Юридична назва організації: Адреса офісу: Юридична адреса офісу (якщо відрізняється) Номер(и) телефонів: Факс: Адреса(и) електронної пошти: Директор організації




Скачати 80.41 Kb.
НазваЮридична назва організації: Адреса офісу: Юридична адреса офісу (якщо відрізняється) Номер(и) телефонів: Факс: Адреса(и) електронної пошти: Директор організації
Дата конвертації27.06.2013
Розмір80.41 Kb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Психологія > Документы

Україна, 01034, Київ

вул. Володимирська 47, офіс № 9

Тел.: (044) 494 45 97,

факс: (044) 279 48 34

ucan@ucan-isc.org.ua, www.ucan-isc.org.ua



Аплікаційна форма

Гранти соціальних потреб

Юридична назва організації:
Адреса офісу:
Юридична адреса офісу (якщо відрізняється)

Номер(и) телефонів:

Факс:
Адреса(и) електронної пошти:
Директор організації:

___________________________________________________________________

^ Директор проекту:
Назва проекту: Соціалізація дітей з розладами в мовленні та руховій сфері

____________________________________________________________

Стислий опис запропонованого проекту: (у межах цього параграфу)

Проект спрямовано на створення умов для соціалізації дітей з розладами в мовленні та руховій сфері. Проектом передбачено: Розробка та впровадження на базі Київського Центру соціальних служб для сімї, дітей та молоді інноваційної реабілітаційної програми відновлювального навчання дітей з розладами в руховій та мовленнєвій сфері; проведення круглого столу за участю представників Центрів соціальних служб, корекційних педагогів, психологів та нейрореабілітологів та обговорення нових методик відновлення психічних та фізичних функцій у дітей розладами в руховій та мовленнєвій сфері та проекту реабілітаційної програми корекційного навчання дітей з моторною афазією; поширення досвіду роботи Київського Центру соціальних служб для сімї, дітей та молоді серед регіональний центрів соціальних служб шляхом публікації та розповсюдження матеріалів круглого столу та реабілітаційної програми корекційного навчання дітей з моторною афазією.

Очікується, що в результаті реалізації проекту, вперше в Україні, спільними зусиллями громадськості та органів влади буде:

  • розроблена та поширена серед 25 Центрів соціальних служб спеціальна освітня програма для шкільного навчання з розладами в руховій та мовленнєвій сфері;

  • більш ніж 100 дітей з особливими потребами, будуть здатні здобувати подальшу освіту в загальноосвітньому навчальному закладі;

  • більш ніж 50 спеціальними педагогами і соціальними працівниками будуть опановані нові методики відновлення психічних та фізичних функцій у дітей з особливостями розвитку, й, тим самим:

  • буде забезпечено соціальний супровід дітей після нейрохірургічних операцій та їх соціальна реабілітація, яка базується на основах спеціальної педагогіки.

^ Очікуване фінансування від ISC/UCAN 4 925 доларів США

Тривалість проекту 15 березня 2006 – 15 вересня 2006р. (не більше 6 місяців)

Початок проекту 15 березня 2006 р. (день, місяць, рік)

назва проекту: Соціалізація дітей з розладами в мовленні та руховій сфері

____________________________________________________________

  1. На вирішення якої соціальної проблеми, спрямовано реалізацію вашого проекту? Яка цільова група вашого проекту, тобто, якої групи ця проблема стосується ? Чому ця проблема є важливою?

Останнім часом в Україні і в світі загалом спостерігається збільшення кількості дітей які потребують оперативного втручання при видаленні злоякісної пухлини головного мозку. Сучасний рівень нейрохірургії дозволяє проводити складні операції на структурах головного мозку, зберігаючи життя дитині. Проте, проблема афазії та відновлювального навчання дітей, які протягом вже багатьох років залишається актуальною і все більше привертає увагу фахівців в галузях психології, нейропсихології, нейролінгвістики, логопедії. На жаль, на сьогодні в Україні не існує спеціальних реабілітаційних центрів для відновлювального навчання дітей після нейрохірургічних операцій, відсутня методична і навчально-виховна база для своєчасної корекції та реабілітації втрачених мовленнєвих і рухових функцій хворих дітей, немає спеціальних освітніх програм для шкільного навчання цієї категорії дітей, відсутній їх соціальний супровід та соціальна реабілітація, яка базується на основах спеціальної педагогіки.

Виходячи з вищезазначеного, проблема психофізіологічної та соціальної реабілітації онкохворих дітей, надзвичайно актуальна та потребує термінового вирішення спільними зусиллями громадськості та органів влади.

^ Які рішення пропонує ваш проект щодо описаної проблеми?

Мета проекту: Сприяти соціалізації дітей з розладами в мовленні та руховій сфері.

Завдання проекту:

  • розробити та впровадити при Київському Центрі соціальних служб для сімї, дітей та молоді інноваційну реабілітаційну програму відновлювального навчання дітей з розладами в руховій та мовленнєвій сфері;

  • зміцнити засади корекційної педагогіки, щодо реабілітації дітей з розладами мовлення та порушеннями в опорно-руховій сфері.

Досягнення мети та вирішення завдань проекту автори планують шляхом втілення наступних заходів:

  • створення робочої групи з числа представників корекційних педагогів, психологів, нейрореабілітологів та розробка нею методик відновлення психічних та фізичних функцій у дітей з розладами мовлення та порушеннями в опорно-руховій сфері;

  • розробка та апробація інноваційної реабілітаційної програми корекційного навчання дітей з моторною афазією на базі Київського Центру соціальних служб для сімї, дітей та молоді;

  • проведення круглого столу за участю представників Центрів соціальних служб, корекційних педагогів, психологів та нейрореабілітологів. Обговорення нових методик відновлення психічних та фізичних функцій у дітей з особливостями розвитку та проекту реабілітаційної програми корекційного навчання дітей з моторною афазією;

  • публікація та розповсюдження серед працівників Центрів соціальних служб, корекційних педагогів, психологів та нейрореабілітологів України матеріалів круглого столу та реабілітаційної програми корекційного навчання дітей з моторною афазією;

^ Яких результатів досягне проект?

  • розроблена методична і навчально-виховна база для своєчасної корекції та реабілітації втрачених мовленнєвих і рухових функцій хворих дітей;

  • розроблена та поширена серед 25 Центрів соціальних служб спеціальна освітня програма для шкільного навчання з розладами в руховій та мовленнєвій сфері;

  • більш ніж 100 дітей з особливими потребами, будуть здатні здобувати подальшу освіту в загальноосвітньому навчальному закладі;

  • більш ніж 50 спеціальними педагогами і соціальними працівниками будуть опановані нові методики відновлення психічних та фізичних функцій у дітей з особливостями розвитку, й, тим самим:

  • буде забезпечено соціальний супровід дітей після нейрохірургічних операцій та їх соціальна реабілітація, яка базується на основах спеціальної педагогіки.

^ Опишіть, яким чином проект забезпечить стабільність покращення ситуації/ положення цільової групи.

  • результатами реалізації проекту можуть скористатися представники різних галузей (медицини, психології, педагогіки) та науковці, які досліджують компенсаторні можливості дитячого мозку.

  • посилиться роль батьків в реабілітації дітей завдяки можливості бути включеними в корекційно-реабілітаційну роботу;

^ Надайте стислий робочий план проекту.

Графік / робочий план здійснення проекту:

Період

Заходи

березень 2006

Створення робочої групи з числа представників корекційних педагогів, психологів, нейрореабілітологів. Розробка та апробація інноваційної реабілітаційної програми корекційного навчання дітей з моторною афазією.

квітень 2006

Обговорення інноваційної реабілітаційної програми корекційного навчання дітей з моторною афазією на засіданні круглого столу за участю представників Центрів соціальних служб, корекційних педагогів, психологів.

квітень - серпень

Апробація на базі реабілітаційного Центру інноваційної програми корекційного навчання дітей з моторною афазією

вересень 2006

Публікація та розповсюдження серед представників соціальних служб, корекційних педагогів, психологів та нейрореабілітологів матеріалів круглого столу та реабілітаційної програми корекційного навчання дітей .

^ Які можливості, досвід та знання допоможуть вашій організації успішно реалізувати мету проекту?

Центр "Демократія і розвиток" має досвід в розробці та реалізації освітніх та просвітницьких програм на місцевому та загальнонаціональному рівні. Так, у 2001 р. експерти центру взяли участь у розробці комплексної програми Київської міської державної адміністрації «Столична освіта» на 2001-2005р.р. У 2003 р., Центром "Демократія і розвиток", за сприяння ПАУСІ, була сформована робоча група у складі представників 15 провідних неурядових аналітичних Центрів, яка розробила проект Державної програми інформування громадськості України з питань європейської інтеграції.

В складі експертів та консультантів Центру працюють 4 кандидата педагогічних наук та 2 доктора наук. Центр "Демократія і розвиток" має налагоджені робочі зв'язки з Державним та Київським центрами соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.

^ Яким чином ваша громада буде залучена до покращення умов життя цільової групи?

Експерти та консультанти Центру «Демократія і розвиток» візьмуть безпосередню участь як у розробці інноваційної реабілітаційної програми корекційного навчання дітей з моторною афазією, так і її апробації в Київському Центрі соціальних служб для сімї, дітей та молоді.

^ Які інноваційні ідеї пропонує ваш проект?

В результаті реалізації проекту вперше в Україні спільними зусиллями громадськості та органів влади буде:

2) розроблена методична і навчально-виховна база для своєчасної корекції та реабілітації втрачених мовленнєвих і рухових функцій хворих дітей;

3) розроблена спеціальна освітня програма для шкільного навчання цієї категорії дітей;

4) буде забезпечено соціальний супровід дітей після нейрохірургічних операцій та їх соціальна реабілітація, яка базується на основах спеціальної педагогіки.

^ Чи передбачає проект формування моделей, які можна буде повторювати і розповсюджувати? Якщо так, як цей досвід буде розповсюджено серед інших організацій?

Досвід роботи Київського Центру соціальних служб для сімї, дітей та молоді по впровадженню інноваційної реабілітаційної програми корекційного навчання дітей з моторною афазією буде узагальнено Державним Центром соціальних служб для сімї, дітей та молоді та поширено серед регіональних Центрів соціальних служб.

^ Які події та заходи забезпечать ефективне розповсюдження інформації щодо виконання проекту?
Інформаційний супровід проекту буде забезпечено шляхом співпраці учасників проекту з провідними мас – медіа, зокрема Агентством “Укрінформ”, редакцією газет “Педагогічні кадри” та “Освіта”, редакцією радіо “Голос Києва". Розповсюдження інформації, щодо ходу реалізації проекту та його результатів в регіонах України забезпечить Український державний Центр соціальних служб для сімї, дітей та молоді.






Схожі:

Юридична назва організації: Адреса офісу: Юридична адреса офісу (якщо відрізняється) Номер(и) телефонів: Факс: Адреса(и) електронної пошти: Директор організації icon№ Назва організації Юридична адреса Телефон Керівник
...
Юридична назва організації: Адреса офісу: Юридична адреса офісу (якщо відрізняється) Номер(и) телефонів: Факс: Адреса(и) електронної пошти: Директор організації iconАдреса центрального офісу

Юридична назва організації: Адреса офісу: Юридична адреса офісу (якщо відрізняється) Номер(и) телефонів: Факс: Адреса(и) електронної пошти: Директор організації iconЗаявка-анкета на участь у п’ятому ювілейному обласному конкурсі краси
Адреса постійного проживання (повна домашня адреса: індекс, місто, вулиця [квартал], номер будинку І квартири)
Юридична назва організації: Адреса офісу: Юридична адреса офісу (якщо відрізняється) Номер(и) телефонів: Факс: Адреса(и) електронної пошти: Директор організації iconПлан Сутність та види офісів. Стильові концепції інтер'єру сучасного офісу. Офісний Фен-шуй
Ключові терміни та понят­тя: офіс, офіс-менеджмент, офіс­ний простір, фронт-офіс, бек-офіс, кабінетно-коридорна система орга­нізації...
Юридична назва організації: Адреса офісу: Юридична адреса офісу (якщо відрізняється) Номер(и) телефонів: Факс: Адреса(и) електронної пошти: Директор організації iconАнкета для отримання Шенгенської візи
Для неповнолітніх: прізвище, ім'я, адреса (якщо відрізняється від адреси заявника) та громадянство особи, що має батьківські права...
Юридична назва організації: Адреса офісу: Юридична адреса офісу (якщо відрізняється) Номер(и) телефонів: Факс: Адреса(и) електронної пошти: Директор організації iconМолодіжні та студентські організації України
Адреса: 04210, м. Київ, пр. Героїв Сталінінграду, 39/92; вул. Героїв Дніпра, 34Б, кв. 61
Юридична назва організації: Адреса офісу: Юридична адреса офісу (якщо відрізняється) Номер(и) телефонів: Факс: Адреса(и) електронної пошти: Директор організації iconДо [назва суду]
...
Юридична назва організації: Адреса офісу: Юридична адреса офісу (якщо відрізняється) Номер(и) телефонів: Факс: Адреса(и) електронної пошти: Директор організації iconАнкета добровольця студентської мережі Об’єднаної опозиції «батьківщина»
Адреса Вашого проживання в гуртожитку (вул., № буд., № гурт.), а також поверх, блок, номер кімнати
Юридична назва організації: Адреса офісу: Юридична адреса офісу (якщо відрізняється) Номер(и) телефонів: Факс: Адреса(и) електронної пошти: Директор організації iconАнкета на участь у “Програмі стажування молоді у Верховній Раді України”
Повна домашня адреса (фактична): індекс, область, місто, вулиця, будинок, номер квартири
Юридична назва організації: Адреса офісу: Юридична адреса офісу (якщо відрізняється) Номер(и) телефонів: Факс: Адреса(и) електронної пошти: Директор організації iconЛекція №11 автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів. Інтегроване...
Тернеті. Фізично сайт може розміщуватися як на одному, так І на кількох серверах. Сайтом також називають вузол мережі Інтернет, комп'ютер,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка