Лінійні програми на С++ Лабораторна робота №3




НазваЛінійні програми на С++ Лабораторна робота №3
Сторінка1/7
Дата конвертації07.08.2014
Розмір0.76 Mb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Математика > Документы
  1   2   3   4   5   6   7

Зміст




Лабораторна робота № 1.Форматний ввід/вивід у мові С/С++........................4

Лабораторна робота № 2. Лінійні програми на С++.......................................14

Лабораторна робота № 3. Основні оператори мови С++...............................18

Лабораторна робота № 4. Вказівники та операції над ними..........................22

Лабораторна робота № 5. Одновимірні масиви...............................................24

Лабораторна робота № 6. Двовимірні масиви.................................................32

Лабораторна робота №7. Символьна інформація та рядки............................41

Лабораторна робота № 8. Передача масивів у функцію.................................49

Лабораторна робота № 9. Перевантаження функцій.

Функції зі змінною кількістю параметрів..........................................................55

Лабораторна робота № 10. Структури ………………………………………63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................77
Лабораторна робота № 1. Форматний ввід/вивід

у мові С/С++

Рекомендації до виконання лабораторної роботи

  • Виконання пункту (а) передбачає вивід на екран кольорового тексту. Для цього слід використати функцію виводу мови С сprintf(“кольоровий текст\n\r”), описану у файлі-заголовку . У цій функції комбінація символів \n\r використовується для переходу на початок нового рядка.

  • При встановленні кольору тексту або фону за допомогою функцій textcolor(), textbackground() файлу-заголовку в якості параметрів слід використовувати іменовані константи, записані ВЕЛИКИМИ літерами (textcolor(GREEN);), або відповідні їм числові значення (textcolor(2);).

  • При виконання пунктів (б) і (в) бажано використовувати функцію очистки екрана clrscr(), опис якої міститься у файлі-заголовку .

  • Ввід і вивід значень супроводжуйте інструкціями, які пояснюють користувачеві що, в якому форматі, в якій кількості слід ввести і які результати зображено на екрані.

^ Варіанти індивідуальних завдань

Варіант 1.1

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран Ваше прізвище та ім’я на двох рядках. Колір тексту та фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть інструкцію виводу значень змінних a, b і c (типу float) з трьома цифрами цілої частини та чотирма – дробової у вигляді:

а = значення b = значення с=значення;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Встановіть точність, ширину поля та зафіксуйте крапку.

Варіант 1.2

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран Вашу адресу та телефон (якщо є) на двох рядках. Колір тексту та фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть інструкцію вводу та виводу значень змінних h та l (типу float), які містять висоту та довжину прямокутника, у форматі з фіксованою крапкою. Перед значенням змінної повинно бути пояснення (висота=, ширина =), а після – одиниці вимірювання (см);

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Встановіть точність, ширину поля та зафіксуйте крапку.

Варіант 1.3

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран уривок вірша. Колір тексту та фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть інструкцію вводу та виводу значень трьох змінних типу float, з двома цифрами цілої та трьома дробової частини;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Встановіть точність, ширину поля та зафіксуйте крапку.

Варіант 1.4

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран фразу ”Каждый охотник желает знать где сидит фазан” в стовпчик, виділяючи кожне слово відповідним кольором;

б) Напишіть інструкцію вводу та виводу значень змінних типу float з фіксованою крапкою (формат задайте самі). При виводі вказують також імена змінних та “=”;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Встановіть точність, ширину поля та зафіксуйте крапку.

Варіант 1.5

а) Напишіть програму, яка б виводила куплет пісні. Колір тексту та фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть інструкцію вводу та виводу значень змінних типу float, з різною кількістю цифр цілої та дробової частини;

в) Виведіть числові значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Встановіть точність, ширину поля та зафіксуйте крапку.

Варіант 1.6

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран прислів’я на декількох рядках. Колір тексту та фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть інструкцію вводу та виводу значень змінних типу float, з однаковою кількістю цифр цілої та дробової частин;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Встановіть точність, ширину поля та зафіксуйте крапку.

Варіант 1.7

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран у стовпчик типи констант мови С++. Кожен тип виділіть окремим кольором. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть інструкцію вводу та виводу значень трьох беззнакових цілих чисел;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Вирівняйте по лівому полю і встановіть ширину поля.

Варіант 1.8

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран у стовпчик лексеми мови С++. Кожну лексему виділіть окремим кольором. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть інструкцію вводу та виводу значень трьох цілих чисел зі знаком;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Вирівняйте по правому полю і встановіть ширину поля.

Варіант1. 9

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран у стовпчик структуру програми на мові С++. Кожен елемент виділіть окремим кольором. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть інструкцію вводу та виводу значень сьогоднішнього дня і місяця (у вигляді змінної типу float, наприклад 13.09) та року;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Вирівняйте по лівому полю. Визначіть точність та ширину поля.

Варіант 1.10

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран у стовпчик перелік предметів з Вашого розкладу на сьогодні. Кожен предмет позначте окремим кольором. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть розклад дзвінків для третьої пари. Час представити як змінну типу float, наприклад: 11.40;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Встановіть точність, зафіксуйте крапку, визначіть ширину поля.

Варіант 1.11

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран у стовпчик пори року, кожну з яких позначте відповідним для неї кольором. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть інструкцію вводу та виводу цін на три види товару у форматі Назва товару – ціна (змінна типу float);

в) Виведіть значення цін з попереднього пункту у стовпчик. Встановіть точність, ширину поля та вирівнювання.

Варіант 1.12

а) Напишіть програму, яка б відображала на екрані зображення державного прапора України. Використайте для цього довільні позначки відповідного кольору. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть інструкцію вводу та виводу курсів валют у форматі
Назва грошової одиниці - курс (змінна типу float);

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Вирівняйте по лівому полю, встановіть точність та ширину поля.

Варіант 1.13

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран зображення державного прапора США. Використайте для цього позначки відповідного кольору. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть інструкцію вводу та виводу значень трьох беззнакових цілих чисел;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Вирівняйте по правому полю і встановіть ширину поля.

Варіант 1.14

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран у стовпчик дні тижня, позначивши кожен певним кольором. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть інструкцію вводу та виводу значень чисел 123, 45.080, 2345566.1 типу float з різною кількістю цифр цілої та дробової частини для кожного;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Встановіть точність, ширину поля та зафіксуйте крапку.

Варіант 1.15

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран у стовпчик прізвища та імена Ваших сусідів по парті, виділені різними кольорами. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть інструкцію вводу та виводу значень трьох чисел з 4 знаками цілої та 3 дробової частини;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Встановіть точність, ширину поля, зафіксуйте крапку.

Варіант 1.16

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран у стовпчик назви знаків Зодіаку, кожна з яких виділена різними кольорами. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть програму переведення ваги з фунтів у кілограми (один фунт – це 405, 9 грама) і використайте її для трьох значень ваги, ввід та вивід яких супроводжуйте інструкціями;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Вирівняйте по лівому полю, встановіть точність та ширину поля.

Варіант 1.17

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран у шаховому порядку назви років за японським календарем. Кожну назву виділіть окремим кольором. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть програму переведення відстані з миль у кілометри (одна миля – це 1609 м) і використайте її для трьох значень відстані, ввід та вивід яких супроводжуйте інструкціями;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Вирівняйте по правому полю, встановіть точність та ширину поля.

Варіант 1.18

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран Ваші ініціали, причому кожна літера утворювалася з відповідних літер, наприклад:

А

А А

АААА

А А

Кожну літеру виділіть окремим кольором. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть програму знаходження площі трикутника за формулою S=1/2*a*h, де a – довжина основи; h- висота трикутника. Для обчислень використайте дійсні значення, ввід та вивід яких супроводжуйте інструкціями;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Вирівняйте по лівому полю, встановіть точність та ширину поля.

Варіант 1.19

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран у шаховому порядку назви місяців, причому ті, що мають однакову кількість днів розташувати один під одним. Колір фону оберіть за власним бажанням;;

б) Напишіть програму переведення температури за Цельсієм (С) у температуру за Фаренгейтом (F) за формулою: F=(9/5)*C+32, і використайте її для трьох значень температури, ввід та вивід яких супроводжуйте інструкціями;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у вигляді таблиці з заголовком і сіткою, де кожному з введених Вами значень температур за Цельсієм відповідало значення за Фаренгейтом. Встановіть точність та ширину поля.

Варіант 1.20

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран вигляд календаря на поточний місяць з підписами днів тижня, виділених іншим кольором. Святкові та вихідні дні позначити червоним кольором. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть програму переведення радіан (r) у градуси (d) за формулою: r=d*/180, де =3.14159265, і використайте її для трьох значень , ввід та вивід яких супроводжуйте інструкціями;

в) Виведіть значення з попереднього пункту у вигляді таблиці з заголовком і сіткою, де кожному з введених Вами значень кута у градусах відповідає значення у радіанах. Встановіть точність та ширину поля.

Варіант 1.21

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран вигляд термометра для вимірювання температури повітря. Причому позначки нижче нуля позначте синім кольором, а вище, відповідно - червоним. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть програму, за допомогою якої користувач згідно з інструкціями вводив три дійсних значення температури за Фаренгейтом (F), переводив їх у температуру за Цельсієм (С) за формулою: С=(5/9)(F-32), і використайте її для трьох значень температури. Ввід та вивід яких супроводжуйте інструкціями;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у вигляді таблиці з заголовком і сіткою, де б кожному з введених Вами значень температур за Фарінгейтом відповідало значення за Цельсієм. Встановіть точність та ширину поля.

Варіант 1.22

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран різними кольорами назви планет сонячної системи у порядку їх віддалення від Сонця. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть програму для обрахунку площі трапеції за формулою S =h*(a+b)/2, де a і b – довжини основ, а h – висота трапеції. Організуйте ввід необхідних значень типу float та вивід результату, які б супроводжувалися інструкціями;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Встановіть точність та ширину поля, зафіксуйте крапку.

Варіант 1.23

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран вигляд будь-якого сузіря зоряного неба на синьому фоні;

б) Напишіть програму для обрахунку площі поверхні циліндра s=2**r(h+r), де r і h – радіус основи та висота циліндра. Організуйте ввід необхідних значень типу float та вивід результату, які б супроводжувалися інструкціями;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Встановіть точність та ширину поля, зафіксуйте крапку, вирівняйте по лівому краю.

Варіант 1.24

а) Напишіть програму, яка б виводила на екран новорічну ялинку. Колір фону оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть програму для обрахунку обєму циліндра v=*r2*h, де r і h – радіус основи та висота циліндра. Організуйте ввід необхідних значень типу double та вивід результату, які б супроводжувалися інструкціями;

в) Виведіть значення змінних з попереднього пункту у стовпчик. Встановіть точність 4 та ширину поля 15, зафіксуйте крапку, вирівняйте по правом краю.

Варіант 1.25

а) Напишіть програму, яка виводить на екран різним кольором контури трикутника, квадрата та трапеції. Колір фону для кожної фігури оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть програму, яка б запитувала у Вас день, місяць і рік народження і виводить їх у форматі: „Студент Сидоренко народився 8-го числа 12-го місяця 1987-го року”;

в) Виведіть значення з попереднього пункту у стовпчик, встановивши для кожного ширину поля 10.

Варіант 1.26

а) Напишіть програму, яка виводить на екран різними кольорами контури прямокутника, прямокутного трикутника та ромба. Колір фону для кожної фігури оберіть за власним бажанням.;

б) Напишіть програму, яка запитує у користувача величину радіуса кола і друкує з поясненням діаметр, довжину та площу кола. Для збереження значень оберіть змінні дійсного типу;

в) Виведіть результати з попереднього пункту у стовпчик. Встановіть точність 3 та зафіксуйте крапку.

Варіант 1.27

а) Напишіть програму, яка виводить на екран різними кольорами овал, стрілу та піраміду. Колір фону для кожної фігури оберіть за власним бажанням;

б) Напишіть програму, яка запитує у користувача три довільні символи і виводить на екран їх цілочисельні еквіваленти. Для цього при виводі на екран перед символом чи символьною змінною у круглих дужках необхідно вказати int. Наприклад, char C=’F’; cout<<(int)C;

в) Збережіть числові коди, знайдені у попередньому пункті, у змінних типу int, значення яких виведіть різними кольорами у стовпчик.
  1   2   3   4   5   6   7

Схожі:

Лінійні програми на С++ Лабораторна робота №3 iconЛабораторна робота 3 Робота з програмою «Провідник» Мета
Для запуску програми необхідно відкрити головне меню І вибрати Програми – Провідник. Або відкрити папку «Мій комп’ютер» І в ній двічі...
Лінійні програми на С++ Лабораторна робота №3 iconЛабораторна робота №3. Обробка текстових файлів за допомогою фільтрів. Редактор sed
Лабораторна робота № Організація файлової системи в unix. Команди для роботи файлами в Unix (Linux)
Лінійні програми на С++ Лабораторна робота №3 iconЛабораторна робота №2
Навчитись використовувати програми-архіватори та працювати з файлами-архівами, визначати їх параметри та способи стиснення. Ознайомитися...
Лінійні програми на С++ Лабораторна робота №3 iconЛабораторна робота №16-Б. Перехідні процеси в послідовному колі r-l-c
Лабораторна робота №16. Перехідні процеси в лінійних електричних колах
Лінійні програми на С++ Лабораторна робота №3 iconЛабораторна робота № Експериментальні дослідження тригерів у програмах...
Лабораторна робота № Експериментальні дослідження тригерів у програмах Electronics Workbench
Лінійні програми на С++ Лабораторна робота №3 iconЛабораторна робота №51 Визначення магнітного поля на осі соленоїда Мета роботи
Прилади й матеріали: лабораторна установка для визначення магнітного поля на осі соленоїда в залежності від координати
Лінійні програми на С++ Лабораторна робота №3 icon" Лінійні алгоритми в Turbo Pascal " Виконав
Мета: навчитись створювати та реалізовувати на еом програми лінійних алгоритмів, застосувати основні оператори: введення даних (read,...
Лінійні програми на С++ Лабораторна робота №3 iconЛабораторна робота №1 Робота в середовищі Pascal abc мета роботи
Мета роботи: Навчитися працювати з середовищем Pascal abs, проводити запуск програм на виконання
Лінійні програми на С++ Лабораторна робота №3 iconС лужби Інтернету Електронне листування через веб-інтерфейс. Практична...

Лінійні програми на С++ Лабораторна робота №3 iconЛабораторна робота №3
Ознайомитись з загальними відомостями про управління інтерфейсом користувача в ос android
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка