2009 Житомир 2009 оваль О. В. Житомирський обласний педагогічний ліцей ж итомирської обласної ради у пошуках істини… /матеріали засідань дискусійного клубу




Скачати 248.35 Kb.
Назва2009 Житомир 2009 оваль О. В. Житомирський обласний педагогічний ліцей ж итомирської обласної ради у пошуках істини… /матеріали засідань дискусійного клубу
Дата конвертації19.06.2013
Розмір248.35 Kb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Література > Документы
К
Житомир

2009

Житомир

2009
оваль О.В.

Житомирський обласний педагогічний ліцей

Житомирської обласної ради

У пошуках істини… /матеріали засідань дискусійного клубу/
Інформаційно-методичне видання

«На допомогу вчителю, куратору»


Рекомендовано до друку на засіданні науково-методичної ради ліцею,

протокол №2 від 27.11.2009
Загальна редакція: Корінна Л.В. – директор Житомирського обласного педагогічного ліцею Житомирської обласної ради, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та педагогічної майстерності Житомирського державного університету імені Івана Франка, відмінник освіти України, учитель-методист.
Укладач:

Коваль О.В., вчитель історії та права
^ Комп’ютерний набір, верстка і оригінал-макет:

Ярош К.І., вчитель інформатики.







Гімн:
^ Ми йдемо за тими,

Хто силою слова вперед нас усіх веде;

Вони об'єднали нас невипадково,

Ми з ними здолаємо все,

Бо наші дебати цікаві і стильні,

Як Фенікс серед птахів.

І всі ми розумні, кмітливі і стильні,

Тут друзів своїх зустрінь.

Приспів:

Якщо змагатися хочеш, і чесної гри -

Ми допоможемо тобі вірний вихід знайти,

Тому не гайте часу ,з «Феніксом» разом будемо ми.

^ Не забувай, що дебати це є наша гра,

І ми не можемо прожити без неї ні дня,

Тому що в нас вона одна - це дебати «Фенікс».
У новім сезоні лише Перемоги

Ця гра нам всім принесе.

Зійдуться шляхи ,і зійдуться дороги,

Щоб разом з’єднати Все.

Єдиний ліцей наш, з розумними

дітьми,

З щасливим блиском в очах,

Він нас об’єднає в єдине ціле,

Він в наших гарячих серцях.

Приспів:

Якщо змагатися хочеш, і чесної гри -

Ми допоможемо тобі вірний вихід знайти,

Тому не гайте часу ,з «Феніксом» разом будемо ми.

^ Не забувай, що дебати це є наша гра,

І ми не можемо прожити без неї ні дня,

Тому що в нас вона одна-це дебати «Фенікс».

Мета клубу:

  • Можливість розвивати вміння та навички, що допоможуть молодим людям в подальшому житті.

  • (Будь-яка тема та судження мають право на існування, а всі думки можуть не тільки обговорюватися, але й мати слабкі і сильні сторони. Саме дебати допомагають дивитися на речі з різних сторін.

  • Людину, яка пройшла школу дебатів, має безперечну перевагу над іншими, бо на її боці буде сила знання.


Завдання клубу:

  • Сформувати навички, які необхідні для досягнення життєвого успіху в сучасному демократичному суспільстві

  • Навчання через навчання.

  • Головне не перемога чи поразка, а процес навчання.

  • Отримати навички ведення дискусій.

  • Набути досвід ораторського мистецтва, шляхетного поводження з опонентами.

  • Більше уваги приділяти підготовці аргументів, пошукам контраргументів та ефективнішому їх викладу.




Статут Дебатного клубу «Фенікс»

Житомирського обласного педагогічного ліцею

Житомирської обласної ради

1 Форма діяльності

  1. Дебатний клуб є позаурочним видом діяльності у Житомирському обласному педагогічному ліцеї. Членство у Дебатному клубі не повинно заважати навчальному процесу;

  2. Вступ в Дебатний клуб є вільним і не примусовим;

  3. В своїй діяльності Дебатний клуб керується статутом і правилами Житомирського обласного педагогічного ліцею, а також принципами дебатів Карла Поппера:

  1. повага до самого себе та опонентів;

  2. правда, тільки правда і нічого крім правди;

  3. основною метою дебатів є навчання.

  1. Офіційною і єдиною мовою дебатів є українська мова, коли гра проходить на території України. Відповідно, вона може бути змінена на російську, англійську і т.д., дивлячись в якій країні перебувають члени дебатного клубу;

  2. Бути ввічливими і стежити за манерою поведінки:

  • уміти слухати і поважати думки інших;

  • не перебивати один одного;

  • дотримуватися рівноваги в мовленні;

  • не давати волю почуттям.

2 Символіка

2.1 Офіційними символами Дебатного клубу є

  • емблема з зображенням фенікса;

  • гімн;

  • герб;

  • прапор


2.2 Символи Дебатного клубу можуть бути змінені згідно рішення членів Дебатного клубу, прийнятого шляхом відкритого голосування.

3 Прийняття

3.1 В Дебатний клуб можуть бути прийняті ліцеїсти Житомирського
обласного педагогічного ліцею, котрі відповідають таким вимогам:

  1. середній навчальний бал не менше 8 балів;

  2. відсутність порушень правил поведінки в ліцеї

  3. схвалюється участь у самоуправлінні ліцею, наукова діяльність

3.2 Учні, котрі не відповідають вищевказаним вимогам, можуть бути прийняті до Дебатного клубу згідно рішення раніше прийнятих членів Дебатного клубу

4 Виключення

4.1 Діючі члени Дебатного клубу можуть бути виключені з нього за таких
причин:

  1. вибуття з Житомирського обласного педагогічного ліцею;

  2. неуспішність у навчанні (середній бал менше 8 балів);

  3. порушення правил поведінки в ліцеї;

  4. пропуск трьох поспіль засідань Дебатного клубу, коли вони не входять до академічної відпустки;

  5. невчасне повернення з академічної відпустки (дивитися розділ VI).

4.2 Остаточне рішення про виключення приймається на засіданні Дебатного клубу шляхом закритого голосування. Під час засідання можуть бути враховані пом'якшуючі обставини.

5 Частота зібрань

  1. Станом на 2009/2010 навчальні роки зібрання Дебатного клубу проводяться два рази в тиждень. В подальшому частота зібрань може бути змінена

  2. Перед відкритими засіданнями ДК в рамках підготовки частота зібрань може бути збільшена

6 Академічна відпустка

6.1 Кожен член Дебатного клубу має право на академічну відпустку терміном 1 місяць з особистих та загальноліцейських причин;

  1. Академічна відпустка може бути використана не більше 2 разів за навчальний рік;

  2. При невчасному виході з академічної відпустки член Дебатного клубу виключається автоматично.

7 Управління

7.1 Станом на 2009/2010 навчальні роки:

  • Голова координаційної ради - Корінна Л.В.

  • Куратор клубу, заступник директора з навчальної роботи – Рассохіна Л.Р.

  • Координаційний директор, учитель історії і права - Коваль О.В.

  • Президент - ліцеїста ІІ-У курсу - Зірчик В.

  • Прем'єр-міністр - ліцеїст Ш;А курсу - Коберник М.

  • Секретар - ліцеїстка П-У курсу - Лихуша Т.

  • Головний редактор - ліцеїст II-А курсу - Кукса Б.

  • Заступник редактора - ліцеїстка П-У курсу - Ент В.

  • Журналісти - ліцеїсти П-У курсу - Антонюк М. та Шкуринська Л.

  • Дизайнер - ліцеїстка ІІ-Л курсу - Сологуб О.

  • Менеджери - ліцеїстка ІІ-Л курсу - Кравчук М.

  1. Керівник володіє правом вето на рішення, прийняті членами Дебатного клубу, та правом ініціативи стосовно прийняття/виключення членів Дебатного клубу;

  2. Всі дійсні члени Дебатного клубу володіють правом ініціативи до змін Статуту, прийняття нових членів Дебатного клубу;

  3. Голосування членів Дебатного клубу вважається дійсним при участі в ньому більше ніж 60% його членів.

8 ^ Внесення змін до Статуту

8.1 Статут Дебатного клубу може бути змінений шляхом відкритого голосування членів Дебатного клубу, не більше двох разів на рік.

9 Додатки

1) Відзначення знаменних дат:

•відзначення річниць заснування клубу.










Засідання дискусійного клубу на тему:

«Жінки в чоловічих професіях»

Мета: розширити кругозір ліцеїстів на тему жінок в чоловічих професіях.

Обладнання: у актовому залі, де проходитиме засідання клубу, до портьєр прикріплені літери по темі «жінки в чоловічих професіях»,на сцені проектор з картинами жінок, які посідаю чоловічі професії.

До ведення дискусії підготовлені: ведуча-учитель, гравці стверджуючої команди і три гравці заперечної ,склад журі.

Усі присутні заздалегідь знають тему дискусії вільно можуть брати в ній участь.

^ Хід заходу

Звучить музика(пісня Linkin Park «in the end»)

Ведуча: Доброго дня ,шановне товариство! Ми радо вас вітаємо на черговому засіданні дебатного клубу. Дебатчики часу не гаяли і підготували для вас досить цікаву тему. Отож ,загальна тема наших дебатів «Жінки у чоловічих професіях». Протягом нашої гри ,ви дізнаєтесь думку кожної з команд на дану тему. Не забувайте ,що якщо учасники команди порушуватимуть правила дебатів, то з команди зніматимуться бали. Також нагадую ,що в кінці гри глядачі матимуть змогу віддати свій голос за ту команду, яка вас найбільше переконала. Чорний жетон-за команду ствердження, а білий за заперечення.

^ Ведуча представляє членів журі. А ми не гаємо час та надаємо слово першому учаснику команди «Ствердження». У вас є 6 хв.

СІ: Так історично склалося, що більшість сучасних професій були поділені на чоловічі та жіночі відповідно до їх виконання. Але ,здавалося б ,в Україні жінки нарівно з чоловіками були включені у виробничу оплачувану працю і здобували нетрадиційні для жінок професії. Але якщо проаналізувати нинішню ситуацію то виявляється, що вони були зайняті у сфері низькооплачуваної, статево типізованої праці. Робота чоловіків частіше вище оплачується і більше поважається, і жінкам необхідно затратити більше часу та зусиль, щоб увійти в це коло і зайняти таку ж позицію. Дискримінація на роботі має такі наслідки: жінки залишають працю або їх звільняють за непокору, підсилюються негативні умови на роботі ,знижуються можливості для досягнень, неможливість отримувати доходи і виробничий стаж ,емоційний стрес,депресію і страх.

Соціальний вплив на жінок оточуючого середовища є трьохстороннім. По-перше, оточення вважає ,що жінки не такі компетентні, як чоловіки(«жінки не можуть»). По-друге, воно переконане ,що жінкам не варто робити традиційну «чоловічу» кар'єру («жінки не повинні»). По третє, навіть якщо жінки компетентні і справді успішно розвивають кар'єру в нетрадиційній для них сфері, вони можуть не одержати відповідної нагороди і навіть можуть бути «покарані».

Та говорячи про жінку в управлінській діяльності ,хотілося б зазначити ось що: «Жінка-менеджер в процесі управління відрізняється великим прагненням до нового, радикалізму ,високою чутливістю добротою про людей. Значення суто «чоловічих» і суто «жіночих» управлінських характеристик не таке важливе при реалізації управлінської діяльності. Вирішальним є комплекс індивідуально-типологічних характеристик особистості».

«Сучасний квантовий менеджмент»

Випуск від 2005 року.

Існує поширений стереотип про неможливість жінки в правоохоронних органах. Але це-всього лиш хибна думка. Ось що каже про це дільничний інспектор Наталія Дубина, Чернігівська область:

«Я не вважаю свою професію жіночою. Але вона мені подобається. Я звикла приймати виклики і долати труднощі».

Дякую за увагу. В мене все.

^ Ведуча: До слова запрошується третій учасник команди «Заперечення»(33)

Перехресне опитування (З хв.)

33: А вас не тривожить думка про те, що у матері, яка працює шахтарем, зовсім не вистачає часу та зусиль на виховання дітей?

^ Ведуча: Виступає перший учасник команди «Заперечення». Ви маєте 6 хв.

31: 3 процесами модернізації та пришвидшення темпів життя в суспільстві з'являються нові тенденції. Дуже популярною є тема про обрання жінками чоловічих професій, які «з успіхом» взялися за освоєння невластивих їм родів знань.

Як свідчить міліцейська хроніка ,у послужному списку слабкої статі: активні ролі в наркобізнесі-від жінки-прикриття для негрів-нелегалів, які торгують руйнівною сировиною, до мозкового центру нар кооперацій ;участь в організованих угрупуваннях(кожна шоста),аж до того, що жінки беруть до рук зброю, виконуючи вбивства на замовлення. У 1999 році велося слідство за обвинуваченням леді-кіллера , котра ледь досягла повноліття і підозрювалася у виконанні вбивств на замовлення двох підприємців.

Показники жіночої злочинності більше, аніж красномовні:

«50% підозрюваних у скоєнні економічних злочинів-жінки. Останній випадок-18 лютого порушено карну справу-леді підозрюється в тому, що з бюджетного «чорнобильського» рахунку «перекачали» на рахунки фіктивних підприємств і привласнили 2,5 млн. грн.»

^ Газета «День»

субота,6 березня 1999року.

З іншого боку, жінки займають важливі пости в таких небезпечних видах діяльності, як робота в правоохоронних органах. Іноді життя жінки, що працює, здавалося б ,з високою метою, може бути під серйозною загрозою.

Підполковник Валентина Кременчуцька, Луганська обл.: «Мене направили по комсомольській путівці - вихователем на роботу з важкими підлітками в обласний приймач-розподільник для неповнолітніх. До цього я думала ,що там якісь рожевощокі пупси живуть, причому-в санаторних умовах. Так, одного разу на кухні, скориставшись випадком, вони вкрали ніж і заховали його. При вечірньому огляді його не знайшли. Вже увечері, перед відбоєм, вони цим ножем убили чергового по зміні Володимира Кутового. Моє життя висіло на волоску. Для мене це було найстрашнішим ударом в житті».

На мою думку, цей факт є більш ніж красномовним. Крім того, не будемо вже згадувати про негативні наслідки важких фізичних навантаженню на організм та нестачі опіки над дітьми. І, як би там не було, жінка втрачає поступово статус господині дому і основи міцної сім'ї, завдаючи насамперед собі непоправної шкоди.

Ведуча: До слова запрошується третій учасник команди «Ствердження»

Перехресне опитування: - З хв.)

^ СЗ: А що поганого у тому ,що жінка хоче самореалізуватися ?

Ведуча: Слово надається другому учаснику «Ствердження». У вас є 5 хв.

С2: Добрий день, Я другий гравець команди ствердження. Я хочу продовжити лінію аргументацій моєї команди. У сучасному світі існує безліч професій. Кожен може обирати «по-душі»,саме ту професію, яка приноситиме не тільки прибуток, але й задоволення.

Жінка-не виняток. У сучасному суспільстві жінка займається навіть владою-чоловіча на перший погляд справа!!

Три королеви і шість жінок-президентів на сьогоднішній день у світі.

Єлизавета І-монарх об'єднаного королівства В.Британії і Пн. Ірландії.

Маргарет ІІ-королева Данії.

Беатрікс - королева Нідерландів.

Президенти-жінки керують: Латвією, Фінляндією, Ірландією, Філіпінами. Урядом керують ще 5 жінок: Мозамбіку, Новій Зеландії, Німеччині, Сантамей, Бенгладемті.

Жінка-лідер підіймає економіку, вирішує соціальні проблеми, забезпечує права людини.

Маргарет Тетчер - перша у Великій Британії жінка-прем'єр-міністр. Пробула на цьому посту довше, ніж будь-хто інший, глава кабінету з 1979-1990рр.

Марія Складовська-Кюрі(1867-1934) - Польська жінка-фізик та хімік. Разом з чоловіком відкрила Полоній, а сама радіоактивний елемент Радій.

Марія Молтессорі (1870-1952) - Італійський лікар і педагог. Робила нині широко використовувану систему, що допомагає дітям розвивати розум.

Надалі у своїх аргументах я використовуватиму такий термін ,як суфражизм-жіночий рух за надання жінкам прав однакових із чоловіками. Виник в II половині 19 століття в Англії.

Маргарет Сенчер (1883-1996) - Американська громадянська діячка: суфратистка, лідер руху за контролі над народжуваністю. Елізабет Стентон (1815-1902)- Американська суфратистка. Виступала за заборону рабства!!

Дякую за увагу. У мене все.

Ведуча: перший учасник команди «Заперечення» задає запитання другому учаснику команди «Ствердження».

Перехресне опитування: - 3 хв.)

^ 31: Як ви ставитесь до того, що бізнес-леді не мають особистого життя?

Ведуча: Слово надається другому учаснику команди «Заперечення». У вас є 5 хв.

32: Доброго дня! Ще з давніх-давен призначенням жінки було народжувати. Жінка-берегиня роду. її призначенням у суспільстві було доглядати дітей, стежити за будинком, господарством. А що ж трапилось тепер? Де ділася вся жіночність жінки? Жінка-це ж слабке створіння, яке потребує захисту. У сучасному світі жінка займається майже всім. Вже навіть дійшло до того, що жінка прагне захопити владу, проводити бойові дії-все що тільки можна! А для чого ж тоді чоловіки?

Уявімо собі наступний факт: жінка і військова справа. Як таке тендітне та ніжне створіння може володіти зброєю?

Жінка за кермом. Як щодо цього? Так, за кермом звичайного автомобіля таке припустити можна. А от як спокійно відноситися до того, що жінка стає водієм вантажного автомобіля, а ще гірше-вантажником!?

Тож чи дійсно жінка повинна брати на себе так багато і перегинати уявну грань!?

Дякую за вашу увагу. У мене все.

^ Ведуча: Слово надається першому учаснику команди «Ствердження».

Перехресне опитування (3 хв.)

СІ: А якщо у матері - одиночки немає іншого виходу, окрім роботи на шахті, як по-вашому вона зможе прокормити своїх дітей?

Ведуча: А зараз слово надається третьому учаснику команди «Ствердження».

СЗ: Доброго дня, шановне товариство. Я б хотіла підвести підсумок сьогоднішнього виступу моєї команди. Можна навести багато прикладів успішних і відомих жінок - Юлія Тимошенко, Гепатія - жінка - філософ (до початку нашої ери),Адамсон Джой - відомий

Етнограф, художниця, ілюстратор, захисниця тварин. Грейс Хоппер - відомий сучасний програміст. Наприклад, Хоппер стала синонімом «вічного двигуна» в науці. В одному із журналів з'явилася карикатура, на якій Грейс вперто відмовлялася пройти в ворота раю, доки апостол Петро не придбає собі персональний комп'ютер!

Широко побутує думка, що кар'єра і сімейне щастя -несумісні. Але жодних серйозних підстав вона не має, оскільки є різні форми особистого потенціалу людини, які вона цілком може поєднувати.

Закінчити б хотілося словами директора Міжнародного інституту МПМО МЗС РФ Роберта Енгибаряна : «Найпрестижнішим в 21 столітті ,як і в 20,я вважаю професіоналізм-найвищий професіоналізм у будь-якій справі».

Дякую за увагу.

^ Ведуча: А тепер послухаємо висновок третього учасника команди «Заперечення».
33: Доброго дня ,шановне товариство. Я б хотіла підвести підсумок виступу нашої команди. На мою думку, шкода ,що нашому суспільстві немає уявного поділу-грані: чоловічі та жіночі професії, у яких кожен може самовиразитись. Адже жінка-уміння загартовувати свою жіночність, вміння берегти, а чоловіки в свою чергу-вміння постояти за жінку ,доводити свою силу та мужність.

А що ж до того ,що жінці важко як фізично/гак і морально пережити все те, що іноді доводиться переживати чоловікам.

Тож, перед тим ,як робити такий необдуманий крок, зважте всі плюси та мінуси свого майбутнього вибору, щоб потім не шкодувати!

^ Ведуча: А зараз я б хотіла б вислухати вашу дамки щодо готичної субкультури.

Ведуча: Як ми бачимо гра була досить цікавою, але прийшов час завершувати наше дебатування. Всього вам найкращого, успіху та гарного настрою .До нових зустрічей у дебатному клубі.

^ Звучить пісня( linkin park «my December»)


Дашкова Катерина Романова



Дашкова Катерина Романова




Цисі




Дурова Надія Андріївна




Морозова




Каланта Олександра Михайлівна




Артомонт Лідія




Складовська Марія Кюрі



^ Захист національного виробника

1.Вступне слово ведучої - Левандовської Ірини - І-Л курс.

- доброго дня пані та панове, гості ліцею, вельмишановне журі. Ми раді вітати вас на черговому відкритому засіданні дебатного клубу. В наш час багато кого цікавлять такі питання: Що ми споживаємо. Як це впливає на наше здоров'я, яку техніку ми використовуємо в побуті? Члени дискусійного клубу зацікавилися цим питанням і вирішили провести диспут на тему: «Захист національного виробника».

Я хочу нагадати правила наших дебатів. Згідно дебатів Карла Поппера, у грі беруть участь дві команди - ствердження та заперечення.

А тепер я хочу представити вам наше вельмишановне журі: голова журі -відмінник освіти України, учитель методист, доцент кафедри соціальної педагогіки та педагог майстерності державного університету ім. Івана Франка, директор Житомирського обласного педагогічного ліцею Житомирської обласної ради - Корінну Л.В., замісник директора з наукової роботи, вчитель української мови та літератури - Рассохіна Л.Р., вчитель історії та права -.

Тож, розпочнемо гру. Слово надається гравцю під номером один команди ствердження - 6 хв.

^ 2.Промова гравця №1 команди ствердження - Зірчик Вікторії

- Доброго дня всім присутнім: судді, опоненти, глядачі... як ви вже знаєте тема
наших сьогоднішніх дебатів - «Захист національного виробника». Я, як перший гравець
команди ствердження, членів нашої команди: гравець №3 - Лихуша Тетяна - 1-У курс, №2- Опанасюк Євген - 1-І та власне я - Зірчик Вікторія - 1-У курс.

Свої аргументи я ґрунтуватиму на політиці протекціонізму, або ж іншими словами - захисту національного виробника.

Так, що ж таке протекціонізм? Це політика обмежена вільного пересування товарів, капіталів, населення й інших ресурсів між країнами, тобто, обгородження внутрішнього ринку від іноземної конкуренції. Протекціоністськими мірами держава прагне підтримати вітчизняних виробників, особливо в період їхнього становлення.

Хочу представити кілька положень, заради чого вводять імпортні мита на капітали і робочу силу:

  • Захист галузей, пов'язаних з національною обробкою;

  • Захист галузі в період її становлення;

  • Захист внутрішнього ринку від конкуренції більш дешевої іноземної робочої сили.

У класичному розумінні протекціонізм (від латинського protection - заступництво, захист)трактується як «державна політика, спрямована на заохочення вітчизняної економіки, її захист від іноземної конкуренції, на розширення зовнішніх ринків».

В історичному розрізі політика протекціонізму широко застосовувалася на етапі початкового нагромадження капіталу, оскільки сприяла прискореному розвитку промисловості та концентрації капіталів. Політика протекціонізму як різновид державної економічної політики здійснювався й здійснюється всіма країнами світу.

Як засоби протекціонізму розглядають також класичні важелі економічного регулювання - політика валютних курсів та облікових ставок. Проте, конкуренція, як основа ринкової економіки, існуватиме завжди, лише змінюючись з міждержавного на міжнародний рівень.

Протекціонізм на сучасному етапі слід розглядати як державну політику, економічну стратегію у вигляді комплексу взаємопов'язаних, обґрунтованих і реалістичних заходів, що сформовані на якісно нових принципах. Відповідно до цього принципу стратегія економічного протекціонізму спрямована на такі заходи:

  • не створювати для виробників «тепличні умови», але забезпечувати нормальні можливості для господарської діяльності та рівноправної конкуренції;

  • забезпечити термінове відновлення місткості внутрішнього ринку;

  • припинити практику невиконання державою зобов'язань перед власним населенням та підприємствами;

  • забезпечити реалізацію факторних переваг України;

  • враховувати в практичній діяльності соціально-економічні та політичні особливості України.

На користь протекціонізму наводять такі аргументи:

  • стимулювання виробництва і збільшення зайнятості;

  • захист молодих галузей;

  • збільшення доходів державного бюджету;

  • забезпечення економічної безпеки та оборони країни;

  • загострення міждержавних протиріч;

  • скорочення експорту і погіршення платіжного балансу.

Як докази хочу представити закон №330- XIV від 22.12.1998р.: «Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту!

Дякую за увагу, в мене все!

А тепер гравець №3 команди заперечення поставить запитання гравцю під №1 команди ствердження - «перехресне опитування» - 3 хв.

^ 3. Перехресне опитування.

- а зараз свою думку висловить гравець під №1 команди заперечення - 6хв.

4. Виступ гравця №1 команди заперечення - Коберника Михайла.

- Вітаю вельмишановне панство, що зібралося сьогодні в цьому залі, шановну судейську колегію та наших любих опонентів. Тема сьогоднішніх дебатів - «Захист національного виробника», і ми виступаємо заперечуючою командою. Дозвольте її представити. Під номером 3-ім грає Нестеренко Анастасія, І-Л курс! Номер 2-й – Мілош Анна, ІІ-М, та власне я 1-ий номер, Коберник Михайло, ІІ-А.

Національні виробники - підприємства та організації. Котрі виробляють певні товари чи послуги на теренах України та за кошт українських інвесторів.

Конкуренція - боротьба виробників за споживання на ринку.

Монополістична конкуренція - конкуренція, за якої окремий виробник має вплив на ціну (чи повністю встановлює її).

Критерії нашої команди - захист національного виробника в Україні в теперішньому форматі не може привести ні до чого позитивного. Україна не може дозволити собі взагалі не піклуватися про свого виробника, оскільки на даний момент він не є цілком конкурентноспроможним в порівнянні з тими ж європейськими. Для того, щоб по-справжньому допомогти національному виробнику, на наш погляд, варто зробити таке:

  • Створити умови, щоб компанія, яка вкладає кошти в розвиток власного бізнесу, не лише не сплачувала податки з цих коштів, а й отримувала можливість отримувати пільгові кредити на розвиток. Це заохочуватиме вітчизняних інвесторів, та й вкладання в нашу економіку з-закордону нам не завадить.

  • Держава має вкладати цільові кошти в розвиток національного виробника, а не в його захист, і чітко контролювати використання своїх надходжень, запобігаючи корупції.

З вище вказаного можна зробити однозначний висновок - національний виробник не потрібно захищати так, як зараз - це не йде на користь ні йому, ні споживачу.

Натомість треба дати йому можливість вільно конкурувати з імпортованими товарами і тим самим вивести його на світовий рівень цін і якості товарів. Дякую за увагу.

- Тепер знову ж таки перехресне опитування: гравець під №2 команди ствердження ставить питання гравцю під №1 команди заперечення.

^ 5. Перехресне опитування.

- А зараз слово надається гравцю під №2 команди ствердження.

6. Виступ гравця №2 команди ствердження - Опанасюка Євгена.

- мабуть кожен з нас прагне, щоб наша країна вийшла на новий етап розвитку. В цьому нам допоможе політика протекціонізму. Говорячи про українського виробника, хотілося б розпочати з провідного книжкового видавництва - А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА.

«А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» — провідне українське видавництво дитячої літератури, одне з найвідоміших дитячих видавництв Східної Європи.

Перша «а-ба-ба-га-ла-ма-га» книжка побачила світ у липні 1992 року.

Більшість видань «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГИ» здобували перемоги на поважних книжкових конкурсах, а сотні тисяч «малят від 2 до 102» називають «а-ба-ба-га-ла-мазькі» книжки своїми улюбленими.

В перекладі з дитячої мови «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» означає «абетка» (так її називав хлопчик Гриць з оповідання Івана Франка "Грицева шкільна наука"), тож не випадково першою книжкою видавництва стала "Українська абетка".

Заснував видавництво відомий український поет Іван Малкович.

Довкола видавництва згуртувалися провідні українські митці різних поколінь. Висока художня та поліграфічна якість вигідно вирізняють «а-ба-ба-га-ламазькі» видання.

«А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» — одне з дуже небагатьох видавництв Східної Європи, права на книги якого купують провідні видавництва світу — від Англії та США — до Австралії й Південної Кореї.

«А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» володіє винятковим правом на українські версії книг про Гаррі Поттера, які видає у власних обкладинках. Переклад трьох останніх томів «Гаррі Поттера» «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» видала першою в світі.

Кредо видавництва: «Серед десятків тисяч дитячих видань наша (українська) книжка має бути така гарна, щоб дитятко потяглося саме до неї. І тоді відпаде багато прикрих, штучно надуманих, «мовних проблем». Дуже важливо, щоб у дитинстві все українське «римувалося» у наших дітей з поняттям «якість»... (І.Малкович).

Українське золото є найякіснішим. Виробника меблів «інтерстиль» знають не тільки в нашій державі. Кожен з нас любить ласувати морозивом фірми «Рудь» і цукерками «Житомирські ласощі». Також в нас виробляється взуття, одяг, посуд.

Гравець №1 команди заперечення ставить питання гравцю команди ствердження під №2.

^ 7.Перехресне опитування.

  • До слова запрошується гравець №2 заперечної команди.

8.Виступ гравця №2 команди-заперечення - Мілош Анни.

  • Питання від гравця №1 команди ствердження.

^ 9. Перехресне опитування.

  • Прийшов час робити висновки. Почнемо звичайно ж з команди ствердження.

10. Виступ гравця №3 команди ствердження - Лихуши Тетяни.

  • Доброго дня! Я третій гравець команди ствердження.

Ми живемо на Україні, і, мабуть, мріє, щоб його Батьківщина піднялася на вищу щебінь свого рівня.

У висновку я хотіла б сказати, ґрунтуючи вище сказане, що політика протекціонізму, реально обґрунтована у випадку оптимального тарифу й, частково у випадку диверсифікованості виробництва.

Протекціонізм це система обмеженого імпорту, коли вводяться відсотки мита, забороняються ввіз певних товарів, використовуються інші міри, що перешкоджають конкуренції іноземних виробів з місцевими. Також політика протекціонізму заохочує розвиток вітчизняного виробника. На зовнішньому ринку українські виробники не займають останнього місця, а входять у двадцятку лідерів.

Наприклад, якщо порівняти будь-якого виробника, що назвав другий гравець нашої команди з іноземним виробником, можна сміло ставити знак рівності. Але чому ж ці компанії мають високий рівень розвитку? Це через те, що у них впроваджена політика протекціонізму. На жаль, в Україні вона не введена.

Я повністю погоджуюся з думкою Євгена, що в нашій країні потрібно захищати національного виробника, і такі марки виробництва як «Інтерстиль». «Козачок», «А-Ба-Ба-Га-Ла-Ма-Га» та інші, які підтверджують нашу точку зору і ми надалі намагатимемося підтримувати національного виробника і сприяти його розвитку.

Дякую шановне журі, опоненти, глядачі. Я вважаю ця гра пройшла цікаво і повчально. Але все ж, я дотримуюся своєї думки про захист національного виробника.

  • Дякуємо. А зараз ми вислухаємо висновок заперечної команди. 11.Виступ гравця №3 команди заперечення.

  • Дякуємо всім присутнім! До нових зустрічей з дебатним клубом!




Короткий річний звіт роботи гуртка

За 2008-2009 навчальний рік до дебатного клубу було прийнято 31 ліцеїста. У зв’язку з зміною керівництва клуба в другому семестрі на одну групу стало менше ліцеїстів.

За рік було організовано 4 команди у складі 2-х та 1-х курсів. Більш досвідчені члени клубу ділилися досвідом з менш досвідченими. За перший семестр було проведено 6 закритих засідань і 2 відкритих на тему: «Смертна кара є виправдана», «Засоби ТЗН».

И- й семестр ліцеїсти випробували нову систему дебатів, за якою обидві команди відстоювали дві точки зору (за і проти). В кожній команді був лідер -капітан, який організовував гру цих команд, це дало змогу проявити його лідерські якості і одночасно забезпечувати команду на прорив у 2-у турі гри.

У цьому сезоні було проведено 3 найяскравіші гри: «Захист національного виробника», «Кумири», «Жінки в чоловічих професіях». Ліцеїсти під час обговорення цих тем показали високий рівень підготовки.

Рік роботи даного гуртка, на нашу думку, пройшов успішно. Ліцеїсти - члени дебатного клубу, дізналися для себе дещо нове, обмінювалися досвідом та враженнями. За 2-й семестр було створено Раду дебатного клубу, написано гімн, прийнято статут, символіку і навіть ескізи майбутньої форми дебатного клубу.

Маємо сподівання, що і в наступному навчальному році цей гурток буде працювати з таким же результатом.

Зміст:

1.Атрибутика клубу…………………………………………………………..3

2.Мета і завдання клубу………………………………………………………5

3.Статут………………………………………………………………………..6

4.План роботи клубу на 2009-2010 н.р………………………………………9

5.Відкрите засідання на тему»Жінки в чоловічих професіях»…………...12

6.Відкрите засідання на тему»Захист національного виробника»……….24

7.Річний звіт роботи…………………………………………………………29

8.Література………………………………………………………………….31

Список використаної літератури:

  1. http://uk.wikipedia.org/wiki/Готи

  2. http://uk.wikipedia.org/wiki/Готи_(субкультура)

  3. Авреринцев С. Софія – Логос. Словник. 3-е видання – К., 2007. – 650 с.

  4. Дебати: Навч. посіб: Метод. рек. Щодо ведення дебатів. – К.: А.П.Н., 2001

  5. Карнеги Д. Как преобретать друзей и оказывать влияние налюдей. Пер. з англ.– К., 1990. – 224 с.

  6. Рассл Б. Історія західної філософії. Пер з англ. – К., 1995. – 759 с.

  7. Табачкова Е.В. Философы. – М., 2002. – 512 с.

  8. Томан І. Як удосконалювати самого себе. Пер. з чеської. – К., 1988. –319 с.

  9. Філософія. Підручник для ВНЗ /За заг. ред. В.Г. Кременя. – Харків, 2000. – 672 с.







Схожі:

2009 Житомир 2009 оваль О. В. Житомирський обласний педагогічний ліцей ж итомирської обласної ради у пошуках істини… /матеріали засідань дискусійного клубу iconПравила прийому до Чернігівського базового медичного коледжу Чернігівської...
Провадження освітньої діяльності у Чернігівському базовому медичному коледжі Чернігівської обласної ради здійснюється відповідно...
2009 Житомир 2009 оваль О. В. Житомирський обласний педагогічний ліцей ж итомирської обласної ради у пошуках істини… /матеріали засідань дискусійного клубу iconПроект з озеленення та ландшафтного дизайну молодіжної алеї біля...
«Запорізький обласний центр молоді» Запорізької обласної ради при підтримці Департаменту освіти І науки та Управління молоді, фізичної...
2009 Житомир 2009 оваль О. В. Житомирський обласний педагогічний ліцей ж итомирської обласної ради у пошуках істини… /матеріали засідань дискусійного клубу iconЗаконукра ї н и
Законами n 1066-vi від 05. 03. 2009, ввр, 2009, n 29, ст. 396 n 1443-vi від 04. 06. 2009, ввр, 2009, n 47-48, ст. 719 n 1702-vi від...
2009 Житомир 2009 оваль О. В. Житомирський обласний педагогічний ліцей ж итомирської обласної ради у пошуках істини… /матеріали засідань дискусійного клубу iconПоложення про обласний конкурс писанкарів
Обласний конкурс писанкарів (далі Конкурс) заснований управлінням культури І туризму Донецької обласної державної адміністрації,...
2009 Житомир 2009 оваль О. В. Житомирський обласний педагогічний ліцей ж итомирської обласної ради у пошуках істини… /матеріали засідань дискусійного клубу iconПоложення про проведення Третього ліцейного фестивалю аматорського кіно «Промінь – 2014»
Директор кз «Педагогічний ліцей Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»
2009 Житомир 2009 оваль О. В. Житомирський обласний педагогічний ліцей ж итомирської обласної ради у пошуках істини… /матеріали засідань дискусійного клубу iconЗатверджено постановою Президії Сумської обласної ради профспілок...
Молодіжна рада Сумської обласної ради профспілок (далі Рада) є дорадчим органом, яка об'єднує на добровільних засадах представників...
2009 Житомир 2009 оваль О. В. Житомирський обласний педагогічний ліцей ж итомирської обласної ради у пошуках істини… /матеріали засідань дискусійного клубу iconЕкономіка підприємства затверджено на засіданні кафедри обліку та...
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліні «Бухгалтерський облік» для студентів-заочників спеціальності «економіка...
2009 Житомир 2009 оваль О. В. Житомирський обласний педагогічний ліцей ж итомирської обласної ради у пошуках істини… /матеріали засідань дискусійного клубу iconМіське будівництво та господарство” затверджено на засіданні кафедри...
Методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни “Архітектура будівель та споруд” “Двоповерховий житловий будинок”(для...
2009 Житомир 2009 оваль О. В. Житомирський обласний педагогічний ліцей ж итомирської обласної ради у пошуках істини… /матеріали засідань дискусійного клубу iconМіське будівництво та господарство” затверджено на засіданні кафедри...
Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни “Хімія води та атмосфери”. Хімія води (для студентів спеціальності...
2009 Житомир 2009 оваль О. В. Житомирський обласний педагогічний ліцей ж итомирської обласної ради у пошуках істини… /матеріали засідань дискусійного клубу iconРекомендовано на засіданні кафедри “Облік І аудит” Протокол №3 від...
Методичні вказівки з практичних занять та самостійної роботи з дисципліни “Бухгалтерський облік” (для студентів економічних спеціальностей...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка