Алхімії. Я почав, як один із персонажів твору, витрачати всі гроші на дорогі імпортні книжки І присвячував увесь час вивченню складної символіки. В ріо- де-Жанейро я натрапив на кількох осіб, які серйозно займалися Архитвором, але вони відмовились мене прийняти. Зустрів також багатьох інших «алхімік




НазваАлхімії. Я почав, як один із персонажів твору, витрачати всі гроші на дорогі імпортні книжки І присвячував увесь час вивченню складної символіки. В ріо- де-Жанейро я натрапив на кількох осіб, які серйозно займалися Архитвором, але вони відмовились мене прийняти. Зустрів також багатьох інших «алхімік
Сторінка1/7
Дата конвертації11.08.2013
Розмір1.04 Mb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Хімія > Документы
  1   2   3   4   5   6   7


ПАУЛО КОЕЛЬО

АЛХІМІК

Переклад з португальської Віктора Морозова

Перекладено за виданням: Paulo Coelho, O Alquimista, Pergaminto, 1988

Дане видання підготовлене за згодою Sant Jordi Asociados, Barcelona, Spain

© Пауло Коельо, 1988

© Віктор Морозов, переклад українською мовою

© Видавництво «Класика» (Львів), 2000

ISBN 966-7493-13-Х

ПЕРЕДМОВА


Необхідно сказати, що «Алхімік» є символічним твором, на відміну від «Денника Мага», який базувався на реальних подіях.

Протягом одинадцяти років я студіював Алхімію. Прості ідеї перетворення металів у золото, або добуття Еліксиру Життя так мене захопили, що я, не задумуючись, перейшов кілька магічних ініціацій. Зізнаюся, що Еліксир Життя спокусив мене найбільше: до того, як я осягнув і відчув присутність Бога, думка про те, що одного дня все закінчиться, здавалася мені нестерпною. Настільки, що дізнавшись про можливість добути рідину, здатну на багато років продовжити моє існування, я вирішив присвятити себе цій справі душею й тілом.

Була епоха великих соціальних трансформацій — початок сімдесятих, — але ще не з’являлися серйозні публікації на тему Алхімії. Я почав, як один із персонажів твору, витрачати всі гроші на дорогі імпортні книжки і присвячував увесь час вивченню складної символіки. В Ріо- де-Жанейро я натрапив на кількох осіб, які серйозно займалися Архитвором, але вони відмовились мене прийняти. Зустрів також багатьох інших «алхіміків», які мали свої лабораторії й обіцяли за солідну винагороду навчити мене секретів Ремесла; сьогодні я розумію, що вони й самі не знали, чого вчили.

Попри всі мої намагання, результати були абсолютно нульовими. Не відбувалося нічого з того, про що говорилось у заплутаних текстах алхімічних манускриптів. Там було повно символів — драконів, левиць, сонць, місяців та меркуріїв, і мене не покидало враження, що я обрав невірний шлях, бо мова символів була надто двозначною. 1973 року, зневірившись через відсутність будь-якого прогресу, я вчинив вельми безвідповідально. У той час, за контрактом із Міністерством освіти, я проводив заняття в державному театрі й вирішив залучити своїх студентів до експериментальних театральних студій на тему Смарагдової Табули. Все це. вкупі з моїми екскурсами в небезпечні місцини Магії, призвело до того, що наступного року я на власній шкірі відчув справедливість приказки: «Що посієш, те й пожнеш». Всі мої плани потерпіли крах.

Наступних шість років я досить скептично відносився до всього, що пов’язане з містикою. За час цієї духовної еміграції навчився багатьох важливих речей: що ми приймаємо істину тільки тоді, коли перше відкидаємо її в глибині душі; що ми не повинні втікати від власної долі і що рука Бога безмежно щедра, незважаючи на його суворість.

1981 року я зустрів Магістра ордену R. A. M. [^ Regnum Agnus Mundi (лат.)], який повернув мене на призначений мені шлях. В той час я знову, на свій страх і ризик, узявся за Алхімію. Однієї ночі, після виснажливої сесії з телепатії, я запитав, навіщо алхімікам така складна, незрозуміла мова.

— Існують алхіміки трьох категорій, — сказав Магістр. — Ті, яких важко зрозуміти, бо вони самі не знають, що говорять; ті, яких важко зрозуміти, бо вони знають, що говорять, але знають і те, що мова Алхімії звернена до серця, не до розуму.

— А третя категорія? — спитав я.

— Це ті, які взагалі не говорять про Алхімію, але які знайшли Філософський Камінь.

І тоді мій Магістр (а він належав до другої категорії) вирішив дати мені уроки Алхімії. Він пояснив, що символічна мова, яка мене так дратувала й збивала з пантелику, була єдиним засобом проникнення в Душу Світу, або «колективну підсвідомість» за Юнґом. Розповів про Особисту Леґенду та Божі Знаки — поняття, що їх мій раціональний інтелект відмовлявся визнавати через їх простоту. Розкрив, що не тільки вибрані, а всі без винятку людські створіння здатні осягнути Архитвір. Звичайно, не завжди він являється у вигляді яйця або флакону з рідиною, але всі ми, без сумніву, можем зануритися в Душу Світу.

Тому й «Алхімік» — символічний твір. На його сторінках я виклав те, чого навчився сам, але й віддав належне видатним авторам, які опанували Всесвітню Мову: Гемінґвеєві, Блейкові, Борхесу (який в одному з оповідань також використав перську леґенду), Малба Тагану та іншим.

На завершення, як ілюстрацію до того, що сказав мій Магістр про алхіміків третьої категорії, подаю притчу, яку він сам мені розповів у своїй лабораторії.

«Діва Марія з малим Ісусом на руках вирішила зійти на землю й відвідати один монастир. Горді отці поставали в чергу й кожен представлявся Діві, виявляючи шану. Одні декламували чудові поеми, другі демонстрували знання Біблії, треті перераховували імена всіх святих. І так усі, монах за монахом, вшанували Богородицю з малим Ісусом.

Наприкінці черги стояв найнепомітніший чернець цього монастиря, який ніяк не міг вивчити мудрі тексти книжок. Він був простого роду; батьки його виступали в старенькому цирку, і все, чого вони могли його навчити, це жонглювати й показувати трюки.

Коли надійшла його черга, отці хотіли припинити вшанування, бо колишній жонглер все одно не мав що сказати й лише зіпсував би враження про монастир. Але він так само відчував сердечну потребу присвятити що-небудь Ісусові й Діві.

Соромлячись і відчуваючи на собі докірливі погляди братів, він витягнув з кишені кілька помаранчів й почав жонглювати ними в повітрі — єдине, що вмів добре робити.

Цієї ж миті маленький Ісус на колінах у Марії засміявся й заплескав у долоні. І Богородиця дала ченцеві потримати немовля».

Автор

Коли ж вони були в дорозі, Ісус увійшов в одне село, і якась жінка, Марта на ім’я, прийняла його в хату. Була ж у неї сестра, що звалася Марія; ця, сівши в ногах Господа, слухала Його слово.

Марта ж клопоталась усякою прислугою. Наблизившись, каже: «Господи, чи тобі байдуже, що сестра моя покинула на мене всю роботу? Скажи їй, щоб мені допомогла».

Озвався Господь до неї і промовив: «Марто, Марто, ти побиваєшся і клопочешся про багато, одного ж потрібно. Марія вибрала кращу частку, що не відніметься від неї».

Лука, 10:38—42
  1   2   3   4   5   6   7

Схожі:

Алхімії. Я почав, як один із персонажів твору, витрачати всі гроші на дорогі імпортні книжки І присвячував увесь час вивченню складної символіки. В ріо- де-Жанейро я натрапив на кількох осіб, які серйозно займалися Архитвором, але вони відмовились мене прийняти. Зустрів також багатьох інших «алхімік iconВсеосяжна дія оподаткування та передумови функціонування податкових систем
Податки диктують нам як витрачати наші час І гроші поки ми на цьому світі, а також І те, що написати в заповітах перед тим як відправитися...
Алхімії. Я почав, як один із персонажів твору, витрачати всі гроші на дорогі імпортні книжки І присвячував увесь час вивченню складної символіки. В ріо- де-Жанейро я натрапив на кількох осіб, які серйозно займалися Архитвором, але вони відмовились мене прийняти. Зустрів також багатьох інших «алхімік iconМетодичні рекомендації та плани семінарських занять під час підготовки...
Вимоги до читацького щоденника: читацький щоденник заповнюється від руки. В щоденнику вказується ім’я автора, назва твору, П.І. Б....
Алхімії. Я почав, як один із персонажів твору, витрачати всі гроші на дорогі імпортні книжки І присвячував увесь час вивченню складної символіки. В ріо- де-Жанейро я натрапив на кількох осіб, які серйозно займалися Архитвором, але вони відмовились мене прийняти. Зустрів також багатьох інших «алхімік iconПлан I. Основні міжнародно-правові документи в галузі охорони навколишнього...
Конференція ООН з навколишнього середовища та розвитку в Ріо-де-Жанейро 1992 року
Алхімії. Я почав, як один із персонажів твору, витрачати всі гроші на дорогі імпортні книжки І присвячував увесь час вивченню складної символіки. В ріо- де-Жанейро я натрапив на кількох осіб, які серйозно займалися Архитвором, але вони відмовились мене прийняти. Зустрів також багатьох інших «алхімік icon2. За місцем виникнення розрізняють заяви зовнішні та внутрішні
Заява – один з найпоширеніших у справочинстві документів, який містить прохання або пропозицію однієї чи кількох осіб, адресовану...
Алхімії. Я почав, як один із персонажів твору, витрачати всі гроші на дорогі імпортні книжки І присвячував увесь час вивченню складної символіки. В ріо- де-Жанейро я натрапив на кількох осіб, які серйозно займалися Архитвором, але вони відмовились мене прийняти. Зустрів також багатьох інших «алхімік iconПід час своїх мандрівок по Україніу я зустрів патріотів Буковини,...
Завжди в таких випадках я згадував про Поділля. Є в ньому багато речей, насправді гарних, таких, як палац Потоцьких в Тульчині чи...
Алхімії. Я почав, як один із персонажів твору, витрачати всі гроші на дорогі імпортні книжки І присвячував увесь час вивченню складної символіки. В ріо- де-Жанейро я натрапив на кількох осіб, які серйозно займалися Архитвором, але вони відмовились мене прийняти. Зустрів також багатьох інших «алхімік iconВартість певного переліку товарів; Вірна відповідь відсутня. №5 Паперові гроші це
Гроші, які набувають своєї вартості виключно в обігу, при цьому їх вартість істотно відрізняється від вартості товарів, з якого вони...
Алхімії. Я почав, як один із персонажів твору, витрачати всі гроші на дорогі імпортні книжки І присвячував увесь час вивченню складної символіки. В ріо- де-Жанейро я натрапив на кількох осіб, які серйозно займалися Архитвором, але вони відмовились мене прийняти. Зустрів також багатьох інших «алхімік iconНа віддалі трохи більше ніж сто кілометрів від Лісабону, столиці...
Португалії, у невеличкому, на той час, селі Фатіма жили зі своїми родинами побожні селяни. Вони були убогими І займалися випасанням...
Алхімії. Я почав, як один із персонажів твору, витрачати всі гроші на дорогі імпортні книжки І присвячував увесь час вивченню складної символіки. В ріо- де-Жанейро я натрапив на кількох осіб, які серйозно займалися Архитвором, але вони відмовились мене прийняти. Зустрів також багатьох інших «алхімік iconЗ четвертої глави розповідь переходить до мене… Моє ім’я для вас...
Називайте мене DarkV, І пробачте що ховаюсь за псевдонімом, але життя в тіні навчило мене не показувати всім своє справжнє обличчя…...
Алхімії. Я почав, як один із персонажів твору, витрачати всі гроші на дорогі імпортні книжки І присвячував увесь час вивченню складної символіки. В ріо- де-Жанейро я натрапив на кількох осіб, які серйозно займалися Архитвором, але вони відмовились мене прийняти. Зустрів також багатьох інших «алхімік icon9: реалізація стратегії та управління змінами в організації. Контроль реалізації стратегії
Ція стратегії один з найважливіших етапів страте­гічного управління. Найпоширенішою помилкою є та, що вся робота, пов'язана з вибором...
Алхімії. Я почав, як один із персонажів твору, витрачати всі гроші на дорогі імпортні книжки І присвячував увесь час вивченню складної символіки. В ріо- де-Жанейро я натрапив на кількох осіб, які серйозно займалися Архитвором, але вони відмовились мене прийняти. Зустрів також багатьох інших «алхімік iconВступ
Наведені нижче критерії є досить загальними І включають майже всі форми волонтерства у світі. В той же час, за їх допомогою можна...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка