Скачати 1.35 Mb.
|
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки Коледж технологій, бізнесу та права С.М. Крапостіна Затверджую Заступник директора з навчальної роботи _________ І.В. Макарук Збірник тестових завдань підсумкового контролю для проведення комп’ютерного тестування (семестрового іспиту) з навчальної дисципліни «Основи маркетингу» Розглянуто і схвалено на засіданні циклової комісії товарознавчо-комерційних дисциплін Протокол № ______ від „___” ___________ 20___р. Голова ц/к __________________ С.М. Крапостіна м. Луцьк – 2013 ^ Тестові завдання розроблені відповідно до програми навчальної дисципліни «Основи маркетингу» та вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики молодшого спеціаліста за спеціальністю 5.03051001 «Товарознавство та комерційна діяльність» напряму підготовки 0305 «Економіка і підприємництво». Тестові завдання розроблені для підсумкового контролю досягнення рівня розвитку здібностей, навичок, знань і умінь студентів з навчальної дисципліни «Основи маркетингу». Тестові завдання складено відповідно до програми нормативної навчальної дисципліни «Основи маркетингу» для вищих навчальних закладів І – ІІ рівня акредитації. Їх зміст охоплює чотири модулі:
Тестові завдання вимагають вибору однієї правильної відповіді і запропонованих п’яти. Наприклад: Вид попиту, який виникає коли деякі споживачі можуть відчувати сильні бажання, які не можливо задовольнити за допомогою товарів, що є на ринку. а) негативний попит; б) відсутній попит; в) прихований попит; г) спадаючий попит; д) немає правильної відповіді. Правильна відповідь – варіант в. Рекомендується для викладачів і студентів Коледжу технологій, бізнесу та права із спеціальності «Товарознавство та комерційна діяльність». ^
а) вид людської діяльності, спрямованої на задоволення нужд і потреб споживачів шляхом обміну; б) передбачення, управління і задоволення попиту на товари, послуги, організації, людей, території, ідеї за допомогою обміну; в) процес планування і втілення задуму, ціноутворення, просування і реалізації ідей, товарів і послуг за допомогою обміну, що задовольнить цілі окремих осіб і організацій; г) соціальний та управлінський процес, спрямований на задоволення потреб та бажань як індивідів, так і груп, шляхом створення, пропонування та обміну наділених цінністю товарів; д) усі відповіді правильні.
а) усі види послуг; б) організації різних форм власності; в) товари та послуги; г) люди та ідеї; д) немає правильної відповіді.
а) із розробки і виробництва товару; б) із дослідження ринку та потреб споживачів; в) із складання маркетингових планів; г) із розробки реклами; д) немає правильної відповіді.
а) виробництво товарів, які потрібні споживачу і користуються попитом; б) продаж тих товарів, які вже вироблені без урахування потреб споживачів; в) виробництво нових товарів; г) продаж товарів, які виробляють підприємства-конкуренти; д) немає правильної відповіді.
а) на першому місці стоїть проблема врахування потреб споживача, а не потреб фірми; б) вищі посади займають не інженери, які відповідають за виробництво, а економісти та менеджери, відповідальні за збут продукції; в) виробляється і продається те, що буде куплене, а не те, що є можливість виготовити; г) головна увага приділяється не зниженню витрат виробництва, а врахуванню перспективних потреб реальних і потенційних споживачів; д) усі відповіді правильні.
а) орієнтованість на споживача, його потреби та вимоги; б) гнучкість у досягненні поставленої мети шляхом адаптації до вимог ринку; в) комплексний підхід до розробки маркетингових планів; г) спрямованість на довгострокову перспективу розвитку фірми; д) усі відповіді правильні.
а) перебудову підходу господарських керівників до управління; б) перехід від орієнтації на зростання виробництва до орієнтації на максимальне задоволення потреб; в) більший взаємозв’язок попиту і виробництва в процесі розробки управлінських рішень; г) більшу інформованість покупців; д) усі відповіді правильні.
а) підвищити ефективність управлінської системи на підприємстві; б) скласти реальніші програми виробництва і реалізації; в) оперативніше реагувати на зміни, що відбуваються на ринку; г) створювати переваги в конкурентній боротьбі; д) усі відповіді правильні.
а) створення кадрового потенціалу маркетологів; б) побудова відповідних служб маркетингу; в) створення науково-матеріального забезпечення дослідження маркетингу; г) створення механізму стимулювання для переорієнтації на маркетинг; д) усі відповіді правильні.
а) монополізм в окремих галузях економіки; б) неекономічні регулятори ринку; в) недостатня розвинутість законодавчої бази, яка регулює ринкову діяльність; г) непередбачувані дії конкурентів; д) усі відповіді правильні.
а) нужда; б) потреба; в) запит; г) товар; д) немає правильної відповіді.
а) нужда; б) потреба; в) запит; г) товар; д) немає правильної відповіді.
а) нужда; б) потреба; в) запит; г) товар; д) немає правильної відповіді.
а) нужда; б) потреба; в) запит; г) товар; д) немає правильної відповіді.
а) ринок; б) угода; в) обмін; г) споживачі; д) немає правильної відповіді.
а) ринок; б) угода; в) обмін; г) споживачі; д) немає правильної відповіді.
а) ринок; б) угода; в) обмін; г) споживачі; д) немає правильної відповіді.
а) покупця і продавця товару; б) потенційних покупців і продавців товарів; в) реальних покупців і продавців товарів; г) усі відповіді правильні; д) немає правильної відповіді.
а) досягнення максимально високого споживання; б) досягнення максимального споживчого задоволення; в) надання максимально широкого вибору; г) максимальне підвищення рівня життя суспільства; д) немає правильної відповіді.
а) досягнення максимально високого споживання; б) досягнення максимального споживчого задоволення; в) надання максимально широкого вибору; г) максимальне підвищення рівня життя суспільства; д) немає правильної відповіді.
а) досягнення максимально високого споживання; б) досягнення максимального споживчого задоволення; в) надання максимально широкого вибору; г) максимальне підвищення рівня життя суспільства; д) немає правильної відповіді.
а) досягнення максимально високого споживання; б) досягнення максимального споживчого задоволення; в) надання максимально широкого вибору; г) максимальне підвищення рівня життя суспільства; д) немає правильної відповіді.
а) потреби, які підкріплені купівельною спроможністю споживачів; б) побажання, що прийняли специфічну форму; в) почуття людей, які відчувають нестачу будь-чого; г) усі відповіді правильні; д) немає правильної відповіді.
а) зовнішня форма виявлення потреб; б) специфічний стан споживачів; в) загальні переконання споживачів; г) емоційний стан споживачів; д) немає правильної відповіді.
а) негативний попит; б) відсутній попит; в) прихований попит; г) спадаючий попит; д) немає правильної відповіді.
а) негативний попит; б) відсутній попит; в) прихований попит; г) спадаючий попит; д) немає правильної відповіді.
а) негативний попит; б) відсутній попит; в) прихований попит; г) спадаючий попит; д) немає правильної відповіді.
а) негативний попит; б) відсутній попит; в) прихований попит; г) спадаючий попит; д) немає правильної відповіді.
а) нерегулярний попит; б) повноцінний попит; в) надмірний попит; г) нераціональний попит; д) немає правильної відповіді.
а) нерегулярний попит; б) повноцінний попит; в) надмірний попит; г) нераціональний попит; д) немає правильної відповіді.
а) нерегулярний попит; б) повноцінний попит; в) надмірний попит; г) нераціональний попит; д) немає правильної відповіді.
а) нерегулярний попит; б) повноцінний попит; в) надмірний попит; г) нераціональний попит; д) немає правильної відповіді.
а) конверсійний маркетинг; б) стимулюючий маркетинг; в) креативний маркетинг; г) ремаркетинг; д) немає правильної відповіді.
а) конверсійний маркетинг; б) стимулюючий маркетинг; в) креативний маркетинг; г) ремаркетинг; д) немає правильної відповіді.
а) конверсійний маркетинг; б) стимулюючий маркетинг; в) креативний маркетинг; г) ремаркетинг; д) немає правильної відповіді.
а) конверсійний маркетинг; б) стимулюючий маркетинг; в) креативний маркетинг; г) ремаркетинг; д) немає правильної відповіді.
а) синхромаркетинг; б) підтримуючий маркетинг; в) демаркетинг; г) протидіючий маркетинг; д) немає правильної відповіді.
а) синхромаркетинг; б) підтримуючий маркетинг; в) демаркетинг; г) протидіючий маркетинг; д) немає правильної відповіді.
а) синхромаркетинг; б) підтримуючий маркетинг; в) демаркетинг; г) протидіючий маркетинг; д) немає правильної відповіді.
а) синхромаркетинг; б) підтримуючий маркетинг; в) демаркетинг; г) протидіючий маркетинг; д) немає правильної відповіді.
а) маркетинг орієнтований на споживача; б) інноваційний маркетинг; в) маркетинг ціннісних достоїнств; г) маркетинг з усвідомлення своєї місії; д) соціально-етичний маркетинг.
а) маркетинг орієнтований на споживача; б) інноваційний маркетинг; в) маркетинг ціннісних достоїнств; г) маркетинг з усвідомлення своєї місії; д) соціально-етичний маркетинг.
а) маркетинг орієнтований на споживача; б) інноваційний маркетинг; в) маркетинг ціннісних достоїнств; г) маркетинг з усвідомлення своєї місії; д) соціально-етичний маркетинг.
а) маркетинг орієнтований на споживача; б) інноваційний маркетинг; в) маркетинг ціннісних достоїнств; г) маркетинг з усвідомлення своєї місії; д) соціально-етичний маркетинг.
а) маркетинг орієнтований на споживача; б) інноваційний маркетинг; в) маркетинг ціннісних достоїнств; г) маркетинг з усвідомлення своєї місії; д) соціально-етичний маркетинг.
а) філософський; б) організаційний; в) інформаційний; г) поведінковий; д) соціальний.
а) філософський; б) організаційний; в) інформаційний; г) поведінковий; д) соціальний.
а) філософський; б) організаційний; в) інформаційний; г) поведінковий; д) соціальний.
а) філософський; б) організаційний; в) інформаційний; г) поведінковий; д) соціальний.
а) філософський; б) організаційний; в) інформаційний; г) поведінковий; д) соціальний.
а) мікромаркетинг; б) локальний маркетинг; в) індивідуальний маркетинг; г) масовий маркетинг; д) сегментований маркетинг.
а) мікромаркетинг; б) локальний маркетинг; в) індивідуальний маркетинг; г) масовий маркетинг; д) сегментований маркетинг.
а) мікромаркетинг; б) локальний маркетинг; в) індивідуальний маркетинг; г) масовий маркетинг; д) сегментований маркетинг.
а) мікромаркетинг; б) локальний маркетинг; в) індивідуальний маркетинг; г) масовий маркетинг; д) сегментований маркетинг.
а) мікромаркетинг; б) локальний маркетинг; в) індивідуальний маркетинг; г) масовий маркетинг; д) сегментований маркетинг.
а) комерційний та некомерційний маркетинг; б) споживчий, промисловий, аграрний та маркетинг послуг; в) внутрішній та міжнародний маркетинг; г) стратегічний і тактичний маркетинг; д) мікро- та макромаркетинг.
а) комерційний та некомерційний маркетинг; б) споживчий, промисловий, аграрний та маркетинг послуг; в) внутрішній та міжнародний маркетинг; г) стратегічний і тактичний маркетинг; д) мікро- та макромаркетинг.
а) комерційний та некомерційний маркетинг; б) споживчий, промисловий, аграрний та маркетинг послуг; в) внутрішній та міжнародний маркетинг; г) стратегічний і тактичний маркетинг; д) мікро- та макромаркетинг.
а) комерційний та некомерційний маркетинг; б) споживчий, промисловий, аграрний та маркетинг послуг; в) внутрішній та міжнародний маркетинг; г) стратегічний і тактичний маркетинг; д) мікро- та макромаркетинг.
а) комерційний та некомерційний маркетинг; б) споживчий, промисловий, аграрний та маркетинг послуг; в) внутрішній та міжнародний маркетинг; г) стратегічний і тактичний маркетинг; д) мікро- та макромаркетинг.
а) маркетингові дослідження; б) товарна політика; в) розробка стратегії; г) цінова політика; д) немає правильної відповіді.
а) маркетингові дослідження; б) товарна політика; в) розробка стратегії; г) цінова політика; д) немає правильної відповіді.
а) маркетингові дослідження; б) товарна політика; в) розробка стратегії; г) цінова політика; д) немає правильної відповіді.
а) маркетингові дослідження; б) товарна політика; в) розробка стратегії; г) цінова політика; д) немає правильної відповіді.
а) політика розподілу; б) комунікаційна політика; в) контроль маркетингу; г) організація маркетингу; д) немає правильної відповіді.
а) політика розподілу; б) комунікаційна політика; в) контроль маркетингу; г) організація маркетингу; д) немає правильної відповіді.
а) політика розподілу; б) комунікаційна політика; в) контроль маркетингу; г) організація маркетингу; д) немає правильної відповіді.
а) На яких ринках слід працювати?; б) Яка місткість цих ринків, тенденції розвитку ринку?; в) Яка конкурентоспроможність товарів фірми?; г) Як необхідно змінити асортимент продукції для інтенсифікації збуту?; д) усі відповіді правильні.
а) збір і обробка інформації в економічній, торговельній, виробничій, споживчій, товарній, збутовій і комунікаційній сферах; б) вивчення ринку і кон'юнктури; в) дослідження конкурентоспроможності товарів товаровиробників; г) вивчення мотивації покупок, закономірності поведінки покупців на ринку; д) усі відповіді правильні.
а) аналіз ринкової ситуації; б) визначення маркетингових цілей; в) аналіз стратегічних альтернатив; г) планування маркетингової діяльності підприємства; д) усі відповіді правильні.
а) формування торговельного асортименту; б) здійснення контролю якості товарів; в) визначення поточних і перспективних потреб покупців; г) інтеграція торговельної і виробничої політики; д) усі відповіді правильні.
а) вивчення необхідної інформації для прийняття рішення по цінах; б) розробка цінової стратегії і тактики; в) гнучке регулювання цін; г) формування системи знижок; д) усі відповіді правильні.
а) реалізація товарів; б) планування товарообігу в асортиментному розрізі; в) встановлення господарських зв'язків і здійснення договірних відносин; г) транспортування; д) усі відповіді правильні.
а) здійснення рекламної політики шляхом використання засобів масової інформації; б) стимулювання працівників збуту; в) стимулювання попиту; г) встановлення зв’язків з громадськістю; д) усі відповіді правильні.
а) здійснення маркетингового аудиту; б) контроль результатів діяльності; в) контроль цілей і стратегій маркетингу; г) контроль неекономічних показників; д) усі відповіді правильні.
а) процес розробки довгострокових планів діяльності підприємства; б) управлінський процес створення і підтримки стратегічної відповідності між цілями фірми, її потенційними можливостями і шансами у сфері маркетингу; в) управлінський процес спрямований на досягнення маркетингових цілей; г) усі відповіді правильні; д) немає правильної відповіді.
а) які саме маркетингові дії фірма повинна застосувати; б) для чого необхідні маркетингові дії фірми; в) хто відповідає за реалізацію маркетингових дій фірми; г) якого результату чекають від застосованих маркетингових дій; д) усі відповіді правильні.
а) перспективне мислення керівників; б) чітке окреслення контурів діяльності організації; в) краще освоєння структури маркетингових досліджень; г) покращення планування продукції, збуту та цін; д) усі відповіді правильні.
а) вміння належним чином планувати свою діяльність; б) наявності висококваліфікованого персоналу; в) стійких конкурентних позицій на ринку; г) правильно визначених цілей; д) немає правильної відповіді.
а) чітко усвідомлювати цілі діяльності фірми; б) враховуючи зовнішні і внутрішні фактори оцінити їх вплив на діяльність фірми упродовж певного періоду; в) брати до уваги політику фірми; г) враховувати стиль керівництва і узгодженість у колективі; д) усі відповіді правильні.
а) цілеутворення, планування і контроль; б) аналіз, планування, реалізація і контроль; в) аналіз, планування, реалізація; г) планування, реалізація і контроль; д) немає правильної відповіді.
а) визначення планового горизонту; б) визначення цілей діяльності; в) аналіз довгострокової політики; г) визначення функціональних стратегій; д) аналіз культури фірми; е) аналіз результатів діяльності.
а) визначення планового горизонту; б) визначення цілей діяльності; в) аналіз довгострокової політики; г) визначення функціональних стратегій; д) аналіз культури фірми; е) аналіз результатів діяльності.
а) визначення планового горизонту; б) визначення цілей діяльності; в) аналіз довгострокової політики; г) визначення функціональних стратегій; д) аналіз культури фірми; е) аналіз результатів діяльності.
а) визначення планового горизонту; б) визначення цілей діяльності; в) аналіз довгострокової політики; г) визначення функціональних стратегій; д) аналіз культури фірми; е) аналіз результатів діяльності.
а) визначення планового горизонту; б) визначення цілей діяльності; в) аналіз довгострокової політики; г) визначення функціональних стратегій; д) аналіз культури фірми; е) аналіз результатів діяльності.
а) визначення планового горизонту; б) визначення цілей діяльності; в) аналіз довгострокової політики; г) визначення функціональних стратегій; д) аналіз культури фірми; е) аналіз результатів діяльності.
а) дієвість; б) економічність; в) якість; г) прибутковість; д) продуктивність; е) інноваційність.
а) дієвість; б) економічність; в) якість; г) прибутковість; д) продуктивність; е) інноваційність.
а) дієвість; б) економічність; в) якість; г) прибутковість; д) продуктивність; е) інноваційність.
а) дієвість; б) економічність; в) якість; г) прибутковість; д) продуктивність; е) інноваційність.
а) дієвість; б) економічність; в) якість; г) прибутковість; д) продуктивність; е) інноваційність.
а) дієвість; б) економічність; в) якість; г) прибутковість; д) продуктивність; е) інноваційність.
а) стратегія глибокого проникнення на ринок; б) стратегія розвитку ринку; в) стратегія розвитку товару; г) стратегія диверсифікації; д) немає правильної відповіді.
а) стратегія глибокого проникнення на ринок; б) стратегія розвитку ринку; в) стратегія розвитку товару; г) стратегія диверсифікації; д) немає правильної відповіді.
а) стратегія глибокого проникнення на ринок; б) стратегія розвитку ринку; в) стратегія розвитку товару; г) стратегія диверсифікації; д) немає правильної відповіді.
а) стратегія глибокого проникнення на ринок; б) стратегія розвитку ринку; в) стратегія розвитку товару; г) стратегія диверсифікації; д) немає правильної відповіді.
а) довгострокові, середньострокові, короткострокові; б) цінового лідера, диференціації, концентрації; в) інтенсивного росту, інтегративного росту, диверсифікації; г) недиференційованого маркетингу, диференційованого маркетингу, концентрованого маркетингу; д) товарна, цінова, розподілу, просування.
а) довгострокові, середньострокові, короткострокові; б) цінового лідера, диференціації, концентрації; в) інтенсивного росту, інтегративного росту, диверсифікації; г) недиференційованого маркетингу, диференційованого маркетингу, концентрованого маркетингу; д) товарна, цінова, розподілу, просування.
а) довгострокові, середньострокові, короткострокові; б) цінового лідера, диференціації, концентрації; в) інтенсивного росту, інтегративного росту, диверсифікації; г) недиференційованого маркетингу, диференційованого маркетингу, концентрованого маркетингу; д) товарна, цінова, розподілу, просування.
а) довгострокові, середньострокові, короткострокові; б) цінового лідера, диференціації, концентрації; в) інтенсивного росту, інтегративного росту, диверсифікації; г) недиференційованого маркетингу, диференційованого маркетингу, концентрованого маркетингу; д) товарна, цінова, розподілу, просування.
а) довгострокові, середньострокові, короткострокові; б) цінового лідера, диференціації, концентрації; в) інтенсивного росту, інтегративного росту, диверсифікації; г) недиференційованого маркетингу, диференційованого маркетингу, концентрованого маркетингу; д) товарна, цінова, розподілу, просування.
а) виробнича концепція; б) товарна концепція; в) збутова концепція; г) традиційна маркетингова концепція; д) концепція соціально-етичного маркетингу; е) концепція маркетингу стосунків.
а) виробнича концепція; б) товарна концепція; в) збутова концепція; г) традиційна маркетингова концепція; д) концепція соціально-етичного маркетингу; е) концепція маркетингу стосунків.
а) виробнича концепція; б) товарна концепція; в) збутова концепція; г) традиційна маркетингова концепція; д) концепція соціально-етичного маркетингу; е) концепція маркетингу стосунків.
а) виробнича концепція; б) товарна концепція; в) збутова концепція; г) традиційна маркетингова концепція; д) концепція соціально-етичного маркетингу; е) концепція маркетингу стосунків.
а) виробнича концепція; б) товарна концепція; в) збутова концепція; г) традиційна маркетингова концепція; д) концепція соціально-етичного маркетингу; е) концепція маркетингу стосунків.
а) виробнича концепція; б) товарна концепція; в) збутова концепція; г) традиційна маркетингова концепція; д) концепція соціально-етичного маркетингу; е) концепція маркетингу стосунків.
а) набір контрольованих змінних факторів маркетингу, сукупність яких фірма використовує бажаючи викликати відповідну реакцію зі сторони цільового ринку; б) сукупність маркетингових засобів (товар, ціна, розподіл, просування), певна структура яких забезпечує досягнення поставленої мети та вирішення маркетингових завдань; в) сукупність засобів маркетингу для забезпечення досягнення цілей фірми; г) усі відповіді правильні; д) немає правильної відповіді.
а) товар; б) ціна; в) методи збуту; г) методи просування; д) реклама.
а) товар; б) ціна; в) методи збуту; г) методи просування; д) реклама.
а) товар; б) ціна; в) методи збуту; г) методи просування; д) реклама.
а) товар; б) ціна; в) методи збуту; г) методи просування; д) реклама.
а) відділ збуту; б) відділ збуту з маркетинговими функціями; в) спеціалізований відділ маркетингу; г) сучасний відділ маркетингу; д) немає правильної відповіді.
а) відділ збуту; б) відділ збуту з маркетинговими функціями; в) спеціалізований відділ маркетингу; г) сучасний відділ маркетингу; д) немає правильної відповіді.
а) відділ збуту; б) відділ збуту з маркетинговими функціями; в) спеціалізований відділ маркетингу; г) сучасний відділ маркетингу; д) немає правильної відповіді.
а) відділ збуту; б) відділ збуту з маркетинговими функціями; в) спеціалізований відділ маркетингу; г) сучасний відділ маркетингу; д) немає правильної відповіді.
а) побудову організаційних структур управління маркетингом; б) організаційну культуру; в) створення умов для ефективної роботи працівників маркетингових служб; г) організацію ефективної взаємодії маркетингових та інших служб підприємства; д) усі відповіді правильні.
а) простота маркетингової структури; б) забезпечення ефективної системи зв’язків між підрозділами; в) невелике число ланок маркетингової структури; г) гнучкість і пристосованість до змін маркетингового середовища; д) усі відповіді правильні.
а) специфікою діяльності підприємства; б) числом ринків, на яких функціонує підприємство; в) масштабами збуту; г) структурою управління підприємством; д) усі відповіді правильні.
а) мала кількість рівнів управління; б) сприяння постійному задоволенню потреб наявних і потенційних споживачів; в) гарантія швидкої адаптації товарів до вимог ринків, на яких діє фірма; г) сприяння зростанню обсягів продажу та зниженню собівартості продукції; д) усі відповіді правильні.
а) функціональна структура; б) регіональна структура; в) товарна структура; г) ринкова структура; д) матрична структура.
|
![]() | Завдання для контролю навчальних досягнень студентів Методика поточного контролю знань студентів з навчальної дисципліни «Етнопсихологія» включає проведення однієї контрольної роботи... | ![]() | Навчальна програма курсу «фінансове право україни» Основними засобами досягнення вище сформульованої мети є лекції, семінарські заняття, розв’язування практичних задач та вирішення... |
![]() | Перелік запитань для комп’ютерного тестування по дисципліні „Електродинаміка та техніка нвч” | ![]() | Під операційною системою персонального комп'ютера розуміють Тестових та практичних завдань до екзамену з дисципліни «Системне програмування». Спеціальність 05010201 Обслуговування комп'ютерних... |
![]() | Міністерство охорони здоров’я України Криворізький медичний коледж... Основа комп’ютера, до якої підключено всі комплектуючі та периферійні пристрої – це… | ![]() | Питання до іспиту з дисципліни «Основи маркетингу» |
![]() | Перелік завдань для проведення семестрового екзамену | ![]() | Завдання для проведення поточного та підсумкового контролю з дисципліни «історичне краєзнавство» Дати загальну характеристику та визначити місце історичного краєзнавства в історичній науці |
![]() | Затверджую Заступник директора з навчальної роботи На пакет завдань для проведення контрольної роботи з навчальної дисципліни «Фізика» для студентів спеціальності„Будівництво та | ![]() | Закон України "Про теплопостачання": структура, зміст, основні положення Питання для підготовки до підсумкового контролю з навчальної дисципліни "Енергетичне право" (II семестр 2012-2013 н р.) |