Практичне заняття №13 Триптих П. Загребельного про Київську Русь




НазваПрактичне заняття №13 Триптих П. Загребельного про Київську Русь
Дата конвертації25.09.2013
Розмір28.6 Kb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Література > Документы
Практичне заняття № 13
Триптих П.Загребельного про Київську Русь


  1. Романи „Первоміст”, „Смерть у Києві”: контроверсійні оцінки творів в літературознавстві й історіографії.

  2. Композиція творів. Концептуальність композиції роману „Диво”.

  3. Часопросторові параметри романів.

  4. Проблематика трилогії. Ярослав і Сивоок: колізії між владою і мистецтвом (роман „Диво”).

  5. Характеристика образів. Часопросторовий паралелізм образів.

  6. Особливості стильової манери.


Література
Основна:

  1. Демчук О. Велике таїнство творіння в романі П. Загребельного „Диво” // Українська мова та література. – 1998. – № 34. – С. 8.

  2. Дончик В. Істина – особистість: проза П. Загребельного. літературно-критичний нарис. – К.: Радянський письменник, 1984.

  3. Ільницький М. Хай відають нащадки (Історична тема в романі С. Скляренка „Володимир” та П. Загребельного „Диво” // Вітчизна. – 1977. – № 11. – С. 155 – 165.

  4. Мимрик Т. Своєрідність відображення характеру давньоруської людини в романі „Диво” П. Загребельного / Українське літературознавство. – Львів, 1990. – Вип. 55. – С. 85.

  5. Осадча І. „А що історія? Історія – коріння ... чим глибше, тим міцніше стоїмо” (Образ Ярослава Мудрого в романі Павла Загребельного „Диво”) // Дивослово. – 1999. – № 2. – С. 39 – 41.

  6. Осадча І. Ім’я літературного героя як характеротворчий засіб (за творами П. Загребельного по Київську Русь) // Дивослово. – 2000. – № 7. – С. 5 – 8.

  7. Сивокінь Г. Друге прочитання. – К., 1972.

  8. Фащенко В. Павло Загребельний. – К., 1984.

  9. Ганюкова К.О., Прокляття чи безсмертя? ("Вічний" герой в інтерпретації О.Стороженка і П.Загребельного) // Вісник Запорізького державного університету. Сер.:Філологічні науки. – Запоріжжя, 2000:ЗДУ.-№1.– С.39-44

  10. Нестерук С. Естетичні функції символів у творчості Павла Загребельного:Спец. 10.01.01. Автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. філолог. наук.– 5.04.01.;01-26/308.– Кір-град, 2001.– 20с.

  11. Панченко В., "Для творчості Загребельного характерна колізія - "Моцарт і Сальєрі": Люди яскравого обдарування і войовничої агресивності - найулюбленіші типи героїв письменника / Володимир Панченко//День,2009.-7 лютого (№20).– С. 1, 6.

  12. Котляренко Р.І., Велике таїнство творіння в романі Павла Загребельного "Диво"//Вивчаємо українську мову та літературу,2004.-№12.– С.7-8

  13. Чумак Т., Проблема збереження духовності в романі Павла Загребельного "Диво"//Українська література в загальноосвітній школі.-К.,2004.-№ 10.– С.20-23

  14. Сікорська В.Ю., Часопросторові аспекти до відтворення образів - символів у історичному романі П.Загребельного "Первоміст"//Нова філологія.-Запоріжжя,2004:ЗДУ.-№1(20).– С.140-148


Додаткова:

  1. Загребельний П. „Замкнене коло нашої історії – ось це я мав на увазі ...”: Розмову веде В. Панченко // Дивослово. – 1999. – № 2. – С. 42 – 45.

  2. Нестерук С. Образи-символи в творчості П. Загребельного // Слово і час. – 1999. – № 8. – С. 62 – 65.

  3. Слабошпицький М. З книги століть, з голосу історії (історичні романи П. Загребельного) // Українська мова і література в школі. – 1986. – № 4. – С. 12.

  4. Шестопал М. Літературні кізяки на дорогах історії: Про трилогію П. Загребельного про Київську Русь // Дніпро. – 1999. – № 1 – 2. – С. 111 – 131.

  5. Балдинюк Віра Дмитрівна, Наративні моделі сучасної української історичної прози (за творчістю Павла Загребельного та Валерія Шевчука):Автореф.дис. на здоб. наук. ступ. канд. філол. наук: 10.01.06.– 26.10.04.– К., 2004.– 20с.

  6. Бондаренко Ю., Феномен історичності в романі Павла Загребельного "Диво": [До проблеми формування історичної свідомості школярів засобами літератури]//Дивослово.-К.,2006.-№ 2.– С. 2-8

  7. Морозюк Н., Складний і суперечливий образ Ярослава Мудрого (за п'єсою Івана Кочерги "Ярослав Мудрий" та романом Павла Загребельного "Диво")//Українська література в загальноосвітній школі.-К.,2006.-№ 9.– С. 35-36

  8. Загарук О., Храм і соціум у романах О.Гончара "Собор" та П.Загребельного "Диво" (урок-семінар)//Українська мова і література в школі,2006.-№ 4.– С. 25-30

  9. Загребельний П., "Диво безіменних будівничих": Розмова з Павлом Загребельним//Хроніка 2000.-К.,2002:Фонд сприяння розвитку мистецтв.-Вип.49-50.– С. 24-25.

Схожі:

Практичне заняття №13 Триптих П. Загребельного про Київську Русь iconПрактичне заняття №12 Розвиток перекладознавства на сучасному етапі
Практичне заняття № Еквівалентність перекладу. Комунікативні рівні еквівалентності
Практичне заняття №13 Триптих П. Загребельного про Київську Русь iconПлан семінарських та практичних занять з дисципліни «податкове право»...
Особливості оподаткування доходів фізичних осіб (семінарське заняття 5). Визначення сум податку на доходи фізичних осіб ( практичне...
Практичне заняття №13 Триптих П. Загребельного про Київську Русь iconКурс Змістовий Модуль 1: Студент та його родина Практичне заняття №1
Тема заняття: Знайомство з групою, перевірка отриманих раніше знань. Сімейне коло студента
Практичне заняття №13 Триптих П. Загребельного про Київську Русь iconПрактичне заняття №1 Розрахунок блискавкозахисту виробничих приміщень
Мета заняття: вивчити конструкцію блискавкозахисних пристроїв та методику їх розрахунку; засвоїти та провести розрахунки елементів...
Практичне заняття №13 Триптих П. Загребельного про Київську Русь iconПрактичне заняття № Типологія І функціональність сім’ї. Виховний...
Практичне заняття № Типологія І функціональність сім’ї. Виховний зміст сімейного виховання
Практичне заняття №13 Триптих П. Загребельного про Київську Русь iconПрактичне заняття № Публіцистичні твори Лесі Українки
Публіцистика Лесі Українки як джерело відомостей про епоху та розуміння світогляду письменниці
Практичне заняття №13 Триптих П. Загребельного про Київську Русь iconПрактичне заняття №1 Первинна статистична оцінка результатів спостережень...
...
Практичне заняття №13 Триптих П. Загребельного про Київську Русь icon1. Національна економіка: загальне та особливе
Практичне заняття – форма навчального заняття, при якій викладач організує детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень...
Практичне заняття №13 Триптих П. Загребельного про Київську Русь icon1. Національна економіка: загальне та особливе
Практичне заняття – форма навчального заняття, при якій викладач організує детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень...
Практичне заняття №13 Триптих П. Загребельного про Київську Русь iconЛабораторно-практичне заняття № Тема: Майстерність вчителя у розв'язанні...
Лабораторно-практичне заняття № Тема: Майстерність вчителя у розв'язанні педагогічних конфліктів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка