Тема «Стратегічний контекст підприємства»




Скачати 33.95 Kb.
НазваТема «Стратегічний контекст підприємства»
Дата конвертації28.06.2013
Розмір33.95 Kb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Географія > Документы
Тема 3. «Стратегічний контекст підприємства»

  1. Сутність стратегічного бачення в управлінні підприємством.

  2. Основні аспекти стратегічного контексту підприємства.

  3. Стратегічний успіх та ключові фактори успіху.

  4. Стратегічний набір та стратегічна прогалина.


Ключові питання теми: підприємство в стратегічному контексті; стратегічність діяльності та розвитку підприємства; аспекти стратегічного контексту підприємства; фактори оточення і розвитку підприємства; суть стратегічної реакції підприємства; проблема забезпечення конкурентоспроможності підприємства в зовнішньому середовищі ринкової економіки; діяльність і розвиток підприємства в стратегічному контексті; стратегічний контекст управління підприємством; стратегічні рішення; процедури формування стратегії; стратегічний план; стратегічна вказівка; зміст та структура (склад) стратегій підприємства; стратегічний набір підприємства; стратегічна прогалина; класифікація стратегій підприємства; система стратегій підприємства; алгоритм створення стратегії підприємства; рівні розробки стратегій; елементи стратегічного набору підприємства; корпоративні, загальні, конкурентні, бізнес-, забезпечуючі функціональні та ресурсні, операційні стратегії; взаємозв’язок елементів стратегічного набору підприємства; відображення стратегічного аспекту діяльності підприємства; принципи формування стратегії підприємства; інформаційно-аналітична база стратегічного управління.

Практичне заняття № 3, 4 (4 годин)

Тема 4. «Оцінювання зовнішнього середовища».

  1. Зовнішнє оточення підприємства і його характеристика.

  2. Методологія аналізу зовнішнього оточення підприємства.

3.Позиції зовнішнього аналізу та стратегічне позиціонування підприємства.

4. Методи оцінки зовнішнього середовища: модель 5-ти факторної конкуренції М. Портера, STEP-аналіз, оцінка привабливості галузі за Топсоном,за Харрисоном, оцінка привабливості середовища за А. Вайсманом, за І.Ансоффом, діагностування конкурентоспроможності підприємства та інтенсивності конкуренції.
Ключові питання теми: основні питання стратегії підприємства; необхідність аналізу та оцінки середовища підприємства; оточення функціонування підприємства; види оточення; макросередовище, безпосереднє оточення і внутрішнє середовище; конкретні фактори середовища; методологія аналізу зовнішнього середовища підприємства; проблематика, етапи, процедури зовнішнього аналізу; стратегічне позиціонування фірми в зовнішньому середовищі; поняття стратегічної зони господарювання (СЗГ); проблема виділення сегменту оточення підприємства; параметри та алгоритм виділення СЗГ підприємства; аналіз привабливості СЗГ для підприємства; проведення SWOT-аналізу і виділення факторів можливостей і загроз; матриця можливостей і матриця загроз; визначення та оцінювання важливості факторів зовнішнього середовища за методом складання профілю середовища; привабливість СЗГ – методи і показники оцінки; однофакторні та багатокритеріальні підходи до оцінки привабливості зовнішнього середовища; фактори зростання попиту і зміни рентабельності в СЗГ фірми.

Практичне заняття № 5 (2 години)

Тема 5. «Аналіз стратегічного потенціалу підприємства».

  1. Зміст та підходи до аналізу внутрішнього середовища підприємства.

  2. Складові стратегічного потенціалу.

  3. Побудова профілю здібностей підприємства.

  4. Теоретичні основи оцінювання стратегічного потенціалу підприємства.

5.Показники і вимірювачі складових стратегічного потенціалу підприємства.

6. Метод комплексного стратегічного аналізу середовища підприємства.
Ключові питання теми: внутрішнє середовище підприємства в стратегічному контексті; структуризація внутрішнього середовища підприємства; стратегічний потенціал підприємства; склад потенціалу підприємства; підходи до аналізу потенціалу підприємства; призначення, зміст і аспекти аналізу потенціалу підприємства; об’єкти і предмет внутрішнього аналізу; позиції аналізу; використання даних внутрішнього аналізу; визначення сильних та слабких сторін підприємства; фактори формування сильних і слабких сторін підприємства; оцінка стратегічного потенціалу підприємства; методика і рівні оцінки стратегічного потенціалу підприємства; конкурентний статус підприємства; підходи та методики до визначення (оцінки) конкурентного статусу підприємства; комплексний показник конкурентного статусу підприємства; визначення відносних інвестиційних позицій (відносного рівня стратегічних інвестицій) фірми в обраних СЗГ; оцінка майбутньої ефективності діючої стратегії фірми в СЗГ; оцінка комплексного показника відносного рівня потенціалу (мобілізаційних можливостей) підприємства щодо

СЗГ; оцінка середовища підприємства за методом SWOT-аналізу; методологія побудови та використання матриці SWOT; типові позиції (характеристики) історії, стану, оточення і перспектив бізнесу фірми з точки зору формування ними потенційних внутрішніх сильних сторін (внутрішніх можливостей, потенціалу) і слабких сторін фірми в майбутньому.
Практичне заняття № 6 (2 години)

Контрольно-модульна робота №1

Схожі:

Тема «Стратегічний контекст підприємства» iconЛекція. Тема Стратегічний контекст підприємства
Знати: суть основних понять І підходів трактування категорій “стратегічний контекст”, “стратегічне рішення”, “стратегічний набір”,...
Тема «Стратегічний контекст підприємства» icon6. Стратегії диверсифікації діяльності підприємства
У диверсифікованій компанії менеджерам необхідно створити стратегію для мультибізнесу, багатогалузевий стратегічний план дій для...
Тема «Стратегічний контекст підприємства» iconРозділ особливості комерційної діяльності промислового підприємства...
Важливим розділом поточного плану підприємства є виробнича програма або план виробництва та реалізації продукції
Тема «Стратегічний контекст підприємства» iconЛекція. Тема Стратегії зовнішнього розвитку підприємства
Знати: суть категорії “зовнішній розвиток підприємства”, сценарії зовнішнього розвитку підприємства, поняття прямої та зворотної...
Тема «Стратегічний контекст підприємства» iconТема: «Організація проектування підприємства: сучасна концепція І її зміст»
Також забезпечення ефективного функціонування спільного підприємства зат " АвтоЗаз-Daewoo" в умовах конкуренції та нестабільності...
Тема «Стратегічний контекст підприємства» iconТести з дисципліни «Потенціал І розвиток підприємства» Тема 1
Наявні та приховані можливості підприємства щодо залучення та використання факторів виробництва для випуску максимально можливого...
Тема «Стратегічний контекст підприємства» iconТема Виробнича потужність підприємства Яке визначення розкриває сутність...
...
Тема «Стратегічний контекст підприємства» iconТема теорії та моделі підприємств
Контроль виконання виробничої програми тема 10. Персонал підприємства, продуктивність І оплата праці
Тема «Стратегічний контекст підприємства» iconЛекція. Тема 10. Матричні методи у формування корпоративної стратегії підприємства
Матричні методи визначення стратегічного становища підприємства та оцінки стратегічних альтернатив
Тема «Стратегічний контекст підприємства» iconТема 11. Техніко-технологічна база І виробнича потужність підприємства
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2013
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка