
Курс підготовки ракетних військ збройних сил україни (кп рв 96) (бригада, дивізіон, батарея, відділення, взвод, обслуга) iconЗатверджено
У бойовому статуті Сухопутних військ, частина ІІІ (взвод, відділення, екіпаж танка) викладено основні положення підготовки та ведення...
Курс підготовки ракетних військ збройних сил україни (кп рв 96) (бригада, дивізіон, батарея, відділення, взвод, обслуга) iconТематичний план з воєнно-ідеологічної підготовки особового складу...
Військова історія України: від стародавніх часів до створення Збройних Сил України
Курс підготовки ракетних військ збройних сил україни (кп рв 96) (бригада, дивізіон, батарея, відділення, взвод, обслуга) iconВступ. Поняття про тактику. Тактична підготовка — основний предмет...
Ує в єдиний комплекс знання, вміння та навички, здобуті особовим складом на зайняттях із вогневої, технічної, інженерної, стройової...
Курс підготовки ракетних військ збройних сил україни (кп рв 96) (бригада, дивізіон, батарея, відділення, взвод, обслуга) iconПерелік питань, які виносяться на екзамен з тактичної підготовки...
Склад та структура Збройних Сил України. Коротка характеристика роді військ. Військові формування які відносяться до підрозділу,...
Курс підготовки ракетних військ збройних сил україни (кп рв 96) (бригада, дивізіон, батарея, відділення, взвод, обслуга) iconПерелік питань, які виносяться на екзамен з тактичної підготовки...
Склад та структура Збройних Сил України. Коротка характеристика роді військ. Військові формування які відносяться до підрозділу,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка