Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної І суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу підвищення




Скачати 35.07 Kb.
НазваМаркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної І суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу підвищення
Дата конвертації02.07.2013
Розмір35.07 Kb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Маркетинг > Документы
Вступ
Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної і суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу – підвищення якості товарів і послуг, поліпшення умов їхнього придбання, що у свою чергу приведе до підвищення рівня життя в країні, підвищення якості життя.

На практиці ця теорія знайшла своє застосування наприкінці 50-х — на початку 60-х років XX століття, коли окреслився новий підхід до підприємницької діяльності: коли на зміну ринку продавців прийшов ринок покупців і закріпилася думка, що надійною гарантією досягнення цілей підприємства є визначення потреб і бажань вибраних груп споживачів та задоволення їхніх потреб ефективнішими і якіснішими способами, ніж це роблять конкуренти.

У західній економічній літературі існує не одна сотня визначень маркетингу. Так, один із засновників маркетингу, провідний фахівець Американської асоціації маркетингу, професор Північно-Західного Університету США Філіп Котлер дає таке визначення: "Маркетинг— це вид людської діяльності, спрямованої на задоволення попиту й потреб за допомогою обміну".

По своїй суті, концепція сучасного маркетингу — це нова підприємницька філософія, орієнтована на потреби і попит споживачів (клієнтів), побудована на інтегрованому маркетингу, націленому на забезпечення задоволення споживачів як основу для досягнення цілей підприємства. Маркетинг як філософія підприємництва відображає прихильність підприємства до теорії і практики суверенітету споживача. Підприємство виробляє те, що необхідно споживачеві, й отримує прибуток за рахунок якнайповнішого задоволення його потреб.

Сучасний маркетинг— порівняно молода науково-прикладна дисципліна, яка формувалася поетапно впродовж десятиліть під впливом зміни умов функціонування ринку, а також інструментів, методів, принципів ведення господарської діяльності.

Висновки
Маркетинг – це спосіб ведення бізнесу, сфальцьований на клієнті. Це орієнтація на клієнта повинна просочувати всю організацію.

Головною метою маркетингу є задоволення нестатків клієнтів, що веде до збільшення доходів підприємства. Мудро надходить той, хто займається прогнозуванням запитів клієнта і уживає відповідних заходів для забезпечення їхнього своєчасного задоволення.

Процес управління маркетинговою діяльністю на підприємстві починається з визначення концепції управління маркетингом, що є обов'язковим складовим елементом місії компанії. Серед основних концепцій управління маркетингом, які відомі у теперішній час, є наступні:

• концепція вдосконалення виробництва;

• концепція вдосконалювання товару;

• концепція інтенсифікації комерційних зусиль;

• концепція маркетингового підходу;

• концепція соціально-етичного маркетингу.

Приведені концепції управління маркетингом – це своєрідні історичні етапи, через які проходив еволюційний розвиток маркетингу в ринкових економіках.

Маркетинг-мікс (комплекс маркетингових мір), що включає в себе наступні компоненти: створення компанією умов, що стимулюють попит і збут вироблених товарів і послуг, товарна політика, цінова політика і політика формування каналів збуту. Маркетинг також включає комплексні дослідження, інформаційні системи і планування. Якщо маркетинг ведеться правильно, тобто якщо правильно визначаються нестатки клієнта, виробляється потрібний товар, призначається відповідна ціна, створюються сприятливі умови для збуту товару й організується ефективна система його розподілу, то результатом цього буде привабливий товар і задоволений клієнт.

Список використаної літератури
1. Блайт Дж. Основы маркетинга: Пер. со 2 - го англ. изд. - К.: знання -

Прес, 2003. - 493с.

2. Старостіна А.О., Зозульов О.В. Маркетинг: Навч. посіб. - 2 - ге вид.,

перероб. і доп. - К.: Знання - Прес, 2003. - 326 с.

3. Буряк П.Ю. Карпінський Б.А., Карпова Я.Ю., Маркетинг: Навчальний

посібник. - К.: ВД «Профісіонал», 2005. - 320с.

4. Скибінський С.В. Маркетинг. Ч.1: Підручник. - Львів, 2000. - 640с.

5. Кацадзе Н. Здоровый формализм //Компаньон. 2002 – № 1-2.

6. МакДональд М. Стратегическое планирование маркетинга. – СПб.: Питер, 2000.

7. Ромат Е.В. К вопросу об оценке эффективности рекламы // Маркетинг и реклама. – 2001. – № 53.

8. Шкардун В., Ахтямов Т. Оценка готовности предприятия к реализации маркетинговой стратегии // Маркетинг. – 2001. – № 3 (58).

9. Котлер Ф. и др. Основы маркетинга. – М.: Вильямс, 2001

10. Старостіна А. О. Міжнародні маркетингові дослідження та управління ризиками – важливі чинники підвищення конкурентоспроможності підприємств / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко // Теоретичні та прикладні питання економіки. – Вип. 26. – 2011. – С. 14–26.

План

Вступ

1. Сутність і роль маркетингу в управлінні сучасною фірмою.

2. Маркетингове середовище фірми.

3. Завдання і функції маркетингового управління фірмою.

4. Концепції управління підприємством в умовах ринку.

Висновки.

Список використаної літератури

Схожі:

Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної І суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу підвищення iconЗадача пп «Адвокат +»
Маркетинг як система економічної діяльності. Маркетинг як ринкова конкуренція. Потреба. Запит. Попит. Товар. Обмін. Увага. Ринок....
Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної І суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу підвищення iconЧастина І основи маркетингу с розділ 1 утність маркетингу І його концепція
Маркетинг, що частіш за все розглядається як філософія І інструментарій підприємницької діяльності, розвивався внаслідок колективної...
Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної І суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу підвищення icon5. Ринок та суб’єкти маркетингу Маркетинг, звичайно, розглядається...
Дей, функціональні служби та організації, які безпосередньо задіяні у процесі маркетингової діяльності або на яких вона спрямована...
Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної І суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу підвищення icon4. план маркетингу
Розділ, присвячений маркетингу, є однією з найважливіших частин бізнес-плану, оскільки в ньому безпосередньо говориться про характер...
Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної І суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу підвищення icon1. маркетинг та його соціальні основи
Тобто, метою бізнесу є створення споживача, для якого підприємство виробляє продукт (послугу). Сьогодні за принципами маркетингу...
Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної І суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу підвищення iconЯк розуміють його вчителі?
...
Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної І суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу підвищення icon«Витрати на підвищення кваліфікації менеджера»
Ціль роботи – розглянути науково-теоретичні, методичні підходи щодо витрат на підвищення кваліфікації менеджера. Виходячи з цілі...
Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної І суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу підвищення iconПоложення про Конкурс «Знайди себе у маркетингу!» Конкурс проводиться...
Стимулювання інтелектуального та культурного розвитку молоді, а також підвищення її соціальної активності
Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної І суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу підвищення iconТема Система І характеристика сучасного маркетингу
Яка з перелічених орієнтацій комерційної діяльності відповідає сучасній концепції маркетингу
Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної І суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу підвищення iconЕфективний малобюджетний маркетинг
Ціль курсу: збільшити прибуток у своєму бізнесі, розуміючи механізми прийняття рішення людиною
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка