1. Дати визначення поняття “масова комунікація”. Масова комунікація в житті суспільства. 2




Назва1. Дати визначення поняття “масова комунікація”. Масова комунікація в житті суспільства. 2
Сторінка1/28
Дата конвертації20.06.2013
Розмір1.24 Mb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   28

1.Дати визначення поняття “масова комунікація”. Масова комунікація в житті суспільства. 2

2.Масова комунікація як чинник глобалізаційного поступу. 2

3.Основні етапи досліджень медіа впливу. Погляди Ховленда, Лазарсфельда, Лассуелла, Левіна, Стауффера, Веплса. 3

4.Ефект праймінгу та його використання у сучасних комунікативних технологіях. 3

Інтенсивність праймінга, звичайно ж, залежить від індивідуальних особливостей сприйняття. Судячи з усього, ефект праймінга визначається також новизною спогадів людини і особливостями його індивідуального сприйняття. 4

5.Теоретичні основи гіпотези культивації 4

6.Сучасні дослідження теорії встановлення пріоритетності новин. 4

7.Реклама як різновид масової комунікації. 4

8.Вплив політичної пропаганди та функції мас-медіа в демократичному суспільстві. 5

9.Загальна структура МК Г.Лассуелла, характеристика її складових. 6

Запропонована Лассуеллом схема не давала відповіді на питання про те, яким чином процес комунікації відтворюється у широкому соціальному контексті, в тому числі як його вплив відбивається в безпосередньому оточенні людей, з яких і складаються масові аудиторії і зворотнім впливом яких на самі мас-медіа можна було нехтувати, як з'ясувалося, лише в обмежених межах. 6

10.Комунікатори як творці інформаційних продуктів. Типи комунікаторів. 6

11.Масова інфо: особливості продукування та поширення. 7

12. Засоби передачі масової інформації. 7

13. Особливості масової аудиторії. 7

14. Проблема дослідження комунікатора (ідеї М.Вебера). 8

15.Теорія „когнітивного дисонансу” та „теорія відповідності”. Проблема подолання „когнітивного дисонансу”. 8

16.Контроль за поширенням мас інф: від цензури до спіндоктора. 8

17.Масова аудиторія та її типологізація. 8

18.Ефективність масової комунікації як об’єкт дослідження. 9

19.Психологічні проблеми масово-інформ. процесів. 9

20. Вплив уваги на ефективність масової комунікації. 9

21. Соціальні настанови та стереотипи у масово-комунікаційному процесі. 10

22.Комунікативна та докомунікативна стадії спілкування, їх врахування у масово-комунікаційному процесі. 10

23. Перспективи входження України до європейського та світового масово- комунікаційного простору. 11

24. Масова комунікація та зовнішньополітична діяльність. 11

25. Інформаційно-роз’яснювальна діяльність дипломатичних представництв та використання каналів масової комунікації. 11

26 Формування позитивного іміджу держави як комунікативна мета: роль масової комунікації та залучення нац ЗМІ. 12

27. Теорія „прямого впливу” та „теорія обмеженого впливу”. 12

28.Концепція двоступеневого поширення інформації: теорія та практичне застосування. 12

29 Етапи розвитку теорії масової комунікації в ХХ ст. 13

31 Складові системи національних ЗМК: особливості організації та функціонування. 14

32. Основні методи дослідження, які викор. в теорії МК. 14

33. Формування соціальних настанов методами масової комунікації. 14

34. Проблема дослідження комунікатора. 15

35. Взаємозв'язок комунікатора з іншими складовими комунікаційного процесу. 15

36.Традиційні методи дослідження медіа впливу 16

37. Типологічні особливості засобів масової комунікації. 16

38 Особливості каналів масової комунікації. 16

39 Ефекти "першості" та "нещодавності". Їх використання у практиці масової комунікації. 17

40 Інформація емоційна чи раціональна: проблема еф-ті. 17

41 Загальні характеристики процесу контент-аналізу. 17

42 Проблема соц настанов, стереотипів та психологічних бар’єрів: методи їх подолання засобами масової інформації. 18

43 Психологічні чинники привернення уваги до МК. 18

44 . Поняття „маса”, „натовп”, „аудиторія”: характеристика, основні типи. 19

45 Сучасний погляд на соціальні функції ЗМІ: теорія використання та задоволення. 19

46 Надзвичайні події у структурі МК: вплив та ефекти. 20

47 Політична пропаганда у МК: чинники медіа впливу 20

48 Державне та комерційне мовлення в нац інф просторі. 21

49 Вплив гром. організацій на діяльність нац. масово-комунікаційної сфери. 21

50. Предмет, об’єкт, завдання й методи дослідження масової комунікації. 21

51 Сучасний стан у вітч теорії масової комунікації. 22

52 Видові риси, особл.та переваги окремих каналів МК. 22

53 Засоби МК та державотворчий процес. 23

54 Міжнародні комунік потоки та масова комунікація. 23

55 Соціально-когнітивна теорія А.Бандури 24



  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   28

Схожі:

1. Дати визначення поняття “масова комунікація”. Масова комунікація в житті суспільства. 2 icon1. Дати визначення поняття “масова комунікація”. Масова комунікація...
Обки та передачі інформації. Також це діяльність з добору нових сенсів, які наближають людину до осягнення морального знання. Крім...
1. Дати визначення поняття “масова комунікація”. Масова комунікація в житті суспільства. 2 iconМасова культура у ХХ ст
Американський соціолог Б. Розенберг пише: “Чи є масова культура мерзенністю, нешкідливим заспокійливим засобом або ж благословенням...
1. Дати визначення поняття “масова комунікація”. Масова комунікація в житті суспільства. 2 iconНавчально-тематичний план лекцій І семінарських занять 6 змістовий...
Змістовий модуль природа масовоінформаційної діяльності. Масова інформація як соціальний
1. Дати визначення поняття “масова комунікація”. Масова комунікація в житті суспільства. 2 iconПлан Теоретичні засади аналізу сучасних тенденцій розвитку культури....
Динаміка розвитку культури ХХІ ст за формою (масова, елітарна, субкультура) І за процесом (культурна експансія, глобалізація культури,...
1. Дати визначення поняття “масова комунікація”. Масова комунікація в житті суспільства. 2 iconПитання до мк-1 для студентів ІІІ курсу з дисципліни «Українська...
Поняття мовної норми. Види мовних норм. Орфоепічні норми української літературної мови
1. Дати визначення поняття “масова комунікація”. Масова комунікація в житті суспільства. 2 icon2 Міжкультурна комунікація. Національно-культурна специфіка максим...
Тема Міжкультурна комунікація. Національно-культурна специфіка максим спілкування. Комунікативні табу (4 год.)
1. Дати визначення поняття “масова комунікація”. Масова комунікація в житті суспільства. 2 iconПлан Спілкування І комунікація. Функції спілкування. Види, типи І...
Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики : підручник. – Вц «Академія», 2004. – 344 с
1. Дати визначення поняття “масова комунікація”. Масова комунікація в житті суспільства. 2 iconПитання до екзамену з курсу нзл для 5 курсу
Сучасна «масова література»: проблема дефініції. Мотив долі в романі Девіда Мітчелл «Хмарний атлас»
1. Дати визначення поняття “масова комунікація”. Масова комунікація в житті суспільства. 2 iconТема : усна професійна комунікація. Контрольна робота
Користуючись дидактичними матеріалами. Виконайте самостійну роботу (пункт 4). Зверніть увагу: у посібнику подано матеріал до 4-го...
1. Дати визначення поняття “масова комунікація”. Масова комунікація в житті суспільства. 2 iconСуть моєї Ідеї ось у чому
Ми пропонуємо гуманне вирішення цієї проблеми, тобто стерилізацію та вакцинацію тварин. Досвід багатьох країн світу довів, що масова...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка