1. порядок написання індивідуальної роботи, вимоги до змісту та оформлення




Скачати 250.58 Kb.
Назва1. порядок написання індивідуальної роботи, вимоги до змісту та оформлення
Сторінка1/2
Дата конвертації23.06.2013
Розмір250.58 Kb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Маркетинг > Документы
  1   2



Загорна Т.О. Індивідуальне завдання Міжнародний маркетинг 2012-2013 навч рік

1. ПОРЯДОК НАПИСАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ,

ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ТА ОФОРМЛЕННЯ
Умовою допуску до складання заліку з дисципліни «Міжнародний маркетинг» є написання і захист студентами індивідуального завдання з курсу.

Виконання індивідуальної контрольної роботи дає можливість студенту навчитися самостійно працювати з різними інформаційними джерелами, глибше вивчати основні питання курсу міжнародного маркетингу, на практичному прикладі опановувати елементи маркетингової політики підприємства в умовах міжнародної орієнтації і на підставі цього робити самостійні теоретичні і практичні висновки.

Мета індивідуальної роботи: здійснити аналіз маркетингового середовища підприємства. що виходить або працює на міжнародному ринку, аналіз міжнародного ринку конкретного товару (послуги); за результатами здійсненого аналізу розробити план стратегічних та тактичних маркетингових рішень щодо просування обраного товару (послуги) на міжнародний ринок.

Першим етапом виконання студентом індивідуального завдання є вибір підприємства, яке працює або планує вихід на зовнішній ринок, вибір товару (послуги), розробка міжнародної маркетингової стратегії просування якої буде присвячена робота. Орієнтація на міжнародний ринок обов’язкова. Досліджувати діяльність підприємства (або групи компаній) які не працювали на зовнішньому ринку та не збираються виходити на нього, або сам товар (послуга) через його специфіку не можу потрапити на зовнішній ринок ні за яких умов не можна.

Товар (послугу) обирають за рекомендацією викладача чи за власним вибором, узгодивши його з викладачем.

Індивідуальна робота повинна містити наступні структурні елементи:

1. ^ Стисла анотація в якій відображається мета та завдання роботи, проблема, яка існує в системі розвитку конкретної компанії, інформація щодо авторської позиції задля її вирішення (1 стор.).

2. Надати стислу характеристику компанії, що вступає в якості об’єкту дослідження.

Наприклад:

^ SED (Societe Europeenne de Diffusion) — один із найбільших виробників і продавців мультивітамінів, ліків та косметики у Франції. Ця компанія була заснована в 1987 році. Нині — це лідер у світі дієтичних додатків з фабричною маркою «Juvamine» 1.


Діловий профіль SED

Капітал

1 мільйон $ США (6.000.000 F F)

Власність

100 % приватна

Кількість працівників

1991 — 80 чол.

1992 — 90 чол.

1993 — 100 чол.

Щорічний обіг

1991 — 6 мільйонів $ США (90 М F F)

1992 — 10 мільйонів $ США (150 М F F)

1993 — 16 мільйонів $ США (2000 М F F)

Чистий прибуток

1991 — 300,000 $ США (5 М F)

1992 — 600,000 $ США (10 М F)

1993 — 1 мільйон $ США (15 М F)

Тип споживачів

Дистриб’ютори харчових продуктів


3. Надати розгорнуту характеристику товарів фірми що виходить на зовнішній ринок (імпорт), або планує реалізовувати власну продукцію в Україні (експорт).
^ Наприклад (варіант експорту продукції в Україну):

SED виробляє понад 140 найменувань ліків і косметики, включаючи такі групи товарів:

  • косметика з дерматологічним ефектом (натуральна косметика з природних грязей та на основі бджолиного молочка);

  • товари для схуднення;

  • дієтичні додатки (мультивітаміни і дієтичні додатки, виготовлені повністю з натуральних продуктів);

  • ліки першої допомоги (Sedasteril — припускалося, що це буде найширша ланка товарів для всієї родини товарів SED);

  • товари гігієни зубів і ротової порожнини (зубні пасти, дезодоранти, бактерицидні рідини, різні типи зубочисток).

Уже в 1992 році компанія продавала більше ніж половину своїх товарів за кордон: до Бельгії, Німеччини та Іспанії. В 1991—1992 роках SED почала продавати вітаміни до Угорщини, Чеської Республіки, Росії та Румунії. Почавши реалізовувати потенціал Східної Європи, керівництво фірми звернуло увагу на величезний ринковий потенціал України. Якщо в країнах Західної Європи SED реалізує весь спектр своїх товарів, то на ринках Схід­ної Європи пропонується тільки група мультивітамінів. Це пояснюється такими обставинами:

  • неготовність споживачів сплачувати високу ціну за товари не першої необхідності;

  • низький розрахунковий чистий прибуток від реалізації всіх груп товарів;

  • незадоволений попит на мультивітаміни, незважаючи на існування в кожній країні власного виробництва.

Наявність трьох видів вітамінів, які користуються попитом на цих ринках, тоді як ^ SED пропонує 9 типів мультивітамінів.

Мультивітаміни SED позначаються фабричною маркою «Juva­mine». Керівництво фірми приділяє велику увагу роз’яснен­ню важливості вітамінів для здоров’я та доброго самопочуття сучасного покоління. Слово «вітамін» прийшло в нашу мову від терміна «Vita», який перекладає з латинської як «життя». Вітаміни складають невід’ємну частину людського життя. Це органічна речовина, необхідна для гармонійного росту, підтримки життєвих функцій та надання сили організму. Ось чому наш організм повинен отримувати вітаміни щодня разом із їжею. Утім, дуже багато людей вважає, що їхній раціон досить добре збалансований. Швидке, нерегулярне споживання харчових продуктів, технології їх виробництва і збереження, техніка вирощування і переробки сільськогосподарських культур, пристрасть до спожи­вання так званих стимуляторів (таких, як кава, алкоголь чи тютюнові вироби) — фактори, що впливають на нестачу в організмі вітамінів. Крім того, наші потреби у вітамінах і мінералах є неоднаковими залежно від віку, статі, рівня активності і стилю життя. Це і є причиною того, що лабораторія «Juvamine» розробила 9 видів товарів для різних типів споживачів:

  1. «На кожен день» — для практично здорових людей;

  2. Захисні, антистресові;

  3. Дитячі на кожен день;

  4. Для людей, які працюють в екологічно небезпечних місцях (водії, поліграфісти та ін.);

  5. Для спортсменів та людей з великим фізичним навантаженням;

  6. Для регулювання процесу набуття смаглявості та запобігання сонячним опікам;

  7. Для поліпшення стану та вигляду шкіри;

  8. Для жінок;

  9. Для підтримки статевої функції чоловіків і жінок.

Усі мультивітаміни пропонуються у капсулах по 45 одиниць в одній упаковці (розраховано на 1,5 місяця споживання). Термін зберігання продукції — 3 роки. Товари під фабричною маркою «Juvamine» відповідають стандартам, установленим Європейським Союзом. Формули цих товарів містять рекомендований для підтримки організму склад вітамінів і мінералів, необхідних для щоденного прийому.

Ці докази, які пояснюють необхідність споживання вітамінів в умовах сучасного життя, були необхідні для проникнення в суть маркетингової стратегії компанії стосовно поширення і просування її товарів. SED стверджує, що мультивітаміни — це не ліки, а щоденні добавки до харчових продуктів. Тому вони повинні продаватися не в аптеках, а в торговельній мережі (супермаркетах та гіпермаркетах).

Для того, щоб прийняти рішення про проникнення на ринок України, слід було провести дослідження і мати необхідні та достатні дані про стан і тенденції розвитку цього ринку. 1993 року фірма замовила маркетингове дослідження ринку вітамінів України.
4. Сформувати аналітичну базу власного дослідження2 для прийняття рішення щодо виходу на ринок.

4.1 Охарактеризувати специфіку ринку за загальноприйнятою класифікацією, уточнити його межі, якщо це сегмент, надати інформацію щодо тенденцій його розвитку використовуючи цифровий матеріал, діаграми, графіки.

4.2 Надати розгорнутий аналіз зовнішнього середовища у випадку експорту або імпорту товарів. Окремо сформувати довідкову інформацію, щодо країни куди виходимо.

Наприклад
1. Загальна інформація

Україна — країна, яка нещодавно здобула незалежність, схожа за розміром території та чисельністю населення з Францією. Україна розташована в самому серці Східної Європи і має кордони з такими країнами, як Росія, Білорусь, Польща, Угорщина, Молдова, Румунія і Туреччина. Стратегічне розташування і потен­ціал внутрішнього ринку України разом з великим потенціалом природних ресурсів і висококваліфікованою робочою силою, яка відносно низько оплачується, сприяють створенню унікальних можливостей бізнесу у сфері інвестування.


Головна інформація
про державу





Столиця




Населення




Площа країни




Рівень безробіття




Грошова одиниця




Офіційний курс обміну




Неофіційний курс обміну




Інфляція





4.3 Окремо охарактеризувати законодавчу базу, стабільність, міжнародний рейтинг (наявність кількісних оцінок обов’язкова).

2. Законодавча база

Положення законодавства, особливо ті, що стосуються інозем­ного інвестування, перебувають на стадії формування. Вони дуже часто зазнають важливих змін, і поки що не зрозуміло, чи будуть ці положення поліпшувати, а чи погіршувати умови інвестування. Чинна законодавча база дозволяє SED обрати одну з таких форм присутності на ринку України:

  • заснування спільного підприємства з виробництва кінцевого товару (мультивітамінів);

  • заснування спільного підприємства з продажу кінцевого товару;

  • заснування філіалу чи представництва фірми в Україні;

  • створення пункту роздрібної торгівлі.

За чинним законодавством України спільні підприємства із закордонними інвестиціями, які створені у сферах оптової та роздрібної торгівлі, звільняються від сплати податку на прибуток упродовж 3 років з початку пред’явлення першого прибутку і згодом сплачують 75 % від встановленого рівня податку. Спільні підприємства, в продукції яких зацікавлена Україна, звільняються від сплати податку на прибуток терміном до 5 років з подальшою виплатою податку в розмірі 50 % від встановленого рівня.

Для організації продажу товарів в Україні SED потрібно отримати спеціальний дозвіл Міністерства охорони здоров’я на торгів­лю харчовими і медичними добавками. Цей дозвіл видається на основі сертифіката про відповідність цих товарів стандартам України. Лабораторні дослідження з метою встановлення такої відповідності повинні бути завершені протягом двох місяців з моменту подання заявки. Ціна сертифіката (дозволу) на продажі ліків в Україні коливається від $5000 до $15000 США за кожний товар, що пройшов випробування.
4.4 За необхідності відобразити ключові моменти податкового законодавства, особливо якщо продукт (послуга) в цьому напряму мають певні відмінності..

Наприклад.

3. Система податків

Усі товари SED можуть бути класифіковані згідно з товарною номенклатурою митного тарифу України, який базується на гармонізованій системі опису та кодування товарів. З 1992 року Франція занесена до переліку «сприятливіших країн», тому для її товарів нараховується зменшений митний тариф, який дорівнює 50 % нормаль­ного тарифу. Є два можливі шляхи класифікації вітамінів:


1. Як харчовий додаток: (IV,21, 06)




Секція IV

«Харчові продукти»

Група 21

«Змішані харчові продукти»

Позиція 06

«Харчові продукти, які не згадувалися вище»

Митний тариф

10 %

2. Як медикамент: (VI, 30, 04)




Секція VI

«Хімічна продукція»

Група 30

«Фармацевтична продукція»

Позиція 04

«Медична продукція, яка включає змішані або незмішані компоненти, що використовуються з терапевтичним чи запобіжним наміром, у спеціальних упаковках для роздрібної торгівлі»

Митний тариф

0 %


Крім того, передбачена додаткова сплата 0,15 % від вартості товару за митні формальності. Залежно від обраної ознаки класифікації мультивітамінів податки можуть формуватися таким чином:

Ознака класифікації

Харчові добавки

Медикаменти

Місце продажу

Супермаркети

Аптеки

Аптеки

Митний тариф

10 %

10 %



Митні формальності

0,15 %

0,15 %

0,15 %

Податок на додану вартість

28 %

28 %



Податок на прибуток

(як обумовлено вище)

Місцевий податок

3 %

3 %

3 %

5. Розробити з урахуванням зовнішньої інформації маркетингову стратегію просування товару на міжнародний ринок.

5.1 Зміна рішень щодо якості, асортименту та властивостей продукту, оцінка його внутрішньої конкурентоздатності та зовнішньої (у випадку експортної орієнтації). Основою для змін в товарній полиці має стати експертна база на основі опитування споживачів 3.

Наприклад.
У ході маркетингового дослідження було опитано 60 респондентів по 11 питаннях про їхнє ставлення до споживання вітамінів. Отримані дані були згруповані в таблицю, яка наведена нижче:
  1   2

Схожі:

1. порядок написання індивідуальної роботи, вимоги до змісту та оформлення iconЗ курсу
Вимоги до написання індивідуальної роботи
1. порядок написання індивідуальної роботи, вимоги до змісту та оформлення iconЗ курсу
Вимоги до написання індивідуальної роботи
1. порядок написання індивідуальної роботи, вимоги до змісту та оформлення iconПроекти (роботи)
Цей стандарт встановлює загальні вимоги до змісту та оформлення курсових І дипломних проектів (робіт), які виконуються студентами...
1. порядок написання індивідуальної роботи, вимоги до змісту та оформлення iconПравила оформлення заяви. Автобіографія, її призначення та реквізити....
Резюме, його призначення та реквізити. Різновиди резюме. Вимоги до написання резюме
1. порядок написання індивідуальної роботи, вимоги до змісту та оформлення iconМетодичні рекомендації для студентів спеціальності 03050901 «Бухгалтерський облік»
...
1. порядок написання індивідуальної роботи, вимоги до змісту та оформлення iconМетодичні вказівки
Методичні вказівки містять: загальні положення про дипломну роботу, вимоги до порядку викладу матеріалу, вимоги до структурних елементів...
1. порядок написання індивідуальної роботи, вимоги до змісту та оформлення iconОсновні вимоги до написання, оформлення та представлення учнівських науково-дослідницьких робіт
На конкурс подаються роботи проблемного (пошукового) характеру, які відповідають віковим інтересам та пізнавальним можливостям учнів,...
1. порядок написання індивідуальної роботи, вимоги до змісту та оформлення iconОсновні вимоги до написання, оформлення та представлення учнівських науково-дослідницьких робіт
На конкурс подаються роботи проблемного (пошукового) характеру, які відповідають віковим інтересам та пізнавальним можливостям учнів,...
1. порядок написання індивідуальної роботи, вимоги до змісту та оформлення iconЩодо написання та оформлення
У 93 Ушакова Г. О. Методичні вказівки щодо написання та оформлення курсових та дипломних (випускних) робіт за спеціальностями фізіологія...
1. порядок написання індивідуальної роботи, вимоги до змісту та оформлення iconМетодичні вказівки «написання й оформлення курсових робіт» для студентів...
Написання й оформлення курсових робіт: Методична розробка / Уклад. Г.І. Сидорук. – К.: Іів ну «оюа», 2012. – 49 с
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка