Техніко-експлуатаційна характеристика станції Харків – Пасажирський Південної залізниці




Скачати 434.7 Kb.
НазваТехніко-експлуатаційна характеристика станції Харків – Пасажирський Південної залізниці
Сторінка1/3
Дата конвертації10.03.2014
Розмір434.7 Kb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2   3
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Українська державна академія залізничного транспорту


Факультет: Управління процесами перевезень
Кафедра: Управління експлуатаційною роботою


Навчально-дослідницька робота

Удосконалення роботи станції Харків-Пасажирський шляхом скорочення прикордонно-митного контролю

Перевірив:

доц. к.т.н.

Зонов В. Д.

Перевірив:

Головко Т. В.

Виконав:

ст. гр. 9-ІV-ОМП

Макаренко Л. І.


2012

Вступ
Станція позакласна Харків-Пасажирський є великим пасажирським вузлом на перетині залізничних напрямків, зв'язуючих найбільші економічні регіони України і СНД та за характером роботи віднесена до пасажирської. Для забезпечення приймання, відправлення, формування поїздів і маневрової роботи, відстою рухомого складу станція має наступний колійний розвиток: приймально – відправний парк, західний, південний північний, поштово – багажний парк, парк «Н» та белгородського напрямку.


  1. ^ Техніко-експлуатаційна характеристика станції Харків – Пасажирський Південної залізниці

Робота станції по напрямкам

Станція позакласна Харків-Пасажирський є великим пасажирським вузлом на перетині залізничних напрямків, зв'язуючих найбільші економічні регіони України і СНД та за характером роботи віднесена до пасажирської. Вона розташована на шляху інтенсивного пасажиропотока і працює на 8 напрямків:

У непарному напрямку:

  1. на Купянськ;

  2. на Красний Лиман;

  3. на Лозову;

  4. на Красноград;

  5. на Полтаву;

  6. на Суми;

  7. на Готню.

У парному напрямку:

1)на Бєлгород:

Пасажирські поїзди Південного і Північного напрямів для станції є переважно транзитними.

Крім того станція обслуговує приміські поїзди:

  • Бєлгородського напряму;

  • Мерефянського напряму;

  • Люботинського напряму;

  • Основ’янського напряму.



Технічна оснащеність станції

Для забезпечення приймання, відправлення, формування поїздів і маневрової роботи, відстою рухомого складу станція має наступний колійний розвиток:

  • Приймально-відправній парк - 19 колій;

  • Західний парк – 7 колій;

  • Південний парк – 9 колій;

  • Північний парк - 20 колій;

  • Поштово-багажний парк - 7 колій;

  • Парк “Н” - 21 колія.

Для управління стрілками та сигналами станція обладнана пристроя­ми блокової маршрутно - релейної централізації. З боку парка “Н” до станції примикає дев’ятико-лійний перегін, а з боку станції Харків - Сортувальний - п’ ягиколійний.

^ Характеристики парків

У приймально-відправному парку виконується приймання та відправлення приміських та пасажирських поїздів, пропуск вантажних поїздів, локомотивів, спеціального рухомого складу. Також у парку на спеціально виділених коліях проводиться митний огляд. Крім того до складу приймально-відправного парку входять тупики для приймання і відправлення парних та непарних пасажирських та електропоїздів,колії призначені для відстою причіпних вагонів безпересадочного сполучення,маневрових локомотивів,дрезин,вагонів-лабораторій,колії для перестановки вагонів з приймально-відправного парку в Західний парк. На коліях № 1,2,3,4,5,7,8,9,10,12,13,1ТП,1ПАП маються платформи.

У Північному парку виконується відстій причіпних вагонів, рухомого складу, електропоїздів, миття пасажирських вагоні. Здійснюється приймання, відправлення та пропуск пасажирських та вантажних поїздів по з’єднувальній колії. Парк має дві ходові колії, та колію яка використовується як витяжна при обробці вагонів на поштово-багажних тупиках(непарна маневрова витяжка).

Поштово-багажний парк призначений для навантаження і вивантаження багажу, відстою багажних вагонів в очікуванні навантаження-вивантаження, для відстою спеціальних вагонів (дефектоскопів, колієвимірювальних вагонів та інших).


Західний парк призначений для ремонту вагонів, відстою приміських складів.

Південний парк призначений для екіпіровки, відстою вагонів-ресторанів, пасажирських, електропоїздів, вагонів-лабораторій та спец вагонів.

Парк «Н» призначений для прийому-відправлення парних і непарних пасажирських та вантажних поїздів. Також у цьому парку є запобіжний тупик на 3 вагона.

^ Пристрої автоматики та телемеханіки

Станція Харків-Пасажирський обладнана пристроями блокової маршрутно- релейної централізації.

З боку парка "Н" до станції примикає дев’ятиколійний перегін:

  1. Харків-Пасажирський - Рзд. 6 км – одноколійне двостороннє без- сигнальне автоблокування.

  2. Харків-Пасажирський-Основа - двохколіине одностороннє автоблокування з приладами для організації руху по неправильній колії.

  3. Харків-Пасажирський-Покотилівка -двохколійне одностороннє автоблокування з приладами для організації руху по неправильній колії.

  4. Харків-Пасажирський-Новожанове- одноколійне одностороннє безсигнальне автоблокування.

  5. Харків-Пасажирський-Нова Баварія:

  • по 1ЧЛП колії - одноколійне двостороннє безсигнальне автоблокування;

  • по ЧЛТП колії – одноколійне одностороннє безсигнальне автоблокування.

Харків-Пасажирський-Залютине - одноколірне двостороннє без­сигнальне автоблокування.

З боку станції Харків-Сортувальний до станції привикає п’ятиколійний перегін:

  1. Харків-Пасажирський - Харків-Сортувальний парна колія- автоматичне одностороннє блокування.

  2. Харків-Сортувальний - Харків-Пасажирський непарна колія- одностороннє автоблокування.

  3. Харків-Сортувальний - Харків-Пасажирський - з'єднувальна колія – безперегонне блокування.

  4. Харків-Пасажирський - Харків-Сортувальний парна вантажна колія- одностороннє автоматичне блокування з приладами для організації руху по неправильній колії.

  5. Харків-Сортувальний - Харків-Пасажирський вантажна непарна колія - одностороннє автоматичне блокування з приладами для організації руху по неправильній колії.

^ Технічні будівлі і споруди.

Для працівників, які обслуговують ручні стрілочні переводи в районі поштово-багажних тупиків, проводять закріплення вагонів в Північному парку, в районі поштово-багажних тупиків - є пост №5.

Для обслуговування ручних стрілочних переводів Західного парку є стрілочний пост № 8.

У північній і південній горловині приймально-відправного парку розташовані пости відправлення (Північній та Південний пости).

У північній горловині приймально-відправного парку є приміщення для працівників, які обслуговують північний переїзд.

Для миття пасажирських і приміських складів на 16 колії Північного парку розташована вагономийна машина (ВММ). Поряд розташована будівля пульта управління вагономийної машини.

Колонки для екіпіровки водою пасажирських складів розташовані між 1-2, 3-4, 5-6, 6-7, 8-9, 11-12 коліями приймально-відправного парку для пасажирських поїздів обох напрямів і між 13-14 коліями по платформі в районі 15 колії для пасажирських поїздів непарного напряму.

^ Багажні і поштові пристрої.

Для здійснення багажних операцій на станції є багажна платформа, яка розташована з північної сторони будівлі вокзалу між 3-ми 4-м багажними тупиками. На плотформі розміщені службово-технічні приміщення і склади для прийому і видачі багажу і вантажобагажу, для транзитного багажу і вантажобагажу. Багажні вагони від поїздів, призначенням на ст. Харків- Пасажирський, подаються на 3-й і 4-й багажні тупики, де проводиться сортування, вивантаження і навантаження багажу.

Багаж, прибулий в транзитних поїздах або що підлягає відправці в транзитних поїздах, транспортується на пасажирські платформи і з платформ на возиках трактором через переїзд і платформи в відповідності з вимогами місцевої інструкції. «Про порядок експлуатації переїзду і платформ станції Харків-Пасажирський».

У районі привокзальної площі розташовані пристрої і будівлі Зонального вузла по організації перевезення пошти. Завантаження і вивантаження пошти здійснюється після прибуття поїздів безпосередньо на платформах. Доставка возиків з поштовими відправленнями здійснюється відповідно до вимог місцевої інструкції «Про порядок експлуатації переїзду і платформи станції Харків-Пасажирський»,яка є додатком до ТРА станції.

^ Структура управління станцією

Очолює роботу станції - начальник станції, який здійснює керівництво станцією згідно з Законом про державне підприємство з урахуванням особливостей залізничного транспорту, а також Положенням про залізничну станцію.

Повсякденне оперативне керівництво на станції здійснює заступник начальника станції. Заступник начальника станції: відає технічними питаннями, керує роботою по організації руху поїздів, проведенню маневрової роботи, забезпеченню виконання графіка руху поїздів, безпеки руху поїздів, техніки безпеки працівників, пов’язаних з рухом поїздів.

Інформаційне забезпечення станції

Інформаційне забезпечення на станції - важливий чинник організації всієї експлуатаційної роботи. Інформація про зміну розкладу руху поїздів, про скасування і призначення пасажирських і приміських поїздів, необхідна для своєчасного виконання графіку руху. Крім того, ця інформація необхідна для сповіщення пасажирів, підвищення рівня культури обслуговуванняпасажирів і якості пасажирських перевезень.

Розклад руху поїздів передається пасажирською службою на станцію в квітні місяці. За 10 днів до введення вивішується новий розклад руху поїздів замість діючого.

На основі зміненого розкладу підготовлюється довідковий матеріал для працівників, пов’язаних з рухом поїздів: черговим по станції(ДСП), черговим по парку (ДСПП), операторам станційного технологічного центру з обробки інформації і переводу документів (СТЦОІД).

Призначення і скасування поїздів виконується у відповідності з п.13.3. ПТЕ. Про призначення і скасування пасажирських і приміських поїздів на станцію на адресу заступника начальника станції надходять телеграми з пасажирської служби не пізніше ніж за 5 діб до вказаної дати для чіткого планування оперативної роботи.

Інформація про підхід пасажирських поїздів поділяється на 3 види:

  1. дальня - містить відомості про пасажирські поїзди за 4-6 годин до їх прибуття на станцію;

  2. ближня - уточнює зведення за 2 години до прибуття поїзда;

  3. оперативна - вказується не менш ніж за 30 хв. до прибуття поїзда на станцію.

^ Планування на станції

Виробнича діяльність станції здійснюється на основі плану економічного і соціального розвитку.

Річний план економічного і соціального розвитку станції розробляється по видах діяльності (джерелам фінансування):експлуатаційній і іншим видам робіт ( місцеві прибутки, капітальний ремонт).

План економічного і соціального розвитку станції розробляється в дві стадії.

На першій стадії станція розробляє проект плану, в якому враховується об'єм роботи, що планується, фонд заробітної плати, експлуатаційні витрати по елементах витрат.

Показники проекту порівнюють з даними за останній передплановий звітний рік з очікуваним виконанням плану поточного року (з урахуванням умов, що складаються до планового року). Особлива увага приділяється аналізу темпів зростання продуктивності праці середньомісячної заробітної плати з метою встановлення правильного співвідношення між ними.

Розроблений проект плану у встановлені терміни представляється в планово- економічний відділ Харківської дирекції залізничних перевезень.

На другій стадії, відповідно до затверджених начальником Харківської дирекції залізничних перевезень показниками плану, на станції розробляється докладний виробниче-фінансовий план по всіх розділах на рік з розбивкою по кварталах і затверджується начальником станції.

Для організації експлуатаційної роботи станції розробляються змінні оперативні плани роботи старшого чергового по станції.

^ План станції по експлуатаційній діяльності,виробничо-фінансовий план

План станції по експлуатаційній діяльності, виробничо-фінансовий план містить наступні розділи

  1. об'ємні показники якості роботи;

  2. план по праці зі штатним розписом;

  3. план експлуатаційних витрат і собівартості експлуатаційної роботи;

  4. план підвищення ефективності виробництва і соціального розвитку колективу;

  5. баланс прибутків і витрат (фінансовий план);

  6. план місцевих прибутків і витрат.

Показники роботи станції розробляє інженер з організації і нормування праці (економіст) і затверджує керівництво Харківської дирекції залізничних перевезень.

^ Маневрова робота

Маневрова робота на станції виконується порядком, встановленим технічно-розпорядчим актом (ТРА) станції, ПТЕ і Інструкцією ЦД/0001.

Маневрова робота проводиться по технологічному процесу і за планом,

»кий забезпечує:

  1. своєчасний прийом і відправлення поїздів;

  2. найменшу витрату часу на обробку поїздів;

  3. найкраще використання всіх маневрових коштів;

  4. безпеку руху, техніку безпеки, збереження рухомого складу.

Для виконання маневрової роботи вся станція поділена на два маневрових

райони: Північний і Південний.

У Північний маневровий район входять: Північний парк, північна горловина приймально-відправного парку, поштово-багажні тупики, тупики "Д", "Е".

У Південний маневровий район входять: Західний парк, Південний парк, південна горловина приймально-відправного парку. Одночасна робота двох або більше маневрових локомотивів в Північному, Західному, Південному парках, парку “Н”, поштово-багажних тупиках забороняється.

У всіх маневрових районах проводяться наступні маневрові операції:

  1. відчеплення і причеплення поштових і багажних вагонів;

  2. відчеплення і причеплення груп або окремих вагонів;

  3. прибирання складів в парку відстою;

  4. подача складів з парку відстою.

Крім вказаних, в Північному, Західному і Південному парках виконуються наступні операції:

      1. в Північному парку - подача і прибирания поштових і багажних вагонів

з поштово-багажних тупиків, подача складів і окремих вагонів на вагономийну машину і далі на технічну станцію, формування поштово-багажного поїзда, під формування груп вагонів для передачі в Південний і Західний парки, на ХВЗ;

      1. в Західному парку - подача і прибирания вагонів для заміни колісних пар, подача поштовихі багажних вагонів для технічного огляду і ремонту (заміна колісної пари, генератора), формування приміських складів;

3) в Південному парку - маневрова робота з вагонами-ресторанами, спецвагонами. Подача електросекцій для відстою і їх прибирання

Вся маневрова робота на станції виконуеться двома маневровими локомотивами серії ЧМЕ-3, закршленими за маневровими районами.

Час виконання маневрової роботи зі спецвагонами, вагонами-ресторанами, вагонами, прибулими в ремонт і що вийшли з ремонту, з поштовими і багажними вагонами розраховано без урахування часу очікування на приготування маршруту через вороже пересування, що прибуває і поїздів, що відправляються зі станції.

При виробництві маневрів прийнято (відповідно до "Типових норм..." і хронометражних спостережень) час на наступні операції:

  1. отримання розпорядження на маневрову роботу

або доповідь про її виконання - 0,3 хв.

  1. перевід однієї стрілки (із закріпленням стрілочного вістряка закладкою) -0,18 хв.

  2. взяття і укладання гальмового башмака

з урахуванням проходу - 0,08 + 0,01 пр

  1. розчеплення вагонів або локомотива

з вагонами - 0,06 хв.

  1. відкриття або закриття двох кінцевих кранів

гальмової магістралі -0,12 хв.

  1. роз’єднання гальмових рукавів - 0,12 хв.

  2. з'єднання гальмових рукавів - 0,13 хв.

  3. прохід черговим стрілочного поста або

іншим працівником відстані 100 м - 1,0 хв.

  1. огляд і перевірка відсутності перешкод

до пересування (вагонів) - 0,16 хв.

  1. включення і випробовування гальм

вагонів в маневровому складі - 3 + 0,14 хв.

Враховуючи вищенаведені норми, час відчеплення маневрового локомотива з вагонами складається з часу на наступні операції:

  1. схід складача з локомотива -0,2 хв.

2) прохід складача в місце роз'єднання - 0,01 пр. хв.

3)закриття кінцевих кранів - 0,12 хв.

4)роз'єднання кінцевих рукавів - 0,12 хв.

5)відхід в безпечне місце - 0,2 хв.

6)подача команди машиністу -0,1 хв.

7)розчеплення вагонів - 0,06 хв.

Всього:О1пр + 0,8 хв.

При проході складачем поїздів:

  1. вагона Ірас = 1,05 хв.

  2. вагона ірас = 1,30 хв.

  3. вагона Ірас = 1,55 хв.

  4. вагона Ірас =1,8 хв.

  5. вагонів Ірас = 2,05 хв. і т.д.

Час розчеплення:

  1. прохід складача до місця розчеплення - 0,01 хв.

  2. подача команди машиністу - 0,1 хв.

  3. причеплення вагонів або локомотива - 1,1 хв.

  4. з'єднання гальмових рукавів -0,13 хв.

  5. відкриття кінцевих кранів - 0,12 хв.

Всього: 0,0 Іпр + 1,45 хв.

Час приготування маневрового маршруту (при необхідності руху в зворотному напрямку), відкриття сигналу, маневрового світлофора, з урахуванням існуючих пристроїв СЦБ, і по хронометражних спостереженнях - 0,5 хв. а для світлофора М69, М39 - 0,75 хв.

Час сприйняття машиністом показання сигналу маневрового світлофора - 0,05 хв.

Маневрова робота із спецвагонами, які прибувають на станцію Харків-Пасажирський

Спеціальні вагони, що прибули на станцію Харків -Пасажирський, проходять технічний огляд із усім прибулим складом. До поїзду подається підготовлений маневровий локомотив Південного маневрового району. Складацька бригада проводить відчеплення вагону для подання на 8-9 колії Південного парку.

Якщо вагон знаходиться з Північної сторони приймально-відправного парку, то подача в Південний парк здійснюється двома полурейсами (через 6 ходову колію або вільні 1-5 колії приймально-відправного парку) або 4-ма полурейсами (по 11 ходовій колії або вільні 8-12 колії приймально-відправного парку).

Якщо вагон прибув з південної сторони складу, то можливі 4 варіанти його перестановки в Південний парк (в залежності від колії прибуття поїзда). Основний варіант - 1-й, інші застосовуються в випадку зайнятості всіх колій приймально-відправного парку і неможливості виробити маневри по 1-му варіанту. При наявності двох маневрових локомотивів напіврейс відтягування з колії прибуття виконується іншим локомотивом.

Технологія роботи СТЦ

В СТЦОІД станції Харків-Пасажирський виконуються наступні технологічні операції:

  1. Підготовчі, заключні операції (прийом-здача чергування);

  2. Складання плану роботи на зміну старшому черговому по станції на основі розкладу, отримання наказів пасажирською служби, заявок на маневрову роботу;

  3. Оформлення нарядів на проведення маневрової роботи складацьким бригадам і черговому стрілочного поста №5;

  4. Списування наявності вагонів в Південному, Північному і Західному парках, на 14, 11 і 6 приймально-відправних коліях;

  5. Списування номерів вагонів, що прибувають на станцію в поїздах і вимагають відчеплення, а також номерів вагонів причіпних груп, що відправляються зі станції;

  6. Коректування натурних листів із зміною складу;

  7. Ведення журналу прибуття і відправлення причіпних вагонів;

  8. Пред'явлення до технічного огляду вагонів причіпних груп, контроль і готовність до відправлення;

  9. Списування з натури номерів вагонів поштово-багажних поїздів і вантажних вагонів;

  10. Заповнення журналів обліку вагонів поштово-багажних поїздів;

  11. Заповнення натурних листів: на поштово-багажний поїзд свого формування, вантажні вагони, які слідують в пасажирських поїздах, на пасажирські поїзди свого формування;

  12. Ведення станційної документації при пересилці вагонів в ремонт або з ремонту до місця приписки вагонів;

  13. Оформлення актів загальної форми при встановленні фактів роз'єднання вагонів і перевізних документів;

  14. Облік вантажних вагонів, які слідують пасажирськими, поштово- багажними, господарськими і приміськими поїздами по ст. Харків- Пасажирський;

  15. Ведення книги наказів.

^ Особливості роботи станції в зимових умовах.

Для забезпечення безперебійної роботи в зимових умовах на станції проводиться підготовка кадрів, господарства, засобів для прибирання снігу. Особлива увага приділяється укомплектуванню штату станції. З працівниками станції, вперше вступаючими в зиму, проводяться інструктажі, заняття безпосередньо на робочих місцях. Також в комплекс підготовки станції і станційних пристроїв до зими входять:

  1. Ремонт станційних колій, зміна стрілочних переводів і рейок;

  2. Забезпечення працівників зимовим спецодягом і взуттям;

  3. Перевірка пристроїв пневматичного обдування і електрообігріву стрілок, ремонт і наладка цих пристроїв;

  4. Ремонт складів багажного відділення і сортувальної платформи;

  5. Забезпечення запасом піску для посипки території станції (платформ, пішохідного моста, службових проходів, багажної платформи тощо), а також інвентарем для прибирання снігу і льоду;

  6. Ремонт службових технічних приміщень, приведення їх в повну готовність до роботи в зимових умовах, ремонт і підготовку системи опалення;

  7. Перевірка і ремонт освітлювальної апаратури і доведення освітленості території станції, складів, службових приміщень до встановлених норм;

  8. Приведення в повну готовність снігоприбиральної техніки.


^ 2. Кількість поїздів, які проходять митний огляд за період (за рік)

Загальні положення

На залізничній станції Харків-Пасажирський здійснюється прикордонний, митний та інші види контролю пасажирських поїздів закордонного прямування та осіб всіх країн відповідно до статусу міжнародного пункту пропуску.

Пасажирські поїзди для митно-прикордонного контролю на ст. Харків - Пасажирський приймаються на пасажирські платформи №№ 1, 2, 3,4, 5, 6 Приймально-відправного парку. Проведення прикордонно-митного контролю пасажирських поїздів здійсню­ється на протязі графікової зупинки згідно розкладу руху поїздів, затверджено­го заступником Генерального директора Укрзалізниці. Категорично забороня­ються необґрунтована затримка поїзда з вини контролюючих служб.

Поїздам, які підлягають прикордонно-митному контролю забороняється змінювати платформу, яка закладена добовим планом-графіком, без відповід­ного повідомлення про це прикордонної та митної служб. В разі запізнення поїзда черговому по станції забороняється скорочувати тривалість зупинки без дозволу старшого зміни митного та прикордонного ко­нтролю.

За 10 днів до введення нового графіка руху пасажирських і приміських по­їздів начальник станції надає начальнику митного поста та начальнику контро­льно-пропускного пункту новий розклад руху пасажирських і приміських по­їздів, які підлягають митному та прикордонному контролю на станції Харків-Пасажирський.

^ Повідомлення працівників прикордонної і митної служб про прибуття поїзда на станцію

Черговий поста централізації після приймання чергування о 8-00 і

20-00 по прямому зв’язку передає інформацію черговим митного та прикордонного по­стів про зміни в графіку руху пасажирських поїздів міждержавного сполучен­ня. Особа, що передає інформацію та особа, яка прийняла інформацію обміню­ються своїми прізвищами, з вказанням часу(години і хвилини) передачі-приймання інформації.
При прийманні непарного поїзда черговий станційного поста централізації станції Харків-Пасажирський (ДСПЦ), після отримання інформації від ДСП Харків-Сортувальний по прямому зв’язку, передає інформацію черговим мит­ного та прикордонного постів, диктору вокзалу Харків-Пасажирський:

  • номер поїзда, сполучення слідування;

  • номер колії, на яку буде прийнято поїзд;

  • час прибуття.


При прийомі парного поїзда черговий станційного поста централізації за 5 хвилин до прийому поїзда по прямому зв’язку інформує відділ прикордонного та митного контролю:

  • номер поїзда, сполучення слідування;

  • час прибуття;

  • номер колії, на яку буде прийнято поїзд.


За 5 хвилин до прибуття поїзда диктор по гучномовному зв’язку на українській та російській мові повідом­ляє на яку колію прибуває поїзд, попереджує сторонніх осіб покинути режимну зону (перон):

«Шановні пасажири! На (номер платформи) платформу (номер колії) колію прибуває поїзд закордонного прямування № _____ сполученням «_____________».У зв’язку з проведенням прикордонно-митного та інших видів контролю і встановлення режимних заходів, просимо залишити сторонніх осіб (номер платформи) платформу. В режимну зону допускаються пасажири з квитками, а також працівники залізниці, які обслуговують даний поїзд. За порушення встановлених режимних заходів, винні особи будуть притягатися до адміністративної відповідальності згідно чинного законодавства України»

Співробітники митної та прикордонної служб прибуваючий поїзд зустрі­чають на платформі в безпечному місці. Після повної зупинки поїзда, вони за­ходять в вагон для проведення митно-прикордонного контролю. Посадка- висадка пасажирів, а також завантаження-вивантаження вантажу та іншого майна проводиться з дозволу прикордонних військ та митниці.

^ Повідомлення співробітників митної та прикордонної служб про закінчення проведення контролю

При відсутності прямого радіозв’язку старший прикордонної та митної змін, через своїх чергових, по прямому зв’язку інформують чергового по станції (чергового станційного поста централізації) про закінчення прикордонно- митного контролю або про необхідність подальшої затримки поїзда.

Черговий по станції відправляє поїзд після отримання інформації про закін­чення прикордонно-митного контролю від старшого прикордонної та митної змін, при цьому вони вказують черговому по станції (черговому станційного поста централізації) своє прізвище і посаду.

Якщо під час здійснення контрольного огляду поїзда виявлено порушен­ня, час зупинки поїзда може бути збільшено до прийняття рішення про пропуск громадян, з боку яких виявлено порушення. Про це старший прикордонної та митної змін повинен повідомити чергового по станції(чергового станційного поста централізації), зазначивши при цьому приблизний час затримки поїзда та коротко вказати причину.

В разі затримки поїзда складається акт встановленої форми.

Акт складає старший зміни тієї служби, хто прийняв рішення про затримку поїзда Акт складається в двох примірниках. Один екземпляр акту надається черговому по станції Харків-Пасажирський, один — залишається у відповідному 1 відділі прикордонно-митної служби. Акт затримки поїзда надається черговому по станції не пізніше З0 хвилин після відправлення поїзда, враховуючи те, що чергові по станції працюють за 12 годинним режимом роботи і перезміна у них кожний день о 8.00 та 20.00.

Акт повинні підписати:

  • представник служби, хто прийняв рішення про затримку поїзда (старший зміни прикордонного та митного контролю, або представником УВС - за необ­хідністю);

  • черговий по станції;

  • начальник поїзда.

Оригінал акту залишається на станції. В акті повинно бути вказано конкретно причину затримки поїзда. В разі виникнення розбіжності по факту затримки поїзда проводиться опе­ративна нарада. Час проведення оперативної наради визначає начальник стан­ції із залученням причетних сторін.

^ Облік та відповідальність сторін за порушення графіка руху пасажирських поїздів

Черговий станційного поста централізації станції Харків-Пасажирський ве­де журнал затримки поїздів, в якому відмічає:

  • номер поїзда;

  • час прибуття на станцію (по графіку та фактично);

  • час зупинки ( по графіку та фактично);

  • час відправлення поїзда ( по графіку та фактично);

  • на який час затримано поїзд;

  • причина затримки поїзда;

  • прізвище осіб, які проводили контроль.

Технік-технолог 2-ї категорії станції Харків-Пасажирський проводить ана­ліз руху поїздів за кожну зміну. Щомісячно робить звіт за підписом заступника начальника станції Харків-Пасажирський і надає його в пасажирську службу, службу перевезень, в Харківську дирекцію залізничних перевезень Південної залізниці.

В звіті вказується:

  • номера пасажирських поїздів, затриманих всупереч графіка руху;

  • за якою причиною затриманий поїзд, всупереч графіка руху;

  • додаються копії всіх актів про затримку поїзда.

Копія звіту надається начальнику контрольно-пропускного пункту та начальнику митного поста.

^ Облік та відповідальність сторін за порушений графіку руху пасажирських поїздів міждержавного сполучення

ДСПЦ, диктор вокзалу Харків-Пасажирський несуть відповідальність за своєчасне надання інформації та за дотримання вимог, зазначених у п.п. 2.1,2.2 ,2.3,3.2 даної Технології.

Працівники прикордонного та митного постів контролю несуть відповідальність за своєчасне проведення огляду поїздів під час їх графікової стоянки та за дотримання вимог п.п. 2.4, 3.1, 3.3, 3.4 даної

Технології.

На станції ведеться книга затримки поїздів. В книзі зазначається:

  • номер поїзда;

  • час прибуття на станцію (за графіком і фактично);

  • час стоянки на станції (за графіком і фактично);

  • час відправлення поїзда (за графіком і фактично);

  • на який час затримано поїзд (понад норму);

  • причина понаднормативної затримки поїзда;

  • прізвища осіб, які склали акт про затримку поїзда (старші зміни прикордон­ного або митного постів контролю, черговий по станції, начальник поїзду).

Аналіз руху поїздів на станції проводиться ДС за підсумками роботи кожної зміни. За результатами аналізу щомісячно ДС складається звіт, який надається до ДН, Д. Звіт підписується ДС. В звіті вказується:

- номера пасажирських поїздів, які відправленні з порушенням графіка руху поїздів;

- на який час затриманий кожний поїзд та з яких причин

- додаються копії всіх актів про затримку поїзда.

Копію звіту ДС надає начальникам відділів прикордонної та митної служб.

Поїзди, які проходять митний контроль:

На выезд станция Харьков Пассажирский 2012/2013 г.г.

№ поезда

Назначение поезда

Приб

Отпр

Платф

Дни следования

30

Симферополь-Москва

00.08

00.38

2


С 29/5 по 1/10 ежд.

С 2/10 по 26/12 чет.(30,1,4,6)*

С 28/12 по 30/12 ежд., 1/1-2013

С 4/1-2013 по 28/4-2013 чет.(30,1,4,6)

С 29/4-2013 ежд.


184

Симферополь –Воронеж


01.09

01.39

2

5/6; с 9/6 по 29/6 неч.

С 1/7 по 23/9 ежд.

276
^

Феодосия -С.Петербург


01.45

02.20

2

С 29/5 по 11/6 неч.(29,31,2,5)

С 12/6 по 6/9 ежд.

198

Бердянск-Москва

02.13

02.43

2

12/6; 3,6,9,12,15,18,21,24,27.29/7;

1,3,6,8,11,13,16,18,21,23,26,28,31/8

188

Феодосия-Москва


04.23

04.53

2

С 29/5 по 12/9 ежд.

240

Симферополь-Мурманск

05.38

06.08

2

30/5; 1,3/6

С 6/6 по 18/9 чет.(30,1,4,6)

24,26,28/5-2013

204

Севастополь-Москва

05.58

06.30

2

По указанию

234

Севастополь-Москва

06.32

07.12

2

С 2/7 по 24/9 ежд.

30,31/12; 1,3,4,5/1-2013

272

Евпатория -С.Петербург

07.00

07.30

1

С 30/5 по 6/9 ежд.

816

Харьков –Белгород

-

8.50

3

По указанию

216

Анапа –Москва

09.30

10.00

2

По указанию

270

Севастополь –С.Петербург

10.38

11.11

2

29,31/5; 2/6

С 5/6 по 19/6 неч.

С 21/6 по 13/9 ежд.

С 15/9 по 27/9 неч.

8
^

Севастополь - С.Петербург


11.10

11.48

1

С 28/5 по 7/10 ежд. (кроме 8,9/6)

С 9/10 по 23/12 нечет.(29,31,2,5,7)

С 25/12 по 13/1-2013 ежд.

С 15/1-2013 по 25/04-2013 неч.

( 29,31, 2 ,5,7)

С 27/4-2013 ежд.

268

Сиферополь-Череповец


11.47

12.17

2

14,18,22,27/6; 2,8,12,17,23,27,31/7;

6,10,16,20,24,28/8

288

Симферополь-Воркута


11.47

12.17

2

2,9,16,19,23,26,30/6;

3,7,10,14,18,21,25,28/7;

1,4,8,11,15,18,22,25,29/8;

2,5/9

424

Евпатория-Архангельск


11.47

12.17

2

5,10,15,20,25/6;

1,6,11,16,22,29/7;

3,9,14,27/8;

1,6,11/9.

582

Симферополь-Лабытнанги


11.47

12.17

2

По указанию

192

Керчь-Москва


12.45

13.15

2

С 2/7 по 30/8 чет.(30,1,4,6)

252

Керчь-С.Петербург


12.45

13.15

2

1,5,7,9,13,21/7; 2/8

С 5/8 по 31/8 неч.

2/9

194

Евпатория-Москва


14.14

14.49

2

По указанию

196

Симферополь-Москва


14.14

14.49

2

По указанию

818

Харьков-Белгород


-

14.59

Терм.

Ежд., кроме понедельника

292

Симферополь-Москва


15.53

16.23

2

По указанию

416

Адлер-Москва


15.53

16.23

2

По указанию

522

Анапа-Белгород


15.53

16.23

2

По указанию

462
^

Смоленск- Симферополь


17.29

17.59

4

4,8,12,16,20,24/6;

С 26/6 по 30/9 чет.(28,30,1,4)

220

Симферополь-Москва


18.00

18.30

1

С 15/7 по 2/9 ежд.

16
^

Днепропетровск – Москва


19.05

19.47

2

Ежд.

258
^

Севастополь –Москва


20.21

20.51

2

С 7/6 по 30/8 ежд.

20
^

Харьков –Москва


-

21.16

1

Ежд.

10

Донецк –Москва


21.35

22.05

2

Ежд.

68
^

Симферополь- Москва


22.05

22.39

2

Ежд.

264
^

Симферополь –Пермь


22.12

22.55

3

С 28/5 по 14/9 ежд.
  1   2   3

Схожі:

Техніко-експлуатаційна характеристика станції Харків – Пасажирський Південної залізниці icon1. 2 Техніко-експлуатаційна характеристика основних засобів дп одеський морський

Техніко-експлуатаційна характеристика станції Харків – Пасажирський Південної залізниці iconМіністерство освіти І науки, молоді та спорту україни
Станція Нижньодніпровьк-Вузол (рис. 1) Придніпровської залізниці розташована на перехрещенні залізничних ліній Ясинувата – Знаменка...
Техніко-експлуатаційна характеристика станції Харків – Пасажирський Південної залізниці icon«Техніко-технологічна база І виробнича потужність підприємства»
Поняття І значення техніко-технологічної бази виробництва. Складники техніко-технологічної бази, найефективніші способи її формування...
Техніко-експлуатаційна характеристика станції Харків – Пасажирський Південної залізниці iconРухом поїздів на ділянці керує поїзний диспетчер (днц). Загальну...
Днц). Загальну координацію роботи диспетчерських дільниць на відділенні дороги здійснює черговий по відділенню (днцо), а за відсутності...
Техніко-експлуатаційна характеристика станції Харків – Пасажирський Південної залізниці iconМіністерство транспорту та зв’язку України
Пояснювальна записка І розрахунки до курсового проекту з дисципліни “Залізничні станції та вузли”
Техніко-експлуатаційна характеристика станції Харків – Пасажирський Південної залізниці iconСело центр сільської Ради. Розташований на річці Кобилча, за 5 км...
Коболчин — село центр сільської Ради. Розташований на річці Кобилча, за 5 км від районного центру, за 7 км від залізничної станції...
Техніко-експлуатаційна характеристика станції Харків – Пасажирський Південної залізниці iconСкакун О. Ф. Теорія держави І права: Підручник / Пер з рос. — Харків: Консум, 2001. — 656 с
Міститься характеристика основних типів правових систем світу: ррмано-германського, англо-американського, змішаного (скандинавської...
Техніко-експлуатаційна характеристика станції Харків – Пасажирський Південної залізниці icon3 Розрахунок техніко-економічних показників плану дільниці майстра

Техніко-експлуатаційна характеристика станції Харків – Пасажирський Південної залізниці iconЗасновник Кіокушинкай Карате Ояма Масутацу
Масутацу Ояма народився 27-го червня 1923 року, в селі Південної Кореї. Його справжнє ім'я Енг І чой
Техніко-експлуатаційна характеристика станції Харків – Пасажирський Південної залізниці iconМенеджмент організацій І адміністрування Затверджено Науково-методичною...
Методичні вказівки по виконанню курсової роботи в межах курсу «Управлінські рішення»для студентів спеціальності 030601 всіх форм...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка