Гаркав'юк Л. А. Дидактична гра є важливим засобом виховання розумової діяльності учнів




Скачати 279.74 Kb.
НазваГаркав'юк Л. А. Дидактична гра є важливим засобом виховання розумової діяльності учнів
Сторінка1/3
Дата конвертації06.07.2013
Розмір279.74 Kb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Математика > Документы
  1   2   3


Старокостянтинівська

загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 7

в 2 класі

Вчитель початкових класів

Гаркав'юк Л.А.

Дидактична гра є важливим засобом виховання розумової діяльності учнів.

Ігрові завдання з математики для учнів другого класу розраховані на закріплення і поглиблення знань з основних тем програмового матеріалу. Вони урізноманітнюють види діяльності дітей на уроці, виховують інтерес до математики, розвивають увагу, пам'ять і мислення учнів.

^ Всі підібрані ігри за своєю структурою поділяються на дві групи: сюжетно-рольові і ігри-вправи.

В сюжетно-рольових іграх є всі елементи рольової гри: сюжет, роль, ігрова дія, ігрове правило. До таких ігор відносяться: "Визнач маршрут літака", "Кому подається м’яч?", "Де відбудеться стиковка космічних кораблів?", "Телефон", "Телеграф" та інші.

Більшу частину посібника складають ігри-вправи, в які включені окремі елементи гри – елемент загадки, ігрова дія чи правило. До цієї групи відносяться ігри: "Відгадай", "Математичний телефон", "В який будинок віднести телеграму?" та інші.

^ Друга група ігор потребує менше часу на їх проведення. Однак, слід відмітити, що сюжетно-рольові дидактичні ігри більше подобаються учням, ніж ігри вправи.

Дані ігри вчитель може використовувати на етапі закріплення і повторення навчального матеріалу та в позакласній роботі.

Ігрові завдання при вивченні різних розділів математики в 2 класі


  1. Повторення вивченого матеріалу в 1 класі.


1. Цікавий квадрат

В клітинках квадрата написані числа від 1 до 16 вроздріб. Вчитель пропонує дітям задумати будь-яке із написаних чисел. Мовчки показує на числа указкою, учні до свого задуманого числа при кожному показі додають одиницю.

3

5

8

10

7

1

12

15

11

14

4

6

2

9

16

13

Одержавши після додавання по одиниці декілька раз число 20, вони кажуть: "Стоп!".

В цей час указка зупиняється на задуманому числі.

Зміст. Вчитель перші три числа показує будь-які. Четверте число він повинен показати 16, п’яте – 15, шосте – 14 і т.д. В цьому випадку учень, який задумав число 16 додає по одиниці 4 рази (вчитель показав 3 рази на довільні числа, а четвертим показав 16 (16+4=20), воно й було задумане; учень, який задумав число 15, додає 5 раз по одиниці і т.д.) Коли вчитель покаже на задумане число кожного учня, у нього вийде 20 і він каже "Стоп!".

2. Весела лічба
Матеріал гри: таблиці, записи на дошці.
Зміст гри: Два учні виходять до дошки, беруть указки і починають лічбу одночасно.

Завдання: знайти (показати указкою) і назвати вголос усі числа на таблиці по порядку. Перемагає той, хто закінчив першим і не допустив помилки. Доцільно викликати учнів з різних рядів, щоб увесь клас уважно стежив за указками і виправляв, у разі потреби, помилки.

15

8

16

4




11

8

12

4

10

13

1

14




10

13

1

15

3

17

20

7




3

17

20

7

19

6

9

12




19

6

9

14

5

2

11

18




5

2

16

18
  1   2   3

Схожі:

Гаркав\Документи що посвідчують особу
Теренова гра «Смерч» спрямована на патріотичне виховання молоді, популяризацію оздоровчого способу життя, виховання дисциплінованості,...
Гаркав\Організація І зміст гурткової
Дидактична мета: сформувати поняття про гурткову роботу як одну із форм реалізації завдань цілісного виховання особистості
Гаркав\1. Характеристика основних форм методичної роботи в школі. Самоосвіта І виховання вчителя
Домашня робота учнів. Шляхи попередження перенавантаження учнів домашніми завданнями
Гаркав\Поняття про методи, прийоми, засоби виховання. Класифікація методів виховання
Методи виховання – це способи взаємопов’язаної діяльності вихователів І вихованців, спрямованої на формування у вихованців поглядів,...
Гаркав\Психологічні особливості виховання учнів у процесі занять фізичною культурою
Розвиток самостійності І формування активної життєвої позиції учнів у процесі занять фізичною культурою
Гаркав\Інтелектуальна гра «мафія»
«Мафія» командна, психологічна, покрокова рольова гра з детективним сюжетом, що моделює боротьбу поінформованих один про одного членів...
Гаркав\Трудове виховання
Праця є єдиним джерелом духовних І матеріальних благ”. Упродовж всієї історії людства праця була засобом формування в кожної особистості...
Гаркав\Орієнтовні умови заходу, присвяченому дню туризма мета заходу
Популяризація спортивного туризму, який є ефективним засобом пізнання; створення у підлітків середовища, що допомагає розвитку навичок...
Гаркав\Тема 1
Засобом конкретної діяльності є професійне (ділове) спілкування, що має індивідуальний характер І відбувається в межах певної професійної...
Гаркав\1. Сутнісно-видова характеристика підприємств
У кінцевому підсумку цілі підприємства (фірми) мають бути чітко сформульовані для кожного виду його (її) діяльності, що є важливим...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка