«Історія кіно І телебачення». 2 курс, 4 семестр. Семінарське заняття №1: Бастер Кітон в контексті сміхової культури ХХ сторіччя




Скачати 255.3 Kb.
Назва«Історія кіно І телебачення». 2 курс, 4 семестр. Семінарське заняття №1: Бастер Кітон в контексті сміхової культури ХХ сторіччя
Сторінка1/2
Дата конвертації07.08.2014
Розмір255.3 Kb.
ТипДокументы
skaz.com.ua > Культура > Документы
  1   2
«Історія кіно і телебачення». 2 курс, 4 семестр.
Семінарське заняття № 1:

Бастер Кітон в контексті сміхової культури ХХ сторіччя.

  1. Еволюція сміхової культури в контексті розвитку цивілізації.

  2. Трюкова комедія початку ХХ сторіччя та культурна амбівалентність сміху.

  3. Кінематографічний образ Бастера Кітона: традиції та новаторство.

Література: 27, 37, 40, 41, 58, 63, 69,75, 76, 77, 78, 79, 87
Модульна контрольна робота №1

І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.

  1. Характеристика творчості братів Люм’єрів.

  2. Творчість Ж. Мельєса.

  3. Європейське кіно 1909-1918 років. Загальна характеристика.

  4. Загальна характеристика творчості Д.-У.Гріффіта.

  5. Творчість Ч.Чапліна. Загальна характеристика.

  6. Е.фон Штрогейм. Основні етапи життя і творчості.

  7. Українське кіно початку ХХ сторіччя.

  8. Творчі надбання російського дореволюційного кіно.

  9. Творчій шлях В.Старевича.

  10. Р.Флаерті та світове документальне кіно.

  11. Творчість Г. Ллойда.

  12. Фільми Я.Протазанова.

  13. Життя і творчість А.Федецького

  14. Творчість В.Гардіна.

  15. Загальна характеристика творчості Б.Кітона.


Семінарське заняття № 2:

Німецький експресіонізм як авангардна течія кіно 1920-х років.

  1. Соціокультурні передумови виникнення експресіонізму в німецькому мистецтві.

  2. «Кабінет доктора Калігарі» - класичний зразок кіноекспресіонізму.

  3. Вплив експресіоністичного стилю на фільми сучасних режисерів.

Література: 5, 37, 40, 43, 63, 75, 76, 78, 79
Модульна контрольна робота №2

І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.

  1. Французький кіноавангард. Загальна характеристика.

  2. Характеристика творчості Л.Бунюеля.

  3. Особливості німецького експресіонізму

  4. Творчій внесок Ф.Мурнау в кіно.

  5. Загальна характеристика творчості І.Кавалерідзе

  6. Творчість О.Довженка. Загальна характеристика

  7. Творчість С.Ейзенштейна. Загальна характеристика.

  8. Особливості кіностилю 1920-х років.

  9. Робота Л.Курбаса в кіно.

  10. Особливості стилю В.Пудовкіна.

  11. Творчі пошуки Д.Вертова.

  12. Особливості стилю Б.Барнета

  13. Л.Кулешов – режисер та теоретик кіно.

  14. Мистецькі відкриття фільму «Страсті Жанни Д’Арк».

  15. Фільми А.Роома.

«Історія кіно і телебачення». 3 курс, 5 семестр.
Семінарське заняття № 4:

Орсон Уеллс та його фільм «Громадянин Кейн».

  1. Життєвий і творчій шлях О.Уеллса.

  2. Мистецькі відкриття картини «Громадянин Кейн».

  3. О.Уллес в контексті світового кіно другої половини ХХ сторіччя.

Література: 37, 40, 76, 78
Модульна контрольна робота №3

І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.

  1. Творчість А.Хічкока.

  2. Загальна характеристика творчості І.Савченка.

  3. Народні комедії Г.Александрова та І.Пир'єва.

  4. Творчість Д.Форда.

  5. Радянське кіно 1930-х років. Загальна характеристика.

  6. Художні відкриття фільму «Громадянин Кейн» О.Уеллса.

  7. Поезія та проза в творчості Ж.Віго.

  8. Загальна характеристика творчості Ж.Ренуара.

  9. Вплив звуку на реформування системи виражальних засобів в кіно.

  10. Еволюція мюзиклу в американському кіно.

  11. Творчість Ж.Габена.

  12. Загальна характеристика американського кіно 1930-х років.

  13. Загальна характеристика творчості У.Діснея.

  14. Фільми Л.Трауберга та Г.Козінцева.

  15. «Поетичний реалізм» у французькому кіно 1930-х років.


Семінарське заняття № 5:

Неореалізм як метод дослідження реальності.

  1. Передумови появи неореалізму.

  2. Художньо-стильові особливості неореалізму

  3. Вплив італійського неореалізму на світове кіномистецтво.

Література: 36, 37, 59, 63, 68, 75, 76, 78
Модульна контрольна робота №4

І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.

  1. А.Куросава та його фільми.

  2. Голівудська естетика у 1950-60-ті роки: особливості еволюції.

  3. Документальні фільми О.Довженка.

  4. Кінематограф Азії. Загальна характеристика.

  5. Воєнна тема в радянському кіно повоєнного періоду.

  6. Творчість Р.Росселіні.

  7. Французьке кіно 1950-х років. Основні тенденції.

  8. Творчість Я.Одзу.

  9. Здобутки кінодокументалістики під час Другої світової війни.

  10. Творчість В.Де Сіки.

  11. Художні відкриття фільму «Летять журавлі».

  12. Династія Капурів.

  13. Загальна характеристика творчості С.Рея.

  14. Творчість Ж.Кокто.

  15. Радянське ігрове кіно 1941-1945 років.

^ ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ
1.Характеристика творчості братів Люмєрів.

2.Творчість Ж. Мельєса.

3.Європейське кіно 1909-1918 років. Загальна характеристика.

4.Загальна характеристика творчості Д.-У.Гріффіта.

5.Творчість Ч.Чапліна. Загальна характеристика.

6. Е.фон Штрогейм. Основні етапи життя і творчості.

7.Українське кіно початку ХХ сторіччя.

8.Р.Флаерті та світове документальне кіно.

9.Творчість Г. Ллойда.

10.Життя і творчість А.Федецького

11.Загальна характеристика творчості Б.Кітона.

12Французький кіноавангард. Загальна характеристика.

13.Характеристика творчості Л.Бунюеля.

14.Особливості німецького експресіонізму

15.Творчій внесок Ф.Мурнау в кіно.

  1. Загальна характеристика творчості І.Кавалерідзе

  2. Творчість О.Довженка. Загальна характеристика

  3. Творчість С.Ейзенштейна. Загальна характеристика.

  4. Особливості кіностилю 1920-х років.

  5. Робота Л.Курбаса в кіно.

  6. Творчі пошуки Д.Вертова.

  7. Л.Кулешов – режисер та теоретик кіно.

  8. Мистецькі відкриття фільму «Страсті Жанни Д’Арк».

  9. Творчість А.Хічкока.

  10. Загальна характеристика творчості І.Савченка..

  11. Творчість Д.Форда.

  12. Основні досягнення радянського німого кіно.

  13. Художні відкриття фільму «Громадянин Кейн» О.Уеллса.

  14. Поезія та проза в творчості Ж.Віго.

  15. Загальна характеристика творчості Ж.Ренуара.

  16. Вплив звуку на реформування системи виражальних засобів в кіно.

  17. Еволюція мюзиклу в американському кіно.

  18. Загальна характеристика американського кіно 1930-х років.

  19. Загальна характеристика творчості У.Діснея.

  20. «Поетичний реалізм» у французькому кіно 1930-х років.

  21. А.Куросава та його фільми.

  22. Голівудська естетика у 1950-60-ті роки: особливості еволюції.

  23. Документальні фільми О.Довженка.

  24. Кінематограф Азії. Загальна характеристика.

  25. Воєнна тема в радянському кіно повоєнного періоду.

  26. Творчість Р.Росселіні.

  27. Французьке кіно 1950-х років. Основні тенденції.

  28. Здобутки кінодокументалістики під час Другої світової війни.

  29. Творчість В.Де Сіки.

  30. Художні відкриття фільму «Летять журавлі»..

  31. Творчість Ж.Кокто.



«Історія кіно і телебачення». 3 курс, 6 семестр.
Семінарське заняття № 7:

«Нова хвиля» та її екранні варіанти.

  1. Що таке «нова хвиля»?

  2. А.Базен – ідеолог «нової хвилі».

  3. Фільми Ф.Трюффо та Ж.-Л.Годара.

  4. Вплив «нової хвилі» на подальший розвиток кіно.

Література: 6, 21, 26, 37, 60, 63,75, 78,
Семінарське заняття № 8:

Італійський кінематограф 1950-60-х в загальноєвропейському кінопроцесі.

1. Від неореалізму до філософських питань буття.

2. Еволюція стилю М.Антоніоні, Ф.Фелліні, Л.Вісконті, П.П.Пазоліні.

3. Вплив італійського кіно на розвиток кіномови.

Література: 4, 37, 63, 68, 75, 78, 82
Модульна контрольна робота №5

І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.

  1. Французька «нова хвиля» в кіно.

  2. Творчість Ф.Трюффо.

  3. Художні відкриття Ф.Фелліні.

  4. Загальна характеристика світової анімації 1980-90-х років.

  5. Кіно Великої Британії 1950-60-х років. Кінематограф «розлючених».

  6. І.Бергман та його фільми.

  7. Етапи творчості Л.Вісконті.

  8. Кіно Польщі. Загальна характеристика.

  9. Кінематограф Чехії. Фільми В.Хітілової

  10. Творчість І.Менцеля.

  11. Фільми М.Формана.

  12. Еволюція стилю М.Янчо.

  13. П.П.Пазоліні та його фільми.

  14. Особливості стилю М.Антоніоні

  15. Загальна характеристика творчості Ж.-Л. Годара.



^

Семінарське заняття № 9:


Українське поетичне кіно: традиції та новаторство

  1. Збагачення естетики кіно у 1960-ті роки.

  2. «Тіні забутих предків» як мистецький маніфест.

  3. Вплив поетичної хвилі на сучасний розвиток українського кіно.

Література: 9, 11, 12, 22, 31, 32, 37, 47, 48, 63,72, 84
Модульна контрольна робота №6

І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.

  1. Українська школа документального кіно.

  2. Художні відкриття Ф.Соболєва.

  3. Фільми К. Муратової.

  4. Українська школа анімаційного кіно.

  5. Українське поетичне кіно. Загальна характеристика.

  6. Творчість С.Параджанова.

  7. Українське кіно 1950-1960-х років. Загальна характеристика.

  8. Українське кіно 1970-80-х років. Загальна характеристика.

  9. Творчій доробок Л.Бикова.

  10. Творчість Ю.Іллєнка.

  11. Творчість Л.Осики.

  12. І.Миколайчук – актор і режисер.

  13. Загальна характеристика творчості Д.Черкаського.

  14. Кіноестетика 1960- х років. Історія кольору та формату.

  15. Фільми В.Дахна.


«Історія кіно і телебачення». 4 курс, 7 семестр.

Семінарське заняття № 10:

Художні відкриття фільмів А.Тарковського.

  1. Життєвий та творчій шлях режисера.

  2. Мистецькі особливості фільмів А.Тарковського.

  3. Вплив режисера на сучасний європейський кінематограф.

Література: 3, 18, 19, 27, 37, 51, 54, 56, 74, 78, 84, 85, 86
Модульна контрольна робота №7

І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.

  1. Документальне кіно СРСР часів Перебудови (1985-1991).

  2. Творчість Е.Рязанова. Загальна характеристика.

  3. Фільми Л.Гайдая та традиції «американської комічної».

  4. Грузинська школа кіно. Загальна характеристика.

  5. Російське кіно 1960-80-х років. Загальна характеристика.

  6. Творчій шлях Л.Шепітько.

  7. Загальна характеристика творчості В.Шукшина.

  8. Акторська школа в радянському кіно.

  9. Фільми А.Кончаловського.

  10. Творчій шлях М.Хуцієва.

  11. Фільми С.Бондарчука.

  12. Творчість Т.Абуладзе.

  13. Фільми братів Шенгелая.

  14. Життя і творчість О.Іоселіані.

  15. Загальна характеристика творчості А.Тарковського.


Семінарське заняття № 11:

Кінематограф постмодернізму: особливості стилю.

  1. Кінематограф постмодернізму: філософське обґрунтування.

  2. Характерні риси постмодернізму в кіно.

  3. Постмодерністська стилістика в картинах сучасних режисерів.

Література: 37, 63, 64, 65, 72, 78

Семінарське заняття № 12:

Тенденції розвитку сучасного телебачення

  1. Телебачення як сучасне домінуюче масмедійне явище.

  2. Розвток жанрово-стильової системи, модернізація технології.

  3. Місце телебачення в сучасній аудіовізуальній культурі.

Література: 7, 51, 52, 53, 70
Модульна контрольна робота №8
І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.

  1. Тенденції розвитку світового кіно у 1990- ті роки.

  2. Творчість П.Альмодовара.

  3. Режисерські імена європейського кіно 1980-90-х років.

  4. Сучасне українське кіно: основні тенденції.

  5. Тенденції розвитку сучасного європейського кіно.

  6. Творчість С.Спілберга.

  7. Еволюція жанрів в американському кіно 1970-80-х років.

  8. Жанрово-стильові особливості багатосерійного фільму.

  9. Кінематограф і телебачення – історія взаємостосунків.

  10. Розвиток телебачення у 1970-80-ті роки.

  11. Телебачення у 1990-ті роки.

  12. Сучасне українське телебачення. Загальна характеристика.

  13. Творчість Д.Лукаса.

  14. Фільми М.Скорсезе та Ф.Ф.Копполи.

  15. Загальна характеристика творчості Е.Кустуріци.


^ ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ


  1. Синтетична природа кінематографу та його види. «Чарівний ліхтар» А. Кірхера.

  2. Кінематографічна система Томаса Едісона. Перші фільми братів Люм’єрів.

  3. Європейське кіно 1909-1918рр. – відкриття Жоржа Мельєс. «Брайтонська школа».

  4. Американське кіно початку ХХ століття.

  5. Значення творчісті Д.-У.Гріффіта для світового кінематографу.

  6. Зародження жанру американської комедії, творчі пошуки (Мак Сеннет, Гарольд Ллойд).

  7. Творчість Ч.Чапліна. Загальна характеристика.

  8. Французький кіноавангард 1920-х років, періодизація, естетика. (Луїс Бунюель «Андалузькій пес»).

  9. Експерименти у французькому кіно (Ман Рей, Абель Ганс, К.- Т. Дрейер та інші).

  10. Особливості німецького експресіонізму 1920-х рокі (Роберт Віне, Фрідріх Мурнау, Франц Ланг).

  11. Загальна характеристика творчості О.П. Довженка.

  12. Особливості творчість О.Довженка 1920-1930-х років.

  13. Особливості творчість О.Довженка 1940-1950-х років.

  14. Основні досягнення радянського німого кіно (С.Ейзенштейн, В. Пудовкін та інші).

  15. Роберт Флаерті та світове документальне кіно 1920-30-х рр.

  16. Поява звуку в кіно, проблеми та творчі особливості.

  17. Перші звукові фільми. Реформування системи виражальних засобів.

  18. Голівуд 1930-40 – років. Фільми Джона Форда «Диліжанс» (1939), «Грона гніву» (1941).

  19. Світове анімаційне кіно періоду становлення. Новаторство У.Діснея.

  20. Творчість О.Уеллса. Творчі відкриття фільму «Громадянин Кейн».

  21. Вербальна мова та мислення на екрані. Конвенціональні прийоми.

  22. Французькій кінематограф 1930-х років. Імпресіонізм Жана Віго «Нуль за поведінку». Р.Клер «Під дахами Парижу».

  23. Творчість Ж.Ренуара. Фільми «Велика ілюзія» та «Правила гри».

  24. А.Хічкок - майстер «саспенсу», особливості творчого методу.

  25. Кіномистецтво другої світової війни; проблематика, жанри, представники.

  26. Загальна характеристика світового кіно повоєнного періоду (Уільямс Уайлер, Енді Уорхол, Жан Кокто та інші).

  27. Італійський неореалізм. Особливості жанрово-стильової та світоглядної систем, вплив на світове кіно (Р.Росселліні, В.- Де Сики).

  28. Кінематограф країн Азії. Творчість А. Куросави, К.Мідзогуті, Я.Одзу.

  29. Французька «нова хвиля» в кіно. Творчість Ф.Трюффо, Ж.-Л.Годара, К.Шаброля та ін.

  30. «Вільне кіно» Великої Британії; естетика, представники (Д.Клейтон, Т.Річардсон, Л. Андерсон).

  31. Фільм М.Калатозова «Летять журавлі». Аналіз образної системи.

  32. Історія кольору та формату у кінематографі.

  33. Європейський кінематограф 1960-70-х років, естетика, творчі пошуки (пізня фільми Луїса Бунюеля, фільми Б. Бертолуччи, Р.- В. Фассбіндер).

  34. Еволюція італійського кіно 1960 – 70-х років (М.Антоніоні, Л.Вісконті, П’єр - П. Пазолін).

  35. Творчість Ф.Фелліні. Фільми «Дорога», «8 і ½» «Ночі Кабірії», «Солодке життя».

  36. Кінематограф країн Східної Європи та творча «відлига» 1960-х (Анджей Вайда, Віра Хітілова, Міклош Янчо та інші).

  37. Становлення українського кінематографу початку 20-го ст. (Альфред Федецький, Віра Холодна, Л.Курбас).

  38. Українське кіно 1930-40-х рр. Творчість М.Донського, І Савченка, О.Довженка.

  39. Історичне кіно Івана Кавалерідзе: «Штурмові ночі», «Коліївщина», «Прометей».

  40. Феномен українського «поетичного кіно» (С. Параджанов, Ю. Іллєнко, Л. Осика).

  41. Загальна характеристика творчість С.Параджанова.

  42. Українська школа науково-популярного кіно. Відкриття Ф.Соболєва.

  43. Фільми К. Муратової в контексті еволюції суспільства у 1960-90 –ті р.

  44. Український кінематограф 1970-80-х років (Л.Биков, М.Мащенко, Р.Балаян, Т.Левчук та інші).

  45. Кіноролі Ади Роговцевої у фільмах «Салют Маріє», «Приборкання вогню», «Вічний поклик» та інш.

  46. Український кінематограф після 1990-х років, пробематика, жанри (Г.Кохан, Ю. Іллєнко, Б.Небієрідзе, Олег Бійма та інші).

  47. Сучасний український кінематограф, естетична система та новаторство (О.Санін, Л. Кобильчук, О.Байрак, І. Кравчишин та інші).

  48. Документальне кіно як явище у мистецтві, його види та жанри. Перша українська кінозйомка.

  49. Дзиґа Вертов та його внесок у розвиток світового документального кіно.

  50. Становлення українська школа анімації. Етапи розвитку та періоди занепаду. (В.Левандовський, С.Гуєцький Є. Горбач, І.Лазарчук).

  51. Кращі анімаційні фільми від студії «Укркінохроніки». Режисери української анімації (Н.Василенко, А. Грачова, Д. Черкаський, В.Дахно).

  52. Сучасний стан української анімації, представники (С.Коваль, Є.Сивоконь та інші).

  53. Радянське кіно 1960-1970 років, проблематика, естетика, жанри (Л.Шепітько, М.Хуциєв, Р.Хамдамов, Г.Натансон та інші).

  54. «Тихі драми» приватного життя у фільмах Динари Асанової («Ключ без права передачі», «Пацани» та інші).

  55. Що таке авторське кіно? Пояснити на прикладі фільму В. Шукшина «Калина червона».

  56. «Філософські монологи» А.Тарковського (фільми «Дзеркало», «Сталкер», «Андрій Рубльов» та інші).

  57. Ексцентричні комедії Л.Гайдая та ліричної комедії Е.Рязанова у радянському кіно. Багатосерійні фільми Т.Ліознової та С.Говорухіна.

  58. Особливості російського кінематографу 1991 – 2000-х років (П. Тодоровський, В.Абдрашитов, М.Михалков, О. Сокуров та інші). Тенденції розвитку.

  59. Радянський та світовий дитячий кінематограф першої полов. ХХ-го ст. (фільми О.Птушка, О.Роу).

  60. Особливості розвитку дитячого кінематографу другою полов. ХХ-го ст. Проблематика, естетика, жанри.

  61. Світовий кінематограф 1970-1980-х р. (Ф.Коппола, С.Кубрик, М. Форман, Е.Кустуріца та інші).

  62. Поняття «постмодернізму» у світовому кінематографі, естетика та проблематика (П. Грінуей, Девід Лінч, К.Тарантіно).

  63. Еволюція сучасного світового кіно. Кліпова естетика та її специфіка.

  64. Розвиток та становлення світового телебачення, творчі та технічні особливості.

  65. Розвиток та становлення українського телебачення, модернізація технологій.

  66. Сучасне українське телебачення, розвиток жанрово-стильової системи. Впровадження цифрового телебачення.



^ ТЕМИ КУРСОВОЇ РОБОТИ


  1. Особливості стилю І.Бергмана

  2. «Нова хвиля» у французькому кіно.

  3. Особливості поетики фільму Ж.-Л. Годара «На останньому подиху».

  4. Еволюція стилю М.Антоніоні.

  5. С. Ейзенштейн в контексті культури 20-х років ХХ сторіччя.

  6. Лев Кулешов і теорія кіномонтажу.

  7. Життя і творчість Івана Кавалерідзе.

  8. Поетична хвиля в українському кіно.

  9. Французький кіноавангард. Особливості пошуків стилю.

  10. Творчі пошуки Д. Вертова.

  11. Ч.Чаплін в контексті сміхової культури ХХ сторіччя.

  12. Художні відкриття фільму О.Уеллса «Громадянин Кейн».

  13. Особливості стилю В.Пудовкіна.

  14. Поезія і проза французького кіно 1930-х років. Аналіз стилістики.

  15. Неореалізм як метод дослідження реальності.

  16. Німецький експресіонізм. Особливості жанрово-стильової та світоглядної систем, вплив на світове кіно.

  17. Роберт Флаерті та світове документальне кіно 1920-30-х років.

  18. Творчій внесок Ф.Мурнау у світове кіно.

  19. Реформування системи виражальних засобів в кіно на рубежі 1920-30-х років.

  20. О.Довженко в контексті української культури ХХ сторіччя.

  21. Мистецькі особливості фільмів А.Хічкока.

  22. Творчість І.Савченко. Загальна характеристика.

  23. Е.фон Штрогейм – актор і режисер.

  24. Акторська школа в українському кіно.

  25. Радянське кіно 1930-40-х років: основні тенденції розвитку.

  26. Акіра Куросава та культура Сходу.
^
Алгоритм написання курсової роботи

Вибір теми.

Студент ознайомлюється з тематикою курсових робіт, рекомендованих кафедрою і обирає одну з них. Вибір конкретної теми дослідження також інтересами студента його педагогічним досвідом у мистецькій практиці. Обрану тему узгоджують з науковим керівником.
^ Складання джерельної бази.

Студент відвідує бібліографічний відділ і вивчає тематичний каталог.
Аналіз літератури.

Роботу над темою треба починати з освоєння відповідних розділів навчальних посібників, потім перейти до спеціальних матеріалів. На основі аналізу літератури слід усвідомити значення проблеми, виділити головні питання і завдання власного дослідження, а також шляхи їх розв’язання.
^ Складання план (простого або розгорнутого).

Курсова робота повинна мати вступ, в якому визначають актуальність, мету, завдання обраної теми дослідження. У головній частині на основі обраної проблеми і теоретичного аналізу наукової літератури, практичного досліду розв’язують поставлені завдання. У висновках узагальнюють досліджувану проблему і здійснюють підсумки. У кінці подається список використаних джерел. Допоміжний матеріал розміщують у додатках.


^ Визначення мети і завдань курсової роботи.

На основі опрацьованої наукової літератури з обраної проблеми здійснюється обґрунтування визначеної мети і завдань.
^ Розробка методики дослідження і збирання фактичного матеріалу.

Виходячи із завдання дослідження, студент опрацьовує власну методику яка, на його думку, сприятиме реалізації поставленої мети. Потім перевіряється вона з точки зору її теоретичної або практичної виваженості. Фактичний матеріал збирається при проведенні експериментальної роботи, узагальненню досвіду, персоналізованої творчої діяльності видатного діяча культури і мистецтва.
Висновки.

На основі аналізу здобутих даних (теоретичних, практичних) у відповідності завдань дослідження формуються висновки.
^ Оформлення курсової роботи.

Має бути титульна сторінка. Робота повинна включати план, теоретичну (експериментальну) частину, список використаних джерел, додатки Пункти повинні бути чітко виділені у тексті роботи. Оформлення списку використаних джерел повинно бути відповідним сучасним вимогам бібліографічного описового стандарту.
^ Обсяг курсової роботи.

Основний зміст курсової (матеріал розділів без урахування вступу та літератури) має становити один друкований аркуш (25 друкованих сторінок 14 кегель, 1,5 міжсточний абзац).
  1   2

Схожі:

«Історія кіно І телебачення». 2 курс, 4 семестр. Семінарське заняття №1: Бастер Кітон в контексті сміхової культури ХХ сторіччя iconПрограма творчого конкурсу за обраним фахом Галузь знань 0202 «Мистецтво»
Екзамен з фаху «Кіно, -телемистецтво» складають абітурієнти, які вступають на напрям «Кіно, -телемистецтво» за спеціалізаціями: «режисер...
«Історія кіно І телебачення». 2 курс, 4 семестр. Семінарське заняття №1: Бастер Кітон в контексті сміхової культури ХХ сторіччя iconПрограма творчого конкурсу за обраним фахом Галузь знань 0202 «Мистецтво»
Екзамен з фаху «Кіно, -телемистецтво» складають абітурієнти, які вступають на напрям «Кіно, -телемистецтво» за спеціалізаціями: «режисер...
«Історія кіно І телебачення». 2 курс, 4 семестр. Семінарське заняття №1: Бастер Кітон в контексті сміхової культури ХХ сторіччя iconПрограма творчого конкурсу за обраним фахом Галузь знань 0202 «Мистецтво»
Екзамен з фаху «Кіно, -телемистецтво» складають абітурієнти, які вступають на напрям «Кіно, -телемистецтво» за спеціалізаціями: «режисер...
«Історія кіно І телебачення». 2 курс, 4 семестр. Семінарське заняття №1: Бастер Кітон в контексті сміхової культури ХХ сторіччя iconПрограма творчого конкурсу за обраним фахом Галузь знань 0202 «Мистецтво»
Екзамен з фаху «Кіно, -телемистецтво» складають абітурієнти, які вступають на напрям «Кіно, -телемистецтво» за спеціалізаціями: «режисер...
«Історія кіно І телебачення». 2 курс, 4 семестр. Семінарське заняття №1: Бастер Кітон в контексті сміхової культури ХХ сторіччя iconПрограма творчого конкурсу за обраним фахом Галузь знань 0202 «Мистецтво»
Екзамен з фаху «Кіно, -телемистецтво» складають абітурієнти, які вступають на напрям «Кіно, -телемистецтво» за спеціалізаціями: «режисер...
«Історія кіно І телебачення». 2 курс, 4 семестр. Семінарське заняття №1: Бастер Кітон в контексті сміхової культури ХХ сторіччя iconПерел І к питань до державного екзамену з теорії І практики кінотелемистецтва...
Видовище. Драматургія. Історія та засади режисерської творчості. Виконавська майстерність
«Історія кіно І телебачення». 2 курс, 4 семестр. Семінарське заняття №1: Бастер Кітон в контексті сміхової культури ХХ сторіччя iconПитання до заліку «історія кіно»
Особливості кіно як синтетичного мистецтва, причини його популярності та швидкого розповсюдження. Естетика німого кіно
«Історія кіно І телебачення». 2 курс, 4 семестр. Семінарське заняття №1: Бастер Кітон в контексті сміхової культури ХХ сторіччя iconМистецтв
Програма державної атестації складається з наступних дисциплін: «Історія кіно І телебачення», «Майстерність ведучого телепрограм»,...
«Історія кіно І телебачення». 2 курс, 4 семестр. Семінарське заняття №1: Бастер Кітон в контексті сміхової культури ХХ сторіччя iconЗ курсу «історія української культури» Виконати 1 реферат на семестр з презентацією
Поняття про предмет, об’єкт І основні завдання курсу «Історія української культури»
«Історія кіно І телебачення». 2 курс, 4 семестр. Семінарське заняття №1: Бастер Кітон в контексті сміхової культури ХХ сторіччя iconМіністерство освіти І науки україни харківський національний університет...
Курс «Історія української культури» розрахований на студентів усіх спеціальностей вищих навчальних закладів України
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2015
звернутися до адміністрації
skaz.com.ua
Головна сторінка